Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (206)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗНЗ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 8
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту України в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Експериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English/ I. V. Shareiko. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Палій, Олександр Анатолійович
Назва : Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 120-124 (Шифр 15/Н 34-117415)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 17
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :245 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Дослідження епіфітної мікрофлори насіння томатів та огірків/ К. А. Куліш. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Застосування в’язок матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь/ О. В. Какало. Застосування функцій від матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь зі сталими коефіцієнтами/ О. І. Мартинюк. Розробка в PascalABC програми для побудови загального розв’язку рівняння Ейлера другого порядку/ Я. В. Мельник. Обчислення сум подвійних числових рядів/ О. О. Цирин. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Археологічні знахідки моноксилів на території сучасної України/ Р. С. Авраменко. Історія формування музейного комплексу Києво-Печерської Лаври/ В. С. Адамський. Тютюнове виробництво у Чернігівській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. (на прикладі Ніжинського повіту)/ М. П. Баран. Редакція часопису "Киевская старина" (1882 – 1907 рр.): етапи розвитку та особливості діяльності/ М. В. Батрак. Напрями руського паломництва XI – XV ст./ Г. В. Годунок. Люблінська угода 1944 р. в українській історіографії/ Ю. А. Демченко. Соціально-економічний вимір повсякденного життя містян Ніжина (1953 – 1964 рр.)/ А. О. Донець. Органи поліції на території Шосткінського району в період німецької окупації 1941 – 1943 рр./ Д. В. Зайченко. Британська Північна Америка: причини й передумови об’єднання/ А. В. Квітковська. Особливості соціально-економічного та політичного становища британських домініонів наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст./ А. В. Квітковська. Історія розвитку Прилуцького агротехнічного коледжу (1931 – 1991 рр.)/ В. Ю. Колейко. Структура козацького образу у турецько-татарському циклі українських народних дум/ О. І. Костюченко. Приєднання Казанського ханства до Московського царства історіографічний вимір/ С. Ю. Кришко. Кредитна кооперативна мережа Чернігівської губернії у пореформений період/ О. В. Крупенко, К. Ю. Сиволожська. До питання історико-козацьких студій у творчому доробку В. О. Голобуцького/ В. В. Луценко. Роль і місце індіанського питання в політичній історії США на початку XVIII століття/ Ю. В. Мариношенко. Сутність традицій характерництва крізь призму історії/ В. С. Марченко. Військові походи, як пріоритетний напрям зовнішньополітичної діяльності царя Давида/ І. І. Мойсейчук. Гендерна політика країн Європейського Союзу: практика Фінляндії та Швеції/ О. Д. Петренко. Роль православної церкви у формуванні політичної ідеології Великого Московського князівства/ О. С. Перепелиця. Освітній рівень провінційного чиновництва Наддніпрянщини другої пол. ХІХ ст./ К. Ю. Солодка. Ляльки-мотанки України, Росії та Польщі/ А. В. Стахурська. Микола Рябовол – лідер українського національного руху на Кубані у 1917 - 1920 рр./ Р. І. Хандога. Культурно-освітнє життя населення Ніжина в період окупації (вересень 1941 – вересень 1943 рр.)/ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Вербалізація концепту земля в однойменній кіноповісті О. Довженка/ М. Г. Бордак. Міфологічно-космогонічні інтенції архетипу води в поетичному світі Тараса Шевченка/ М. В. Годунок. Лінгвістична характеристика номенів, що позначають прізвиська села Бурімки Ічнянського району Чернігівської області та проблема їх класифікації/ Н. О. Івахно. Семантичні групи прикметників на позначення фізичного стану людини (на матеріалі художнього мовлення Є.Гуцала)/ Т. В. Кашуба. Особливості будови та семантичні особливості мікротопонімів м. Конотопа/ А. С. Кобзарьова. Прагмонімна номінація сортів пшениці/ І. І. Коновал. Експресивна роль звертань у текстах замовлянь/ В. Л. Конончук. Символичиское значение фитонимов – названий деревьев в пейзажной лирике Сергея Есенина/ Г. В. Кудлай. Фразеосемантичне поле мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала/ Ю. В. Рибалко. "Белое" и "черное" в русской и английской фразеологии/ С. М. Сеидова. Візуальне у творчості Ю.Яновського: спроби прочитання/ К. А. Сотніченко. Мотивація прізвищ та прізвиськ смт. Велика Димерка Броварського району Київської області/ Я. І. Хомич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Фактори, що впливають на успішність оволодіння іноземною мовою/ А. В. Бурська. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності учнів старшої школи на матеріалах інтернет-ресурсу NEWS IN LEVELS/ О. В. Савченко. Критерії відбору текстів для формування компетенції професійно орієнтованого англомовного читання/ О. О. Чепур. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Формування у старших дошкільників почуття совісті як регулятора взаємин/ В. В. Бойко. Особливості консультування у діяльності соціального педагога/ М. В. Безноженко. Здоровий спосіб життя, його складові та значення для формування здоров’я/ І. В. Бондар. Характеристика дослідно-експериментальної роботи щодо вивчення стану управління інноваційною діяльністю в ЗНЗ/ І. В. Вітман. Інтерактивні технології навчання молодших школярів/ А. С. Висовень. Законодавча база працевлаштування молоді в Україні/ К. Ю. Голуб. Діагностика сформованості професійної мобільності у майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Ю. М. Гордієнко. Арт-терапия як засіб соціальної реабілітації дітей з психофізичними порушеннями/ Л. М. Гузій. Естетичне виховання молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва/ Н. М. Ілляшенко. Профілактика шкідливих звичок у школярів/ І. В. Кв’ятківська. Проблеми організації студентського дозвілля/ Д. Ф. Козел. Розвиток інтелекту молодших школярів на основі теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера / Д. В. Колесник. Колективна творча діяльність дітей в умовах соціально-педагогічних закладів літнього відпочинку/ Р. О. Оропай. Вплив стилю взаємин батьків на моральне виховання дитини/ О. І. Пілеко. Деякі особливості професійної етики соціального працівника в просвітницькій діяльності/ Д. С. Піщулін. Особливості процесу виховання толерантності в умовах полікультурного середовища навчального закладу/ А. І. Рожнова. Особливості соціальної роботи з прийомними сім’ями/ Ю. М. Симоненко. Дидактичні ігри на уроках природознавства в початковій школі/ М. С. Слісаренко. Робота соціального педагога у формуванні здорового способу життя підлітків/ О. М. Тарахан. Вивчення готовності неповнолітніх виховних колоній до вибору професії/ В. В. Ткаченко. Стан сформованості правової компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ К. В. Топчій. Пейзаж. Методика малювання пейзажу в початкових класах/ І. О. Удовичко. Соціально-педагогічна реабілітація онкохворих дітей в умовах центру реабілітації дітей-інвалідів/ Х. В. Щелочева. Соціально-педагогічна діяльність формування у молоді призовного віку ціннісного відношення до військової служби/ Т. В. Щітченко. До проблеми визначення поняття "сімейна депривація" у соціальній роботі/ Л. М. Яцун. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Інвенції Й. С. Баха: аналіз редакцій/ А. С. Іваненко-Коленда. Формування умінь імпровізації учнів у процесі навчання гри на духових інструментах/ С. В. Ігнатов. Історія розвитку музично-виконавських змагань/ Н. О. Кальна. Хорова спадщина Дмитра Бортнянського в історії та сучасності/ В. Ю. Оленченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Український педагогічний журнал -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Глушко О. З. Європейський вектор освітніх реформ в Україні/ О. З. Глушко (стр.5-11)
Мезенцева О. І. Міжнародні чинники розвитку загальної середньої освіти в Україні/ О. І. Мезенцева (стр.18-26)
Оніщук І. І. Формування навичок іншомовного спілкування на основі сучасних підходів до іншомовної освіти у вищих навчальних закладах України/ І. І. Оніщук (стр.27-33)
Топузов О. М. Організаційні механізми управління закладами освіти: методології та теоретичні засади/ О. М. Топузов, Л. М. Калініна (стр.34-44)
Смагін І. І. Еволюція методичних підходів до роботи з хронологією в процесі навчання історії/ І. І. Смагін (стр.45-51)
Гораш К. В. Комплексний підхід до прогнозування розвитку повної загальної середньої освіти/ К. В. Гораш (стр.52-59)
Малієнко Ю. Б. Теорія і практика компетентнісного навчання всесвітньої історії у 7 класі/ Ю. Б. Малієнко (стр.60-66)
Кришмарел В. Ю. Релігійна культура як складник історії України: основні поняття/ В. Ю. Кришмарел (стр.67-75)
Кушнір Ю. В. Теоретичні основи психоаналітичної педагогіки в умовах сучасного виховання/ Ю. В. Кушнір (стр.76-80)
Ситар І. В. Розвиток наукового управління ЗНЗ та його структурні методологічні складники/ І. В. Ситар (стр.81-87)
Удовиченко І. В. Особливості формування базових і предметних компетентностей учнів старших класів загальноосвітньої школи у процесі навчання географії/ І. В. Удовиченко (стр.88-96)
Надтока О. Ф. Методичне значення географічної карти/ О. Ф. Надтока (стр.97-102)
Шуневич О. М. Шляхи формування медіаграмотності в процесі навчання учнів української мови/ О. М. Шуневич (стр.103-110)
Сіліванова І. М. Законодавча підтримка академічної мобільності студентів в Україні/ І. М. Сіліванова (стр.111-118)
Пузіков Д. О. Теоретична модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти/ Д. О. Пузіков (стр.128-137)
Смагіна Т. М. Діалогова платформа як засіб реалізації компетентнісного уроку/ Т. М. Смагіна (стр.138-144)
Ковальчук Т. І. Квест-екскурсія як форма активного пізнання світу учнями і студентами/ Т. І. Ковальчук (стр.159-161)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ситар, Іванна Валеріївна
Назва : Розвиток наукового управління ЗНЗ та його структурні методологічні складники [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :7 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 4. - С. 81-87 (Шифр УПЖ-2/2017/4)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна середня школа--теорія й технології наукового управління знз--дисертаційні дослідження проблем управління--методологія управління--структура і зміст--тенденції реформування загальної середньої освіти--менеджмент у сфері освіти--управління знз як система--напрями розвитку досліджень управління знз Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 160588
Кількість відвідувачів 1247
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя