Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (604)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПЕДАГОГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
15
Н 34


    Безсонова, Ольга Костянтинівна.
    Молодий педагог – проблеми чи перспективи? [Электронный ресурс] / О. К. Безсонова. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 13-18
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.
371(075.3)
С 69


   
    Соціальний педагог: професія чи покликання [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / С. О. Борисюк [та ін.] ; за заг. ред. Р. Г. Новгородського ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 173 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Література: с.106-107 ; додатки : с.108-169. - Б. ц.
ББК 74.62я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Соціальний педагог--професійна діяльність

Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено теоретичні та методичні аспекти професійної діяльності соціального педагога та основні напрями соціально-педагогічної роботи в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено сутність, специфіку та особливості соціально-педагогічного дослідження, особливості методичної роботи та інноваційної діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи. Розрахований на студентів вищих навчальних закладів усіх типів і рівнів акредитації педагогічних спеціальностей та спеціальностей "Соціальна робота", "Соціальна педагогіка", соціальних педагогів, праців¬ників соціальних закладів, вчителів, класних керівників, батьків та системи післядипломної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Борисюк, Світлана Олексіївна; Качалова, Тетяна Василівна; Конончук, Антоніна Іванівна; Лісовець, Олег Васильович; Новгородський, Руслан Григорович; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Хлєбік, Світлана Ростиславівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереївна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 67. Проблеми історії, літератури та культури у регіональному науковому вимірі / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 290 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 82.17 грн.
    Зміст:
Жаркевич, Наталия Михайловна. Народность "Вечеров на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя. Проблемы интерпретации / Н. М. Жаркевич. - С .3-8
Самойленко, Григорий Васильевич. Второй том "Мертвых душ" Н. Гоголя: история создания и его текстологическая судьба / Г. В. Самойленко. - С .9-33.
Люликова, А. В. Соотношение континуального и дискретного времени в сатирических романах И. Ильфа и Е. Петрова / А. В. Люликова. - С .34-41
Гогуля, Марина Петрівна. Мотив смерті у прозі Данила Кіша / М. П. Гогуля. - С .42-49
Москаленко, О. Ю. Про що говорить топоніміка Прилуччини? / О. Ю. Москаленко. - С .50-58
Бровко, А. Г. Воєнне мистецтво Війська Запорозького Низового 1734-1775 рр. в історичних дослідженнях VIII - XIX ст. / А. Г. Бровко. - С .59-69
Ростовська, Ольга Василівна. аНукові інтерпретації Магдебурзького права та його запровадження на Чернігівщині / О. В. Ростовська. - С .70-81
Луняк, Євген Миколайович. Доля Юрія Хмельницького за свідченнями французького дипломата де ла Круа / Є. М. Луняк. - С .82-88
Крупенко, Оксана Василівна. Природна специфіка Полтавської губернії та її вплив на економіку регіону другої половини XIX ст. / О. В. Крупенко. - С .89-99
Емре Акинджи,, мгр. Громадсько-політична діяльність Олександра Шульгина на поч. XX ст. / мгр. Емре Акинджи. - С .100-108
Качмала, В. І. Сільське господарство Чернігівщини в структурі економіки Лівобережжя на початку XXст. / В. І. Качмала. - С .109-123
Кириленко, Сергій Олексійович. Проблема походження Русі в радянській історичній науці кінця 20-40-х рр. XX ст. / С. О. Кириленко. - С .124-132
Молоткіна, В. К. Політична цензура друкованих видань в радянській Україні в 1930-ті рр. / В. К. Молоткіна. - С .133-141
Левченко, Ю. І. Історіографія окупаційного режиму в губернаторстві "Буковина" 1941-1944 рр.: аналіз робіт українських дослідників / Ю. І. Левченко. - С .142-153
Давиденко, Ю. М. Діяльність польських підпільних військових організацій на територї "Приєднаних земель" в 1939-1944 рр. / Ю. М. Давиденко. - С .154-164
Стельникович, С. В. Другий Базар 1941 р. та його вплив на діяльність ОУН(М) / С. В. Стельникович. - С .165-171
Страшко, Євгенія Матвіївна. Ніжинська фельдшерсько-акушерська школа в період німецької окупації 1941-1943 рр. / Є. М. Страшко, В. А. Шпитяк. - С .172-188
Самойленко, Олександр Григорович. Михайло Тулов - вчений-філолог, педагог, перший голова Історичного товариства Нестора-літописця / О. Г. Самойленко, О. В. Самойленко. - С .189-201
Дорохина, Л. А. Хоровое исполнительство в духовных учебных заведениях Чернигова в начале XX в. / Л. А. Дорохина. - С .202-208
Седляр, Анатолій Володимирович. Діяльність органів міського самоврядування Волині та Поділля у сфері початкової освіти (кінець XIX - початок XX ст.) / А. В. Седляр. - С .209-215
Іванцова, Н. І. Становлення безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. / Н. І. Іванцова. - С .216-223
Конончук, Іван Миколайович. Культурне життя національних меншин Полісся 20-х рр. XX ст. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .224-233
Дорохин, В. Г. Конструктивные и выразительные возможности современного баяна / В. Г. Дорохин. - С .234-239
Потапенко, Я. О. Історичні зміни репрезентації тілесності в контексті утвердження інформаціоналістської парадигми мережевого суспільства / Я. О. Потапенко. - С .240-247
Кучер, Л. С. Феномен смерті в контексті духовної самотрансценденції людини / Л. С. Кучер. - С .248-257
Корнєєва, Л. Л. Фуррі та фуррі-арт: антропоморфний образ тварини як артефакт / Л. Л. Корнєєва. - С .258-266
Двірна, К. П. Партизанський рух на Бориспільщині (1941-1943 рр.): архівна розвідка / К. П. Двірна. - С .267-276
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Кафедра світової літератури та історії культури

   Кафедра історії України та політології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових статей. Вип. 6. Ніжинська вища школа і проблеми розвитку освіти, науки, літератури / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1995. - 204 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 10.00 грн.
    Зміст:
Михальський, Е. Н. Кукольник В. Г. и его роль в становлении Гимназии высших наук кн. Безбородко / Е. Н. Михальський. - С .1
Любченко, В. Г. Науково-педагогічна діяльність І. С. Орлая в Ніжині / В. Г. Любченко. - С .23
Киченко, А. С. Нежинская Гимназия высших наук и культурные традиции начала ХІХ века / А. С. Киченко. - С .33
Кирилюк, З. В. К проблеме создания летописи жизни и творчества Н. В. Гоголя / З. В. Кирилюк, Н. М. Жаркевич. - С .35
Мишуков, О. В. Проблема историзма в эпистолярном наследии Н. В. Гоголя-гимназиста / О. В. Мишуков, С. Б. Вольский. - С .42
Супронюк, О. К. Из разысканий о Н. Ю. Артынове, авторе воспоминаний о Н. В. Гоголе и Н. В. Кукольнике в Нежинской гимназии / О. К. Супронюк. - С .44
Давиденко, Ю. Н. Базили К. и его очерки о Ближнем Востоке / Ю. Н. Давиденко. - С .48
Ковальчук, О. М. Лавровський М. О. - реформатор вищої школи у Ніжині / О. М. Ковальчук. - С .54
Карпенко, М. А. Максимович М. А. и Нежинская филологическая школа : к проблеме творческих связей и полемических взаимодействий / М. А. Карпенко. - С .58
Белая, А. С. Роль Нежинской высшей школы в развитии лингвистических традиций / А. С. Белая. - С .80
Таран, Л. В. Об эволюции методологических основ французской, русской и украинской историографии (70-е гг. ХІХ - начала 30-х гг. ХХ в.) / Л. В. Таран. - С .84
Самойленко, О. Г. Розвиток історичної науки в Ніжині в ХІХ - І чверті ХХ в. (історико-бібліографічний огляд) / О. Г. Самійленко. - С .90
Моціяка, Петро Петрович. Ніжинська сторінка життя і діяльності В. К. Піскорського / П. П. Моціяка. - С .108
Самойленко, О. Г. Щепкін Є. М. - видатний вчений-історик, педагог та громадський діяч / О. Г. Самійленко. - С .114
Падун, Н. О. Педагогічні погляди П. О. Заболотського / Н. О. Падун. - С .120
Самойленко, Г. В. Ніжинська вища школа у зв’язках із зарубіжжям / Г. В. Самойленко. - С .126
Ростовська, О. В. Участь викладачів і студентів Ніжинського історико-філологічного інституту кн. Безбородко в національно-демократичних перетвореннях 1917 р. / О. В. Ростовська. - С .136
Кондрашов, В. Ф. Події 1933 р. в Ніжинській вищій школі / В. Ф. Кондрашов. - С .139
Марисова, Інеса Віталіївна. Орнітологія в Ніжинській вищій школі / І. В. Марисова. - С .141
Самойленко, С. Г. Монументальне мистецтво Ніжина у XVIII ст. / С. Г. Самойленко. - С .144
Сидоренко, Т. О. Місцеві дослідники творчості І. Величковського / Т. О. Сидоренко. - С .150
Демченко, Т. П. Земські діячі Чернігівщини у боротьбі за впровадження української мови в початковій школі / Т. П. Демченко, В. І. Оніщенко. - С .153
Зільберман, Е. Л. Маловідомі сторінки життя Феддерсів / Е. Л. Зільберман. - С .160
Забарний, О. В. Образ сучасника в творах студійців Ніжинського педагогічного інституту (1970 - 1990) / О. В. Забарний. - С .174
Дробот, П. М. Про вірші Анатолія Шкуліпи / П. М. Дробот. - С .181
Пригоровський, В. М. Газета "Ніжинський вісник" / В. М. Пригоровський. - С .190
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ

Кл.слова (ненормовані):
Ніжинський вісник, газета
Анотація: У книзі розкриваються деякі сторінки славної історії Ніжинської вищої школи, якій виповнюється 175 років, висвітлюються окремі питання розвитку освіти у X IX ст., а також монументального мистецтва, журналістики та творчості письменників Полісся.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 154 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вергунова, Валерія Сергіївна. Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики / В. С. Вергунова. - С .7-10
Гао Іюань. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів / Гао Іюань. - С .11-15
Гусейнова, Лариса Василівна. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .16-20
Дворник, Юрій Федосійович. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти / Ю. Ф. Дворник. - С .21-25
Ковальова, Вікторія Василівна. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів / В. В. Ковальова. - С .26-31
Сокол, Мар’яна Олегівна. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст. / М. О. Сокол. - С .32-36
Спіліоті, Олена Володимирівна. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення / О. В. Спіліоті. - С .37-41
Шкляр, Наталія Анатоліївна. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Н. A. Шкляр. - С .42-49
Щербініна, Ольга Миколаївна. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку / О. М. Щербініна. - С .50-53
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Павленко, Олексій Миколайович. Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .54-58
Пархоменко, Олександр Миколайович. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії / О. М. Пархоменко. - С .59-62
Ростовська, Юлія Олександрівна. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .63-66
Силко, Роман Миколайович. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації / Р. М. Силко, Т. М. Шавро. - С .67-70
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Біла, Наталія Леонідівна. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .71-75
Ван Яюєци. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Ван Яюєци. - С .76-79
Грисюк, Олена Миколаївна. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів / О. М. Грисюк. - С .80-84
Дорошенко, Тетяна Володимирівна. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Дорошенко. - С .85-89
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. - С .90-96
Пелешко, Людмила Володимирівна. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту / Л. В. Пелешко. - С .97-102
Пісоцький, Олександр Петрович. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. - С .103-107
Скорик, Тамара Володимирівна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Т. В. Скорик. - С .108-111
Хань Юйцень. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / Хань Юйцень. - С .112-116
Чорногор, Наталія Олексіївна. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі / Н. О. Чорногор. - С .117-124
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Богданович, Володимир Володимирович. Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи / В. В. Богданович. - С .125-128
Коваль, Олена Віталіївна. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття / О. В. Коваль. - С .129-134
Кузьменко, Людмила Олегівна. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко / Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. - С .135-140
Солдатенко, Олександр Ігорович. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні / О. І. Солдатенко. - С .141-145
Сунь Пенфей. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха) / Сунь Пенфей. - С .146-151
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
78(082)
П 78


   
    Проблеми мистецької освіти та виконавства [Электронный ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13 / за ред. Ю. Ф. Дворника та О. В. Коваль. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 235 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Горбенко, С. С. Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість / С. С. Горбенко. - С .8-13
Йотка, Я. М. До сутності поняття «творча індивідуальність» / Я. М. Йотка. - С .13-18
Палаєва, М. В. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти / М. В. Палаєва. - С .18-23
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти / Ю. О. Ростовська. - С .23-28
Спіліоті, О. В. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0 / О. В. Спіліоті. - С .28-38
РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Гусейнова, Л. В. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .38-43
Дворник, Ю. Ф. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент / Ю. Ф. Дворник. - С .43-47
Дяченко, І. І. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу / І. І. Дяченко. - С .47-52
Жигінас, Т. В. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід / Т. В. Жигінас. - С .52-62
Коваль, О. В. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики / О. В. Коваль. - С .62-66
Курсон, В. М. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні / В. М. Курсон. - С .66-71
Ляшенко, Т. В. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю / Т. В. Ляшенко. - С .71-76
Ніжинець, С. С. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру / С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. - С .76-80
Чень, Янь. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень / Янь Чень. - С .80-84
Шумська, Л. Ю. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .84-90
РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
Баканов, Л. С. Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста / Л. С. Баканов. - С .90-94
Гріднева, Т. С. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку / Т. С. Гріднева. - С .94-98
Катаєва, Л. М. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста / Л. М. Катаєва. - С .98-107
Павленко, О. М. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи / О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. - С .107-112
Томашевська, О. Ю. Cторітеллінг як поштовх до творчості / О. Ю. Томашевська. - С .112-117
Тянутова, Л. В. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. - С .117-124
РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА
Бутрей, Д. І. «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів / Д. І. Бутрей. - С .124-128
Вей, Яохуа. До сутності поняття «музична архітектоніка» / Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. - С .128-132
Гливацький, В. В. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie») / В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. - С .132-137
Гребенюк, О. В. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів / О. В. Гребенюк. - С .137-153
Дорохіна, Л. О. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України / Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. - С .153-158
Кавунник, О. А. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця / О. А. Кавунник. - С .158-163
Приймак, С. В. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента / С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. - С .163-168
Раструба, Т. В. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи / Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. - С .168-171
Семеляк, А. В. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів / А. В. Семеляк. - С .171-177
Станіславська, К. І. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації / К. І. Станіславська. - С .177-182
Тисевич, М. Р. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів / М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. - С .182-188
Щепакін, В. М. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців / В. М. Щепакін. - С .188-201
Щербина, А. А. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст. / А. А. Щербина. - С .201-206
Юскевич, С. Д. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів / С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. - С .206-211
Ярмолюк, О. В. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти / О. В. Ярмолюк. - С .211-216
РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Максименко, В. І. Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії / В. І. Максименко. - С .217-225
Мойсеєнко, І. М. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання / І. М. Мойсеєнко. - С .225-229
Пархоменко, О. М. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів / О. М. Пархоменко. - С .229-235
Ростовська, Ю. О. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю / Ю. О. Ростовська. - С .235-239
Сірякова, Г. В. Танцювальний простір та основні його компоненти / Г. В. Сірякова. - С .239-243
Чень, Кайшен. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова / Кайшен Чень. - С .243-247
УДК
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності--Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дворник, Юрій Федосійович; Коваль, Олена Віталіївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.


    Кавунник, O. А.
    Культуротворення Івана Синиці в контексті музичної регіонології України [Электронный ресурс] / O. А. Кавунник // Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 310-317
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
культуротворення, музична регіонологія, Україна, фольклор, педагог, композитор
Анотація: У статті розкрито форми культуротворення Івана Синиці – педагога- баяніста, оркестрового диригента, фольклориста, композитора. Охарак- теризовано концертно-виконавську, педагогічну, етнографічну діяльність митця в контексті музичної регіонології України. Проаналізовано джерела творчості, наукові публіцистичні праці про І. Синицю в контексті традицій родинного виховання в Україні. Виокремлено значення народнопісенної культури українців як чинника усвідомлення духовної спільності, національної ментальності корінного етносу України. Виділено культуровідповід- ність, природовідповідність, наступність як складові націєтворчої праці митця в контексті музичного краєзнавства. Наведено фактологічну конкретику музичних фольклорних зразків відповідних місцевостей, реєстр фестивалів в розумінні їх музично-естетичної цінності в житті громад регіону. Вирізнено значення творчості заснованого у тандемі з О. Синицею студентського фольклорно-сценічного гурту «Народна Криниця». Диференційовано жанри творів композиторської спадщини митця.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
371(070.3)
К 64


    Конончук, Антоніна Іванівна.
    Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів [Электронный ресурс] : методичний посібник / А. І. Конончук, Т. В. Зінченко ; за заг. ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 136 с. : табл. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
ББК 74.62р30
РУБ 371(070.3)
Рубрики: Підготовка соціальних педагогів
   Підготовка майбутніх соціальних педагогів

   Соціальний педагог--майбутній соціальний педагог

   соціальний педагог--підготовка

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Практика--навчальна--студенти

   Практика--соціально-педагогічна

   Практика--стажувальна--магістранти

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Зінченко, Тетяна Василівна; Конончук, Антоніна Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
373.66:17(076)
П 84


   
    Професійно-етична культура соціального працівника [Электронный ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упоряд.: Ж. М. Володченко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 32 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
УДК
ББК 74.6я73 + 87я73
Рубрики: Соціальний працівник--професійна культура
   Професійна культура--соціальний педагог

   Професійна майстерність педагога

   Культура спілкування--соціальний педагог

   Соціальна робота--методичні рекомендації для ВНЗ

Анотація: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 112281
Кількість відвідувачів 1080
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя