Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1452)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (162)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пісоцька, Л. М.
    Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі [Электронный ресурс] / Л. М. Пісоцька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 25-33
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
різновікова група, діти 4–6 років, почуття належності до спільноти, спілкування дошкільників, комунікабельність дітей 4–6 років
Анотація: У статті розглядається проблема спілкування дітей дошкільного віку (4–6 років) у різновіковому колективі. Наголошується, що наразі питання виховання у дошкільників вміння налагоджувати контакти є складовим найбільш загального завдання дошкільної освіти – розвитку особистості та виховання у дітей дошкільного віку особистісних якостей, зокрема комунікабельності. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості основних характеристик спілкування дітей п’яти-шести років, згідно з якими було розроблено емпіричну методику. Зроблено акцент на загальних показниках спілкування дітей 4–6 років, на які звертається увага у дослідженні: комунікабельність й ініціатива у спілкуванні, належність до групи, участь у спільній діяльності. При цьому основними їх показниками слугували: усвідомлення себе членом різновікової групи, почуття належності до групи та задоволеність перебуванням у ній, прийняття правил спільної діяльності та участь у ній. Структурними компонентами спілкування дітей 4–6 років у різновіковій групі були когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий. У емпіричному дослідженні авторка зафіксувала, що високий рівень здатності до спілкування виявлено 30 % дітей 4–6 років, із середнім – 20 %, і з низьким – 50 %. Виділені групи дошкільників різняться уявленнями про стосунки у колективі, почуттям належністю до нього, мірою задоволеності стосунками та вмінням взаємодіяти з дітьми різного віку та дорослими. В цілому відмічено, що 70 % дітей різновікової групи ЗДО характеризуються недостатньою мірою сформо- ваності вміння спілкуватися, відсутності почуття належності до дитячої спільноти, взаємодіяти у спільній діяльності. Авторка, вивчаючи виховні впливи педагогічних працівників ЗДО на формування у дітей вмінь взаємодіяти у різновіковій групі ЗДО, дійшла висновку, що вихователі не зовсім чітко розуміють потенціал різновікової спільноти у розвитку почуття належності дітей 4–6 років і їх вміння контактувати під час спільної діяльності, а тому вплив педагогів на процес спілкування дошкільників є обмеженим в освітньому процесі. При цьому вихователі розуміють необхідність задоволення потреби у спілкуванні у дітей дошкільного віку, але доволі невеликий відсоток ефективно працює у цьому напрямі виховної роботі.Натомість батьки дітей 4–6 років повністю ігнорують потребу у спілкуванні сина чи доньки. При цьому вплив на дітей у плані формування здатності взаємодіяти у різновіковій групі не можна назвати системним. Дослідивши впливи батьків і вихователів ЗДО на формування здатності дітей 4–6 років до спілкування і формування навичок взаємодії зафіксовано, що педагоги мають більшу міру поінформованості про засоби, мету й шляхи забезпечення розвитку стосунків між дітьми в умовах різновікового колективу, ніж батьки. Проте недостатні уявлення про групові процеси, необхідні шляхи співпраці між двома інституціями, акцентування уваги на окремих освітніх явищах перешкоджають ефективному впливові на набуття дітьми досвіду спілкування із дітьми та дорослими у різновіковій групі. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок щодо необхідності оптимізації процесу формування у дітей 4–6 років почуття належності до групи, вміння налагоджувати стосунки, взаємодіяти при виконанні завдань спільної діяльності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №3 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 118 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Вертель, А. В. Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта / А. В. Вертель . - С .8-14
Матвієнко, С. І. Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа» / С. І. Матвієнко . - С .15-24
Пісоцька, Л. М. Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі / Л. М. Пісоцька . - С .25-33
Пісоцький, О. П. Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років / О. П. Пісоцький . - С .34-41
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, А. М. Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти / А. М. Аніщук . - С .42-49
Нежива, О. М. Використання соціальних мереж в освітньому середовищі / О. М. Нежива . - С .50-57
Шумська, Л. Ю. Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки / Л. Ю. Шумська . - С .58-63
Шумський, М. О. Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів / М. О. Шумський. - С .64-70
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Боклах, Д. Ю. Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови / Д. Ю. Боклах . - С .71-76
Возняк, І. І. Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі» / І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . - С .77-87
Гордієнко, О. А. Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри / О. А. Гордієнко . - С .88-97
Федина-Дармохвал, В. С. Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів / В. С. Федина-Дармохвал . - С .98-103
Філоненко, О. С. Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти / О. С. Філоненко, А. А. Бобро . - С .104-109
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Самойленко, О. В. Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти / О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко. - С .110-118
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Пихтіна, Н. П.
    Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей [Электронный ресурс] / Н. П. Пихтіна // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 44-57
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування, стилі спілкування, конструктивні стилі педагогічного спілкування, неповні сім’ї, дошкільники з неповних сімей
Анотація: У статті окреслене й теоретично обґрунтоване існування соціально-проблемної категорії дітей з неповних сімей. Визначені головні форми сімейної дезорганізації у неповних сім’ях: неповна сімейна група, незаконнонародженість; розпад сім’ї через залишення сім’ї одного з батьків; смерть одного з подружжя, ув’язнення; фізична патологія: хвороби, розумова відсталість дітей. Окреслені основні проблем неповних сімей: проблеми економічного характеру, ускладнення психологічного становлення особистості, складнощі одного з батьків реалізовувати усі аспекти виховання дитини. Узагальнені наукові висновки психолого-педагогічних досліджень проблеми спілкування, представлені зв’язки форм і засобів спілкування дитини дошкільного віку з дорослими. Обґрунтовано вирішальний вплив форм спілкування на становлення провідних видів діяльності дитини у дошкільному віці; акцентується увага на спілкуванні як важливій спонукальній силі психічного розвитку дитини. Доведено, що особистісні якості дитини, що відбивають досвід її спілкування і ступінь розвиненості комунікативно-мовленнєвої сфери, проектують актуально значущі у житті дитини рис характеру, які складають її соціальну компетентність, інтелектуальну активність у взаємодії зі світом, визначають комунікативна спрямованість та готовність до взаємодії на основі ціннісних орієнтацій і досвіду міжособистісної взаємодії. Проаналізовані теоретичні аспекти педагогічного спілкування вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку з неповних сімей. Обґрунтована доцільність використання конструктивних стилів спілкування у професійній діяльності вихователя, зокрема, у стосунках з дітьми з таких родин. Окреслені, проаналізовані і практично вивчені педагогічні умови використання вихователем ЗДО конструктивних стилів спілкування у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей, а саме: психотехніка та педагогічна техніка вихователя, вербальна і невербальна експресія педагога, його культура саморегуляції власним психофізичним самопочуттям. Здійснений аналіз особливостей використання вихователем конструктивних стилів педагогічного спілкування з вказаною цільовою групою дошкільників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс]. №4 / за заг. ред. В. В. Бурназової. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 98 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бондарчук, Ю. А. Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників / Ю. А. Бондарчук . - С .7-15
Клименко, Л. В. Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства / Л. В. Клименко . - С .16-22
Криловець, М. Г. Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства / М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. - С .23-28
Матвієнко, С. І. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів / С. І. Матвієнко . - С .29-36
Мищишин, І. Я. Маркетингове управління сучасною школою / І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . - С .37-43
Пихтіна, Н. П. Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / Н. П. Пихтіна . - С .44-57
Хлєбік, С. Р. Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект / С. Р. Хлєбік . - С .58-63
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Горошко, О. Л. Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі / О. Л. Горошко . - С .64-72
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу / А. А. Бобро . - С .73-80
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дмитрів, Ю. М. Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти / Ю. М. Дмитрів . - С .81-90
Черкасов, В. Ф. Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва / В. Ф. Черкасов . - С .91-98
УДК
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи

   Кафедра дошкільної освіти


Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: УПЖ-2/2020/2
   Журнал

Український педагогічний журнал [Електронний ресурс]. - Київ : Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2014 - . - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Дяченко, Алла. Підготовка фахівців з національного дизайну в зарубіжних закладах вищої освіти / А. Дяченко. - С.5-15
Коляда, Наталія. Коло спілкування молодших школярів з інвалідністю як чинник їх адаптації до навчання / Н. Коляда, С. Король, С. Король. - С.60-68
Квітка, Оксана. Дидактичний потенціал гуманітарних дисциплін щодо формування загальнокультурної компетентності студентів / О. Квітка. - С.69-74
Канюк, Олеся. Особливості викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей / О. Канюк. - С.117-122
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Коляда, Наталія.
    Коло спілкування молодших школярів з інвалідністю як чинник їх адаптації до навчання [Электронный ресурс] / Н. Коляда, С. Король, С. Король. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2020. - N 2. - С. 60-68
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Король, Світлана; Король, Сергій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
378.016
С 88


   
    Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Электронный ресурс] : збірник матеріалів ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2019 р., м. Ніжин) / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи ; ред. О. В. Лісовець. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 248 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
Науково-теоретичні аспекти соціальної педагогіки / соціальної роботи
Андрусенко, Т. Г. Явище булінгу у середовищі старшокласників як актуальна соціально-педагогічна проблема сучасності / Т. Г. Андрусенко. - С .9-11
Голован, М. Ю. Теоретичні основи проблеми підліткової наркозалежності в Україні / М. Ю. Голован. - С .11-14
Громов, О. В. Проблема розвитку алкогольної залежності дітей та підлітків / О. В. Громов. - С .14-16
Давидович, А. А. Аддиктивное поведение несовершеннолетних как социально-педагогическая проблема / А. А. Давидович. - С .16-18
Денисюк, О. М. Соціальна підтримка осіб похилого віку засобами арт-практик / О. М. Денисюк. - С .18-21
Іванов, П. О. До проблеми про сутність поняття "здоровий спосіб життя" / П. О. Іванов. - С .21-23
Łukasz, A. Wychowanie seksualne w rodzinie / A. Łukasz. - С .23-31
Максименко, С. Г. Соціально-виховний потенціал сучасної української сім’ї / С. Г. Максименко. - С .31-33
Матюха, Є. О. Культурно-дозвіллєва адаптація осіб похилого віку / Є. О. Матюха. - С .33-35
Медвідь, С. С. Сутність поняття комунікативної толерантності в сучасних наукових дослідженнях / С. С. Медвідь. - С .35-37
Плоска, Я. І. Проблеми неповнолітніх засуджених, які готуються до звільнення з місць позбавлення волі / Я. І. Плоска. - С .37-39
Пригода, А. В. Теоретично-методологічні основи формування психодіагностичної компетенції ортопедагога-реабілітолога у процесі навчання у вищому навчальному закладі / А. В. Пригода. - С .39-41
Романенко, М. С. Інтернет залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема / М. С. Романенко. - С .41-43
Stankiewicz, A. Źródła i przejawy agresji wśród uczniów klas I-III / A. Stankiewicz. - С .43-46
Хаванських, М. С. Догляд за членами сім’ї: гендерний вимір / М. С. Хаванських. - С .46-48
Чебанова, І. Р. Розвиток творчої уяви дітей-логопатів / І. Р. Чебанова. - С .48-51
Щелочева, Х. В. Особливості гендерно-чутливого спілкування / Х. В. Щелочева. - С .53-56
Технологічні підходи до вирішення соціальних та соціально-педагогічних проблем у сучасному соціумі
Даниленко, А. В. Форми і методи соціально-педагогічної профілактики ризикованої поведінки дітей підліткового віку / А. В. Даниленко. - С .56-58
Данько, Д. В. Специфіка інтернет-спілкування підлітків / Д. В. Данько. - С .58-60
Деревенчук, О. В. Особливості соціальної профілактики суїцидальної поведінки сучасної молоді / О. В. Деревенчук. - С .60-63
Дубровін, А. Ю. Дослідження професійного співробітництва соціального працівника із молодими сім’ями / А. Ю. Дубровін. - С .63-65
Знобей, О. В. Модель формування толерантності майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки / О. В. Знобей. - С .65-67
Михайлюк, Я. В. Корекційно-розвиткові заняття в системі соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом / Я. В. Михайлюк. - С .78-81
Пінчук, А. В. Інноваційні методи соціальної роботи з профілактики відмов від новонароджених дітей / А. В. Пінчук. - С .85-87
Актуальні проблеми функціонування і менеджменту закладів, установ та організацій соціальної сфери
Гусак, Р. В. Діяльність навчально-реабілітаційного центру з дітьми з особливими освітніми потребами / Р. В. Гусак. - С .107-110
Журавльова, А. Ю. Соціальні аспекти надання допомоги ВІЛ-інфікованим / А. Ю. Журавльова. - С .112-114
Марчук, І. В. Проблема дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні та напрями її розв’язання / І. В. Марчук. - С .116-118
Соціально-правовий захист різних категорій населення
Александрова, Д. В. Види та значимість соціально правового захисту населення / Д. В. Александрова. - С .130-132
Вознюк, І. Р. Робота з учасниками АТО та ООС як напрям соціально-педагогічної діяльності на місцевому рівні / І. Р. Вознюк. - С .132-134
Савицька, Д. В. Міжнародний досвід протидії явищу проституції: різні підходи / Д. В. Савицька. - С .142-145
Сокоринська, М. Ю. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період / М. Ю. Сокоринська. - С .147-150
Соціальна інклюзія: досвід і перспективи упровадження
Баліцька, А. Р. Інтеграція людей з обмеженими можливостями у сучасне суспільство / А. Р. Баліцька. - С .150-152
Бученкова, В. В. Напрямки діяльності соціального педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища / В. В. Бученкова. - С .154-156
Дубок, А. М. Окупоціональна терапія як засіб розвитку дітей з особливими освітніми потребами / А. М. Дубок. - С .165-167
Шпеко, Т. В. Перспективи впровадження інклюзивного навчання в Україні / Т. В. Шпеко. - С .192-195
Соціальні аспекти розвитку і виховання дітей дошкільного та шкільного віку
Кас’ян, Т. Ю. Типи сімейних взаємовідносин та їх вплив на дитину / Т. Ю. Кас’ян. - С .206-208
Миколенко, К. Р. Проблема готовності вихователя до керівництва розвиваючими іграми дітей / К. Р. Миколенко. - С .220-222
Федько, М. Ю. Затримка психічного розвитку у дітей молодшого шкільного віку в контексті наукових досліджень / М. Ю. Федько. - С .238-240
УДК

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Лісовець, Олег Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Факультет психології та соціальної роботи; Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
378.001-057.87
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 311 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА
Билим, А. В. Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі / А. В. Билим. - С .3-6
Гапон, В. М. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики / В. М. Гапон. - С .6-9
Довбенко, М. С. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації / М. С. Довбенко. - С .9-11
Зубрицька, Д. Б. Зображення чотирикутників у паралельній проекції / Д. Б. Зубрицька. - С .11-15
Іванюк, В. В. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор" / В. В. Іванюк. - С .15-17
Коваленко, Д. А. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY" / Д. А. Коваленко
Комісарик, А. В. Основи програмованого навчання / А. В. Комісарик. - С .20-23
Мисаковець, С. А. Постановка задачі аналізу методів архівації даних / С. А. Мисаковець. - С .23-25
Павленко, О. А. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань / О. А. Павленко. - С .25-26
Павленко, О. А. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь / О. А. Павленко. - С .26-28
Пальчуківська, А. Ю. Уроки PISA для вчителів математики / А. Ю. Пальчуківська. - С .28-32
Пирковська, О. В. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики / О. В. Пирковська. - С .32-37
Ященко, Я. Ю. Критерії аналізу алгоритмів сортування / Я. Ю. Ященко. - С .42-45
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Добкевич, А. Р. Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України / А. Р. Добкевич. - С .45-48
Дученко, О. О. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть / О. О. Дученко. - С .48-51
Лях, В. М. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа / В. М. Лях. - С .51-55
Пластун, О. В. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році / О. В. Пластун. - С .55-57
Примостка (Баран), М. П. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст / М. П. Примостка (Баран). - С .57-61
Сохань, О. М. До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.) / О. М. Сохань. - С .61-65
Шебела, В. В. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії / В. В. Шебела. - С .68-71
Шебела, В. В. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики / В. В. Шебела. - С .71-76
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Балицька, Г. О. Порушення мовних норм у засобах масової інформації / Г. О. Балицька. - С .76-79
Бойко, Т. В. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка / Т. В. Бойко. - С .79-82
Головня, Н. В. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха / Н. В. Головня. - С .85-87
Даниленко, А. В. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного / А. В. Даниленко. - С .87-91
Донська, Д. П. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології / Д. П. Донська. - С .91-94
Драбинога, І. А. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології / І. А. Драбинога. - С .94-98
Желада, Ю. В. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові / Ю. В. Желада. - С .98-102
Зарванська, І. Г. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала / І. Г. Зарванська. - С .102-106
Козловець, В. П. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові / В. П. Козловець. - С .109-112
Лотиш, Н. О. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка / Н. О. Лотиш. - С .118-121
Мельник, А. С. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного / А. С. Мельник. - С .131-134
Якименко, М. М. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору / М. М. Якименко. - С .142-145
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Балін, П. П. Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови / П. П. Балін. - С .148-152
Богдан, В. А. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови / В. А. Богдан. - С .152-154
Вераксич, Т. В. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE / Т. В. Вераксич. - С .157-162
Костюк, Є. А. Труднощі вивчення англомовної лексики / Є. А. Костюк. - С .165-169
Рябуха, Т. А. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування / Т. А. Рябуха. - С .169-173
Шульга, Н. С. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів / Н. С. Шульга. - С .177-181
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Антонова, О. Ю. Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості / О. Ю. Антонова. - С .181-184
Бакун, О. М. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації / О. М. Бакун. - С .185-187
Бандоля, А. Ю. Стресостійкість студентів університету / А. Ю. Бандоля. - С .187-189
Бандуріна, Д. Ю. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності / Д. Ю. Бандуріна. - С .189-192
Беретеньова, А. Р. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці / А. Р. Беретеньова. - С .192-194
Білошицька, С. В. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку / С. В. Білошицька. - С .194-198
Бузюн, А. О. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури / А. О. Бузюн. - С .198-201
Висовень, А. В. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти / А. В. Висовень. - С .203-206
Голован, М. Ю. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності / М. Ю. Голован. - С .206-209
Даниленко, А. В. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища / А. В. Даниленко. - С .209-211
Данько, Д. В. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків / Д. В. Данько. - С .211-215
Дяченко, А. І. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників / А. І. Дяченко. - С .219-222
Євтушенко, Д. В. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків / Д. В. Євтушенко. - С .222-224
Козел, Д. Ф. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні / Д. Ф. Козел. - С .235-237
Короткіна, О. В. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей / О. В. Короткіна. - С .237-240
Куц, І. Ю. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів / І. Ю. Куц. - С .243-250
Максименко, С. Г. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї / С. Г. Максименко. - С .253-256
Матюха, Є. О. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості / Є. О. Матюха. - С .256-259
Медвідь, С. С. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища / С. С. Медвідь. - С .259-262
Михайліченко, К. В. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів / К. В. Михайліченко. - С .266-268
Михайлюк, Я. В. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні / Я. В. Михайлюк. - С .268-270
Могильна, Ю. В. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі / Ю. В. Могильна. - С .270-273
Молібог, В. В. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці / В. В. Молібог. - С .273-276
Руденко, Н. Ф. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти / Н. Ф. Руденко. - С .281-284
Руденко, Н. Ф. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі / Н. Ф. Руденко. - С .284-289
Сокоринська, М. Ю. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період / М. Ю. Сокоринська. - С .289-290
Хилько, Ю. М. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період / Ю. М. Хилько. - С .290-295
Шинкаренко, І. В. Духовність і ціннісні орієнтації молоді / І. В. Шинкаренко. - С .297-300
Юрченко, Л. А. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку / Л. А. Юрченко. - С .300-304
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО
Булавенко, О. Ю. Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості / О. Ю. Булавенко. - С .304-307
УДК
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Морозов, Олександр Сергійович.
    Подвиг Юрія Лисянського [Электронный ресурс] : [спілкування С. Квітницького з директором бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя] / О. С. Морозов // Деснянська правда. - 2018. - 1 березня (№ 9). - С. 7.
Рубрики: Географія України--персоналії
   Ніжин, місто--персоналії видатних постатей
Кл.слова (ненормовані):
мореплавці
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Квітницький, Сергій \спілкувався.\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

10.
811.161.2(075.8)
Р 83


    Рудюк, Тетяна Вікторівна.
    Українська мова (за професійним спрямуванням) для студентів непрофільних спеціальностей [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Рудюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 84 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 811.161.2(075.8)
Рубрики: Українська мова--методичні посібники для ВНЗ
   Культура ділової мови

   Термінологія фахова

   Професійне спілкування--мова

   Спілкування ділове--етикет

   Етикет спілкування

   діалогічне спілкування--культура

   Стилі мови

   Переклад наукового тексту

Анотація: Навчально-методичний посібник складається з навчально-тематичного плану дисципліни, тем, які виносяться на лекційне, практичне та самостійне опрацювання, планів практичних занять, опорних понять, тем рефератів, рекомендованої літератури, практичного блоку, питань підсумкового контролю, обов’язкових видів самостійної роботи, ІНДЗ студентів, розподілу балів, які студент може отримати за курс, додатків. Цей навчально-методичний посібник допоможе студентам історико-юридичного факультету (заочної форми навчання) краще засвоїти навчальний курс із дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)".
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 7384
Кількість відвідувачів 578
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя