Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (329)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (40)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ОЦІНКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.33)/О-73
Автор(и) : Кресан, Ольга Дмитрівна, Михайлова, Оксана Іванівна, Медвідь, Євген Сергійович, Папуча, Микола Васильович, Тимошенко, Олексій Анатолійович
Назва : Особистість у психологічних дослідженнях [Електронний ресурс] : Хрестоматія . -2-е вид., доп. і переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :472 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ А. Адлер. Психологическое поле/ К. Левин. Розуміння особи у психології/ Ф. Лерш. Самоактуализация/ А. Маслоу. Пиковые переживания/ А. Г. Маслоу. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мей. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Р. Мейли. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. Олпорт. Функциональная автономия мотивов/ Г. У. Олпорт. Личностный рост/ К. Р. Роджерс. Поиск смысла жизни и логотерапия/ В. Франкл. Психология "Я" и защитные механизмы/ А. Фрейд. Разделение психической личности/ З. Фрейд. Мотивация достижения/ Х. Хекхаузен. Тревожность/ К. Хорни. Детство и общество/ Э. Эриксон. Идентичность: юность и кризис/ Э. Эриксон. Становление личности/ К. Г. Юнг. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?"/ Д. Бьюженталь. Человек для себя/ Э. Фромм. Я и Ты/ М. Бубер. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Б. Г. Ананьев. Психология формирования и развития личности/ Л. И. Анцыферова. Совладание/ Л. И. Анцыферова. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ М. М. Бахтин. Психологическое определение личности/ В. М. Бехтерев. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Л. И. Божович. Потребность в новых впечатлениях/ Л. И. Божович. Переживание/ Ф. Е. Василюк. Социальная ситуация развития/ Л. С. Выготский. О патологическом развитии личности/ Б. В. Зейгарник. О составе личности/ А. Ф. Лазурский. Деятельность, сознание, личность/ А. Н. Леонтьев. Я - последняя инстанция в личности/ Д. А. Леонтьев. Отношения личности/ В. Н. Мясищев. Самосознание личности и ее жизненный путь/ С. Л. Рубинштейн. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Рубинштейн. Реальность субъективного духа/ В. И. Слободчиков. Смысл жизни/ С. Л. Франк. Перспективы исследования смысловых образований личности/ А. Г. Асмолов. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка/ Н. И. Непомнящая. Духовность личности как фактор творчества/ Д. Б. Богоявленская. Устои нравственной жизни и деятельности/ Н. Я. Грот. Концепция динамической функциональной структуры личности/ К. К. Платонов. Субъект деятельности в онтогенезе/ В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение/ С. К. Нартова-Бочавер. Сознание как жизненная способность личности/ К. А. Абульханова. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ Г. С. Костюк. Загальне поняття про особистість та її структуру/ С. Д. Максименко. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. О. Балл. Социальная психотерапия личности/ А. Ф. Бондаренко. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ Л. Ф. Бурлачук. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Г. В. Куценко. Особистість починається з любові/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Загальна природа вчинку/ В. А. Роменець. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології/ Г. О. Балл. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла/ М. В. Папуча. Моделі структури особистості
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/Н 37
Назва : Наш український дім [Електронний ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2011 : Українська діаспора: історичний і літературний контекст : матеріали V Міжнародної наукової конференції, 29-30 вересня, 2011 р.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 15.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра української літератури
Українська література-- діаспора-- персоналії
українська література-- діаспора
Зміст : Розвиток українського історичного роману 1920-30-х рр. ("Козаки в Московії" Ю. Липи і "Рубікон Хмельницького" Ю. Косача)/ М. С. Васьків. Українці: ми того варті? (До проблеми самототожності)/ В. М. Пугач. Вивчення наукової спадщини Михайла Грушевського українськими істориками у Франції/ Є. Луняк. Діаспора: історія розвитку поняття та практика застосування/ Ю. Шахно. Змалювання життя Кам’янця-Подільського в новелі Юрія Липи "Кам’янець столичний"/ Л. Лазорук. Журнал "Сучасність" як часопис мистецтва, культури і суспільного життя/ І. Стребкова. Проблеми формування української мовної ідентичності в освтньому середовищі закордоння/ О. Кравченко. Іван Георгійович Спаський - випускник Ніжинського вишу, головний хранитель нумізматичної колекції Ермітажу/ Н. Дмитренко. Ніжинець Семен Десницький як фундатор юридичного факультету Московського університету/ М. Петренко. Юрій Шевельов - дослідник мови творів Івана Котляревського/ С. П. Шевченко. Функції апозитивних словосполучень у творчості Емми Андієвської/ Н. О. Бондар. Національно- культурний розвиток українського співтовариства та процес глобалізації/ М. Семенова. Українська рукописна спадщина як частина скарбу грецьких православних монастирів/ Л. Терещенко-Кайдан. Романтизованеа та реальна Україна у творчості О. Розенбаума/ Є. В. Левін. "Дух руїни" Олега Ольжича" і "Богосфера" Володимира Вернадського/ Л. Ф. Дубиківський. Дисидентська поезія в інтерпретаційній парадигмі літературознавства української діаспори/ Г. Райбедюк. Постать Михайла Драй-Хмари в українській еміграційній критиці/ О. Ф. Томчук. "Де рідний край, там і рай" : Образ Батьківщини у фольклорі українських іммігрантів/ Т. В. Цимбал. Ніжинець Георгій Кониський - архієпископ Білоруський (філософські погляди)/ С. Чутченко. Микола Чирський - поет-пражанин/ В. В. Бойко. Фольклорная традиция в рассказе Е. П. Гребенки "Перстень"/ Т. И. Тверитинова. Українська діаспора у Сибіру та на Далекому Сході: перспективи розвитку/ Л. Левіна. Проблема методів навчання в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Клавірна музика очима баяніста/ В. Дорохін. Богослужебний спів у музичній культурі Чернігівщини на початку XX ст./ Л. Дорохіна. Пейзаж у творчості Р. М. Рільке/ Я. Ляшко. Оцінка студентами результатів виховної практики в дитячих оздоровчих закладах/ О. Ю. Філоненко. Основні версії походження назв міст та селищ міського типу Чернігівської області/ Ю. М. Філоненко, О. Ю. Філоненко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :305 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.33 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): порівняльне мовознавство
Текст
Переклад-- теорія і методика
Мова художніх творів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс--літературні стилі
Зміст : Образи часу в політичному дискусі/ О. І. Білик. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики/ Т. В. Бобкова. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer"/ О. Ю. Бондарчук. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу/ Я. Б. Брухаль. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature/ L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста/ Н. К. Войцехівська. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму/ І. А. Галуцьких. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста/ Т. Н. Гнедько. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе/ Л. В. Губа. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові/ Н. Г. Гуменюк. Понятие и особенности политического дискурса/ О. С. Даниленко. Сoqnitive development and moral decision makinq/ D. V. Demidov. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом/ В. А. Єфименко. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів/ М. В. Заполовський. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння/ Г. В. Касіян. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу/ Н. Є. Кащишин. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs/ L. A. Kovbasyuk ; L. A. Kovdasyuk. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому/ Н. І. Козак, С. М. Свєточева. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов/ І. С. Козоріз. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій/ Н. А. Корнєва. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory/ N. S. Kudriavtseva. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма/ Н. И. Кузнецов. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю/ І. В. Кузьміна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта/ О. В. Луньова. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості/ Н. І. Лютянська. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови/ Л. Л. Макарук. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця"/ О. В. Мініна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання/ А. О. Міхальцо. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk''/ Т. П. Мироненко. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View/ V. V. Mykhaylenko. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту/ А. Ю. Найдьонова. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение/ И. В. Острецова. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи)/ Т. А. Пивоварчик. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю/ О. В. Подвойська. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння/ Я. М. Просяннікова. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі/ С. В. Радецька. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу/ І. В. Решетарова. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі/ М-М. О. Рибалко. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden"/ Н. В. Романова. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи/ Н. О. Савельєва. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації/ Ю. М. Саляк. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії/ І. С. Семенюк. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі/ Н. Г. Сіденко. Питання-перепити як тип питань/ Н. С. Стрельченко. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття/ Л. Г. Сутуліна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози)/ Г. С. Тихоновська. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира/ Л. В. Туленінова. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации/ И. А. Филатенко. Архітектоніка сучасного американського документального тексту/ О. О. Хорошун. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна)/ Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія"/ М. М. Човганюк. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі/ Д. С. Швайко. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії/ Д. С. Шведова. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці/ І. В. Шевченко. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин"/ К. Ю. Шеремета. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики/ О. Л. Щербакова. Формальні трансформації алюзивних елементів/ О. Б. Ярема.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Катализ и нефтехимия : [научно-теоретический и научно-технический сборник]. Вип. 21
Паралельн. назви :Каталіз та нафтохімія: [науково-теоретичний та науково-технічний збірник]
Вихідні дані : К.: Институт биоорганической химии и нефтехимии, 2012
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Национальная Академия Наук Украины, Институт биоорганической химии и нефтехимии
Ціна : Б.ц.
Зміст : Синтез из титанаэросила мезопористых систем TiO2–SiO2 с нанесенным V2O5, их физико-химические и каталитические свойства. I. Гидротермальный синтез, кислотные и каталитические свойства Ti–MCM-41в процессе дегидрирования пропана/ А. В. Редькина [и др.]. Синтез из титанаэросила мезопористых систем TiO2–SiO2 с нанесенным V2O5, их физико-химические и каталитические свойства. II. Получение катализатора VxOy/Н–Ti–MCM-41 и его свойства в процессе дегидрирования пропана в пропилен/ А. В. Редькина [и др.]. Электрокаталитические реакции α-липоевой кислоты/ Г. С. Шаповал, О. С. Кругляк, Т. И. Мотронюк. Этерификация уксусной и акриловой кислот гидроксиацетоном на сульфокислотном катализаторе Dowex DR-2030/ В. В. Брей, В. М. Сонцев. Этанолиз рапсового масла на MgO–ZrO2-катализаторе с участием н-бутиламина/ С. И. Левицкая, Д. В. Шистка, В. В. Брей. Емульсії та мікроемульсії, стабілізовані олеохімічними поверхнево-активними речовинами/ Г. С. Поп, В. І. Біленька, Л. Ю. Бодачевська. Антиоксидантные, антимикробные и трибологические свойства ионной жидкости 1-октил-3-метилимидазолий тетрафторбората/ С. П. Рогальский [и др.]. Вплив дезактивації зовнішньої поверхні цеоліту HY на перебіг реакції крекінгу кумолу/ Л. К. Патриляк [и др.]. Оцінка коксових відкладень у цеолітних каталізаторах різної структури дериватографічним методом/ Ю. Г. Волошина [и др.]. Каталитическая газификация водноугольной суспензии при сверхкритическом давлении/ Р. В. Корж, В. А. Бортышевский, В. Г. Бурдейный. Дослідження газифікації водновугільної суспензії в присутності інжектованих гідроксилів за умов 330–450 °С і 24 МПа/ Р. В. Корж, В. А. Бортышевский, В. Г. Бурдейный. / Е. Б. Шевченко, А. М. Данилов. Кінетичні закономірності окиснювального дегідрування етилбензолу на Fe2BiMo2Oх-каталізаторі/ В. М. Жизневский [и др.]. Наноструктуровані каталізатори/ Н. Ю. Хімач, Е. В. Полункін. Цільова комплексна програма наукових досліджень НАН України “Біомаса як паливна сировина” (“Біопалива”). Розділ 2. Хімічні технології отримання біопалив та використання супутніх продуктів ; Біодизельне паливо на основі етанолу та соняшникової олії/ авт. К. І. Патриляк та [и др.]. Трансформация триглицеридов и фосфатидов масел аминами: синтез, свойства, применение/ Г. С. Поп, Л. Ю. Бодачевская, Л. В. Железный. Сольові каталізатори і активована вода в процесі одержання фурфуролу/ Д. С. Каменских, В. B. Кашковский, Л. П. Матяш. Гідротермальна конверсія біомаси у сировину для виробництва моторних палив/ В. А. Бортишевський, Р. В. Корж. Гідроліз біомаси на твердих нанопоруватих гібридних каталізаторах на основі гетерополікислот/ авт. : Л. В. Головко [ін.]. Переэтерификация рапсового масла этанолом на твердых кислотах и основаниях/ В. В. Брей, С. И. Левицкая, Д. В. Шистка. Синтез и исследование свойств кислотных катализаторов на основе активных углей в реакции переэтерификации растительных жиров/ В. В. Стрелко [и др.]. Синтез и исследование функционализированных производных растительных масел как биотопливного сырья и разработка полимерных материалов на их основе/ А. В. Баранцова [и др.]. Кінетика переестерифікації тригліцеридів соняшникової і ріпакової олій та курячого жиру спиртами у присутності їдкого натру/ В. А. Коцеруба [та ін.]. Технологические и экологические основы производства и использования биотоплив ; Експлуатаційні властивості альтернативних моторних палив на основі оксигенатів/ В. С. Пилявский [та ін.]. XXVIІ научная конференция по биоорганической химии и нефтехимии ; Памяти доктора технических наук А. В. Степанова
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Волошина Ю.Г., Соломаха В. М., Коновалов С. В.
Назва : Оцінка коксових відкладень у цеолітних каталізаторах різної структури дериватографічним методом
Колективи : Национальная Академия Наук Украины, Институт биоорганической химии и нефтехимии
Місце публікування : Катализ и нефтехимия: [научно-теоретический и научно-технический сборник]/ Национальная Академия Наук Украины, Институт биоорганической химии и нефтехимии. - К.: Институт биоорганической химии и нефтехимии, 2012. - Вип. 21. - С. 59-62 (Шифр -757926) Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. Вопросы эстетики труда в марксистской теории/ В. М. Благинин. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента"/ А. А. Бобро. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів/ Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз/ О. Р. Вовк. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України/ М. М. Кудря. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов/ Л. М. Мороз. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці/ М. М. Мрачковська. Особливості виховання особистості студента-медика/ Л. Л. Примачок. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації/ С. І. Рябокінь. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів/ О. Є. Смолінська. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей/ С. В. Харицька. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування/ М. О. Шевчук. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів/ Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва/ О. А. Бичек. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ/ О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах/ Л. О. Груша. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії/ Д. О. Мельник. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ/ О. А. Палій. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов/ Є. О. Плотніков. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі/ В. В. Ревенчук. Advantages and opportunities of using ict in teaching practical English/ I. V. Shareiko. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії)/ В. Ю. Бережок. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів/ Т. І. Коваль, А. О. Коваль. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво"/ Н. М. Лашук. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. І. Лукашова. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови/ Н. В. Майєр. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну"/ С. І. Матвієнко. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів/ Я. В. Окопна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери/ Я. В. Окопна, К. М. Чала. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки/ А. О. Петров. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ І. Й. Халимон. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання/ В. Яковенко-Глушенкова Є. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції/ В. Є. Абрамович. Значущі аспекти британської системи вищої освіти/ Л. Ф. Віннікова. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини/ Л. О. Дубровська. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст./ І. І. Киричок. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки/ Р. Ю. Клунко. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст./ Є. І. Коваленко. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.)/ В. В. Ковнер. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії/ І. О. Паламаренко. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині/ В. В. Пилипенко. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації/ Г. П. Щука.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Плотніков, Євген Олександрович
Назва : Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - № 1. - С. 125-130 (Шифр 15/Н 34-117415)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 32 : Сучасні тенденції вивчення спадщини М. Гоголя та проблем історії, культури, мистецтва Полісся XVII - XX ст.
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :266 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 8.25 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР)5 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- бібліотека
Зміст : Жизненное поле слова ГОЛОВА/ Н. Н. Арват. Мир казаков и поляков в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Л. Г. Мощенская. Образ Гоголя и его художественое осмысление в трилогии В. П. Авенариуса "Ученические годы": находки и поражения/ Н. М. Жаркевич. Способы выражения авторской позиции Н. В. Гоголя и И. А. Гончарова (на материале поэмы "Мертвые души" и романа "Обломов"/ Е. Г. Хомчак. Реализация национально-культурного компонента на лексическом уровне (на примере повести Н. Гоголя "Ночь перед Рождеством")/ И. В. Бойко. Стилистический анализ ситуаций речевого этикета и этикетное поведение персонажей в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ А. С. Белая. Біографічно-видавничий доробок П. Куліша у рецепції російської критики (на матеріалі відгуків та рецензій XIX - XX ст.)/ К. П. Ісаєнко. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Н. І. Куликовська. Теоретико-методологічні проблеми дослідження історичних переказів як джерела народної історичної пам’яті/ Ю. В. Кузьменко. Новые тенденции в мировой и украинской историографии/ Л. В. Таран. Нариси історії світового кооперативного руху кінця ХІХ - першої половини ХХ століття/ С. М. Свистович. Польські політичні сили України в революції 1917 - 1920 років: історіографічні оцінки і перспективи дослідження/ М. В. Потапенко. Ніжинська вища школа в період демократичних процесів 1917 року/ О. В. Ростовська. Проголошення Білоруської Народної Республіки: нові історіографічні оцінки і підходи/ В. В. Мартиненко. "Трудовий принцип" Директорії УНР в поглядах В. К. Винниченка: оцінка сучасних істориків/ О. О. Лейберов. Історія українського фемінізму: науковий дискурс/ Є. М. Страшко, Н. М. Нагорна. Проблеми шкільної історичної освіти Республіки Білорусь/ С. М. Крапив’янський. Історіографічні аспекти вивчення генези військових організацій Польського руху опору в роки Другої світової війни/ Ю. М. Давиденко. З історії формування фондів фундаментальної бібліотеки Ніжинського державного університету ім. М. В. Гоголя (дорадянський період/ В. М. Шевченко, О. В. Герасименко. Культура Чернігівщини другої половини XVII - XVIII ст. Архітектура/ Г. В. Самойленко, С. Г. Самойленко. Григорій Милорадович і Чернігівська губернська вчена архівна комісія/ О. О. Коваленко. Історіографія життя та наукової діяльності М. Н. Петровського/ А. Ю. Шевченко. М. Н. Петровський і Ніжинська вища школа: штрихи до портрету вченого/ В. Ф. Кондрашов. Ніжинська вища школа в роки великого розгрому української історичної науки на початку 1930-х років/ Є. М. Луняк. Слово о дорогом друге/ Л. И. Зеленская. Миттєвості минулого...: Спогади випускниці 1973 року/ Т. А. Марченко. Уроки минулого: критика й самокритика на порядку денному (Викладачі Ніжинської вищої школи 1930-х рр. про себе, колег і свій вуз)/ О. Г. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
Статистика
за 20.10.2024
Кількість запитів 2943
Кількість відвідувачів 283
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя