Пошуковий запит: <.>II=УПЖ-2/2019/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Локшина О. Європейська довідкова рамка ключових компетентностей для навчання впродовж життя: оновлене бачення 2018 року/О. Локшина // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.21-30
|
>2.
| Шпарик О. Поняття «освітній розвиток» та «реформування освіти» у сучасному науковому дискурсі України та Китаю/О. Шпарик // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.38-49
|
>3.
| Пометун O. Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії/O. Пометун, Н. Гупан // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.50-58
|
>4.
| Савченко О. Інноваційний потенціал підручника з читання/О. Савченко // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.65-71
|
>5.
| Мізюк В. Використання мобільних технологій на уроках інформатики в умовах змішаного навчання/В. Мізюк, М. Дмитрієва // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.85-93
|
>6.
| Малієнко Ю. Компетентнісно орієнтовані завдання у змісті курсів історії в ліцеї: суть, структура, класифікація, значення/Ю. Малієнко // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.111-118
|
>7.
| Попович А. Формування стилістичних умінь майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти/А. Попович // Український педагогічний журнал. -Київ:Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2019,N N 3.-С.119-127
|
|