Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1452)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (162)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)(075.3)/І-26
Автор(и) : Ігіна, Зоя Олександрівна
Назва : Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів іноземних мов
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :183 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-038-7: Б.ц.
ББК : 81.43.21-923
Предметні рубрики (Галузі знань): Лінгвістика комунікативна-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна лінгвістика--спілкування мовленневе
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)(075.3)/І-26
Автор(и) : Ігіна, Зоя Олександрівна
Назва : Основи комунікативної лінгвістики [Electronic resource] : навчальний посібник для студентів іноземних мов
Паралельн. назви :Introducing Communicative Linguistics: manual
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :191 с.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-120-9: Б.ц.
ББК : 81.43.21-923
Предметні рубрики (Галузі знань): Лінгвістика комунікативна-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна лінгвістика--спілкування мовленневе
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.17.024.1[(0/А 64-413165
Автор(и) : Аніщук, Антоніна Миколаївна, Бойко, Валентина Володимирівна
Назва : Розвиток почуття совісті у старших дошкільників як регулятора міжособистісних взаємин [Електронний ресурс] : методичний посібник для вихователів, практичних психологів, батьків, аспірантів та студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :136 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.2.17.024.1[(076)а67
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- міжособистісне спілкування
Анотація: У посібнику, орієнтуючись на основні засади Базового компонента дошкільної освіти, враховано державні вимоги щодо рівня сформованості особистісно-оцінної компетенції старшого дошкільника та розкрито важливі аспекти, що стосуються розвитку внутрішніх етичних інстанцій, зокрема, совісті як регулятора міжособистіс-них взаємин дітей, створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей. Розкрито зміст поняття ―совість‖ та близькі за змістом етичні категорії: ―сором‖, ―провина‖, ―самооцінка‖, ―моральна свідомість‖, ―моральні принципи‖, формуванням зачатків елементарної совісті у дітей дошкільного віку, визначено рівні сформованості почуття совісті у дітей старшого дошкільного віку, виділено педагогічні умови розвитку почуття совісті як регулятора міжособистісних стосунків у старших дошкільників. Посібник містить діагностичні методики для дітей, анкети для педагогів та батьків, перелік художніх творів, етичні бесіди, розповіді вихователя, методичні рекомендації педагогам, пам’ятки для батьків, ігри та вправи для поглиблення уявлень старших дошкільників про етичну категорію - совість та інші поняття, близькі за змістом. Мето-дичний матеріал надасть педагогові інструментальну допомогу щодо їх реалізації. Доцільний для вихователів дошкільних навчальних закладів, практичних психологів, батьків, студентів, магістрів та аспірантів спеціальності "Дошкільна освіта".
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 174(075.8)/Б 24
Автор(и) : Баранова, Наталія Миколаївна
Назва : Етика та естетика [Електронний ресурс] : навчальний посібник [для студентів ВНЗ]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :200 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 174(075.8) + 111.852(075.8)
ББК : 87.75я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Етика-- підручники та посібники для ВНЗ
Естетика-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральне спілкування--моральні цінності--добро--щастя--зло--смисл життя--моральний обов’язок--моральна світомість--моральне спілкування--естетична діяльність--художній образ--імпресіонізм--футуризм--кубізм--абстракціонізм--експресіонізм--сюрреалізм--символізм--криза мистецтва--напрями мистецтва--парадокси естетики
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1МИ.72(075.3)/Б 24
Автор(и) : Баранова, Наталія Миколаївна
Назва : Етика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :323 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 156-164. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 87.7я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Етика-- підручники та посібники для ВНЗ
Етика-- категорії
Мораль (етика)
Моральні цінності
Толерантність
Моральна свідомість
Самосвідомість
Морально-етичне виховання
Релігійна культура
Професійна етика
Педагогічна етика
Етика бізнесу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): добро--моральне зло--сенс життя--свобода--щастя--моральне спілкування--моральний обов’язок--справедливість--відповідальність--гідність і честь--повага--співчуття--милосердя--етика вченого
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40(075.33)/Б 48
Автор(и) : Бережняк, Валентина Миколаївна
Назва : Загальне мовознавство [Електронний ресурс] : Хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :361 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 81-923-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальне мовознавство-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучні мови
Зміст : Діалогічність і монологічність розмовного мовлення/ П. С. Дудик. Наука про мовлення/ В. О. Артемов. Мова і мовлення та форми їх існування/ І. І. Ковалик. До типології мовленнєвих актів/ Л. М. Медведєва. Предмет, завдання, галузі мовознавства/ С. П. Самійленко. Мовна норма і стиль/ М. М. Пилинський. Очерки по теории языкознания/ Ф. П. Филин. Штучні мови міжнародного спілкування/ Й. Ф. Андерш. Штучні мови ; О лингвистических универсалиях/ Б. А. Серебренников. Сопоставительная лингвистика как самостоятельная дисциплина/ У. К. Юсупов. Основні методи дослідження в сучасному мовознавстві/ А. О. Білецький. Зіставно-типологічний аспект вивчення лексики східнослов’янських мов/ Г. П. Їжакевич. Теоретическая и прикладная лингвистика/ В. А. Звегинцев. Сравнительно-историческое языковедение/ О. С. Широков ; О. С. Широкоов. Олександр Потебня/ В. М. Бережняк. Олександр Опанасович Потебня/ В. Ю. Франчук. Філософія мови/ О. І. Білодід. Граматична концепція О. О. Потебні/ О. І. Білодід. Некоторые общие замечания о языковедении и языке/ И. А. Бодуэн де Куртенэ. Сравнительное языковедение/ Ф. Ф. Фортунатов. Языкознание, или лингвистика XIX века/ И. А. Бодуэн де Куртенэ.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Комплексний аналіз впливу середньої місячної температури повітря та середньої місячної кількості опадів на врожайність різних сільськогосподарських культур Ніжинщини/ В. М. Власюк. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; ІЧ-методи вимірювання температури органічних матеріалів/ Я. М. Гурчина. Інформаційно-аналітичне забезпечення вейвлет-технології для моделювання складних систем/ Я. О. Валенчук. "Привіт, ANDROID". Знайомство з платформою/ А. В. Винник. Розробка утиліти резервного копіювання/ О. С. Гайовий. Основні напрямки та проблеми математизації сучасної науки/ О. В. Герман, О. О. Васильченко. Програмна реалізація задачі "Торговельний зал" на платформі 1С/ О. В. Кантур. Світлодіодний стробоскоп на 555-й мікросхемі/ К. О. Козоріз. Конструювання та дослідження зигзагоподібних антен УКХ діапазону/ С. О. Левицький. Моделювання динамічних систем із запізнюючим зворотним зв’язком у середовищі MATLAB/ О. Г. Павенко. Огляд-порівняння менеджерів жорстких дисків/ Б. А. Чешко. Побудова асимптотичних розв’язків сингулярно збуреного рівняння 2-го порядку/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ, ФІЛОСОФІЯ ; Ніжинські остарбайтери та члени їх родин за документами Ніжинської біржі праці (1942-1943 рр.)/ В. В. Баров. Соціальна роль жінки Вікторіанської епохи/ І. М. Беба. Становлення, розвиток та занепад Ганзейського союзу/ В. І. Бесараб. До питання історії Ніжинської фортеці/ С. М. Бідун. Феномен єгипетської деспотії/ І. В. Бойко. Справедливість та форми управління за Платоном/ В. А. Будюк. Діяльність просвітниці Грузії святої рівноапостольної Ніни/ І. О. Вакулко. Буття неповнолітніх правопорушників як відзеркалення повсякденності застою/ І. О. Вакулко. Концепція зовнішньої політики Російської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Волинська трагедія 1943-1947 років/ О. Г. Гречка. Напрямки діяльності Ніжинського повітового земства в умовах Першої світової війни (1914-1918)/ П. С. Гринь. Медична справа в місті Борзна в 1941-1943 рр/ О. М. Данько. Особливості вивчення соціальної історії/ Н. В. Дмитренко. Життєвий та святительський шлях Ігнатія Брянчанінова/ А. О. Донець. Соціалістичні змагання як фактор політизації повсякденного життя містян Ніжина (1953-1964 рр.)/ А. О. Донець. Створення "Римського клубу" як спроба вирішення глобальних проблем/ К. А. Желєзко. Поховальні пам’ятки Чернігово-Сіверської землі Х-ХІІІ століття/ С. Ю. Калита. Особливості виникнення і розвитку свідомості та її структура/ Л. В. Кательницька. Висвітлення проблеми геноцидів на сторінках українських підручників з історії/ Т. О. Кириченко. Дидактичні вимоги до шкільного підручника з правознавства/ Д. В. Кочкалов. Дослідження проблеми утворення Київської Русі на сторінках радянських періодичних видань/ І. А. Кошова. Ветеринарна галузь на Ніжинщині в період окупації (1942-1943 рр.)/ Я. С. Лютова. Козацько-татарські союзи 1624-25 рр./ В. В. Мазурик. Особливості впровадження історичного краєзнавства в процес навчання історії в 5 класі/ Ю. В. Мариношенко. Політичні ідеали Левка Лук’яненка та шляхи їх реалізації/ М. О. Махлай. Населення середнього Подесення в добу бронзи/ В. М. Ременчук. Демографічна структура населення міста Чернігова в сер. XVIII ст. за матеріалами ревізії Чернігівського полку 1732 року/ О. С. Савосько. Сповідні книги та ревізії як історичне джерело з вивчення соціально-економічних, суспільно-політичних і культурних процесів Гетьманщини XVIII століття/ О. С. Савосько. Мотанка, як сакральний символ української духовності/ А. В. Сало. Демонологічні уявлення про українське відьомство/ К. Ю. Солодка. До питання про типологію поховань роменської культури в Посейм’ї/ М. О. Таскаєв. Ніжинська музична школа в період окупації (1942-1943 рр.)/ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Аналіз творчості Володимира Винниченка крізь призму екзистенціалізму/ С. А. Дубинська. Дослідження топонімів у художній та науково-публіцистичній творчості Олеся Гончара/ І. І. Коновал. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Принципи ситуативності та комунікативності в навчанні діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ А. Ю. Боярченко. Використання комунікативних завдань у процесі вивчення іноземної мови/ М. В. Буренок. Використання римованих текстів у вивченні лексики англійської мови/ О. С. Гармаш. Проектна робота на уроках англійської мови/ Ю. Ю. Жданова. Використання опор у навчанні іншомовного діалогічного мовлення/ Ю. М. Лапко. Розвиток умінь діалогічного мовлення учнів старшої школи на матеріалі текстів країнознавчої тематики/ О. Ю. Остапчук. Формування соціокультурної компетентності учнів старших класів / Н. О. Пашук. Особливості сучасних тенденцій навчання іноземних мов в Україні/ М. С. Пінчук. Лінгвістичні основи навчання учнів старших класів написання англомовного коментаря/ І. І. Хурда. Ігрові прийоми навчання англійської мови/ М. А. Шейбані. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Концепція моральності особистості у філософській спадщині М. Я. Грота/ В. Ю. Бережок. Комп’ютерна залежність у підлітків як різновид інформаційної залежності/ І. В. Богинська. Управлінське спілкування керівника як складова його професійної діяльності/ С. А. Вишневський. До питання про структуру соціальної компетентності/ А. О. Горова. Сучасні форми управління загальноосвітнім навчальним закладом/ С. Ю. Жибер. Теоретичні основи моральної компетентності та її формування на уроках історії в старших класах/ В. І. Іванова. Способи оптимізаціїї процесу формування дисципліни учнів у сучасній школі/ О. В. Какало. Педагогічні особливості навіювання у навчально-виховному процесі сучасної школи/ А. М. Коваленко. Загальні основи формування самоосвіти старшокласників/ В. О. Коломієць. Моральне виховання старшокласників на уроках української літератури/ Н. А. Копилаш. Проблема змісту шкільного підручника з історії/ К. Є. Котенко. Формування екологічної культури школярів/ К. С. Котляр. Дидактична гра як спосіб активізації пізнавальної активності школярів на уроках математики/ Я. О. Кривущенко. Діяльність недержавних соціальних служб в Україні з надання соціальних послуг дітям та молоді/ Т. В. Малютенко. Педагогічні умови формування готовності магістрів спеціальності "Управління навчальним закладом" до професійного самовдосконалення/ Ю. А. Примак. Особливості виховання підлітків в умовах дистантної сім’ї/ А. В. Приходько. Модель і педагогічні умови формування інформаційної компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ Т. М. Рой. Педагогічні умови формування патріотичного виховання підлітків у процесі вивчення історії/ С. О. Сагайдак. Формування художньої культури особистості/ Є. П. Сус. Нормативні вимоги до виховання дітей раннього віку у ДНЗ/ Н. Терещенко. Проблема наркоманії як симптом духовного падіння сучасного суспільства/ О. О. Чернявська. Причини поширення залежності від наркотичних речовин серед старшокласників/ О. О. Чернявська. Розвиток філософсько-психологічних поглядів М. Я. Грота/ В. В. Чистякова. Причинно-наслідковий аналіз найпоширеніших проявів негативної поведінки дітей дошкільного віку/ М. А. Яременко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі/ А. В. Билим. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики/ В. М. Гапон. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації/ М. С. Довбенко. Зображення чотирикутників у паралельній проекції/ Д. Б. Зубрицька. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор"/ В. В. Іванюк. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY"/ Д. А. Коваленко. Основи програмованого навчання/ А. В. Комісарик. Постановка задачі аналізу методів архівації даних/ С. А. Мисаковець. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань/ О. А. Павленко. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь/ О. А. Павленко. Уроки PISA для вчителів математики/ А. Ю. Пальчуківська. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики/ О. В. Пирковська. Критерії аналізу алгоритмів сортування/ Я. Ю. Ященко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України/ А. Р. Добкевич. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть/ О. О. Дученко. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа/ В. М. Лях. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році/ О. В. Пластун. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст/ М. П. Примостка (Баран). До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.)/ О. М. Сохань. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії/ В. В. Шебела. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики/ В. В. Шебела. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Порушення мовних норм у засобах масової інформації/ Г. О. Балицька. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка/ Т. В. Бойко. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха/ Н. В. Головня. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного/ А. В. Даниленко. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології/ І. А. Драбинога. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові/ Ю. В. Желада. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ І. Г. Зарванська. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові/ В. П. Козловець. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка/ Н. О. Лотиш. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору/ М. М. Якименко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови/ П. П. Балін. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови/ В. А. Богдан. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE/ Т. В. Вераксич. Труднощі вивчення англомовної лексики/ Є. А. Костюк. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування/ Т. А. Рябуха. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів/ Н. С. Шульга. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості/ О. Ю. Антонова. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації/ О. М. Бакун. Стресостійкість студентів університету/ А. Ю. Бандоля. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності/ Д. Ю. Бандуріна. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці/ А. Р. Беретеньова. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку/ С. В. Білошицька. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури/ А. О. Бузюн. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти/ А. В. Висовень. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності/ М. Ю. Голован. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища/ А. В. Даниленко. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків/ Д. В. Данько. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників/ А. І. Дяченко. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків/ Д. В. Євтушенко. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні/ Д. Ф. Козел. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей/ О. В. Короткіна. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів/ І. Ю. Куц. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї/ С. Г. Максименко. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості/ Є. О. Матюха. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища/ С. С. Медвідь. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів/ К. В. Михайліченко. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні/ Я. В. Михайлюк. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі/ Ю. В. Могильна. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці/ В. В. Молібог. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти/ Н. Ф. Руденко. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі/ Н. Ф. Руденко. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період/ Ю. М. Хилько. Духовність і ціннісні орієнтації молоді/ І. В. Шинкаренко. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку/ Л. А. Юрченко. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості/ О. Ю. Булавенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 5. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття/ Л. Приблуда. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка/ Н. Федченко. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання/ І. Откидач. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи/ Р. Желєзко. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення/ О. О. Золотарьова. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. Науменко. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем/ О. Холодьон. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики/ М. Ковальська. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі/ М. Шатун. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов/ Н. В. Нещерет. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. A. Олійник. Особливості формування лексичних навичок читання/ С. Г. Борисенко. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі/ Н. А. Момот. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. Використання рольових ігор у підручниках Project/ Г. І. Вареник. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою/ Ю. В. Якобсон. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення”/ І. В. Селезненко. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади/ О. Б. Пулінець. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО/ М. Губерт. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці/ С. Чайдак. Навчання техніки читання в початковій школі/ С. В. Вакулко. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі/ І. Дудка. Енергозберігаючі технології: тепловий насос/ Є. М. Квач. Філософія жінки/ Ю. Ю. Кандиба. Мистецтво красно говорити/ М. С. Кононенко. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач/ Л. В. Трофимчук.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 135825
Кількість відвідувачів 1358
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя