Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прокопів, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.9: 376.3
П 80


    Прокопів, Людмила.
    Комплексний підхід у вихованні і навчанні гіперактивних дошкільників [Электронный ресурс] / Л. Прокопів. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- гіперактивний розлад з дефіцитом уваги -- психокорекція -- психологічний супровід -- комплексний підхід
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: ПО-1/2016/7
   Журнал

Психологія особистості [Електронний ресурс] : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Виходить щорічно
2016р. N 7 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Балл, Георгій. Успішність обдарованої людини у контексті її взаємодії із соціокультурним середовищем / Г. Балл. - С.11
Гуцол, Світлана. Роль міфу в процесі самопроектування особистості / С. Гуцол. - С.10
Колісник, Олексій. Методологічні основи концепції духовного саморозвитку особистості / О. Колісник. - С.9
Пасніченко, Анжела. Рівні психічного розвитку особистості / А. Пасніченко. - С.14
Прокопів, Людмила. Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників / Л. Прокопів. - С.10
Климишин, Ольга. Особливості організації та надання християнсько-психологічної допомоги / О. Климишин. - С.11
Яланська, Світлана. Психологічні перспективи розвитку толерантності особистості в освітньому / С. Яланська. - С.9
Поліщук, Олексій. Психотехніка оптимізації прийняття рішень у ситуації стресу / О. Поліщук. - С.9
Орішко, Наталія. Емпіричне дослідження індивідуальних стратегій самовдосконалення особистості в юнацькому віці / Н. Орішко. - С.9
Собкова, Світлана. Психологічні та культурні аспекти міжетнічної взаємодії в студентському середовищі / С. Собкова. - С.15
Ніздрань, Олександра. Впровадження позитивної психотерапії у програму підтримки психологічного здоров’я осіб з низьким економічним статусом / О. Ніздрань. - С.10
Гуляс, Інеса. Аксіопсихологічне проектування: профіль аналізу проблеми / І. Гуляс. - С.19
Дзюба, Тетяна. Аксіопсихологічні аспекти професійного здоров’я особистості / Т. Дзюба. - С.14
Когутяк, Надія. Закономірності перцептивного розвитку в ранньому онтогенезі: на межі нормативів / Н. Когутяк. - С.9
Шусть, Василь. Еволюція ціннісної сфери людських спільнот: від соціальності заради виживання до пріоритетів політичності / В. Шусть. - С.8
Карпенко, Євген. Значення емоційної компетентності особистості в дискурсі життєтворення / Є. Карпенко. - С.10
Пільгук, Тетяна. Творча компетентність молодого вчителя як фактор професійного становлення / Т. Пільгук. - С.9
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ПО-1/2013/4
   Журнал

Психологія особистості [Електронний ресурс] : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Виходить щорічно
2013р. N 4 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Кремень, Василь. Ціннісні орієнтири мережевого суспільства / В. Кремень, В. Ткаченко. - С.14
Боришевський, Мирослав. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Боришевський. - С.9
Савчин, Мирослав. Онтологія та феноменологія духовної сфери особистості / М. Савчин. - С.12
Кузікова, Світлана. Саморозвиток особистості: суб’єктний підхід / С. Кузікова. - С.10
Вірна, Жанна. Аксіологія якості життя особистості / Ж. Вірна. - С.9
Кормило, Оксана. Вивчення ціннісної сфери молодшого школяра як суб’єкта учбової діяльності в умовах сучасної початкової освіти / О. Кормило. - С.9
Черенщикова, Дар’я. Актуальні здібності у педагогічному спілкуванні викладача внз: порівняльний аналіз за статево-рольовою ознакою / Д. Черенщикова. - С.9
Прокопів, Людмила. Комплексний підхід у вихованні і навчанні гіперактивних дошкільників / Л. Прокопів. - С.8
Милюзина, Ольга. Аксіологічні аспекти психокорекції особистісного розвитку підлітка засобами народного мистецтва / О. Милюзина. - С.10
Сітцева, Марина. Сутність та структура мультиплікаційного образу / М. Сітцева. - С.8
Турчин, Оксана. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / О. Турчин. - С.8
Осьодло, Василь. Суб’єктний підхід у психологічному супроводі професійного становлення офіцера / В. Осьодло. - С.10
Жадан, Ірина. Цінності в структурі політичної картини світу молоді: концептуальні засади дослідження / І. Жадан. - С.9
Горбунова, Вікторія. Психодіагностика цінностей у практиці командотворення / В. Горбунова. - С.9
Гавриленко, Ярослава. Перспективи якісного дослідження міжособистісної залежності у близьких взаєминах / Я. Гавриленко. - С.8
Савченко, Костянтин. Взаємозв’язок показника мотивації успіху й рівня актуалізації особистісних мотивів у студентів і слухачів, що здобувають другу вищу освіту / К. Савченко. - С.8
Сватенкова, Тетяна. Екзистенційні переживання у юнацькому віці як чинник побудови ціннісноорієнтаційного простору / Т. Сватенкова. - С.8
Склярук, Анастасія. Сучасний стан наукової концептуалізації категорії "проблемна сім’я" / А. Склярук. - С.11
Чаусова, Юлія. Особливості сімейного життєконструювання в цивільних взаєминах та офіційному шлюбі / Ю. Чаусова. - С.10
Вінтоняк, Вікторія. Методичні аспекти дослідження кар’єрних стратегій офіцерів / В. Вінтоняк. - С.10
Сенчук, Оксана. Розвиток особистості та її життєстійкість у контексті подружніх стосунків / О. Сенчук. - С.10
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
159.922.73
П 80


    Прокопів, Людмила.
    Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників [Электронный ресурс] / Л. Прокопів. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 10
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивність -- гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ) -- принцип інтегральної суб’єктності -- комплексна суб’єкт-орієнтована психокорекція -- психоедукація
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 24461
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя