Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бобро, А. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 9 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 405 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Білан, Ю. В. Особливості повторюваності екстремального атмосферного тиску в Ніжині протягом 1970-2011 років / Ю. В. Білан. - С .3-7
Бульба, Ю. М. Особливості і перспективи подієвого туризму України / Ю. М. Бульба. - С .7-10
Васильчук, О. С. Болота – унікальний дар природи / О. С. Васильчук. - С .10-13
Гриценко, Ю. Ю. Вплив агрокліматичних умов зимового періоду на урожайність озимої пшениці на прикладі Ніжина / Ю. Ю. Гриценко. - С .13-15
Давиденко, А. С. Радіаційне забруднення продуктів харчування на території Поліського економічного району / А. С. Давиденко. - С .15-17
Кириченко, І. Г. Перспективи формування релігійно-туристичного комплексу як повноцінної галузі туризму в Україні / І. Г. Кириченко. - С .17-19
Лугина, Т. М. Готельна та рекреаційно-курортна галузь туристичного комплексу Чернігівської області / Т. М. Лугина. - С .19-23
Соболь, А. О. Радіаційна ситуація в Рівненській області та її вплив на здоров’я населення / А. О. Соболь. - С .23-28
Федірко, С. С. Соціальні негаразди як об’єкт вивчення суспільної географії / С. С. Федірко. - С .28-30
Харченко, М. С. Радіаційне забруднення продуктів харчування в Чернігівській області та методи зниження його концентрації / М. С. Харченко. - С .30-33
Яцун, Р. П. Умови і чинники формування і розвитку культурно-освітнього комплексу Чернігівської області / Р. П. Яцун. - С .33-36
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Баско, А. А. Рівень життя населення в Україні / А. А. Баско. - С .37-41
Бойко, Ю. С. Ситуація на ринку праці серед молоді в Україні / Ю. С. Бойко. - С .41-44
Булавенко, П. Ю. Поліморфізм сульфіду кадмію (CdS) / П. Ю. Булавенко. - С .44-49
Василевський, Д. О. Розробка автоматизованої системи для обліку успішності студентів на протязі всього навчання на платформі 1С / Д. О. Василевський. - С .50-52
Ващенко, І. В. Рівняння із запізнюючими та випереджаючими аргументами: з прикладами застосування до моделювання тяжких аварій / І. В. Ващенко. - С .52-55
Власюк, В. М. Області застосування лейкосапфіру (Al2O3) / В. М. Власюк. - С .55-59
Ворона, В. В. Розрахунок та моделювання логоперіодичних антен / В. В. Ворона. - С .59-63
Губерт, М. С. Якісний та напівкількісний аналіз вмісту легуючих домішок у зразках сталі / М. С. Губерт. - С .63-70
Дрозд, В. М. План Маршалла як приклад для української економіки / В. М. Дрозд. - С .70-72
Заріпов, Р. Р. Аналіз особливостей сучасних чисельних методів для задач математичної фізики / Р. Р. Заріпов. - С .72-76
Зацарна, Л. М. Нерівність Коші / Л. М. Зацарна. - С .76-81
Зленко, М. С. Термо-ЕРС в ZnSnAs2 та ZnGeAs2 / М. С. Зленко. - С .81-84
Кабанець, Н. П. Дослідження біохімічних складових молока методом інфрачервоної спектроскопії / Н. П. Кабанець. - С .84-87
Компанець, А. В. Програмна реалізація контролю знань з предмету "статистика" за темою "Методи вивчення основної тенденції динаміки" на платформі 1С / А. В. Компанець. - С .87-89
Король, М. О. Дослідження електропровідності деяких пластмасових будівельних матеріалів / М. О. Король. - С .89-93
Косяк, І. І. Інформаційно-аналітичне забезпечення для розрахунку процесів за методом дробових кроків / І. І. Косяк. - С .93-99
Малий, І. М. Використання АЦП для автоматизації наукового експерименту / І. М. Малий. - С .99-101
Мохір, А. О. Електронне голосування / А. О. Мохір. - С .101-105
Мохір, А. О. Програмна реалізація задачі "кадровий облік студентів" на платформі 1С 8.2 / А. О. Мохір. - С .105-107
Пирог, Г. О. Мультимедійна система як засіб організації та управління самостійною роботою ліцеїстів у евристичному навчанні алгебри і початків аналізу / Г. О. Пирог. - С .110-113
Решетицький, В. С. Дослідження втрат тепла у житлових будинках різного типу / В. С. Решетицький. - С .113-118
Сахіпзадін, Р. Р. Застосування ПІД-закону регулювання температури в технологічних процесах / Р. Р. Сахіпзадін. - С .118-121
Січкар, Н. М. Роль прямих іноземних інвестицій в економіці України / Н. М. Січкар. - С .121-125
Скотніков, В. В. Застосування вітроенергетичних установок у Чернігівській області / В. В. Скотніков. - С .125-127
Харченко, Г. С. Математичний апарат теорії ігор в економічному аналізі / Г. С. Харченко. - С .127-132
Шеремет, О. А. Інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з виродженою матрицею при похідних / О. А. Шеремет. - С .132-135
Шило, В. О. Відносини між Україною та МВФ: проблеми та перспективи їх вирішення / В. О. Шило. - С .135-138
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ФІЛОСОФІЯ
Биховець, М. М. Ріпки: проблеми топоніміки та першої історичної згадки / М. М. Биховець. - С .139-142
Бондар, Я. А. Ідеї національно-визвольної боротьби С. Бандери / Я. А. Бондар. - С .142-144
Горобець, О. О Особливості ментальності стародавніх персів за "Авестою" / О. О Горобець. - С .144-147
Гречка, О. Г. Особливості геостратегічного партнерства в Південно-Східній Азії (1950-2000) / О. Г. Гречка. - С .147-151
Грищенко, Т. М. Вивчення європейського просвітництва у вітчизняній історіографії / Т. М. Грищенко. - С .151-153
Даниленко, О. А. Відновлення культурної інфраструктури міста Ніжина у контексті повоєнного повсякдення (1944–1953 рр.) / О. А. Даниленко. - С .153-156
Злиденна, Н. А. Вільне козацтво як структурний елемент українських Збройних сил (1917-1918 рр.) / Н. А. Злиденна. - С .156-160
Кавунник, А. Л. Молодіжна політика Європейського Союзу в контексті сучасної історіографії / А. Л. Кавунник. - С .160-165
Косарєв, В. Давньоруська сім’я, як культурно-духовна основа руського суспільства: історіографічний аспект / В. Косарєв. - С .165-167
Кудрявцева, А. В. Діяльність конспіративних організацій польського стронніцтва народового в період 1939-1941 рр. / А. В. Кудрявцева. - С .167-171
Лугинець, Ю. М. Отамани анархо-махновського повстанського руху в Чернігівській губернії (1918-1921 рр.) / Ю. М. Лугинець. - С .171-174
Лугинець, Ю. М. Становлення ніжинської міліції в перші роки Радянської влади (за архівними матеріалами) / Ю. М. Лугинець. - С .174-177
Магомедов, А. О. Становлення категорії прав людини на українських землях в процесі їх історичного розвитку / А. О. Магомедов. - С .177-181
Марусечко, О. М. Козацька медицина в другій половині XVI – першій половині XVII ст. / О. М. Марусечко. - С .181-184
Машир, Я. І. Українська зарубіжна історіографія про Переяславську раду 1654 року / Я. І. Машир. - С .184-187
Панченко, О. С. Відображення франко-російської війни 1812 на сторінках історичного журналу "Київська старовина" / О. С. Панченко. - С .187-190
Помазан, М. Б. Сторожова служба та розвідка на Запоріжжі у ХVI-ХVIІІ ст. / М. Б. Помазан. - С .190-195
Ребенок, В. В. Українські козаки і Московія: до питання взаємовідносин у 70-90-ті рр. XVI ст. / В. В. Ребенок. - С .195-198
Редян, І. А. Події Другої світової війни на території України в оцінках сучасних українських істориків / І. А. Редян. - С .198-202
Росицький, В. С. Історія оборонних боїв в Конотопському Присемів’ї в 1941 році: історико-краєзнавчий аспект / В. С. Росицький. - С .202-207
Рослий, Д. М. Питання охорони української історико-культурної спадщини в діяльності одеського товариства історії та старожитностей (на матеріалах "Записок одеського товариства історії та старожитностей") / Д. М. Рослий. - С .207-210
Сухар, Ю. В. Життя села на Ніжинщині в 1930-1940-х рр. (за спогадами "людини без дитинства") / Ю. В. Сухар. - С .210-213
Терещенко, А. С. Місце спортивного дозвілля у повсякденному житті ніжинського студентства у 1943-1956 рр. / А. С. Терещенко. - С .213-217
Терещенко, М. О. Жінка в українській політиці: реальність та сподівання / М. О. Терещенко. - С .217-219
Тищенко, Т. А. Повсякденне життя офіцерів-танкістів і льотчиків Червоної армії в роки Другої світової війни (за мемуарною літературою) / Т. А. Тищенко. - С .219-222
Цись, В. П. "Християнський світ" в добу середньовіччя за працями Жака ле Гоффа та Арона Яковича Гуревича / В. П. Цись. - С .222-228
Черненко, В. М. Діяльність польських культурницьких молодіжних організацій на території центральної та південної України в першій половині XX ст. / В. М. Черненко. - С .228-231
Чикало, Я. П. Проблема рабства у Римській республіці у ІІ ст. до н. е. – ІІ ст. н. е. у сучасній історіографії / Я. П. Чикало. - С .231-235
Юрченко, С. М. Створення та діяльність Пангерманського Союзу / С. М. Юрченко. - С .235-239
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Алексенко, Т. В. Семантичні та функціонально-стилістичні особливості дієслівних акустем в ідіостилі Віктора Близнеця / Т. В. Алексенко. - С .240-242
Аркуша, А. В. Ірраціональні інтенції "сміху-божевілля" у поезіях Т. Г. Шевченка / А. В. Аркуша. - С .242-246
Галамага, Н. М. Безеквівалентна лексика як знак української етнокультури / Н. М. Галамага. - С .246-250
Гончаренко, А. В. Гончаренко А.В. Безэквивалентная лексика в поэме И.П.Котляревского "Энеида" и ее перевод на русский язык / А. В. Гончаренко. - С .250-253
Готенко, К. А. Структурно-семантичні особливості конструкцій із сурядністю та підрядністю в ідіолекті Олеся Гончара / К. А. Готенко. - С .253-258
Градінович, Г. В. Синтаксично ізольовані компоненти у мовленні українських народних казок / Г. В. Градінович. - С .258-261
Довіна, М. С. Хронотопна семантика "жовтня" в літературі українського соцреалізму / М. С. Довіна. - С .261-262
Дяченко, Т. І. Формування ергонімікону міста Ніжина / Т. І. Дяченко. - С .262-266
Мисник, Т. В. Проблеми розмежування та класифікації онімної термінології / Т. В. Мисник. - С .269-272
Рогальчук, В. В. Парцеляція частин підрядного речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. В. Рогальчук. - С .272-275
Хілобок, М. В. Ліричний герой у поезії Леоніда Первомайського / М. В. Хілобок. - С .275-279
Хоменко, Н. С. Густативні прикметники у художньому мовленні Є. Гуцала / Н. С. Хоменко. - С .279-281
Хрей, Ю. М. Ад’єктивні фразеологічні одиниці: структура, семантика, функції / Ю. М. Хрей. - С .281-285
Шутко, С. Ю. Инициальные и финальные фразы как сильные позиции и их роль в интерпретации романа "Преступление и наказание" / С. Ю. Шутко. - С .285-289
Янчук, Г. В. Фразеологічні одиниці з посесивним компонентом у сучасній українській мові / Г. В. Янчук. - С .289-293
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Бікетова, Т. В. Робота над піснею на уроках іноземної мови / Т. В. Бікетова. - С .294-296
Бойко, І. Ю. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови / І. Ю. Бойко. - С .296-298
Болотна, К. М. Лексико-семантичні особливості німецької мови Швейцарії / К. М. Болотна. - С .298-302
Бурдика, К. М. Роль наочності у вивченні іноземної мови / К. М. Бурдика. - С .302-304
Гайдіна, О. В. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів / О. В. Гайдіна. - С .304-307
Гринь, Н. В. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності в початковій школі / Н. В. Гринь. - С .307-309
Жигунова, А. С. Роль пісень у вивченні іноземної мови / А. С. Жигунова. - С .309-311
Маркова, Ю. Ю. Навчальні мовленнєві ситуації для формування вмінь діалогічного мовлення у 6 класі / Ю. Ю. Маркова. - С .311-313
Овчаренко, А. О. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови / А. О. Овчаренко. - С .313-315
Проценко, Н. С. Труднощі навчання аудіювання на уроках української та іноземної мов / Н. С. Проценко. - С .318-320
Сердюк, Д. О. Граматичні ігри на уроках іноземних мов у 5-6 класах / Д. О. Сердюк. - С .320-323
Хонда, І. В. Сучасні технології організації позакласної роботи з іноземної мови / І. В. Хонда. - С .323-325
Широкова, О. В. Особливості австрійського варіанту німецької мови / О. В. Широкова. - С .325-328
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Бобро, А. А. Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у студентів ВНЗ / А. А. Бобро. - С .329-331
Борисенко, Я. В. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей / Я. В. Борисенко. - С .331-334
Булавко, М. С. Гендерне виховання на уроках української літератури / М. С. Булавко. - С .334-335
Горбик, М. А. Специфічні особливості дозвілля підлітків / М. А. Горбик. - С .335-337
Гринь, Н. В. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі / Н. В. Гринь. - С .337-340
Давиденко, В. В. Принципи, форми і методи використання українських народних рухливих ігор у роботі з дошкільниками у ДНЗ / В. В. Давиденко. - С .340-344
Дворнік, О. В. Безпечна поведінка дошкільника як психолого-педагогічна проблема / О. В. Дворнік. - С .344-347
Євтушенко, Г. В. Особливості формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ДНЗ / Г. В. Євтушенко. - С .347-350
Єременко, О. О. Експериментальне дослідження на етапах констатувального та формувального експериментів особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням у сім’ї / О. О. Єременко. - С .350-353
Єфремова, В. П. Профілактика негативних проявів у поведінці дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу / В. П. Єфремова. - С .353-355
Жолобко, Ю. А. Проблема підготовки батьків до народження дитини у науковій теорії та практиці / Ю. А. Жолобко. - С .355-358
Зозуля, С. М. До проблеми соціальної адаптації старших дошкільників засобами ігрової діяльності / С. М. Зозуля. - С .358-361
Костенко, Ю. І. Теоретичні засади організації дозвілля дітей та молоді / Ю. І. Костенко. - С .361-363
Кулибка, О. О. Організація і керівництво дидактичними іграми дітей дошкільного віку / О. О. Кулибка. - С .363-366
Лобунець, В. О. Сучасне становище батьків-одинаків в Україні: теоретичний аспект / В. О. Лобунець. - С .366-368
Марченко, С. В. До сутності поняття "естетичне виховання особистості" / С. В. Марченко. - С .368-370
Мовчан, Л. В. Особливості формування інтересу до здорового способу життя у дітей дошкільного віку / Л. В. Мовчан. - С .370-374
Півень, В. В. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці / В. В. Півень. - С .374-377
Скакун, О. Ю. Педагогічна спадщина В.Сухомлинського як засіб морального виховання дошкільників / О. Ю. Скакун. - С .377-381
Скрипка, К. О. Правове виховання учнів у школі / К. О. Скрипка. - С .381-384
Трепаченко, Г. В. Готовність дитини до школи, як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці / Г. В. Трепаченко. - С .384-387
Фесенко, Н. С. Гра як засіб всебічного розвиту дитини / Н. С. Фесенко. - С .387-389
Хонда, І. В. Культура спілкування як засіб виховання культури людських взаємин в учнів у процесі вивчення української літератури / І. В. Хонда. - С .389-392
Чулкова, А. О. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови / А. О. Чулкова. - С .392-395
Шимко, М. О. Соціально-педагогічна робота зі старшими підлітками з формування сенсожиттєвих цінностей: теоретичний аспект / М. О. Шимко. - С .395-398
Шульга, А. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку / А. Шульга. - С .398-401
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.17(075.8)
Б 72


    Бобро, А. А.
    Формування соціального здоров’я студентської молоді [Электронный ресурс] : методичні рекомендації / А. А. Бобро ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 80 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
вожатий у таборі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, О. Л. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, В. І. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Т. М. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Л. В. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Л. О. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Н. П. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Т. М. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, С. Р. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, К. О. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Н. М. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Є. Ю. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, І. А. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Л. О. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, О. А. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Т. В. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. В. В. Бурназова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 150 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - : Research Notes. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Мельник, С. С. Інтеграція у навчанні: основні методи, структура та функції. Загальний огляд та аналіз / С. С. Мельник [и др.]. - С .8-17
Інші автори: Сасник С. М., Новіков О. В., Д’яконова Н. С.
Кононко, О. Л. Становлення і розвиток дошкільника як суб’єкта практичної діяльності / О. Л. Кононко. - С .17-28
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Л. В. Розвиток саморегуляції дітей старшого дошкільного віку як умова уміння долати негативні емоції / Л. В. Бобро. - С .28-34
Бондаренко, Ю. І. Літературне навчання з використанням елементів ейдетики / Ю. І. Бондаренко. - С .34-44
Гордієнко, Т. В. Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова. - С .44-52
Дубровська, Л. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .52-59
Лосєва, Н. М. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроці математики у початковій школі / Н. М. Лосєва, В. Л. Дубровський. - С .59-68
Заплішний, І. І. Шляхи формування в учнів старшої школи свідомого ставлення до свого здоровʼя / І. І. Заплішний. - С .68-76
Кузів, М. З. Особливості вирішення конфліктів за допомогою медіації / М. З. Кузів, І. С. Кузів. - С .76-84
Островська, М. Я. Створення інноваційного середовища у початковій школі, яка здійснює освітній процес у міжкультурному середовищі / М. Я. Островська, О. О. Островський. - С .84-94
Романишина, Н. В. Контекстне вивчення оповідання І. Гаспринського «Арслан-киз» у шкільному курсі української літератури / Н. В. Романишина. - С .94-102
Шевчук, М. О. Шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .102-110
Щербакова, Н. Педагогічні умови формування гуманних взаємин учнів початкової школи / Н. Щербакова. - С .110-117
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Бобро, А. А. Формування SOFT SKILLS у майбутніх учителів початкової школи / А. А. Бобро. - С .117-125
Ковальова, В. В. До питання формування правової культури майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності / В. В. Ковальова. - С .125-132
Проценко, І. І. Формування професійних компетентностеймайбутніх учителів Нової української школи у процесі педагогічної практики / І. І. Проценко. - С .132-141
Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами / К. Й. Щербакова. - С .141
ДРНТІ
УДК
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Д’яконова, Н. С.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
373.3(477)(076)
А 43


   
    Актуальні проблеми організації НУШ [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник для студентів ІV курсу факультету психології та соціальної роботи спеціальності 013 Початкова освіта / НДУ імені Миколи Гоголя ; уклад. А. А. Бобро. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2022. - 124 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бобро, А. А. \сост.\; НДУ імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №4 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 98 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бондарчук, Ю. А. Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників / Ю. А. Бондарчук . - С .7-15
Клименко, Л. В. Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства / Л. В. Клименко . - С .16-22
Криловець, М. Г. Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства / М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. - С .23-28
Матвієнко, С. І. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів / С. І. Матвієнко . - С .29-36
Мищишин, І. Я. Маркетингове управління сучасною школою / І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . - С .37-43
Пихтіна, Н. П. Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / Н. П. Пихтіна . - С .44-57
Хлєбік, С. Р. Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект / С. Р. Хлєбік . - С .58-63
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горошко, О. Л. Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі / О. Л. Горошко . - С .64-72
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу / А. А. Бобро . - С .73-80
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дмитрів, Ю. М. Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти / Ю. М. Дмитрів . - С .81-90
Черкасов, В. Ф. Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва / В. Ф. Черкасов . - С .91-98
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.


    Бобро, А. А.
    Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу [Электронный ресурс] / А. А. Бобро // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 73-80
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
майбутні учителі початкових класів, педагогічне партнерство, освітній процес, суб’єкти освітнього процесу
Анотація: У статті розглядається важлива проблема – підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу. Актуалізовано необхідність і доцільність розгляду даного питання. Проаналізовано підходи науковців до різних аспектів означеної теми та визначено, що питання підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу не знайшло свого відображення у науковій літературі достатньою мірою. Досліджено підходи сучасних науковців до розуміння поняття «педагогіка партнерства» та принципів успішної організації даного процесу. Виходячи з характеристики сутності та принципів партнерської взаємодії ми орієнтуємось на них, як на вихідні положення і критерії оцінюючи ефективність педагогічного партнерства і його якість. Важливу роль у набутті компетентності з організації освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства ми покладаємо на процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Коротко схарактеризована навчальна дисципліна «Педагогіка партнерства та супервізії» метою вивчення якої є формування у майбутніх магістрів початкової освіти, вчителів початкових класів професійних компетентностей щодо проєктування організації майбутньої професійної діяльності з іншими суб’єктами освітнього процесу початкової школи (учнями, батьками, педагогами, закладами позашкільної освіти, громадськими організаціями) на засадах педагогіки партнерства; виступати супервізором у налагодженні партнерської взаємодії з усіма суб’єктами освітнього процесу початкової школи. Визначено та обґрунтовано ефективні методи організації взаємодії викладача та здобувачів, до яких віднесено більш партисипативні методи, що розглядаються як безпосередня участь викладача у процесі розвитку здобувачів освіти через зворотний зв’язок що спрямований на досягнення індивідуального розвитку кожного суб’єкта освітнього процесу. Підкреслено важливість принципів на яких організовується освітній процес. До основних принципів ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до партнерської взаємодії з суб’єктами освітнього процесу ми віднесли добровільність, довготривалість та взаємну відповідальність.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №3 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 118 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вертель, А. В. Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта / А. В. Вертель . - С .8-14
Матвієнко, С. І. Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа» / С. І. Матвієнко . - С .15-24
Пісоцька, Л. М. Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі / Л. М. Пісоцька . - С .25-33
Пісоцький, О. П. Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років / О. П. Пісоцький . - С .34-41
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, А. М. Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти / А. М. Аніщук . - С .42-49
Нежива, О. М. Використання соціальних мереж в освітньому середовищі / О. М. Нежива . - С .50-57
Шумська, Л. Ю. Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки / Л. Ю. Шумська . - С .58-63
Шумський, М. О. Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів / М. О. Шумський. - С .64-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Боклах, Д. Ю. Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови / Д. Ю. Боклах . - С .71-76
Возняк, І. І. Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі» / І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . - С .77-87
Гордієнко, О. А. Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри / О. А. Гордієнко . - С .88-97
Федина-Дармохвал, В. С. Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів / В. С. Федина-Дармохвал . - С .98-103
Філоненко, О. С. Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти / О. С. Філоненко, А. А. Бобро . - С .104-109
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .110-118
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.


    Бугаєць, Н. О.
    Формування і розвиток stem-навичок у процесі навчання інформатики [Электронный ресурс] / Н. О. Бугаєць, Бобро А. А., Т. М. Чабала // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 37-46
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
STEM-навички, STEM-навчання, STEM-освіта, компетентнісний підхід, компетентності, інтердисциплінарне навчання
Анотація: У статті розглядається актуальна проблема формування і розвитку STEM- навичок учнів у процесі навчання інформатики. Автори наголошують на те, що питання впровадження STEM-навчання в освітню діяльність і розвиток STEM- навичок є важливим для успішного навчання учнів, їх майбутньої професійної діяльності та самореалізації. STEM-навчання розглядається як однин із шляхів упровадження компетентнісного підходу в навчанні, метою якого і є комплексне формування ключових, предметних і соціально-особистісних компетентностей учнів, які створюють передумови для успішної діяльності, розв язування теоретичних і практичних задач у конкретних життєвих ситуаціях, що добре узгоджується з концепцією нової української школи.
На основі аналізу наукових літературних джерел визначені основні завдання STEM-навчання на кожному етапі освітньої діяльності в системі загальної серед- ньої освіти, сформульовано основні категорії навичок STEM, до яких відносяться компетентності в науці та техніці, уміння розв язувати прикладні задачі та проблеми з використанням наукового, інженерного підходів, навички проєктуван- ня та дизайну, навички інноваційної діяльності, навички виявлення релевантності між наукою, технологіями, математикою, інженерією, їх взаємозв язок з іншими предметами та реальним життям, математичні компетентності, навички критичного, творчого, алгоритмічного мислення, компетентності з комп ютер- них наук, цифрові навички, навички опрацювання і аналізу даних, їх візуалізації, соціальні компетентності, навички співробітництва, спілкування, лідерські навички.
Методика формування і розвитку STEM-навичок розглядаються на прикладах уроків з інформатики, що присвячені темам моделювання, кодування даних та дизайну. На уроці вчитель ставить за мету залучити учнів до різностороннього дослідження, вивчення проблемного питання, використання власного досвіду і знань з інших предметів. Учні на заняттях розв язують проблемне питання за допомогою використання цифрових ресурсів, здійснення пошуку, аналізу, оціню- вання, математичних розрахунків, експериментування, креативності, дизайну, використання засобів проєктування і програмування, презентації результатів.
Робота на STEM-уроці виконується спільно в міні-групах, у процесі спілкування і взаємодії з однокласниками.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Бобро, А. А.; Чабала, T. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 13887
Кількість відвідувачів 1297
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя