Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (449)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ІННОВАЦІї<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників/ О. Ю. Балалаєва. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою/ О. О. Безносюк. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий/ М. Закариашвили, И. Чичашвили. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи/ К. К. Краснолуцький. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів/ А. О. Кучерявий. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності/ О. О. Мосіюк. Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект)/ В. М. Оржеховська [и др.]. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти/ Н. А. Пасько. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи/ О. В. Плахотнік. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів/ Т. В. Потапчук. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі/ В. В. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів/ В. І. Ірза. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років/ Я. А. Малихіна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ/ Г. В. Попова. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики/ А. М. Слюта, О. В. Лукаш. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків/ І. П. Стаднійчук. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти/ Т. В. Тарнавська. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей/ Л. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів/ Л. Г. Гаврілова. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу/ Т. Р. Гуменникова. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації/ І. А. Катушенок. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки/ А. О. Кришталь. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. А. Овчаренко. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти/ Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету/ Я. М. Рудик. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Вороний в історії української культури/ Є. І. Коваленко. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.)/ С. М. Куліш. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки)/ В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. Методи навчання у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)/ Ю. В. Мінкіна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб “Телефону Довіри”/ О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах/ В. Є. Робак. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність/ Л. М. Рубан. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст./ О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН/ Т. В. Сидоренко. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід/ В. В. Смелянська. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ С. В. Шарапа.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов/ Г. Бейгер. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців/ В. О. Браун, Ю. В. Коваль. Інновації моніторингу якості вищої освіти/ І. В. Ващенко. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі/ В. І. Кириченко, О. О. Єжова. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери/ Л. Г. Кириченко. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога/ Л. М. Мороз. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності/ Т. В. Потапчук. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність/ О. Ф. Приліпко. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів/ С. І. Самаріна. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді/ О. В. Сватенков. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу/ В. М. Солова. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера/ В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз/ Я. В. Таравська. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах/ В. Л. Уліч. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе/ О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості/ Л. Ю. Якименко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів/ М. Б. Білан. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи/ С. В. Благініна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин/ А. Я. Бондарчук. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей/ О. В. Ващило. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку/ Т. Грановська. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів/ О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов/ В. О. Коваленко. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь/ А. Л. Кондратюк. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів/ В. С. Король. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами/ Г. Л. Кушнір. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва/ Е. М. Луговська. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби/ М. М. Пелипенко. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку/ Л. М. Пісоцька. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради/ Л. Л. Примачок. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом/ М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. Особенности проектной деятельности студентов-биологов/ А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів/ О. С. Філоненко. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови/ Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора/ А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології/ Н. П. Дічек. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації/ В. М. Донченко. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.)/ Ю. М. Мачача. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)/ І. О. Пєтухова. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти/ В. Д. Сутрин. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині/ Н. К. Удовиченко. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.)/ С. М. Шевченко. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей/ К. А. Абрамова. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини/ О. А. Алєко. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти/ І. П. Аносов. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі/ Л. В. Бабенко. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті/ С. М. Бадьора. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу/ Т. І. Бережна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі/ А. А. Бобро. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів/ Л. В. Вікторова. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу/ Л. А. Гуцан. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі/ Л. М. Завацька. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації/ А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков/ Л. В. Кнодель. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи/ О. Є. Коваль. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури/ О. А. Копил. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти/ А. А. Коробченко. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти/ Р. А. Кубанов. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму/ Р. В. Малиношевський. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода/ М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності/ Ю. Г. Новгородська. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості/ С. В. Отчич. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями/ Т. Г. Соловйова. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті/ С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів/ А. М. Шеремет. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов/ С. Л. Бобир. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації/ Н. В. Гурина. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді/ Р. О. Проць. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків/ З. Я. Родчин. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу/ Г. П. Біляченко. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання/ Л. І. Міщик. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій/ Ю. Самойленко. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Л. І. Ушакова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді/ І. П. Багрій. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації/ І. Б. Бойчевська. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.)/ Т. В. Коляда. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції/ І. С. Лаухіна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття)/ Д. Ш. Поприткіна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Аносов, Іван Павлович
Назва : Інновації в галузі антропологічного контексту освіти [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 2. - С. 18-22 (Шифр 15/Н 34-230341)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сутність і компонентна структура музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики/ Н. В. Ашихміна. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів/ В. В. Богданович. Понятійний тезаурус проблеми формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики/ Ван Яюєци. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва/ В. С. Вергунова. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/ О. М. Грисюк. Теоретична концептуалізація процесу формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Морозова. Методологічні засади формування художніх орієнтацій старшокласників в умовах позашкільної освіти/ Л. І. Паньків. Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу/ Є. М. Проворова. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/ О. К. Рахманова. Розвиток загальної музичної освіти: наступність і спадкоємність/ О. Ф. Руденко. Мелодичний слух як базова здібність у процесі формування музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів/ С. С. Горбенко. Формування асоціативного мислення майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ О. Ю. Горожанкіна, Н. В. Риженко. Специфіка і зміст підготовки студентів до керівництва ансамблевим музикуванням школярів/ Ван Чжун. Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення/ Ван Чень. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію/ В. В. Марцинів. Аспекти зростання музично-естетичної компетентності учасників хорового колективу в школах мистецтв/ А. І. Мащенко. Теоретичне обґрунтування змісту та методики формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя початкових класів і музики/ В. В. Мішедченко. Методичне забезпечення балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Вплив ціннісних орієнтацій на формування професійних переконань майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Структурні компоненти формування мотивації до музично-педагогічної діяльності в студентів педагогічних коледжів/ Л. В. Хоменко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації освітнього простору/ Ю. Ф. Дворник. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Взаємодія навчальних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. В. Костенко. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. А. Михаськова. Компонентна структура рефлексивних умінь майбутніх учителів музики/ Мінь Шаовей. Ефективна організація самостійної роботи студентів – важлива умова формування професійної компетентності майбутніх учителів музики/ Т. Д. Пухальський. Фортепіанна підготовка як складова професійного становлення майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Мотивація музично-виконавської діяльності як характеристика спрямованості особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва/ І. О. Ростовська. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики через емоційне сприйняття творів хорового мистецтва/ Л. А. Теряєва. Формування естетичної компетентності у фаховій підготовці майбутніх соціальних працівників/ С. Р. Хлєбік. Проблеми вокально-технічного розвитку майбутніх вчителів музики та шляхи їх подолання/ Т. Г. Шафарчук, Мен Ян. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Основні напрямки репертуару навчальних оркестрів народних інструментів (на матеріалі оркестру НДУ імені Миколи Гоголя)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Програми з музики кінця ХХ – початку ХХІ ст. у контексті розвитку музичних здібностей: сучасний вимір/ О. В. Коваль. Традиції та інновації в системі музично-інструментальної підготовки/ Т. В. Ляшенко. Культурно-освітні передумови підготовки майбутніх учителів музики в Україні у другій половині ХХ ст./ Н. І. Остапенко. Реалізація концепції особистісно орієнтованої музичної освіти школярів України на межі тисячоліть/ Т. В. Раструба.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 80(06)/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : збірник наукових праць. Вип. 90 : Серія "Історичні науки". № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :270 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Історичні науки; № 9
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 195.83 грн.
УДК : 80+930.85]:94(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України
Історія культури --Україна
Історія культури --зарубіжні країни
Культура України-- історія
Освіта в Україні-- історія
Етнографія України
Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин
Кафедра історії України та політології
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Чернігівщина-- культура-- історія
Ніжинщина-- історія
Зміст : ІСТОРІЯ ; Українське питання у російсько-польських відносинах 1672-1885 рр./ Ю. В. Шкарбан. Підземні споруди ніжинського "грецького кварталу" на сучасному етапі дослідження/ І. С. Кедун. Печатка з архіву М. А. Шліппенбаха - унікальне джерело з історії земського ліберального руху на півночі Лівобережної України (60-80-ті рр. XIX ст.)/ Н. А. Котельницкий. Судова реформа 1864 року на території ніжинського повіту Чернігівської губернії: особливості впровадження/ А. І. Нетреба. Створення Ніжинського повітового благодійного комітету (серпень 1914 р.)/ П. П. Моціяка. Діяльність Хорватської партії права до від’їзду Анте Павелича в еміграцію (1915-1929 рр.)/ Ю. М. Давиденко, О. П. Моціяка. Микита Шаповал про Велику революцію та її провідників/ Л. С. Соколова. Комуністи - (не)більшовики: про переведення членів Комуністичної партії Закарпатської України до складу ВКП(б)/ В. В. Міщанин. Теорія і методика польової та камеральної археографії в Україні 1940-1980-х років/ О. О. Маврін. Матеріально-побутові умови життя ніжинців у контексті історії повсякдення (кін. 1943-1953 рр.)/ Є. М. Страшко. Вплив компартійної ідеології на професійну повсякденність освітян СРСР у 1945-1953 рр./ Ю. В. Кузьменко, О. М. Корпас. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ ; Аналіз фінансової політики імператорів Тіта Флавія та Доміціана (79-96 рр. н.е.) в англо-американській історіографії XX ст./ І. І. Мойсейчук. "Pecunia non olet", або Інновації в податковій системі римського імператора Веспасіана/ Р. А. Дудка, І. І. Мойсейчук. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Історіографічний огляд міжкультурного діалогу та самоідентичності в політиці/ Е. М. Кучменко. "Майже забутий" - матеріали до біографії Федора Івановича Корбелецького/ О. О. Лейберов. "приглашая усердных соотечественников к участию в сем патриотическом предприятии..." - благодійна діяльність дворянства Ніжинського повіту Чернігівської губернії у справі будівництва пам’ятників у XIX столітті/ О. О. Лейберов. Mykola Lavrovskyi - the first direktor of nizhyn institute of history & philology/ L. M. Mytsyk. Людмилинська жіноча школа сільського домоведення та садибного господарства/ А. Г. Бровко. Сторінки історії бібліотеки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя: роки революції (1917-1920 рр.)/ Г. С. Осіпова. РЕЦЕНЗІЇ ; Фактична енциклопедія Кальника/ Є. М. Луняк. Рецензія на монографію Міщанина Василя Васильовича "Радянізація Закарпаття 1944-1950 рр. (Ужгород: РІК-У, 2018.-644с.)/ Д. Д. Данилюк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Український історичний журнал -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Шумило С. Руська Успенська лавра на Афоні та Антоній Печерський/ С. Шумило (стр.4-21)
Горобець В. Гадяцький договір 1658 р. – чому угода так і не стала унією? (Про перспективи та проблеми реалізації проекту у 360-ліття його укладення)/ В. Горобець (стр.21-46)
Срібняк І. Інтимний вимір жіночого повсякдення в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі (1921–1922 рр.)/ І. Срібняк (стр.46-58)
Євсєєва Т. Тилове ополчення як структурний підрозділ у державній системі примусової праці та інструмент організації повсякденного життя "позбавленців" УСРР (1920–1937 рр.)/ Т. Євсєєва (стр.58-90)
Якубець О. Українці серед вищого командного складу збройних сил СРСР у роки німецько-радянської війни/ О. Якубець (стр.90-107)
Ясь О. "Великі повороти" соціогуманітарного знання в історії історієписання ХХ ст.: українська проекція/ О. Ясь (стр.107-136)
Себта Т. Підтверджувальна грамота Петра І 1708 р. щодо поставлення на Київську митрополію Йоасафа (Кроковського): історія, провенієнція та публікація документа/ Т. Себта, Н. Сінкевич (стр.136-163)
Кульчицький С. Передумови, перебіг і підсумки "параду суверенітетів"/ С. Кульчицький (стр.163-192)
Мільчев В. Болгари в Україні 1920-х – 1930-х рр.: між національними проектами влади й реаліями життя/ В. Мільчев ; Ю. Грищенко (стр.192-198)
Вегеш М. Радянізація Закарпаття 1944–1950 рр./ М. Вегеш, С. Віднянський (стр.198-207)
Головко В. Україна на порозі об’єднаної Європи/ В. Головко (стр.207-212)
Даниленко В. [Рецензії й огляди]/ В. Даниленко, П. Бондарчук (стр.212-218)
Волощук М. Студентські історичні зошити/ М. Волощук (стр.218-220)
Бацак Н. Міжнародна наукова конференція "День України в Європі: інновації, акценти, рефлексії"/ Н. Бацак (стр.220-226)
Кісельова Ю. XV Астаховські читання "Символічний капітал історика"/ Ю. Кісельова, С. Посохов (стр.226-230)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бацак Н.
Назва : Міжнародна наукова конференція "День України в Європі: інновації, акценти, рефлексії"
Кільк.характеристики :6 с
Місце публікування : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2018. - N 5. - С. 220-226. - ISSN 0130-5247 (Шифр У313005/2018/5). - ISSN 0130-5247 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016: 373.3 (0/І-57-665177
Назва : Інновації в початковій освіті [Електронний ресурс] : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.016: 373.3 (072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(05)"540.3" + 37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості інклюзивного навчання здобувачів початкової освіти/ Т. В. Гордієнко, О. С. Філоненко, А. А. Бобро. Музичне виховання дошкільників в умовах передшкільної освіти/ С. І. Матвієнко. Сором’язливість у дошкільників: сутність, чинники виникнення та особливості вияву/ Н. П. Пихтіна. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження/ Т. М. Турчин. / М. О. Шевчук, Н. О. Бугаєць. Сутність та зміст вокально-педагогічної діяльності/ Я. М. Йотка. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Мозковий штурм» на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Теоретико-методичні засади розвитку моральної позиції дошкільника у взаємодії з однолітками/ О. Л. Кононко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Ситуативні вправи на заняттях з української мови за професійним спрямуванням як засіб формування ціннісних орієнтацій здобувачів вищої освіти/ О. А. Гордієнко. Бінарний підхід у формуванні музичної компетентності майбутнього хореографа/ О. В. Мартиненко, О. Ю. Ємельянова. Формування лінгвістичної компетенції майбутніх фахівців дошкільної освіти під час вивчення англійської мови/ О. В. Михайленко, О. Б. Мамчич. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Освіта дорослих у контексті історії самореалізації українського соціуму (ІІ пол. ХІХ – 20-ті рр. ХХ ст.)/ Л. П. Вовк. Життєвий шлях і наукові здобутки професора О. Я. Ростовського/ В. В. Йотка. Мистецько-педагогічні інновації професора О. Я. Ростовського/ О. В. Коваль, Ю. Ф. Дворник.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 1229
Кількість відвідувачів 213
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя