Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1452)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (162)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пісоцька Л. М.
Назва : Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 25-33 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): різновікова група, діти 4–6 років, почуття належності до спільноти, спілкування дошкільників, комунікабельність дітей 4–6 років
Анотація: У статті розглядається проблема спілкування дітей дошкільного віку (4–6 років) у різновіковому колективі. Наголошується, що наразі питання виховання у дошкільників вміння налагоджувати контакти є складовим найбільш загального завдання дошкільної освіти – розвитку особистості та виховання у дітей дошкільного віку особистісних якостей, зокрема комунікабельності. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості основних характеристик спілкування дітей п’яти-шести років, згідно з якими було розроблено емпіричну методику. Зроблено акцент на загальних показниках спілкування дітей 4–6 років, на які звертається увага у дослідженні: комунікабельність й ініціатива у спілкуванні, належність до групи, участь у спільній діяльності. При цьому основними їх показниками слугували: усвідомлення себе членом різновікової групи, почуття належності до групи та задоволеність перебуванням у ній, прийняття правил спільної діяльності та участь у ній. Структурними компонентами спілкування дітей 4–6 років у різновіковій групі були когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий. У емпіричному дослідженні авторка зафіксувала, що високий рівень здатності до спілкування виявлено 30 % дітей 4–6 років, із середнім – 20 %, і з низьким – 50 %. Виділені групи дошкільників різняться уявленнями про стосунки у колективі, почуттям належністю до нього, мірою задоволеності стосунками та вмінням взаємодіяти з дітьми різного віку та дорослими. В цілому відмічено, що 70 % дітей різновікової групи ЗДО характеризуються недостатньою мірою сформо- ваності вміння спілкуватися, відсутності почуття належності до дитячої спільноти, взаємодіяти у спільній діяльності. Авторка, вивчаючи виховні впливи педагогічних працівників ЗДО на формування у дітей вмінь взаємодіяти у різновіковій групі ЗДО, дійшла висновку, що вихователі не зовсім чітко розуміють потенціал різновікової спільноти у розвитку почуття належності дітей 4–6 років і їх вміння контактувати під час спільної діяльності, а тому вплив педагогів на процес спілкування дошкільників є обмеженим в освітньому процесі. При цьому вихователі розуміють необхідність задоволення потреби у спілкуванні у дітей дошкільного віку, але доволі невеликий відсоток ефективно працює у цьому напрямі виховної роботі.Натомість батьки дітей 4–6 років повністю ігнорують потребу у спілкуванні сина чи доньки. При цьому вплив на дітей у плані формування здатності взаємодіяти у різновіковій групі не можна назвати системним. Дослідивши впливи батьків і вихователів ЗДО на формування здатності дітей 4–6 років до спілкування і формування навичок взаємодії зафіксовано, що педагоги мають більшу міру поінформованості про засоби, мету й шляхи забезпечення розвитку стосунків між дітьми в умовах різновікового колективу, ніж батьки. Проте недостатні уявлення про групові процеси, необхідні шляхи співпраці між двома інституціями, акцентування уваги на окремих освітніх явищах перешкоджають ефективному впливові на набуття дітьми досвіду спілкування із дітьми та дорослими у різновіковій групі. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок щодо необхідності оптимізації процесу формування у дітей 4–6 років почуття належності до групи, вміння налагоджувати стосунки, взаємодіяти при виконанні завдань спільної діяльності. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . №3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :118 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості взаємовідносин у діаді «мати-дитина» і динаміка «образу матері» в психо-аналітичній педагогіці Дональда Віннікотта/ А. В. Вертель . Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа»/ С. І. Матвієнко . Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі/ Л. М. Пісоцька . Сформованість вербального інтелекту дітей 5–6 років/ О. П. Пісоцький . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація інклюзивного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти/ А. М. Аніщук . Використання соціальних мереж в освітньому середовищі/ О. М. Нежива . Формування та розвиток майстерності хорових диригентів в процесі бакалаврської підготовки/ Л. Ю. Шумська . Діяльнісна полівекторність сучасної магістерської підготовки оркестрових диригентів/ М. О. Шумський. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови/ Д. Ю. Боклах . Використання методу проєктів у підготовці майбутніх учителів початкової школи під час вивчення курсу «Сучасні підходи до навчання технологічної та мистецької освітньої галузі в початковій школі»/ І. І. Возняк,Т. В. Гордієнко . Формування риторичної компетенції студентів на заняттях з української мови за професійним спрямуванням засобами дидактичної гри/ О. А. Гордієнко . Особливості емоційного інтелекту в контексті підготовки майбутніх педагогів/ В. С. Федина-Дармохвал . Навчальна дисципліна «Методологія та організація наукових досліджень у початковій освіті» у підготовці магістрів початкової освіти/ О. С. Філоненко, А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості формування ефективної кадрової політики закладу освіти/ О. В. Самойленко, Н. М. Демченко, О. С. Філоненко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пихтіна Н. П.
Назва : Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей
Місце публікування : Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 44-57 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне спілкування, стилі спілкування, конструктивні стилі педагогічного спілкування, неповні сім’ї, дошкільники з неповних сімей
Анотація: У статті окреслене й теоретично обґрунтоване існування соціально-проблемної категорії дітей з неповних сімей. Визначені головні форми сімейної дезорганізації у неповних сім’ях: неповна сімейна група, незаконнонародженість; розпад сім’ї через залишення сім’ї одного з батьків; смерть одного з подружжя, ув’язнення; фізична патологія: хвороби, розумова відсталість дітей. Окреслені основні проблем неповних сімей: проблеми економічного характеру, ускладнення психологічного становлення особистості, складнощі одного з батьків реалізовувати усі аспекти виховання дитини. Узагальнені наукові висновки психолого-педагогічних досліджень проблеми спілкування, представлені зв’язки форм і засобів спілкування дитини дошкільного віку з дорослими. Обґрунтовано вирішальний вплив форм спілкування на становлення провідних видів діяльності дитини у дошкільному віці; акцентується увага на спілкуванні як важливій спонукальній силі психічного розвитку дитини. Доведено, що особистісні якості дитини, що відбивають досвід її спілкування і ступінь розвиненості комунікативно-мовленнєвої сфери, проектують актуально значущі у житті дитини рис характеру, які складають її соціальну компетентність, інтелектуальну активність у взаємодії зі світом, визначають комунікативна спрямованість та готовність до взаємодії на основі ціннісних орієнтацій і досвіду міжособистісної взаємодії. Проаналізовані теоретичні аспекти педагогічного спілкування вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку з неповних сімей. Обґрунтована доцільність використання конструктивних стилів спілкування у професійній діяльності вихователя, зокрема, у стосунках з дітьми з таких родин. Окреслені, проаналізовані і практично вивчені педагогічні умови використання вихователем ЗДО конструктивних стилів спілкування у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей, а саме: психотехніка та педагогічна техніка вихователя, вербальна і невербальна експресія педагога, його культура саморегуляції власним психофізичним самопочуттям. Здійснений аналіз особливостей використання вихователем конструктивних стилів педагогічного спілкування з вказаною цільовою групою дошкільників. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(05)"540.3"+/Н 34-4982381
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] . №4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :98 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9(05)"540.3"+37(05)"540.3"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти, психології та менеджменту
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Кафедра дошкільної освіти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Аналіз стратегічного навчального планування у закладах вищої освіти з урахуванням психолого-педагогічних чинників/ Ю. А. Бондарчук . Аналіз педагогічних умов підготовки здобувачів закладів вищої освіти до усвідомленого батьківства/ Л. В. Клименко . Особливості соціально-просвітницького тренінгу як засобу формування усвідомленого батьківства/ М. Г. Криловець, Т. В. Качалова. Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів/ С. І. Матвієнко . Маркетингове управління сучасною школою/ І. Я. Мищишин, Х. І. Калагурка . Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ Н. П. Пихтіна . Теоретичний аналіз становлення життєвої перспективи у підлітковому віці: соціально-педагогічний аспект/ С. Р. Хлєбік . МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання JINSI MEET та MOODLE для організації відеоконференцій при дистанційному навчанні у реальному часі/ О. Л. Горошко . ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу/ А. А. Бобро . ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Аналіз досвіду функціонування американських організацій підтримки домашньої освіти/ Ю. М. Дмитрів . Зміст та форми організації виховної роботи в закладах середньої освіти Великої Британії засобами музичного мистецтва/ В. Ф. Черкасов .
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Український педагогічний журнал -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Дяченко А. Підготовка фахівців з національного дизайну в зарубіжних закладах вищої освіти/ А. Дяченко (стр.5-15)
Коляда Н. Коло спілкування молодших школярів з інвалідністю як чинник їх адаптації до навчання/ Н. Коляда, С. Король, С. Король (стр.60-68)
Квітка О. Дидактичний потенціал гуманітарних дисциплін щодо формування загальнокультурної компетентності студентів/ О. Квітка (стр.69-74)
Канюк О. Особливості викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей/ О. Канюк (стр.117-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляда, Наталія, Король, Світлана, Король, Сергій
Назва : Коло спілкування молодших школярів з інвалідністю як чинник їх адаптації до навчання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :9 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2020. - N 2. - С. 60-68 (Шифр УПЖ-2/2020/2)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016/С 88
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ІІI Міжнародної науково-практичної конференції (14 травня 2019 р., м. Ніжин)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.016
Зміст : Науково-теоретичні аспекти соціальної педагогіки / соціальної роботи ; Явище булінгу у середовищі старшокласників як актуальна соціально-педагогічна проблема сучасності/ Т. Г. Андрусенко. Теоретичні основи проблеми підліткової наркозалежності в Україні/ М. Ю. Голован. Проблема розвитку алкогольної залежності дітей та підлітків/ О. В. Громов. Аддиктивное поведение несовершеннолетних как социально-педагогическая проблема/ А. А. Давидович. Соціальна підтримка осіб похилого віку засобами арт-практик/ О. М. Денисюк. До проблеми про сутність поняття "здоровий спосіб життя"/ П. О. Іванов. Wychowanie seksualne w rodzinie/ A. Łukasz. Соціально-виховний потенціал сучасної української сім’ї/ С. Г. Максименко. Культурно-дозвіллєва адаптація осіб похилого віку/ Є. О. Матюха. Сутність поняття комунікативної толерантності в сучасних наукових дослідженнях/ С. С. Медвідь. Проблеми неповнолітніх засуджених, які готуються до звільнення з місць позбавлення волі/ Я. І. Плоска. Теоретично-методологічні основи формування психодіагностичної компетенції ортопедагога-реабілітолога у процесі навчання у вищому навчальному закладі/ А. В. Пригода. Інтернет залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. С. Романенко. Źródła i przejawy agresji wśród uczniów klas I-III/ A. Stankiewicz. Догляд за членами сім’ї: гендерний вимір/ М. С. Хаванських. Розвиток творчої уяви дітей-логопатів/ І. Р. Чебанова. Особливості гендерно-чутливого спілкування/ Х. В. Щелочева. Технологічні підходи до вирішення соціальних та соціально-педагогічних проблем у сучасному соціумі ; Форми і методи соціально-педагогічної профілактики ризикованої поведінки дітей підліткового віку/ А. В. Даниленко. Специфіка інтернет-спілкування підлітків/ Д. В. Данько. Особливості соціальної профілактики суїцидальної поведінки сучасної молоді/ О. В. Деревенчук. Дослідження професійного співробітництва соціального працівника із молодими сім’ями/ А. Ю. Дубровін. Модель формування толерантності майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки/ О. В. Знобей. Корекційно-розвиткові заняття в системі соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом/ Я. В. Михайлюк. Інноваційні методи соціальної роботи з профілактики відмов від новонароджених дітей/ А. В. Пінчук. Актуальні проблеми функціонування і менеджменту закладів, установ та організацій соціальної сфери ; Діяльність навчально-реабілітаційного центру з дітьми з особливими освітніми потребами/ Р. В. Гусак. Соціальні аспекти надання допомоги ВІЛ-інфікованим/ А. Ю. Журавльова. Проблема дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні та напрями її розв’язання/ І. В. Марчук. Соціально-правовий захист різних категорій населення ; Види та значимість соціально правового захисту населення/ Д. В. Александрова. Робота з учасниками АТО та ООС як напрям соціально-педагогічної діяльності на місцевому рівні/ І. Р. Вознюк. Міжнародний досвід протидії явищу проституції: різні підходи/ Д. В. Савицька. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціальна інклюзія: досвід і перспективи упровадження ; Інтеграція людей з обмеженими можливостями у сучасне суспільство/ А. Р. Баліцька. Напрямки діяльності соціального педагога в умовах інклюзивного освітнього середовища/ В. В. Бученкова. Окупоціональна терапія як засіб розвитку дітей з особливими освітніми потребами/ А. М. Дубок. Перспективи впровадження інклюзивного навчання в Україні/ Т. В. Шпеко. Соціальні аспекти розвитку і виховання дітей дошкільного та шкільного віку ; Типи сімейних взаємовідносин та їх вплив на дитину/ Т. Ю. Кас’ян. Проблема готовності вихователя до керівництва розвиваючими іграми дітей/ К. Р. Миколенко. Затримка психічного розвитку у дітей молодшого шкільного віку в контексті наукових досліджень/ М. Ю. Федько.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі/ А. В. Билим. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики/ В. М. Гапон. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації/ М. С. Довбенко. Зображення чотирикутників у паралельній проекції/ Д. Б. Зубрицька. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор"/ В. В. Іванюк. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY"/ Д. А. Коваленко. Основи програмованого навчання/ А. В. Комісарик. Постановка задачі аналізу методів архівації даних/ С. А. Мисаковець. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань/ О. А. Павленко. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь/ О. А. Павленко. Уроки PISA для вчителів математики/ А. Ю. Пальчуківська. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики/ О. В. Пирковська. Критерії аналізу алгоритмів сортування/ Я. Ю. Ященко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України/ А. Р. Добкевич. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть/ О. О. Дученко. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа/ В. М. Лях. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році/ О. В. Пластун. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст/ М. П. Примостка (Баран). До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.)/ О. М. Сохань. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії/ В. В. Шебела. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики/ В. В. Шебела. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Порушення мовних норм у засобах масової інформації/ Г. О. Балицька. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка/ Т. В. Бойко. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха/ Н. В. Головня. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного/ А. В. Даниленко. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології/ І. А. Драбинога. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові/ Ю. В. Желада. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ І. Г. Зарванська. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові/ В. П. Козловець. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка/ Н. О. Лотиш. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору/ М. М. Якименко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови/ П. П. Балін. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови/ В. А. Богдан. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE/ Т. В. Вераксич. Труднощі вивчення англомовної лексики/ Є. А. Костюк. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування/ Т. А. Рябуха. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів/ Н. С. Шульга. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості/ О. Ю. Антонова. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації/ О. М. Бакун. Стресостійкість студентів університету/ А. Ю. Бандоля. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності/ Д. Ю. Бандуріна. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці/ А. Р. Беретеньова. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку/ С. В. Білошицька. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури/ А. О. Бузюн. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти/ А. В. Висовень. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності/ М. Ю. Голован. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища/ А. В. Даниленко. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків/ Д. В. Данько. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників/ А. І. Дяченко. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків/ Д. В. Євтушенко. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні/ Д. Ф. Козел. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей/ О. В. Короткіна. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів/ І. Ю. Куц. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї/ С. Г. Максименко. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості/ Є. О. Матюха. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища/ С. С. Медвідь. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів/ К. В. Михайліченко. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні/ Я. В. Михайлюк. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі/ Ю. В. Могильна. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці/ В. В. Молібог. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти/ Н. Ф. Руденко. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі/ Н. Ф. Руденко. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період/ Ю. М. Хилько. Духовність і ціннісні орієнтації молоді/ І. В. Шинкаренко. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку/ Л. А. Юрченко. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості/ О. Ю. Булавенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Морозов, Олександр Сергійович
Назва : Подвиг Юрія Лисянського : [спілкування С. Квітницького з директором бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя]
Місце публікування : Деснянська правда. - 2018. - 1 березня (№ 9). - С. 7.
Предметні рубрики (Галузі знань): Географія України-- персоналії
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- персоналії видатних постатей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мореплавці
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2(075.8)/Р 83
Автор(и) : Рудюк, Тетяна Вікторівна
Назва : Українська мова (за професійним спрямуванням) для студентів непрофільних спеціальностей [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 811.161.2(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- методичні посібники для ВНЗ
Культура ділової мови
Термінологія фахова
Професійне спілкування-- мова
Спілкування ділове-- етикет
Етикет спілкування
діалогічне спілкування-- культура
Стилі мови
Переклад наукового тексту
Анотація: Навчально-методичний посібник складається з навчально-тематичного плану дисципліни, тем, які виносяться на лекційне, практичне та самостійне опрацювання, планів практичних занять, опорних понять, тем рефератів, рекомендованої літератури, практичного блоку, питань підсумкового контролю, обов’язкових видів самостійної роботи, ІНДЗ студентів, розподілу балів, які студент може отримати за курс, додатків. Цей навчально-методичний посібник допоможе студентам історико-юридичного факультету (заочної форми навчання) краще засвоїти навчальний курс із дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)".
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 73331
Кількість відвідувачів 1052
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя