Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1845)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (232)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МИСЛЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147.013.8:16]/И 20-848460
Автор(и) : Іванова Т.
Назва : Медіаграмотність та критичне мислення в процесі викладання дисциплін комунікаційного циклу [Електронний ресурс] : навчальний посібник / за загал. ред. В. Іванова. Київ: Центр вільної преси
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :178 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.147.013.8:16](075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Академія української преси
Бібліотека масової комунікації
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/А 43
Автор(и) : Томек, В'ячеслав Йосипович
Назва : Актуальні проблеми суспільствознавства [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. V
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :100 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 60я4
Зміст : Історія економічної теорії з точки зору співвідношення суспільного та індивідуального добробуту/ М. О. Городецька. Теоретико-методологічні засади розвитку економічних систем та їх обліково-аналітичне забезпечення/ О. Д. Гудзинський, Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. Соціальна відповідальність бізнесу: становлення та розвиток/ А. В. Жук. Значення економічних знань у період реформування Україною своєї господарської системи/ В. В. Єфремов. Роль гривні у розбудові національної економіки України/ В. В. Єфремов. Лобізм як політико-економічне явище/ А. Г. Петренко. Формування і розвиток економічного мислення як методологічна проблема/ М. І. Петренко. Основні концепції та тенденції розвитку міжнародних відносин на межі ХХ-ХХІ століть/ В. Й. Томек. Україна в координатах сучасних міжнародних відносин/ В. Й. Томек.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/А 43
Автор(и) : Пахомова, Тетяна Михайлівна
Назва : Актуальні проблеми суспільствознавства [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри філософії та соціально-економічних наук. Вип. XI
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 318(082)
ББК : 60я4
Предметні рубрики (Галузі знань): Суспільствознавство-- збірники наукових робіт
Кафедра філософії та соціально-економічних наук-- збірники наукових робіт
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Зміст : Теоретичні інтерпретації проблеми співвідношення політики та моралі/ Н. М. Баранова. До питання щодо актуальності викладання соціальної філософії/ О. П. Бучин. Теоретичні засади економічної політики/ М. О. Городецька. Історичний живопис В. М. Васнецова/ Л. І. Драчук. Стиль мислення в соціальному пізнанні/ Т. В. Кушерець. Стан та перспективи розвитку добровільного медичного страхування/ Т. М. Пахомова. Фінансова глобалізація та участь України в цих процесах/ Т. М. Пахомова. Шляхи вдосконалення функціонування фінансового сектору в Україні/ Т. М. Пахомова. Психологические особенности экзистенциализма Ж.-П. Сартра/ А. П. Бучин. Дрянные юнцы : (О детях и глупости деторождения в романе Сартра Ж-П. "Тошнота")/ А. П. Бучин, Т. П. Харлан.
Анотація: До збірника включено наукові праці викладачів кафедри філософії та соціально-економічних наук Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя методологічного спрямування з ряду актуальних проблем економічних наук. Статті розкривають аспекти формування й розвитку різнобічного мислення, методологічні основи використання інструментарію. Досліджуються основні проблеми мікро- та макроекономіки, закономірності розвитку світової економіки в умовах загальної глобалізації, зростаюча роль економічних соціально-гуманітарних знань у період реформування.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/З-41
Назва : Актуальні проблеми та інноваційні пошуки у галузі сучасної дошкільної [Електронний ресурс] : збірник наукових статей студентів, магістрів, молодих науковців спеціальності 012 Дошкільна освіта
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :232 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Зміст : Використання ідей вальдорфської педагогіки у сучасному закладі дошкільної освіти/ О. Біла. Програмове забезпечення освітнього процесу з питань формування екологічної компетентності в закладі дошкільної освіти/ Олександра Білан, Катерина Іванчишин. Формування фонетичної компетенції дітей дошкільного віку засобами дидактичної гри/ Олександра Білан, Ірина Косик. Особливості прояву колективізму дітьми передшкільного віку у художньо-продуктивній діяльності/ Алла Венгер. Вплив рухливих ігор на фізичний розвиток дітей п’ятого року життя/ Вікторія Водоп’янова. Особливості впровадження інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти/ Вероніка Габура. Ідея національного виховання дітей дошкільного віку у творчій спадщині Софії Русової/ Уляна Гачевська. Екологічне виховання дітей дошкільного віку засобом ознайомлення із природою/ Оксана Гевко, Томаневич Юлія . Особливості національно-патріотичного виховання старших дошкільників у ЗДО/ Любов Григорук. Формування загальнокультурних компетентностей старших дошкільників/ Вікторія Грицик. Ігрова діяльність як засіб виховання моральних якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Тетяна Давидчик. Завдання виховання громадянської культури дітей дошкільного віку/ Діана Деревянко. Патріотичне виховання дошкільників у ЗДО як педагогічна проблема/ Яна Динник. Особливості виховання дисциплінованості у старших дошкільників/ Людмила Заікіна. Забезпечення наступності патріотичного виховання дитини на етапі «заклад дошкільної освіти-школа»/ Наталія Залозна. Особливості розвитку волі та вольової поведінки у період дошкільного дитинства/ Вікторія Згода. Організація безбар’єрного простору закладу дошкільної освіти/ Юлія Зубкович. Організація інклюзивного освітнього простору в закладах дошкільної освіти/ Ірина Кавчак. Психолого-педагогічні аспекти розвитку пізнавального інтересу у старших дошкільників/ Марія Качмар. Характеристика поняття «моральна поведінка» у контексті дошкільного дитинства/ Наталія Кизим. Виховання моральної культури дошкільників/ Мар’яна Кобилецька. Екологічні знання як складова екологічної культури дітей старшого дошкільного віку/ Катерина Коваленко. Організаційно-педагогічні умови розвитку діалогічного мовлення у дітей середнього дошкільного віку/ Наталія. Кожухівська. Впровадження інклюзії в умовах дошкільної освіти/ Олена Корзун. Ефективні педагогічні технології екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку/ Каріна Костюк. Особливості педагогічного супроводу дітей старшого дошкільного віку у навчанні образотворчого мистецтва/ Галина Куйбіда. Діагностика та умови ефективного розвитку соціальних умінь у дітей раннього віку/ Олена Лаврук. Основні чинники розвитку здатності до логічного мислення старших дошкільників/ Катерина Личак. Специфіка розвитку соціально-комунікативних умінь у дітей передшкільного віку/ Інна Мартинова. Особливості сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників п’ятого року життя/ Наталія Медвідь. Значення художньої літератури у процесі виховання чесності і правдивості у старших дошкільників/ Світлана Медвідь. Роль дошкільної освіти в формуванні національної ідентичності та розвитку освітньої системи/ Віта Мельник. Проблема поведінкових відхилень у дітей старшого дошкільного віку/ Наталія Миколенко. Вплив рухливих ігор на всебічний розвиток і виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти / Софія Мінчак. Експериментальне вивчення лексичного розвитку дітей старшого дошкільного віку/ Діана Могила. Ігрова діяльність як засіб розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку/ Олена Нестеренко. Особливості розвитку спостережливості у дітей дошкільного віку/ Вікторія Нещерет. Проблема комунікативної компетентності дошкільника у педагогічній науці / Вікторія Онопрієнко. Завдання здоров’язбереження дитини-дошкільника в умовах сучасного суспільства/ Мар’яна Панасть. Педагогічні умови формування творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку/ Галина Панібратюк. Особливості розвитку екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ Людмила Парасюк. Особливості екологічної культури дітей старшого дошкільного віку/ Анастасія Пархоменко. Особливості виховання довільної поведінки дітей молодшого дошкільного віку/ Леся Пархомчук. Особливості розвитку художньо-мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ Олена Плескач. Роль вихователя у соціалізації дітей передшкільного віку засобами предметно-перетворювальної діяльності/ Марія Полікарпова. Роль родоводу у патріотичному вихованні дошкільників/ Оксана Русин. Моральна складова соціальної готовності дитини до навчання у школі/ Лариса Рябоконь. Діагностика та оптимізація процесу виховання гордості у дітей раннього віку / Олена Силка. Діагностика та активізація соціальної компетентності дітей раннього віку/ Алла Сінкевич. Педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами у поведінці/ Олена Стрілець. Засоби формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ Софія Херович. Змістові засади гендерного виховання старших вихованців закладу дошкільної освіти/ Ольга Шибунька. Виховання креативності старших дошкільників у конструктивній діяльності/ Анастасія Шкіра. Програма та методика вивчення педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених кризами психовікового розвитку/ Альона Ященко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Ю. І.
Назва : Формування способів мислення школярів на уроках літератури в контексті компетентнісного навчання
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 1. - С. 22-31 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-522353)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спосіб мислення, компетентнісне навчання, шляхи аналізу, конкретизація, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретація, теоретизування, висунення суджень та міркувань
Анотація: Реалізація компетентнісного підходу до шкільного навчання української літератури потребує розуміння його складників та особливостей їх дисциплінарного застосування. Автор статті звертає увагу на формування в учнів способів мислення, пов’язаних із опрацюванням різних видів літературного матеріалу (художніх творів та історико-літературних джерел). Він вважає, що способи мислення школярів значною мірою зумовлені шляхами аналізу літературних текстів, адже саме з їх допомогою учитель-словесник установлює процесуальні алгоритми інтелектуальної діяльності на уроках літератури. У зв’язку із цим поданий науковий матеріал спрямований на те, щоб у загальному вигляді окреслити мисленнєві механізми під час застосування подієвого, композиційного, хронотопного, пообразного, словесно-образного, проблемно-тематичного, ідеаційно-концептуального, філософського, структурно-стильового та жанрового (для художніх джерел), хронологічного та тематико-фактографічного шляхів аналізу (для історико-літературних матеріалів). З іншого боку, способи мислення зумовлені операціями, які в принципі властиві інтелектуальній діяльності людини. Автор статті розглядає конкретизацію, уявлення, оперування, аналіз, синтез, інтерпретацію, теоретизування, висунення суджень та міркувань, їх місце у сфері діяльності здобувачів літературної освіти. Він показує особливості їх використання в процесі опрацювання навчальних матеріалів філологічного змісту й тим самим оприявнює інтелектуальні дії, спрямовані на вивчення літературних джерел. У такий спосіб продемонстровано зв’язок загальнопсихологічних та методико-літературних підходів до організації навчальної діяльності, конкретизовано мисленнєвий потенціал дослідницької роботи школярів під час опрацювання художніх та історико-літературних текстів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Бутурлим, Тетяна Іванівна
Назва : Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 3. - С. 125-130 (Шифр 15/Н 34-052325)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :249 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині/ Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області/ А. В. Іванова. Сучасна радіаційна ситуація в Україні/ О. Г. Михалько. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення/ Ю. В. Покатович. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області/ Т. С. Федірко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем/ В. М. Андруша. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії/ В. О. Богдан. Використання СКТ у евристичному навчанні математики/ Я. В. Горох. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках/ Р. В. Залозний. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь/ А. Р. Заріпов. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів/ Я. С. Зінченко. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора/ Я. В. Мельник. Показники ефективності тесту в MOODLE/ В. В. Петриченко. Організація пошуку на платформі "1С"/ К. О. Пилипенко. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій/ А. О. Пузиренко. Розробка веб-порталу/ Т. А. Пучка. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою/ І. А. Рудько. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER/ Д. І. Сільченко. Сфери використання тестів досягнень/ Д. М. Трухан. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку/ О. О. Цирин. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Сучасна історіографія Веймарської Республіки/ В. В. Баров. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр./ Ж. П. Бондаренко. Археологія знання М. Фуко/ О. Г. Гречка. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр./ Ю. А. Демченко. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації/ А. О. Донець. Сміх і гумор у Київській Русі/ О. О. Дученко. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909)/ Ю. В. Костіна. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах/ Т. П. Лукашевич. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років/ Т. П. Лукашевич. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст./ В. В. Мазурик. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти/ І. І. Мойсейчук. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.)/ О. П. Моціяка. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.)/ О. П. Моціяка. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках)/ К. Ю. Сиволожська. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст./ К. Ю. Солодка. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу/ Н. М. Солодовник. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр./ Р. І. Хандога. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр./ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса/ І. В. Бутко. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного/ І. В. Доліна. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала/ О. В. Лепьошкіна. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур/ І. Г. Примак. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі"/ В. Л. Самборин. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові/ О. Д. Северин. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце"/ А. И. Станова. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини/ А. С. Стрілець. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос/ О. В. Цехмістер. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко/ К. В. Цибаровська. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові/ А. Ю. Шоха. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови/ О. С. Роганіна. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи/ А. В. Штацька. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання/ Л. В. Бондарчук. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом/ О. І. Борисенко. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений/ Н. М. Боровик. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей/ Т. Ю. Гергало. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. Психологічне благополуччя як актуальне переживання/ В. В. Драшпуль. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя/ В. М. Жорова. Проблема класифікації дослідницьких умінь/ Я. Зорко. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії/ В. С. Кезля. Сутність інноваційної педагогічної діяльності/ І. О. Манжуровська. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів/ А. В. Мешкова. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання/ М. В. Мусієнко. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном/ О. Поливко. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми/ А. М. Примаченко. Чинники емоційного вигорання вчителя/ Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян/ А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ/ А. Ю. Ромаскевич. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті/ Н. М. Салинко. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності/ О. В. Сокол. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків/ Л. В. Старікова. Специфіка управління освітньою установою/ Ю. М. Тетюра. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини/ А. П. Чепуль.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 23
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
Зміст : Природничо-географічні науки ; Аналіз особливостей морфоскульптури території басейну річки Удай у межах Чернігівської області/ Б. М. Комар. Аналіз забору води з природних водних об’єктів Чернігівської області/ В. О. Пилипенко. Фізико-математичні науки, інформатика ; Спектри відбиваня MgZnO/ І. В. Ващенко. Енергоефективність перетворювача частоти для керування трифазними асинхронними двигунами/ М. В. Стрілець. Оптична анізотропія монокристалів нітриду галію/ Н. Г. Чубак. Історія, право, політологія ; Стратегія "дедемонізації" національного фронту Марин Ле Пен та її результати/ М. А. Ворона. Українське політичне представництво в органах австрійського парламентаризму (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. О. Горьков. Сосниччина як складова частина козацько-гетьманської держави у 1668–1782 роках/ А. Я. Дендак. Міжнародно-правові засоби захисту основних прав і свобод людини і громадянина/ В. В. Канаєва. Процес деколонізації в країнах Африки: політичний аспект/ Я. Ю. Куранда. Олександро-Невська Лавра – форпост православної віри північної Русі/ Н. В. Потапенко. Джерела вивчення з історії розвитку тютюнництва на Чернігівщині в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ ст./ М. П. Примостка. Проблема встановлення кордонів підмандатної Палестини/ М. О. Прокоф’єв. Роль Миколи Міхновського в формуванні ідеї українського самостійництва/ М. С. Худя. Історио-культурний взаємовплив України та Франції/ Є. О. Циганок. До питання політичної культури у Київській Русі: страта чернігівських князів братів Ігоревичів/ С. О. Чаплай. Геополітичні виклики Росії на Донбасі/ Р. С. Школьник. Філологічні науки ; Дидактичні ігри на уроках української літератури в 5-7 класах як засіб активізації навчальної діяльності/ Д. Андрущенко. Семантико-стилістичні особливості односкладних безособових речень у художньому мовленні М. Коцюбинського/ К. С. Богдан. Лексико-семантичні оцінні засоби в поезії Ліни Костенко/ Д. А. Бойко. Метонімія в геортонімних номінаціях/ В. В. Васильченко. Мовний образ моря у творах М. Коцюбинського/ М. О. Дяченко-Пацук. Семантико-стилістичні особливості відокремлених обставин у романі І. Багряного "Сад Гетсиманський"/ А. О. Завадко. Метонімічна номінація періодики України/ К. Д. Коломієць. Прислівникові поширювачі дієслів руху в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна"/ І. В. Кот. Соматичні фразеологізми з компонентами серце, душа на позначення емоцій суму, душевного болю та страждання/ Ю. В. Кот. Активізація особистісного сприйняття учнями середніх класів літературних творів/ А. Кугук. Світ дитинства у творах М. Коцюбинського ("Тіні забутих предків") та Роальда Дала ("Матильда")/ А. А. Макарчук. Принципи та підходи до класифікації апокаліптичної художньої літератури/ А. В. Микитенко. Фольклорні традиції та особливості їх функціонування у "Скотофермі" Джорджа Орвелла/ Р. Я. Могильна. Флороніми в системі метафоричного епітета як засіб експресивізації художнього мовлення Євгена Гуцала/ К. С. Московцева. Функціонування міфологічних мотивів про Трою у романі Дж. Мартіна "Гра престолів"/ А. А. Насико. Темпоральна транспозиція форм дієслова (на матеріалі художніх творів сучасних українських письменників)/ О. О. Нештенко. Портрет как способ характеротворения и индивидуализации персонажей в романе Шолохова "Тихий Дон"/ Ю. Потебня. Вербалізація емоційних станів персонажів (на матеріалі творів В. Винниченка)/ А. О. Романченко. Актуалізація складних багатокомпонентних речень із безсполучниковим і підрядним зв’язками в художньому мовленні Григора Тютюнника (на матеріалі оповідань)/ А. С. Середюк. Прикметники з одоративною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Д. М. Скребець. Символіка архаїчних вірувань у романі Стівена Кінга "Воно"/ В. В. Шутько. Іноземні мови ; Сучасні підходи до формування компетентності в техніці англомовного читання молодших школярів/ Н. В. Артюх. Constructions denoting marital and romantic relations as a signal of the author’s idiostyle (based on the short stories by Elizabeth Strout)/ K. V. Bidnenko. Мовні засоби маніпулювання в заголовках німецькомовних медійних текстів/ В. А. Богдан. Колороніми в структурі імпліцитних виразів-реалій англійської мови/ О. В. Іценко. Lingvorhetorical construction of Generation Y in the English news discourse/ I. I. Nikytenko. Модальні слова підтвердження змісту інформації в німецькомовних інтернет-новинах/ Б. І. Осипенко. Національно-культурна специфіка концепту ORDNUBNG/ В. В. Петриченко. Відтворення сучасних українських політичних реалій в англомовних медіатекстах/ О. О. Рубанська. Антропоніми та етноніми в оповіданнях Каті Петровської: етимологія та семантика/ В. В. Шкурат. Використання пісень на уроках англійської мови в початковій школі/ В. В. Ярешко. Психологія, педагогіка, соціальна робота ; Маркетинг освітніх послуг як система управління ринковою діяльністю закладу дошкільної освіти/ О. В. Апанасенко. Структура управління професійним розвитком молодих педагогів в умовах закладу дошкільної освіти/ І. М. Богомаз. Теоретичні основи дослідження розвитку кар’єрної орієнтації "Менеджмент" у магістранток/ Т. С. Гразіон. вік як кризовий період: прояви та адаптація/ Д. В. Грицан. Виховання моральних якостей дошкільників засобами творів фольклору у процесі трудового виховання/ Є. О. Діптан. Використання гумору як засобу подолання стресу персоналом освітньої організації/ Д. В. Іванчук. Використання тренінгу як інноваційної технології формування конфліктологічної компетентності майбутніх керівників/ А. М. Коваленко. Розвиток соціальної адаптованості людей похилого віку в умовах організованої дозвіллєвої діяльності/ Ю. В. Козяр. Проблеми дидактики початкової школи в педагогічній спадщині Я. Ф. Чепіги/ В. В. Красновид. Адаптація майбутніх керівників до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема/ О. О. Лебідь. Організація діяльності з опорою на позитивні риси старшокласників як умова розвитку їх лідерського потенціалу/ О. В. Лихошерст. Психологічні особливості мотивації професійної діяльності студентів вищих навчальних закладів/ А. О. Маслак. Психологічні особливості переживання стресу медичними працівниками/ О. М. Мельник. Особливості використання дидактичного матеріалу Кюїзенера у формуванні в дошкільників елементарних математичних уявлень/ Н. П. Охріменко. Проблемне навчання як засіб розвитку логічного мислення молодших школярів/ Н. В. Подобна. Психологічні особливості лідера в юнацькому віці/ Ю. М. Попок. Історичні аспекти становлення соціально-педагогічних поглядів та ідей в діяльності Софії Русової/ І. Ю. Строганова. Особливості самопрезентації в юнацькому віці/ Л. А. Тищенко. Структура кар’єрної компетентності майбутніх менеджерів/ А. Г. Фабриченко. Особливості побудови життєвої перспективи у дітей підліткового віку, які мають порушення слуху/ О. В. Шейко. Емоційний інтелект як складова соціального інтелекту/ О. Л. Шейко. Алкогольна залежність у підлітків як соціальна проблема/ Т. М. Щеголькова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Галушко, Олена Вікторівна
Назва : Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 3. - С. 140-143 (Шифр 15/Н 34-052325)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 105955
Кількість відвідувачів 1096
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя