Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пархоменко, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 1 : ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :167 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ Ю. Ф. Дворник. Зміст та структура інтегрованої компетентності здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти/ О. М. Грисюк. Про загальнонауковий зміст поняття жанрово-стильової компетентності майбутніх учителів мистецтва/ Є. О. Злотницький. Формування музично-виконавського досвіду студента як педагогічна проблема/ В. В. Ревенчук. Управління процесом формування культури проєктної діяльності учнів загальноосвітньої школи/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічні проблеми удосконалення функціональної мобільності ігрового апарату піаніста/ Л. В. Гусейнова. Формування інтересу до вокально-хорової діяльності/ Т. О. Дяченко, Л. В. Костенко. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності/ О. В. Коваль. Особистісно орієнтовані технології як інноваційний інструмент навчання студентів мистецьких факультетів/ Т. В. Раструба. Формування мотивації музичної діяльності у процесі інструментально-виконавської підготовки/ І. О. Ростовська. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини/ Ю. С. Тимакова. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл/ С. В. Чабан-Чайка. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; До питання вибору репертуару у фаховій підготовці диригента/ Л. В. Качуринець. Творча самореалізація студентів-хореографів у процесі фахової підготовки/ В. І. Максименко. Формування творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ О. М. Павленко. Формування художньо-образного сприймання хореографічної композиції у процесі балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-хореографів у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Накопичення досвіду, знань, музично-аналітичних умінь у процесі фахової підготовки студентів/ О. В. Спіліоті. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Ідеї українських педагогів ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті гуманістичних орієнтирів мистецького навчання і виховання/ С. С. Горбенко. Культуротворчість Наталії Даньшиної – педагога-вокалістки Ніжинської вищої школи/ О. А. Кавунник. Драматичні сторінки музичної культури Чернігівщини 30-х років XX століття/ Т. В. Ляшенко. Феномен диригентського мистецтва і педагогіки у науковому дискурсі академіка В. І. Рожка/ А. К. Мартинюк. Проблема фортепіанної підготовки китайських студентів у сучасному науково-педагогічному дискурсі/ О. М. Щербініна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :152 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Різночитання назви :: Research Notes
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Дослідження стильових особливостей навчальної діяльності студентів в умовах онлайн навчання/ В. В. Артюхова, Я. В. Шведова. Особливості організації ефективної педагогічної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзії/ Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова. Поняття «педагогічні технології» у парадигмі освітньої діяльності/ С. А. Нестеренко. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи/ О. П. Прищепа. Музичне виконавство як комппонент освітнього процесу в хореографічній школі/ В. В. Ревенчук. Особливості сонатних циклів середнього періоду творчості Л. ван Бетховена/ І. С. Рябов. Театральне мистецтво в практиці сучасної початкової школи/ Т. М. Турчин. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Методичні підходи викладання гри на фортепіано/ Т. В. Ляшенко. Розвиток вокально-хорових навичок у дітей молодшого шкільного віку за допомогою спеціальних ігор та вправ/ В. В. Мішедченко. Мотиваційно-адаптаційний етап особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики в контексті інтегративного підходу/ Імей Хоу, Л. П. Степанова. Критерії та рівні сформованості естетичних почуттів молодших школярів у технологічному навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Компонентно-структурний аналіз феномену «формування художньо-творчого досвіду майбутніх учителів хореографічного мистецтва»/ В. І. Максименко. До проблеми створення хореографічного проєкту в процесі балетмейстерської діяльності студентів-магістрів/ О. М. Пархоменко. Використання методу BAPNE у фаховій підготовці викладача вокально-хорових та інструментальних дисциплін/ Т. В. Раструба, О. М. Павленко. Формування виконавської надійності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Технологічні аспекти формування професійних переконань майбутніх викладачів хореографії у процесі оволодіння методикою роботи з хореографічним колективом/ Ю. О. Ростовська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Спогади В. В. Данилова як історико-педагогічне джерело/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. Багатогранні можливості бандурного виконавства/ С. В. Чабан-Чайка.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 793.31(477) (075./П 18-522507
Автор(и) : Пархоменко О. М.
Назва : Теорія і практика українського народного танцю (Центальна Україна, Поділля) [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібн.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2022
Кільк.характеристики :259 с
Колективи : НДУ імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ціна : Б.ц.
УДК : 793.31(477) (075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(082)/П 78
Назва : Проблеми мистецької освіти та виконавства [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :235 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 78(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра вокально-хорової майстерності-- Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Зміст : РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ; Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість/ С. С. Горбенко. До сутності поняття «творча індивідуальність»/ Я. М. Йотка. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти/ М. В. Палаєва. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти/ Ю. О. Ростовська. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0/ О. В. Спіліоті. РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ; Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент/ Ю. Ф. Дворник. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу/ І. І. Дяченко. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід/ Т. В. Жигінас. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики/ О. В. Коваль. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні/ В. М. Курсон. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю/ Т. В. Ляшенко. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру/ С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень/ Янь Чень. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ ; Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста/ Л. С. Баканов. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку/ Т. С. Гріднева. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста/ Л. М. Катаєва. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи/ О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. Cторітеллінг як поштовх до творчості/ О. Ю. Томашевська. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА ; «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів/ Д. І. Бутрей. До сутності поняття «музична архітектоніка»/ Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie»)/ В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів/ О. В. Гребенюк. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України/ Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця/ О. А. Кавунник. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента/ С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи/ Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів/ А. В. Семеляк. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації/ К. І. Станіславська. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів/ М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців/ В. М. Щепакін. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст./ А. А. Щербина. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів/ С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти/ О. В. Ярмолюк. РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ; Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії/ В. І. Максименко. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мойсеєнко. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів/ О. М. Пархоменко. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю/ Ю. О. Ростовська. Танцювальний простір та основні його компоненти/ Г. В. Сірякова. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова/ Кайшен Чень. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 74202
Кількість відвідувачів 2141
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя