Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дмитрів, Ю. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . №4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :98 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників/ Ю. А. Бондарчук . Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства/ Л. В. Клименко . Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства/ М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів/ С. І. Матвієнко . Маркетингове управління сучасною школою/ І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ Н. П. Пихтіна . Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект/ С. Р. Хлєбік . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі/ О. Л. Горошко . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу/ А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти/ Ю. М. Дмитрів . Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва/ В. Ф. Черкасов .
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитрів Ю. М.
Назва : Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 81-90 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): домашня освіта, домашня освіта в сша, організації підтримки домашнього навчання, домашні школярі, хоумскулінг
Анотація: Статтю присвячено аналізу досвіду створення та функціонування організацій з питань домашньої освіти у США. Розглянуто передумови, особливості функціонування та перспективи діяльності таких організацій (груп підтримки, асоціацій, коаліцій). З метою аналізу стану правозахисного аспекту домашньої освіти було здійснено вивчення наукової літератури, опрацьовано інформацію американських та українських електронних ресурсів громадських асоціацій, установ, організацій. У результаті вивчення американської науково-педагогічної літератури виокремлено два напрямки руху домашнього освіти у США: ідеологічний та педагогічний. Було з’ясовано поширеність батьківських груп підтримки та визначено їх роль у контексті становлення домашньої освіти у США. За підсумками аналізу наукових джерел, встановлено три основні рівні функціонування в США груп підтримки батьків домашніх школярів: місцевий, державний, національний та висвітлено цілі й завдання кожного з них. Визначено переваги участі батьків домашніх школярів у групах підтримки та з’ясовано можливості, які пропонують такі групи. Описано особливості створення та функціонування кооперативів у США як однієї із форм батьківських об’єднань. З метою аналізу американського досвіду створення та функціонування організацій з підтримки домашньої освіти, розглянуто педагогічні та методологічні аспекти діяльності таких організацій та установ у США: Національної асоціації домашньої школи, Асоціації правового захисту домашньої школи, Національного науково-дослідного інституту домашньої освіти та Коаліції за відповідальну домашню освіту. Встановлено основні напрямки їх діяльності, в тому числі створення консультативної команди, забезпечення програмами підтримки та фазовим супроводом сімей, у яких діти навчаються вдома. Здійснено оцінку впливу цих організацій на формування домашньої освіти в США. Проаналізовано особливості діяльності асоціацій, які займаються впровадженням та підтримкою домашньої освіти в Україні. Виокремлено основні завдання, засади та перспективи їх подальшого функціонування. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 6825
Кількість відвідувачів 498
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя