Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Білоусова, Надія Валентинівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
373.3 : 001.895 (072)
І-66


   
    Інноваційний педагогічний інструментарій [Электронный ресурс] : навч.-метод. посіб. / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 296 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Надія Валентинівна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


    Білоусова, Надія Валентинівна.
    Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності [Электронный ресурс] / Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 63-66
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.
74.580.252.45
К 93


   
    Курсова робота – навчально-наукове дослідження [Электронный ресурс] : навчальний посібник (для студентів IV курсу напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта) / Автори-уклад. : Л. О. Дубровська [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 64 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 74.580.252.45
Рубрики: Курсові роботи--методичні рекомендації
   Педагогіка--курсові роботи--методичні рекомендації

Анотація: У навчальному посібнику представлено загальні положення щодо написання курсової роботи, визначено основні вимоги до змісту, правила оформлення, критерії оцінювання курсової роботи. Запропоновано тематику курсових робіт з методик викладання навчальних предметів у початкових класах. Навчально-методичні матеріали адресовані студентам педагогічних спеціальностей, що готуються до захисту курсової роботи, а також науковцям, педагогам-практикам, методистам початкової ланки освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Гордієнко, Тетяна Володимирівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
378:373.3.016:502](076)
М 54


   
    Методика навчання природничої освітньої галузі в початковій школі [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять для бакалаврів спеціальності 013 Початкова освіта / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту ; уклад. Н. В. Білоусова. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - 74 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Білоусова, Надія Валентинівна \сост.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.


   
    Методичні рекомендації з організації навчальної практики [Электронный ресурс] : для студентів ІІ курсу спеціальності: 6.010102 "Початкова освіта та англійська мова" : [за вимогами кредитно-модульної системи, модуль: педагогіка] / Уклад. : Л. О. Дубровська, Н. В. Білоусова, В. Л. Дубровський ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 51 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
Рубрики: Педагогічна практика студентів--методичні посібники для ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
навчальна практика
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
54(073.3)
Н 31


   
    Наскрізна програма практичної підготовки студентів [Электронный ресурс] : (для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*) : навчальний посібник / В. В. Суховєєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Суховєєва ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 162 с. - Рек. л-ра.: с. 123-140. - Б. ц.
    Зміст:
Програма пропедевтичної практики з психології та педагогіки . - С .9-12
Програма практики з методики навчання хімії . - С .13-16
Програма виховної практики (в ЛОТ) . - С .16-21
Програма виробничої практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр») . - С .21-29
Програма стажувальної практики (освітньо-кваліфікаційні рівні «спеціаліст» і «магістр») . - С .30-38
Програма науково-педагогічної практики (освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр») . - С .39-46
Програма практики «Комп’ютерні технології» . - С .47-53
Програма практики «Техніка шкільного хімічного експерименту» . - С .54-65
Програма «Лабораторно-хімічна практика» . - С .65-70
Програма хіміко-технологічної практики . - С .70-74
Програма лабораторно-хімічної практики . - С .74-78
Методичні рекомендації до написання курсових робіт з хімічних дисциплін . - С .78-83
Вимоги до курсових робіт з психолого-педагогічних дисциплін . - С .84-88
Методичні вказівки до курсових робіт з методики викладання хімії . - С .88-89
Методичні вказівки до курсових робіт з педагогічних та психологічних дисциплін . - С .89-92
Програма виконання та написання бакалаврської роботи . - С .92-98
Програма виконання та написання дипломної роботи . - С .99-111
Програма виконання та написання магістерської роботи . - С .111-123
ББК 24р30-211
РУБ 54(073.3)

Анотація: Навчальний посібник містить навчальні програми та методичні матеріали практичної підготовки студентів для галузі знань 0401 Природничі науки напряму підготовки 6.040101 Хімія* та спеціальностей: 7.04010101 і 8.04010101 Хімія*. Для студентів хімічних спеціальностей педагогічного напрямку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Суховєєв, Володимир Володимирович; Лукашова, Ніна Іванівна; Москаленко, Олег Вадимович; Циганков, Сергій Андрійович; Коваленко, Євгенія Іванівна; Падун, Ніна Олексіївна; Дубровська, Лариса Олександрівна; Благінін, Валерій Михайлович; Щотка, Оксана Петрівна; Філоненко, Олена Станіславівна; Білоусова, Надія Валентинівна; Самойленко, Олена Володимирівна (викладач); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Долматова, Марина Петрівна. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови / М. П. Долматова. - С .6-12
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .12-17
Дубровська, Лариса Олександрівна. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .17-23
Киричок, Інна Іванівна. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. - С .23-33
Кот, Юлія Володимирівна. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення / Ю. В. Кот [и др.]. - С .33-40
Інші автори: Кот І. В., Білоусова Н. В., Долматова М. П.
Лісовець, Олег Васильович. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. В. Лісовець. - С .40-46
Мицик, Г. М. Ганна Михайлівна Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик. - С .46-53
Новгородська, Юлія Григорівна. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів / Ю. Г. Новгородська. - С .53-60
Падун, Ніна Олексіївна. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. - С .60-65
Скребець, Дарина Миколаївна. Сім’я як основа розвитку особистості / Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. - С .65-69
Чжоу, Геян. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі / Геян Чжоу. - С .69-74
Шевчук, Марина Олександрівна. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів / М. О. Шевчук. - С .74-80
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Біденко, Лариса Валентинівна. Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів / Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. - С .80-85
Дегтярьова, Тетяна Олегівна. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної / Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. - С .85-90
Дубровський, Валерій Леонідович. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .90-95
Ілясова, Юлія Станіславівна. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах / Ю. С. Ілясова. - С .95-101
Коньок, Ольга Петрівна. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної / О. П. Коньок, А. В. Шевцова. - С .101-106
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи / Ю. О. Сидоренко. - С .106-113
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Фольварочний, Ігор Васильович. Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства / І. В. Фольварочний. - С .113-119
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бовт, Альона Юріївна. Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади / А. Ю. Бовт. - С .119-125
Бянь, Лулу. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України / Лулу Бянь : 125-131
Кудлай, Оксана Володимирівна. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова. - С .131-136
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Долматова, М. П.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .7-11
Ворона, Наталія Олександрівна. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України / Н. О. Ворона. - С .12-17
Липовецька, Євгенія Юріївна. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді / Є. Ю. Липовецька. - С .18-25
Падун, Ніна Олексіївна. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .26-31
Рожнова, Анна Ігорівна. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі / А. І. Рожнова. - С .32-39
Сагадіна, Оксана Юріївна. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи / О. Ю. Сагадіна. - С .40-46
Тестова, Ірина Юріївна. Проблема готовності дитини до школи / І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. - С .47-49
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .50-53
Барило, Олена Андріївна. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти / О. А. Барило. - С .54-58
Бобро, Лілія Вікторівна. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх / Л. В. Бобро. - С .59-64
Волкова, Людмила Вікторівна. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .65-69
Гавій, Валентина Миколаївна. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі / В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. - С .70-76
Голованенко, Євгенія Олександрівна. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі / Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. - С .77-82
Долгорук, Олеся Павлівна. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі / О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. - С .83-85
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів / Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. - С .86-89
Дубровська, Лариса Олександрівна. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. - С .90-94
Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів / Л. О. Дубровська [та ін.]. - С .95-98
Інші автори: Дубровський В. Л., Долматова М. П., Єрмак К. В.
Дубровський, Валерій Леонідович. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра / В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. - С .99-102
Конончук, Данило Іванович. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків / Д. І. Конончук. - С .103-108
Кузьменко, Петро Іванович. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз / П. І. Кузьменко. - С .109-112
Мелешко, Лілія Володимирівна. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів / Л. В. Мелешко. - С .113-118
Толочко, Світлана Вікторівна. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах / С. В. Толочко, В. І. Хомич. - С .119-125
Шевченко, Світлана Іванівна. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов / С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні / М. О. Шевчук. - С .132-138
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Горпініч, Тетяна Ігорівна. Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України / Т. І. Горпініч. - С .139-144
Новгородська, Юлія Григорівна. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .145-151
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Вилка, Лідія Яківна. Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи / Л. Я. Вилка. - С .152-156
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд / Т. В. Гордієнко. - С .157-161
Михайленко, Олена Вікторівна. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .162-168
Романовський, Сергій Васильович. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект") / С. В. Романовський. - С .169-175
Федорчук, Ірина Володимирівна. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія) / І. В. Федорчук. - С .176-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єрмак, Катерина Вадимівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереївна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн.
    Зміст:
Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10
Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14
Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17
Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21
Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26
Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30
Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34
Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39
Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42
Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47
Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51
Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56
Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59
Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62
Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66
Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70
Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74
Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78
Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82
Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87
Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91
Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99
Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104
Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107
Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110
Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113
Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116
Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120
Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125
Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128
Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132
Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135
Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138
Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142
Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146
Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150
Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153
Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157
Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162
Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166
Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169
Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172
Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175
Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180
Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183
Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195
Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198
Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202
Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211
Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   соціальна реклама

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 52304
Кількість відвідувачів 862
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя