Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Павленко, Олексій Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс] : Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. спец. 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2(070.3)/П 12
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Джазова імпровізація в системі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс] : Методичні рекомендації
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 8.71 грн.
ББК : 85.315-7р
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Інструментальна музика
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання : 781.2(075.3)/Щ 64
Автор(и) : Щербініна, Ольга Миколаївна, Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Основи фортепіанної підготовки [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студ. ВНЗ. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-042-4: Б.ц.
ББК : 85.315.42-7ря73
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання фортепіано
Фортепіано-- навчання гри
Анотація: Пропоновані матеріали складають другу частину навчального посібника «Основи фортепіанної підготовки» і призначені для студентів старших курсів. Зорієнтований на специфіку фахової підготовки вчителя-хореографа. Посібник містить різноманітний музичний матеріал, що охоплює основні жанри старовинної та сучасної танцювальної музики. Спрямованість навчального матеріалу на реалізацію художніх та дидактичних компонентів навчального процесу має забезпечити гармонічний розвиток студенів. Мета посібника – допомогти студентам оволодіти основними інструментально-виконавськими навичками, сформувати досвід розуміння та відтворення різножанрової танцювальної музики. Використання матеріалів пропонованого посібника сприятиме оптимізації організаційно-методичних аспектів навчання з дисципліни «Гра на музичному інструменті». Простота фактури та яскравість образного змісту музичного матеріалу посібника розширює контингент його потенціальних користувачів, зумовлюючи можливість застосування даних матеріалів у системі музично-виконавської підготовки школярів, навчальному курсі «додатковий інструмент (фортепіано)», підготовці позашкільних заходів під час педагогічної практики. Для студентів, магістрів та викладачів вищих навчальних закладів художньо-педагогічного профілю, а також учителів хореографічних та загальноосвітніх шкіл.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English/ I. V. Shareiko. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 198-202 (Шифр 15/Н 34-117415)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Географіч. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- ОСВІТА
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов/ С. Рамазашвили. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса/ Н. М. Созашвили. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Ways to get started in teaching writing autonomy/ N. Bluashvili. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students/ A. Gigauri. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. English proverbs and their translatability into the georgian language/ E. Katsiashvili. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Teaching culture in business english classes/ М. Razmadze. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - № 2. - С. 106-111 (Шифр 15/Н 34-374684)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1. Спецвипуск : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :164 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи .
    До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи .
    До 50-річчя факультету культури і мистецтв
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Методична підготовка майбутніх учителів музики: праксеологічний контекст/ Т. О. Бодрова. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як естетичний феномен/ В. С. Вергунова. Самостійна робота студентів: стрижнева компонента фахової підготовки/ Л. М. Воєвідко. Проблеми використання сучасних педагогічних технологій у музично-виховному процесі/ О. М. Грисюк. Музичний аналіз як фактор виконавського інтонування/ В. Г. Дорохін. Основные функции музыкального искусства в контексте проблематики богослужебного пения/ Л. А. Дорохина. Формування музичності: соціально-біологічний аспект/ О. В. Коваль. О необходимости изучения аспирантами истории развития науки и техники в контексте учебной дисциплины философии/ И. Н. Козубцов. Композиційний аналіз картини як необхідна складова навчального процесу/ О. А. Половна-Васильєва. Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя музики/ Є. М. Проворова. Художньо-педагогічна ментальність майбутніх учителів хореографії як чинник формування фахових якостей/ О. Є. Реброва. Методологічні орієнтири гуманізації музичної освіти у контексті природи музичного сприймання/ О. Я. Ростовський. Евристика в постіндустріальній освіті/ Л. Г. Семенець. Проблема формування музично-інтонаційного мислення у теорії та методиці музичної освіти/ О. В. Спіліоті. Сучасні тенденції розвитку професійної музичної освіти/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості викладання курсу "Історія української культури" для студентів факультетів музичного мистецтва та хореографії/ З. С. Батюк. Педагогічне проектування процесу навчання майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. К. Білова. Реалізація комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Методи використання мультимедійних навчальних засобів у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова. Формування творчих якостей майбутнього вчителя музики засобами комп’ютерних технологій: теоретико-експериментальне дослідження/ Ю. Ф. Дворник. Психофізіологічні основи формування музично-виконавської діяльності учнів-духовиків у процесі навчання гри на духових інструментах/ О. П. Палаженко. Доведення як метод формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецтва/ Ю. О. Ростовська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Художньо-рефлексивна інтерпретація музичних творів як спосіб активізації інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна, Лоу Яньхуа. Особливості формування художньо-світоглядної компетентності студентів-хореографів засобами українського фольклору/ Н. О. Батюк. Педагогічні підходи та принципи формування вокально-методичної майстерності вчителя музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Компетентнісно орієнтована модель фахової підготовки вчителя-хормейстера/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Педагогические условия формирования музыкально-артикуляцион¬ных умений будущих учителей музыки/ Лу Чен. До проблеми розвитку музично-ритмічного чуття майбутнього вчителя музики в процесі навчання джазової імпровізації/ О. М. Павленко. Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва/ Ці Сянбо. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Питання взаємозв’язку екологічного та естетичного виховання молоді в історії педагогіки/ В. Ю. Бережок. Сучасний стан підготовки фахівців у галузі церковного мистецтва у Львові/ І. М. Дундяк. Особливості кадрової політики в Ніжинській класичній чоловічій гімназії в ХІХ – на поч. ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання : 786.2(075.8)/Щ 64
Автор(и) : Шумський, Микола Олександрович, Щербініна, Ольга Миколаївна, Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Основи фортепіанної підготовки [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студ. факультетів культури та мистецтв, спеціальність "Хореографія" . -2-ге вид., уточнене, доповнене
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :235 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-042-4: Б.ц.
УДК : 786.2(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання фортепіано
Фортепіано-- навчання гри
Анотація: Пропоновані матеріали складають другу частину навчального посібника «Основи фортепіанної підготовки» і призначені для студентів старших курсів. Зорієнтований на специфіку фахової підготовки вчителя-хореографа. Посібник містить різноманітний музичний матеріал, що охоплює основні жанри старовинної та сучасної танцювальної музики. Спрямованість навчального матеріалу на реалізацію художніх та дидактичних компонентів навчального процесу має забезпечити гармонічний розвиток студенів. Мета посібника – допомогти студентам оволодіти основними інструментально-виконавськими навичками, сформувати досвід розуміння та відтворення різножанрової танцювальної музики. Використання матеріалів пропонованого посібника сприятиме оптимізації організаційно-методичних аспектів навчання з дисципліни «Гра на музичному інструменті». Простота фактури та яскравість образного змісту музичного матеріалу посібника розширює контингент його потенціальних користувачів, зумовлюючи можливість застосування даних матеріалів у системі музично-виконавської підготовки школярів, навчальному курсі «додатковий інструмент (фортепіано)», підготовці позашкільних заходів під час педагогічної практики. Для студентів, магістрів та викладачів вищих навчальних закладів художньо-педагогічного профілю, а також учителів хореографічних та загальноосвітніх шкіл.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147:78.036.9(/П 12-824749
Автор(и) : Павленко, Олексій Миколайович
Назва : Особливості виконання джазу [Електронний ресурс] : Методичні рекомендації для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :43 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.147:78.036.9(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): -- Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 20123
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя