Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пісоцький, О. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва. Теоретичні аспекти проблеми інтеграції змісту навчання в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, Т. В. Коваль. Сучасні ідеї змісту комплементарно-інтегративного навчання майбутніх менеджерів: формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок/ О. І. Завидівська. Психологічні аспекти (ракурси) научуваності в інклюзивній освіті. Програмоване навчання/ А. Ю. Ковтун, Т. О. Гетьман. Компетентність медіатора та її особливості/ М. З. Кузів. Фахові компетенції з постановки голосу як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Пархоменко. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов/ О. О. Українська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування критично-креативного мислення учнів з фізичних дисциплін засобами STEM-технологій/ Л. М. Кнорозок, О. Г. Шевчук, М. О. Шевчук. Вивчення стану інтеграції студентської молоді в освітнє середовище закладу вищої освіти/ Р. Г. Новгородський, Л. Б. Махоткіна. Середовище розвитку дитини різновікової групи/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Динаміка розвитку навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови в контексті діяльнісного підходу/ М. Ф. Шмир. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Сучасний стан наукової дослідженості проблеми диференційованого формування у майбутніх філологів англомовної міжкультурної комунікативної компетентності в самостійній роботі/ О. В. Ярошенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Досвід соціальної підтримки колишніх в’язнів в умовах діяльності соціальних підприємств (на прикладі Благодійної організації "Регіональний центр соціальної адаптації" на Львівщині)/ С. О. Борисюк, І. М. Гнат, І. О. Борисюк. Роль Е. Джебб у становленні міжнародного руху захисту дітей/ О. В. Лісовець.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :157 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку/ О. Л. Кононко. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя/ О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку"/ Ю. І. Бондаренко. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови/ Т. В. Желобицька. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. Профілактика булінгу в шкільному середовищі/ І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини"/ І. В. Ковальчук [и др.]. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи/ О. І. Михайлова. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Сазонова. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів/ Т. Г. Здоровець. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти/ Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей/ С. В. Цінько, Н. М. Голуб. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст/ Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст./ С. І. Матвієнко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пісоцький О. П.
Назва : Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 63-70 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманне ставлення, гуманне ставлення дитини п’яти-шести років, моральне виховання дошкільників, гуманне ставлення дітей 5–6 років до педагогів, суб’єкт-суб’єктні стосунки
Анотація: У статті розглядається проблема виховання у дітей старшого дошкільного віку гуманного ставлення до вихователів в освітньому процесі. Наголошується, що означена проблема є складовою актуального на сьогодні завдання дошкільної освіти морального розвитку та виховання дітей дошкільного віку. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники вихованості гуманного ставлення дітей п’яти-шести років, у відповідності з якими було розроблено емпіричну методику. Крім того, акцентується увага на загальних показниках гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователя, які у своєму дослідженні використовують автори: суб’єкт-суб’єктні стосунки між дітьми та вихователем у спільній діяльності. У емпіричному дослідженні автором зафіксовано, що переважна більшість (60 %) старших дошкільників характеризується низьким рівнем розвиненості гуманного ставлення до вихователя, що виявляється у взаємодії із, 25 % дітей п’яти-шести років властиві лише посередні прояви гуманного ставленні до дорослих, які знаходяться поряд із ними. Найменше виявлено старших дошкільників (15 %), які мають високий рівень сформованості гуманного ставлення до педагогів закладу дошкільної освіти у спільній діяльності. Вивчаючи виховні впливи дорослих з’ясовано, що вихователі 30 % вихователів повною мірою усвідомлюють сутність гуманності та гуманного ставлення і намагають формувати гуманність у дітей 5–6 років, ставлячи за мету виховання основ любові, доброзичливості, співчуття у спілкуванні та спільній діяльності. Ця частина педагогів характеризуються прогресивними педагогічними установками, які ґрунтуються на засадах гуманістичної педагогіки, намагаються їх дотримуватися у стосунках з дітьми та бути зразком для дитячого наслідування. Натомість батьки вихованців слабо орієнтуються у питаннях, пов’язаних з вихованням гуманного ставлення, не розуміють які методи й засоби є більш доцільними для його формування у дітей, а тому використовують їх більше на підсвідомому рівні. Більшість батьків добре знають ознаки гуманного ставлення до особистості у взаєминах, проте не всі з них усвідомлюють, що необхідно розпочинати його формування у дошкільному дитинстві. Лише 25 % батьків мобільні у пошуку сучасних джерел інформації, активно взаємодіють з дітьми, використовуючи різноманітні методи для формування гуманного ставлення до дорослих, зокрема вихователів. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про необхідність оптимізації процесу виховання гуманного ставлення до вихователів дітей п’яти-шести років. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). №1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :93 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
ISSN: 2663-4902
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; До сутності поняття «наукова школа»/ В. В.Йотка . Особливості формування організованості дітей 5–6 років засобами предметно-практичної діяльності/ Л. М. Пісоцька . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання/ Ю. І. Бондаренко . Формування медіаграмотності молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі як одне із актуальних завдань Нової Української Школи/ Н. В. Гудима, Н. В. Мєлєкєсцева, Н. В. Мєлєкєсцева . Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів в освітньому процесі НУШ/ І. А. Дорож, А. Ф. Ковальчук . Гра як засіб забезпечення наступності у формуванні логіко-математичної компетентності старших дошкільників і учнів першого класу НУШ/ С. І. Матвієнко . Особливості формування гуманного ставлення дітей 5–6 років до вихователів закладу дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Особливості використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Демченко,Т. В. Гордієнко. Особливості впровадження STEM освіти в позакласній роботі учнів/ Т. М. Шовкун, С. О. Коваленко, Л. О. Лобань, Л. П. Кузьменко . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Підготовка та діяльність учителя як умова функціонування системи забезпечення підручниками шкільної освіти Німеччини/ О. В. Мартинюк .
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . №3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :118 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта/ А. В. Вертель . Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа»/ С. І. Матвієнко . Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі/ Л. М. Пісоцька . Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років/ О. П. Пісоцький . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти/ А. М. Аніщук . Використання соціальних мереж в освітньому середовищі/ О. М. Нежива . Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки/ Л. Ю. Шумська . Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів/ М. О. Шумський. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови/ Д. Ю. Боклах . Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі»/ І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри/ О. А. Гордієнко . Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів/ В. С. Федина-Дармохвал . Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти/ О. С. Філоненко, А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(073)/П 36
Автор(и) : Пісоцька Л. М., Матвієнко С. І., Пісоцький О. П., Бобро Л. В.
Назва : Практична підготовка здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :121 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 372(073)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 13578
Кількість відвідувачів 724
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя