Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (521)Рідкісна книга (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КАЗКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
373.04
К 43


    Кириченко, Ірина Михайлівна.
    Маємо свято [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / І. М. Кириченко, В. І. Калитка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 72 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
    Зміст:
Сценарій свята до Першого вересня
Сценарій виховного заходу "Свято картоплі"
Сценарій свята до Дня учителя "Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі"
Конспект відкритого уроку з української мови для 10 класу
Сценарій театралізованого заходу "Зустрічаєм Новий рік"
Сценарій вечор зустрічі з випускниками
Сценарій театралізованого захуду "Новорічне диво - казка" (за мотивами казки А. Х. Андерсена "Снігова королева")
Конспект відкритого уроку з правознавства "Суд історії"
Сценарій конкурсно-розважальної програми "Міс - ввесна"
Сценарій конкурсно-розважальної програми "Містер - школи"
Сценарій свята "Останній дзвоник"
Конспект відкритого уроку з історії для 10 класу
ББК 74.200.58
РУБ 373.04
Рубрики: Сценарії свят
   Сценарії масових заходів

   викладання правознавства в школі--відкриті уроки

   викладання української мови в школі--відкриті уроки

   Викладання історії в школі

   Відкриті уроки--правознавство

   Відкриті уроки--українська мова

   Відкриті уроки--історія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Калитка, Віталіна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 74. Серія "Філологічні науки". № 1 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 312 с. - (Філологічні науки ; № 1) (До 200-ліття від Дня народження Т. Г. Шевченка). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Самойленко, Григорій Васильович. Життєві та творчі взаємини Т. Шевченка з випускниками Гімназії вищих наук кн. Безбородька (1838–1843) / Г. В. Самойленко. - С .4-18
Михед, Павло Володимирович. Тарас Шевченко в російській критиці (1840–1861) / П. В. Михед. - С .19-28
Моціяка, Олена Миколаївна. Мотив національного сорому в романі П. Куліша "Чорна рада" та історіософських поемах Т. Шевченка періоду "трьох літ" / О. М. Моціяка. - С .29-37
Якубина, Юлия Васильевна. Гоголь и его сестры "брат по небесному, высшему родству…" / Ю. В. Якубина. - С .38-44
Чоботько, Александр Васильевич. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть" / А. В. Чоботько. - С .45-53
Сквіра, Наталія Михайлівна. До питання про творення канону, деканонізацію та роль інтерпретаційної традиції / Н. М. Сквіра. - С .54-58
Скавыш, Владимир Анатольевич. Симулякры о психозе Гоголя / В. А. Скавыш. - С .59-71
Прохоренко, Євгенія Євгеніївна. Вертепна модель міста у М. Гоголя та В. Підмогильного / Є. Є. Прохоренко. - С .72-85
Ковальчук, Олександр Герасимович. Візуальне у конфлікті ролей (етюд М. Коцюбинського "Цвіт яблуні") / О. Г. Ковальчук. - С .86-94
Михальчук, Ніна Іванівна. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка / Н. І. Михальчук. - С .95-106
Стребкова, Ірина Олексадрівна. "Старший боярин" Тодося Осьмачки як казка / І. О. Стребкова. - С .107-124
Капленко, Оксана Миколаївна. Микола Руденко: реалізація світоглядних ідей у дитячій літературі / О. М. Капленко. - С .125-137
Хархун, Валентина Петрівна. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог") / В. П. Хархун. - С .138-145
Kohut, O. V. The Unity of the Ontological Origins – Eros and Thanatos in the Plot of Modern Ukrainian Dramaturgy / O. V. Kohut. - С .146-152
Михед, Тетяна Василівна. Постмодерністські модифікації образів Робінзона та П’ятниці: головні тенденції та тренди / Т. В. Михед. - С .153-161
Ісаєнко, Катерина Петрівна. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури: проблеми і перспективи розвитку / К. П. Ісаєнко. - С .162-166
Нагачевська, Олена Олександрівна. Збереження національно-культурної специфіки тексту при перекладі реалій у оповіданнях письменників США ХVІІІ–ХІХ ст. / О. О. Нагачевська. - С .167-174
Шеремет, Олена Сергіївна. "Імперія" Ришарда Капусцінського: від репортажу до літератури / О. С. Шеремет. - С .175-180
Миронова, Тетяна Юріївна. Авторські смислові виміри оригінального тексту М. Фуко та його сумнозвісний вирок про "смерть автора" / Т. Ю. Миронова. - С .181-197
Остапенко, Людмила Михайлівна. Чи був Кафка юдейським пророком: контексти та інтерпретації / Л. М. Остапенко. - С .197-201
Vinderskikh, S. O. The reception of Joseph Heller іn domestic literary theory (Ukraine, Russia) / S. O. Vinderskikh. - С .202-208
Норец, Максим Вадимович. Жанровая доминанта шпионского романа Эрскина чайлдерса "Загадка песков" / М. В. Норец. - С .209-215
МОВОЗНАВСТВО
Бойко, Надія Іванівна. Лексичні засоби вербалізації концептосфери сакрального в поетичних текстах Тараса Шевченка / Н. І. Бойко. - С .216-223
Бойко, Вікторія Миколаївна. Конверсійні процеси в ідіолекті Тараса Шевченка / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .224-230
Вакуленко, Галина Михайлівна. Реалізація грамеми "напрямок руху: кінцевий пункт руху" прийменниково-відмінковою формою знахідного (на матеріалі художнього мовлення Т. Г. Шевченка) / Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. - С .231-236
Пасік, Надія Михайлівна. Редуковані синтаксичні структури в художньому мовленні Тараса Шевченка / Н. М. Пасік, С. П. Шевченко. - С .237-245
Кайдаш, Алла Миколаївна. Стилістичні можливості фонетичних засобів у творчості Т. Г. Шевченка / А. М. Кайдаш. - С .246-251
Петрик, Олена Михайлівна. Диференційні особливості девербативів стану / О. М. Петрик. - С .252-258
Проха, Ирина Викторовна. Вербализация "внешнего человека" в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" / И. В. Проха. - С .259-264
Цобенко, Ольга Василівна. Лексико-семантичне поле "ювелірні прикраси" в англомовних енциклопедіях / О. В. Цобенко. - С .265-271
ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ
Драчук, Любов Іванівна. До питання розвитку театрального мистецтва Чернігівщини / Л. І. Драчук. - С .272-278
Корнєєва, Людмила Леонідівна. Художній стиль як опредметнення картини світу / Л. Л. Корнєєва. - С .279-287
АРХІВНІ РОЗВІДКИ
Блохин, Даріана. Дослідження спадщини Г. Сковороди діаспорним вченим, істориком Д. Г. Олянчиним (архівні матеріали) / Д. Блохин. - С .288-302
ББК 83.3(4Укр)5
РУБ

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 305 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 70.33 грн.
    Зміст:
Білик, Ольга Ігорівна. Образи часу в політичному дискусі / О. І. Білик. - С .9-13
Бобкова, Тетяна Вадимівна. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики / Т. В. Бобкова. - С .13-18
Бондарчук, Олена Юріївна. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer" / О. Ю. Бондарчук. - С .18-23
Брухаль, Ярина Богданівна. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу / Я. Б. Брухаль. - С .23-29
Bunina, L. N. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature / L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. - С .29-34
Войцехівська, Наталія Констянтинівна. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста / Н. К. Войцехівська. - С .34-40
Галуцьких, Ірина Анатоліївна. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму / І. А. Галуцьких. - С .40-47
Гнедько, Татьяна Николаевна. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста / Т. Н. Гнедько. - С .47-53
Губа, Лариса Василівна. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе / Л. В. Губа. - С .53-58
Гуменюк, Наталя Григорівна. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові / Н. Г. Гуменюк. - С .58-62
Даниленко, Оксана Сергіївна. Понятие и особенности политического дискурса / О. С. Даниленко. - С .62-67
Demidov, D. V. Сoqnitive development and moral decision makinq / D. V. Demidov. - С .67-73
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. - С .73-77
Єфименко, Вікторія Антонівна. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом / В. А. Єфименко. - С .77-82
Заполовський, Микола Володимирович. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів / М. В. Заполовський. - С .82-88
Касіян, Ганна Вадимівна. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння / Г. В. Касіян. - С .88-93
Кащишин, Наталія Євгенівна. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу / Н. Є. Кащишин. - С .93-99
Kovbasyuk, L. A. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs / L. A. Kovbasyuk ; L. A. Kovdasyuk. - С .99-104
Козак, Надія Ігорівна. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому / Н. І. Козак, С. М. Свєточева. - С .104-108
Козоріз, Ірина Сергіїна. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов / І. С. Козоріз. - С .108-112
Корнєва, Наталя Анатоліївна. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій / Н. А. Корнєва. - С .112-116
Kudriavtseva, N. S. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory / N. S. Kudriavtseva. - С .116-120
Кузнецов, Николай Иванович. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма / Н. И. Кузнецов. - С .120-126
Кузьміна, Ірина Володимирівна. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю / І. В. Кузьміна. - С .126-130
Луньова, Ольга Володимирівна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта / О. В. Луньова. - С .130-136
Лютянська, Наталя Іванівна. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості / Н. І. Лютянська. - С .136-142
Макарук, Лариса Леонідівна. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови / Л. Л. Макарук. - С .142-148
Мініна, Олена Володимирівна. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця" / О. В. Мініна. - С .148-152
Міхальцо, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання / А. О. Міхальцо. - С .152-156
Мироненко, Тетяна Платонівна. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk'' / Т. П. Мироненко. - С .156-160
Mykhaylenko, V. V. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View / V. V. Mykhaylenko. - С .160-165
Найдьонова, Анастасія Юріївна. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту / А. Ю. Найдьонова. - С .165-169
Острецова, Ирина Владимировна. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение / И. В. Острецова. - С .169-174
Пивоварчик, Тамара Анатольевна. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи) / Т. А. Пивоварчик. - С .174-180
Подвойська, Оксана Володимирівна. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю / О. В. Подвойська. - С .180-187
Просяннікова, Яна Миколаївна. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння / Я. М. Просяннікова. - С .187-191
Радецька, Світлана Валеріївна. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі / С. В. Радецька. - С .191-196
Решетарова, Ірина Володимирівна. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу / І. В. Решетарова. - С .196-200
Рибалко, Мирослава-Марія Олександрівна. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі / М-М. О. Рибалко. - С .200-204
Романова, Наталя Василівна. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden" / Н. В. Романова. - С .204-210
Савельєва, Наталія Олександрівна. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи / Н. О. Савельєва. - С .210-215
Саляк, Юлія Михайлівна. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації / Ю. М. Саляк. - С .215-219
Семенюк, Ірина Сергіївна. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії / І. С. Семенюк. - С .219-222
Сіденко, Наталя Григорівна. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі / Н. Г. Сіденко. - С .228-234
Стрельченко, Наталія сергіївна. Питання-перепити як тип питань / Н. С. Стрельченко. - С .234-240
Сутуліна, Лариса Григорівна. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття / Л. Г. Сутуліна. - С .240-245
Тихоновська, Ганна Сергіївна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози) / Г. С. Тихоновська. - С .245-248
Туленінова, Лариса Володимирівна. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира / Л. В. Туленінова. - С .252-257
Филатенко, Ирина Александровна. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации / И. А. Филатенко. - С .257-262
Хорошун, Ольга Олександрівна. Архітектоніка сучасного американського документального тексту / О. О. Хорошун. - С .262-265
Четова, Наталія Йосипівна. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна) / Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. - С .265-269
Човганюк, Мирослава Миколаївна. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія" / М. М. Човганюк. - С .269-274
Швайко, Дар'я Сергіївна. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі / Д. С. Швайко. - С .274-278
Шведова, Дар'я Сергіївна. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії / Д. С. Шведова. - С .278-284
Шевченко, Ірина Вікторівна. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці / І. В. Шевченко. - С .284-288
Шеремета, Катерина Юріївна. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин" / К. Ю. Шеремета. - С .288-294
Щербакова, Олена Леонідівна. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики / О. Л. Щербакова. - С .294-298
Ярема, Оксана Богданівна. Формальні трансформації алюзивних елементів / О. Б. Ярема. - С .298-303
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: порівняльне мовознавство
   Текст

   Переклад--теорія і методика

   Мова художніх творів

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- літературні стилі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
У1
У 45


   Українка, Леся

    Твори [Електронний ресурс] : в 2-х т. / Л. Українка ; Академія наук Української РСР. - Электрон. текстовые дан. - К. : Наукова думка, 1986 - 1987
(Твори). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации .
   Т. 1 : Поетичні твори, Драматичні твори. - 1986. - 608 с. : портр. - (Бібліотека української літератури) (Дожовтнева українська література). - Б. ц.
    Зміст:
ПОЕМИ
Роберт Брюс, король шотландський
Давня казка
Одно слово (Оповідання тубільця з півночі)
"Се ви питаєте за тих... "
Віла-посестра
Ізольда Білорука
Триптих
ДРАМАТИЧНІ ТВОРИ
Одержима : Драматична поема
Осіння казка : Фантастична казка
Три хвилини : Діалог
В катакомбах
Кассандра : драматична поема
ББК 84(4Укр)1
РУБ У1
Рубрики: Українська література--поезія (тексти)
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Академія наук Української РСР
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Рудюк, Т. В.
    Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі [Электронный ресурс] / Т. В. Рудюк, О. В. Капленко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 103-108
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
чарівна казка, міф, міфологізм, міфічні образи, мавка, літератур- ний портрет
Анотація: Стаття присвячена особливостям вивчення творчості Василя Короліва- Старого на уроках української літератури у 5 класі. Автори теоретично обґрун- товують актуальність висвітлення цього питання та необхідність розробки методичного підходу до осмислення самобутності казок В. Короліва-Старого, зокрема творчого переосмислення ним традиційних українських міфологічних образів. Увагу зосереджено на опануванні учнями знань про життєвий і творчий шлях письменника, своєрідність його чарівних казок, розкритті феномену міфічних героїв. Автори подають загальну схему аналізу чарівних казок письмен- ника на прикладі програмового твору в курсі української літератури для 5 класу «Мавка Вербинка». У поданому дослідженні запропоновано будувати навчальну діяльність з метою формування у здобувачів освіти спеціальних умінь і навичок: розрізняти жанри міфу і чарівної казки, розуміти особливості чарівних казок, знаходити міфічні образи й пояснювати їхню семантику, формулювати тему та основну думку твору, визначати повчальний зміст казок, своє ставлення до описаного. Реалізувати поставлені завдання пропонується за допомогою найефективніших методів та видів навчальної діяльності на уроках, серед яких автори виділяють евристичну бесіду, словникову роботу, виразне читання, аналіз літературного портрету героя та творчі завдання, які сприяють твор- чому розвитку здобувачів освіти 5 класів і зростанню в них інтересу до жанру чарівної казки й вивчення творчості В. Короліва-Старого. Описана схема аналізу стане ефективною і для розробки уроків позакласного читання, для яких навчальна програма пропонує такі чарівні казки В. Короліва-Старого: «Хуха- Моховинка», «Потерчата», «Чортова перечниця», «Дідько», «Рибалчина Руса- лонька».
Запропонований методичний підхід дозволяє удосконалити процес вивчення чарівних казок В. Короліва-Старого на уроках української літератури у 5 класі загальноосвітньої школи та створити цілісне методичне напрацювання вивчен- ня творчого доробку казкаря. Особливо корисним дослідження стане для учителів-практиків та дослідників творчості В. Короліва-Старого.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Капленко, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 70251
Кількість відвідувачів 1651
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя