Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1845)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (231)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МИСЛЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.
378.147.013.8:16](075.8)
И 20


    Іванова, Т.
    Медіаграмотність та критичне мислення в процесі викладання дисциплін комунікаційного циклу [Электронный ресурс] : навчальний посібник / за загал. ред. В. Іванова. Київ: Центр вільної преси / Т. Іванова ; Академія української преси. - Электрон. текстовые дан. - [Б. м.] : Академія вільної преси, 2024. - 178 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Академія української преси
   Бібліотека масової комунікації

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
30
А 43


   
    Актуальні проблеми суспільствознавства [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. V / Відп. за вип.: В. Й. Томек ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 100 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
Городецька, Маргарита Олексіївна. Історія економічної теорії з точки зору співвідношення суспільного та індивідуального добробуту / М. О. Городецька. - С .3-9
Гудзинський, О. Д. Теоретико-методологічні засади розвитку економічних систем та їх обліково-аналітичне забезпечення / О. Д. Гудзинський, Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. - С .10-30
Жук, Анатолій Васильович. Соціальна відповідальність бізнесу: становлення та розвиток / А. В. Жук. - С .31-41
Єфремов, Віктор Володимирович. Значення економічних знань у період реформування Україною своєї господарської системи / В. В. Єфремов. - С .42-51
Єфремов, Віктор Володимирович. Роль гривні у розбудові національної економіки України / В. В. Єфремов. - С .52-60
Петренко, Антоніна Гафурівна. Лобізм як політико-економічне явище / А. Г. Петренко. - С .61-73
Петренко, Микола Іванович. Формування і розвиток економічного мислення як методологічна проблема / М. І. Петренко. - С .74-78
Томек, В'ячеслав Йосипович. Основні концепції та тенденції розвитку міжнародних відносин на межі ХХ-ХХІ століть / В. Й. Томек. - С .79-90
Томек, В'ячеслав Йосипович. Україна в координатах сучасних міжнародних відносин / В. Й. Томек. - С .91-96
ББК 60я4
РУБ 30

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Томек, В'ячеслав Йосипович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

3.
30
А 43


   
    Актуальні проблеми суспільствознавства [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри філософії та соціально-економічних наук. Вип. XI / Відп. за вип.: Т. М. Пахомова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 118 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
Баранова, Наталія Миколаївна. Теоретичні інтерпретації проблеми співвідношення політики та моралі / Н. М. Баранова. - С .3-12
Бучин, Олексій Петрович. До питання щодо актуальності викладання соціальної філософії / О. П. Бучин. - С .13-16
Городецька, Маргарита Олексіївна. Теоретичні засади економічної політики / М. О. Городецька. - С .17-27
Драчук, Любов Іванівна. Історичний живопис В. М. Васнецова / Л. І. Драчук. - С .28-32
Кушерець, Тамара Вікторівна. Стиль мислення в соціальному пізнанні / Т. В. Кушерець. - С .33-43
Пахомова, Тетяна Михайлівна. Стан та перспективи розвитку добровільного медичного страхування / Т. М. Пахомова. - С .44-50
Пахомова, Тетяна Михайлівна. Фінансова глобалізація та участь України в цих процесах / Т. М. Пахомова. - С .51-64
Пахомова, Тетяна Михайлівна. Шляхи вдосконалення функціонування фінансового сектору в Україні / Т. М. Пахомова. - С .65-75
Бучин, Андрей Петрович. Психологические особенности экзистенциализма Ж.-П. Сартра / А. П. Бучин. - С .76-96
Бучин, Андрей Петрович. Дрянные юнцы : (О детях и глупости деторождения в романе Сартра Ж-П. "Тошнота") / А. П. Бучин, Т. П. Харлан. - С .97-109
УДК
ББК 60я4
РУБ 30
Рубрики: Суспільствознавство--збірники наукових робіт
   Кафедра філософії та соціально-економічних наук--збірники наукових робіт

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

Анотація: До збірника включено наукові праці викладачів кафедри філософії та соціально-економічних наук Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя методологічного спрямування з ряду актуальних проблем економічних наук. Статті розкривають аспекти формування й розвитку різнобічного мислення, методологічні основи використання інструментарію. Досліджуються основні проблеми мікро- та макроекономіки, закономірності розвитку світової економіки в умовах загальної глобалізації, зростаюча роль економічних соціально-гуманітарних знань у період реформування.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пахомова, Тетяна Михайлівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
373.2(082)
З-41


   
    Актуальні проблеми та інноваційні пошуки у галузі сучасної дошкільної [Электронный ресурс] : збірник наукових статей студентів, магістрів, молодих науковців спеціальності 012 Дошкільна освіта / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. проф. О. Л. Кононко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 232 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Біла, Оксана. Використання ідей вальдорфської педагогіки у сучасному закладі дошкільної освіти / О. Біла. - С .6-8
Білан, Олександра. Програмове забезпечення освітнього процесу з питань формування екологічної компетентності в закладі дошкільної освіти / Олександра Білан, Катерина Іванчишин. - С .9-12
Білан, Олександра. Формування фонетичної компетенції дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри / Олександра Білан, Ірина Косик. - С .13-16
Венгер, Алла. Особливості прояву колективізму дітьми передшкільного віку у художньо-продуктивній діяльності / Алла Венгер. - С .17-20
Водоп’янова, Вікторія. Вплив рухливих ігор на фізичний розвиток дітей п’ятого року життя / Вікторія Водоп’янова. - С .21-24
Габура, Вероніка. Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти / Вероніка Габура. - С .25-32
Гачевська, Уляна. Ідея національного виховання дітей дошкільного віку у творчій спадщині Софії Русової / Уляна Гачевська. - С .33-36
Гевко, Оксана. Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою / Оксана Гевко, Томаневич Юлія . - С .37-39
Григорук, Любов. Особливості національно-патріотичного виховання старших дошкільників у ЗДО / Любов Григорук. - С .40-46
Грицик, Вікторія. Формування загальнокультурних компетентностей старших дошкільників / Вікторія Грицик. - С .44-46
Давидчик, Тетяна. Ігрова діяльність як засіб виховання моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку / Тетяна Давидчик. - С .47-50
Деревянко, Діана. Завдання виховання громадянської культури дітей дошкільного віку / Діана Деревянко. - С .51-53
Динник, Яна. Патріотичне виховання дошкільників у ЗДО як педагогічна проблема / Яна Динник. - С .54-56
Заікіна, Людмила. Особливості виховання дисциплінованості у старших дошкільників / Людмила Заікіна. - С .57-60
Залозна, Наталія. Забезпечення наступності патріотичного виховання дитини на етапі «заклад дошкільної освіти-школа» / Наталія Залозна. - С .61-65
Згода, Вікторія. Особливості розвитку волі та вольової поведінки у період дошкільного дитинства / Вікторія Згода. - С .66-70
Зубкович, Юлія. Організація безбар’єрного простору закладу дошкільної освіти / Юлія Зубкович. - С .71-72
Кавчак, Ірина. Організація інклюзивного освітнього простору в закладах дошкільної освіти / Ірина Кавчак. - С .73-74
Качмар, Марія. Психолого-педагогічні аспекти розвитку пізнавального інтересу у старших дошкільників / Марія Качмар. - С .75-78
Кизим, Наталія. Характеристика поняття «моральна поведінка» у контексті дошкільного дитинства / Наталія Кизим. - С .79-80
Кобилецька, Мар’яна. Виховання моральної культури дошкільників / Мар’яна Кобилецька. - С .81-83
Коваленко, Катерина. Екологічні знання як складова екологічної культури дітей старшого дошкільного віку / Катерина Коваленко. - С .84-89
Кожухівська, Наталія. Організаційно-педагогічні умови розвитку діалогічного мовлення у дітей середнього дошкільного віку / Наталія. Кожухівська. - С .90-93
Корзун, Олена. Впровадження інклюзії в умовах дошкільної освіти / Олена Корзун. - С .94-99
Костюк, Каріна. Ефективні педагогічні технології екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку / Каріна Костюк. - С .100-103
Куйбіда, Галина. Особливості педагогічного супроводу дітей старшого дошкільного віку у навчанні образотворчого мистецтва / Галина Куйбіда. - С .104-108
Лаврук, Олена. Діагностика та умови ефективного розвитку соціальних умінь у дітей раннього віку / Олена Лаврук. - С .109-114
Личак, Катерина. Основні чинники розвитку здатності до логічного мислення старших дошкільників / Катерина Личак. - С .115-119
Мартинова, Інна. Специфіка розвитку соціально-комунікативних умінь у дітей передшкільного віку / Інна Мартинова. - С .120-123
Медвідь, Наталія. Особливості сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників п’ятого року життя / Наталія Медвідь. - С .124-130
Медвідь, Світлана. Значення художньої літератури у процесі виховання чесності і правдивості у старших дошкільників / Світлана Медвідь. - С .131-135
Мельник, Віта. Роль дошкільної освіти в формуванні національної ідентичності та розвитку освітньої системи / Віта Мельник. - С .136-139
Миколенко, Наталія. Проблема поведінкових відхилень у дітей старшого дошкільного віку / Наталія Миколенко. - С .140-144
Мінчак, Софія. Вплив рухливих ігор на всебічний розвиток і виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти / Софія Мінчак. - С .145-147
Могила, Діана. Експериментальне вивчення лексичного розвитку дітей старшого дошкільного віку / Діана Могила. - С .148-149
Нестеренко, Олена. Ігрова діяльність як засіб розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку / Олена Нестеренко. - С .150-154
Нещерет, Вікторія. Особливості розвитку спостережливості у дітей дошкільного віку / Вікторія Нещерет. - С .155-158
Онопрієнко, Вікторія. Проблема комунікативної компетентності дошкільника у педагогічній науці / Вікторія Онопрієнко. - С .159-162
Панасть, Мар’яна. Завдання здоров’язбереження дитини-дошкільника в умовах сучасного суспільства / Мар’яна Панасть. - С .163-164
Панібратюк, Галина. Педагогічні умови формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Галина Панібратюк. - С .165-168
Парасюк, Людмила. Особливості розвитку екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку / Людмила Парасюк. - С .169-173
Пархоменко, Анастасія. Особливості екологічної культури дітей старшого дошкільного віку / Анастасія Пархоменко. - С .174-178
Пархомчук, Леся. Особливості виховання довільної поведінки дітей молодшого дошкільного віку / Леся Пархомчук. - С .179-184
Плескач, Олена. Особливості розвитку художньо-мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / Олена Плескач. - С .185-189
Полікарпова, Марія. Роль вихователя у соціалізації дітей передшкільного віку засобами предметно-перетворювальної діяльності / Марія Полікарпова. - С .190-193
Русин, Оксана. Роль родоводу у патріотичному вихованні дошкільників / Оксана Русин. - С .194-198
Рябоконь, Лариса. Моральна складова соціальної готовності дитини до навчання у школі / Лариса Рябоконь. - С .199-202
Силка, Олена. Діагностика та оптимізація процесу виховання гордості у дітей раннього віку / Олена Силка. - С .203-207
Сінкевич, Алла. Діагностика та активізація соціальної компетентності дітей раннього віку / Алла Сінкевич. - С .208-212
Стрілець, Олена. Педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами у поведінці / Олена Стрілець. - С .213-216
Херович, Софія. Засоби формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / Софія Херович. - С .217-220
Шибунька, Ольга. Змістові засади гендерного виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти / Ольга Шибунька. - С .221-223
Шкіра, Анастасія. Виховання креативності старших дошкільників у конструктивній діяльності / Анастасія Шкіра. - С .224-228
Ященко, Альона. Програма та методика вивчення педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених кризами психовікового розвитку / Альона Ященко. - С .229-232
УДК
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кононко, О. Л.; Пихтіна , Н. П.; Матвієнко , С. І.
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Ю. І.
    Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання [Электронный ресурс] / Ю. І. Бондаренко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 22-31
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
спосіб мислення, компетентнісне навчання, шляхи аналізу, конкретизація, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретація, теоретизування, висунення суджень та міркувань
Анотація: Реалізація компетентнісного підходу до шкільного навчання української літератури потребує розуміння його складників та особливостей їх дисциплінарного застосування. Автор статті звертає увагу на формування в учнів способів мислення, пов’язаних із опрацюванням різних видів літературного матеріалу (художніх творів та історико-літературних джерел). Він вважає, що способи мислення школярів значною мірою зумовлені шляхами аналізу літературних текстів, адже саме з їх допомогою учитель-словесник установлює процесуальні алгоритми інтелектуальної діяльності на уроках літератури. У зв’язку із цим поданий науковий матеріал спрямований на те, щоб у загальному вигляді окреслити мисленнєві механізми під час застосування подієвого, композиційного, хронотопного, пообразного, словесно-образного, проблемно-тематичного, ідеаційно-концептуального, філософського, структурно-стильового та жанрового (для художніх джерел), хронологічного та тематико-фактографічного шляхів аналізу (для історико-літературних матеріалів). З іншого боку, способи мислення зумовлені операціями, які в принципі властиві інтелектуальній діяльності людини. Автор статті розглядає конкретизацію, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретацію, теоретизування, висунення суджень та міркувань, їх місце у сфері діяльності здобувачів літературної освіти. Він показує особливості їх використання в процесі опрацювання навчальних матеріалів філологічного змісту й тим самим оприявнює інтелектуальні дії, спрямовані на вивчення літературних джерел. У такий спосіб продемонстровано зв’язок загальнопсихологічних та методико-літературних підходів до організації навчальної діяльності, конкретизовано мисленнєвий потенціал дослідницької роботи школярів під час опрацювання художніх та історико-літературних текстів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

6.
15
Н 34


    Бутурлим, Тетяна Іванівна.
    Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект [Электронный ресурс] / Т. І. Бутурлим. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 3. - С. 125-130
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Замовлені прим-ки для відділів: ВІТКЗ

Знайти схожі

7.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 249 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Дудар, Ю. М. Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині / Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. - С .3-5
Іванова, А. В. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області / А. В. Іванова. - С .6-12
Михалько, О. Г. Сучасна радіаційна ситуація в Україні / О. Г. Михалько. - С .12-16
Покатович, Ю. В. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення / Ю. В. Покатович. - С .16-18
Федірко, Т. С. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області / Т. С. Федірко
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Андруша, В. М. Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем / В. М. Андруша. - С .22-25
Богдан, В. О. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії / В. О. Богдан. - С .26-29
Горох, Я. В. Використання СКТ у евристичному навчанні математики / Я. В. Горох. - С .29-35
Залозний, Р. В. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках / Р. В. Залозний
Заріпов, А. Р. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь / А. Р. Заріпов. - С .38-43
Зінченко, Я. С. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів / Я. С. Зінченко. - С .43-44
Мельник, Я. В. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора / Я. В. Мельник. - С .44-47
Петриченко, В. В. Показники ефективності тесту в MOODLE / В. В. Петриченко. - С .47-50
Пилипенко, К. О. Організація пошуку на платформі "1С" / К. О. Пилипенко. - С .50-53
Пузиренко, А. О. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій / А. О. Пузиренко. - С .53-60
Пучка, Т. А. Розробка веб-порталу / Т. А. Пучка. - С .60-62
Рудько, І. А. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою / І. А. Рудько. - С .62-67
Сільченко, Д. І. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER / Д. І. Сільченко. - С .67-69
Трухан, Д. М. Сфери використання тестів досягнень / Д. М. Трухан. - С .69-70
Цирин, О. О. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку / О. О. Цирин. - С .71-72
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Баров, В. В. Сучасна історіографія Веймарської Республіки / В. В. Баров. - С .73-77
Бондаренко, Ж. П. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр. / Ж. П. Бондаренко. - С .77-80
Гречка, О. Г. Археологія знання М. Фуко / О. Г. Гречка. - С .81-85
Демченко, Ю. А. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр. / Ю. А. Демченко. - С .85-89
Донець, А. О. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації / А. О. Донець. - С .89-91
Дученко, О. О. Сміх і гумор у Київській Русі / О. О. Дученко. - С .91-95
Костіна, Ю. В. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909) / Ю. В. Костіна. - С .95-99
Лукашевич, Т. П. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах / Т. П. Лукашевич. - С .99-101
Лукашевич, Т. П. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років / Т. П. Лукашевич. - С .101-104
Мазурик, В. В. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст. / В. В. Мазурик. - С .104-106
Мойсейчук, І. І. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти / І. І. Мойсейчук. - С .106-109
Моціяка, О. П. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.) / О. П. Моціяка. - С .109-111
Моціяка, О. П. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.) / О. П. Моціяка. - С .111-115
Сиволожська, К. Ю. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках) / К. Ю. Сиволожська. - С .115-119
Солодка, К. Ю. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст. / К. Ю. Солодка. - С .119-123
Солодовник, Н. М. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу / Н. М. Солодовник. - С .123-125
Хандога, Р. І. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр. / Р. І. Хандога. - С .126-130
Шешеня, А. С. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр. / А. С. Шешеня. - С .130-134
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бутко, І. В. Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса / І. В. Бутко. - С .135-138
Доліна, І. В. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного / І. В. Доліна. - С .138-140
Лепьошкіна, О. В. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала / О. В. Лепьошкіна. - С .140-144
Примак, І. Г. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур / І. Г. Примак. - С .144-146
Самборин, В. Л. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі" / В. Л. Самборин. - С .146-149
Северин, О. Д. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові / О. Д. Северин. - С .149-150
Станова, А. И. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце" / А. И. Станова. - С .150-152
Стрілець, А. С. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини / А. С. Стрілець. - С .152-156
Цехмістер, О. В. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос / О. В. Цехмістер. - С .156-159
Цибаровська, К. В. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко / К. В. Цибаровська. - С .159-162
Шоха, А. Ю. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові / А. Ю. Шоха. - С .162-166
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Роганіна, О. С. Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови / О. С. Роганіна. - С .167-169
Штацька, А. В. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи / А. В. Штацька. - С .169-171
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Бондарчук, Л. В. Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання / Л. В. Бондарчук. - С .172-176
Богомаз, Л. В. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. - С .176-182
Борисенко, О. І. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом / О. І. Борисенко. - С .182-183
Боровик, Н. М. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений / Н. М. Боровик. - С .183-187
Гергало, Т. Ю. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей / Т. Ю. Гергало. - С .187-189
Горкавенко, А. Д. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. - С .189-191
Драшпуль, В. В. Психологічне благополуччя як актуальне переживання / В. В. Драшпуль. - С .191-193
Жорова, В. М. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя / В. М. Жорова. - С .193-196
Зорко, Я. Проблема класифікації дослідницьких умінь / Я. Зорко. - С .196-200
Кезля, В. С. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії / В. С. Кезля. - С .200-203
Манжуровська, І. О. Сутність інноваційної педагогічної діяльності / І. О. Манжуровська. - С .203-208
Мешкова, А. В. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів / А. В. Мешкова. - С .208-211
Мусієнко, М. В. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання / М. В. Мусієнко. - С .211-214
Поливко, О. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном / О. Поливко. - С .214-248
Примаченко, А. М. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми / А. М. Примаченко. - С .218-220
Прокопенко, Л. С. Чинники емоційного вигорання вчителя / Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. - С .220-223
Ромаскевич, А. Ю. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян / А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. - С .223-225
Ромаскевич, А. Ю. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ / А. Ю. Ромаскевич. - С .225-229
Салинко, Н. М. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті / Н. М. Салинко. - С .229-231
Сокол, О. В. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності / О. В. Сокол. - С .231-234
Старікова, Л. В. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків / Л. В. Старікова. - С .234-238
Тетюра, Ю. М. Специфіка управління освітньою установою / Ю. М. Тетюра. - С .238-241
Чепуль, А. П. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини / А. П. Чепуль. - С .241-245
ББК 74.58.268я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 23 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 223 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Природничо-географічні науки
Комар, Б. М. Аналіз особливостей морфоскульптури території басейну річки Удай у межах Чернігівської області / Б. М. Комар. - С .3-4
Пилипенко, В. О. Аналіз забору води з природних водних об’єктів Чернігівської області / В. О. Пилипенко. - С .4-6
Фізико-математичні науки, інформатика
Ващенко, І. В. Спектри відбиваня MgZnO / І. В. Ващенко. - С .7-10
Стрілець, М. В. Енергоефективність перетворювача частоти для керування трифазними асинхронними двигунами / М. В. Стрілець. - С .10-16
Чубак, Н. Г. Оптична анізотропія монокристалів нітриду галію / Н. Г. Чубак. - С .16-18
Історія, право, політологія
Ворона, М. А. Стратегія "дедемонізації" національного фронту Марин Ле Пен та її результати / М. А. Ворона. - С .19-22
Горьков, О. О. Українське політичне представництво в органах австрійського парламентаризму (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. О. Горьков. - С .22-26
Дендак, А. Я. Сосниччина як складова частина козацько-гетьманської держави у 1668–1782 роках / А. Я. Дендак. - С .26-29
Канаєва, В. В. Міжнародно-правові засоби захисту основних прав і свобод людини і громадянина / В. В. Канаєва. - С .29-31
Куранда, Я. Ю. Процес деколонізації в країнах Африки: політичний аспект / Я. Ю. Куранда. - С .31-34
Потапенко, Н. В. Олександро-Невська Лавра – форпост православної віри північної Русі / Н. В. Потапенко. - С .34-37
Примостка, М. П. Джерела вивчення з історії розвитку тютюнництва на Чернігівщині в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст. / М. П. Примостка. - С .37-40
Прокоф’єв, М. О. Проблема встановлення кордонів підмандатної Палестини / М. О. Прокоф’єв. - С .40-42
Худя, М. С. Роль Миколи Міхновського в формуванні ідеї українського самостійництва / М. С. Худя. - С .42-46
Циганок, Є. О. Історио-культурний взаємовплив України та Франції / Є. О. Циганок. - С .46-49
Чаплай, С. О. До питання політичної культури у Київській Русі: страта чернігівських князів братів Ігоревичів / С. О. Чаплай. - С .49-53
Школьник, Р. С. Геополітичні виклики Росії на Донбасі / Р. С. Школьник. - С .53-57
Філологічні науки
Андрущенко, Д. Дидактичні ігри на уроках української літератури в 5-7 класах як засіб активізації навчальної діяльності / Д. Андрущенко. - С .58-60
Богдан, К. С. Семантико-стилістичні особливості односкладних безособових речень у художньому мовленні М. Коцюбинського / К. С. Богдан. - С .60-62
Бойко, Д. А. Лексико-семантичні оцінні засоби в поезії Ліни Костенко / Д. А. Бойко. - С .62-65
Васильченко, В. В. Метонімія в геортонімних номінаціях / В. В. Васильченко. - С .65-67
Дяченко-Пацук, М. О. Мовний образ моря у творах М. Коцюбинського / М. О. Дяченко-Пацук. - С .67-70
Завадко, А. О. Семантико-стилістичні особливості відокремлених обставин у романі І. Багряного "Сад Гетсиманський" / А. О. Завадко. - С .70-73
Коломієць, К. Д. Метонімічна номінація періодики України / К. Д. Коломієць. - С .73-76
Кот, І. В. Прислівникові поширювачі дієслів руху в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна" / І. В. Кот. - С .76-79
Кот, Ю. В. Соматичні фразеологізми з компонентами серце, душа на позначення емоцій суму, душевного болю та страждання / Ю. В. Кот. - С .79-83
Кугук, А. Активізація особистісного сприйняття учнями середніх класів літературних творів / А. Кугук. - С .83-85
Макарчук, А. А. Світ дитинства у творах М. Коцюбинського ("Тіні забутих предків") та Роальда Дала ("Матильда") / А. А. Макарчук. - С .85-88
Микитенко, А. В. Принципи та підходи до класифікації апокаліптичної художньої літератури / А. В. Микитенко. - С .88-95
Могильна, Р. Я. Фольклорні традиції та особливості їх функціонування у "Скотофермі" Джорджа Орвелла / Р. Я. Могильна. - С .92-96
Московцева, К. С. Флороніми в системі метафоричного епітета як засіб експресивізації художнього мовлення Євгена Гуцала / К. С. Московцева. - С .96-99
Насико, А. А. Функціонування міфологічних мотивів про Трою у романі Дж. Мартіна "Гра престолів" / А. А. Насико. - С .99-102
Нештенко, О. О. Темпоральна транспозиція форм дієслова (на матеріалі художніх творів сучасних українських письменників) / О. О. Нештенко. - С .102-106
Потебня, Ю. Портрет как способ характеротворения и индивидуализации персонажей в романе Шолохова "Тихий Дон" / Ю. Потебня. - С .106-108
Романченко, А. О. Вербалізація емоційних станів персонажів (на матеріалі творів В. Винниченка) / А. О. Романченко. - С .108-111
Середюк, А. С. Актуалізація складних багатокомпонентних речень із безсполучниковим і підрядним зв’язками в художньому мовленні Григора Тютюнника (на матеріалі оповідань) / А. С. Середюк. - С .111-114
Скребець, Д. М. Прикметники з одоративною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала / Д. М. Скребець. - С .114-118
Шутько, В. В. Символіка архаїчних вірувань у романі Стівена Кінга "Воно" / В. В. Шутько. - С .118-122
Іноземні мови
Артюх, Н. В. Сучасні підходи до формування компетентності в техніці англомовного читання молодших школярів / Н. В. Артюх. - С .122-124
Bidnenko, K. V. Constructions denoting marital and romantic relations as a signal of the author’s idiostyle (based on the short stories by Elizabeth Strout) / K. V. Bidnenko. - С .124-128
Богдан, В. А. Мовні засоби маніпулювання в заголовках німецькомовних медійних текстів / В. А. Богдан. - С .128-130
Іценко, О. В. Колороніми в структурі імпліцитних виразів-реалій англійської мови / О. В. Іценко. - С .130-132
Nikytenko, I. I. Lingvorhetorical construction of Generation Y in the English news discourse / I. I. Nikytenko. - С .132-135
Осипенко, Б. І. Модальні слова підтвердження змісту інформації в німецькомовних інтернет-новинах / Б. І. Осипенко. - С .135-137
Петриченко, В. В. Національно-культурна специфіка концепту ORDNUBNG / В. В. Петриченко. - С .137-139
Рубанська, О. О. Відтворення сучасних українських політичних реалій в англомовних медіатекстах / О. О. Рубанська. - С .139-141
Шкурат, В. В. Антропоніми та етноніми в оповіданнях Каті Петровської: етимологія та семантика / В. В. Шкурат. - С .141-144
Ярешко, В. В. Використання пісень на уроках англійської мови в початковій школі / В. В. Ярешко. - С .144-148
Психологія, педагогіка, соціальна робота
Апанасенко, О. В. Маркетинг освітніх послуг як система управління ринковою діяльністю закладу дошкільної освіти / О. В. Апанасенко. - С .148-153
Богомаз, І. М. Структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах закладу дошкільної освіти / І. М. Богомаз. - С .153-156
Гразіон, Т. С. Теоретичні основи дослідження розвитку кар’єрної орієнтації "Менеджмент" у магістранток / Т. С. Гразіон. - С .156-159
Грицан, Д. В. вік як кризовий період: прояви та адаптація / Д. В. Грицан. - С .159-163
Діптан, Є. О. Виховання моральних якостей дошкільників засобами творів фольклору у процесі трудового виховання / Є. О. Діптан. - С .163-166
Іванчук, Д. В. Використання гумору як засобу подолання стресу персоналом освітньої організації / Д. В. Іванчук. - С .166-170
Коваленко, А. М. Використання тренінгу як інноваційної технології формування конфліктологічної компетентності майбутніх керівників / А. М. Коваленко. - С .170-173
Козяр, Ю. В. Розвиток соціальної адаптованості людей похилого віку в умовах організованої дозвіллєвої діяльності / Ю. В. Козяр. - С .173-177
Красновид, В. В. Проблеми дидактики початкової школи в педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги / В. В. Красновид. - С .177-179
Лебідь, О. О. Адаптація майбутніх керівників до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. О. Лебідь. - С .179-181
Лихошерст, О. В. Організація діяльності з опорою на позитивні риси старшокласників як умова розвитку їх лідерського потенціалу / О. В. Лихошерст. - С .181-184
Маслак, А. О. Психологічні особливості мотивації професійної діяльності студентів вищих навчальних закладів / А. О. Маслак. - С .184-186
Мельник, О. М. Психологічні особливості переживання стресу медичними працівниками / О. М. Мельник. - С .186-190
Охріменко, Н. П. Особливості використання дидактичного матеріалу Кюїзенера у формуванні в дошкільників елементарних математичних уявлень / Н. П. Охріменко. - С .190-193
Подобна, Н. В. Проблемне навчання як засіб розвитку логічного мислення молодших школярів / Н. В. Подобна. - С .193-196
Попок, Ю. М. Психологічні особливості лідера в юнацькому віці / Ю. М. Попок. - С .196-199
Строганова, І. Ю. Історичні аспекти становлення соціально-педагогічних поглядів та ідей в діяльності Софії Русової / І. Ю. Строганова. - С .199-202
Тищенко, Л. А. Особливості самопрезентації в юнацькому віці / Л. А. Тищенко. - С .202-205
Фабриченко, А. Г. Структура кар’єрної компетентності майбутніх менеджерів / А. Г. Фабриченко. - С .205-209
Шейко, О. В. Особливості побудови життєвої перспективи у дітей підліткового віку, які мають порушення слуху / О. В. Шейко. - С .209-213
Шейко, О. Л. Емоційний інтелект як складова соціального інтелекту / О. Л. Шейко. - С .213-217
Щеголькова, Т. М. Алкогольна залежність у підлітків як соціальна проблема / Т. М. Щеголькова. - С .217
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


    Галушко, Олена Вікторівна.
    Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків [Электронный ресурс] / О. В. Галушко. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 3. - С. 140-143
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Замовлені прим-ки для відділів: ВІТКЗ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 7172
Кількість відвідувачів 482
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя