Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1452)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (162)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка" 13–17 квітня 2009 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :115 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціальний супровід людей, які постраждали від сімейного насильства/ К. Абрамова. Рівень обізнаності спеціалістів спеціалізованих соціальних служб з методами кризового втручання/ Г. Біляченко. Профілактика безпритульності у дитячому середовищі/ Р. Бринчук. Корекція моральної свідомості підлітків з деліквентною поведінкою/ І. Гаврилюк. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами: досвід роботи волонтерського клубу "Паросток"/ А. Гнатишак. ЗМІ як фактор гендерної соціалізації учнівської молоді/ К. Горбаченко. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки серед підлітків/ Н. Дикун. Соціально-педагогічна діяльність та становлення товариства "Червоного Хреста України"/ О. Довгань. Формування екологічної культури підлітків у процесі соціального виховання в загальноосвітньому навчальному закладі/ Є. Донченко. Особливості виявлення негативних психічних станів у студентів під час екзаменаційної сесії/ О. Зінкевич. Інтернет-залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Ілащук. Особливості соціально-педагогічної діяльності з соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах притулку для неповнолітніх з використанням потенціалу народних традицій/ Ю. Кайденко. Профілактика наркоманії як альтернативний напрям формування здорового способу життя/ Ю. Кириченко. Особливості агресивної поведінки у молодших школярів/ Ю. Козаченко. Соціально-психологічні особливості дітей вулиці/ К. Крючок. Ігрова діяльність підлітків як фактор соціалізації/ С. Куликовський. Вплив мережі інтернет на соціалізацію студентської молоді/ Н. Левицька. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. Лібер. Особливості роботи соціального педагога в умовах центру реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків/ І. Лучко. Дистантна сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ С. Максименко. Профілактика конфліктної поведінки підлітків які виховуються в умовах дитячого будинку/ Г. Манько. Соціально-психологічний аспект у профілактиці поширення віл-інфекції серед молоді/ М. Матюк. Корекція агресивної поведнки старшокласників/ Л. Музика. Супровід соціальним педагогом розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів/ О. Мунтян. Проблема відповідального батьківства у сучасній сім’ї/ Г. Палькова-Свірчевська. Культурно-дозвіллєві потреби сучасної студентської молоді/ М. Пейчева. Соціалізація особистості молодої людини засобами аматорської театральної творчості/ О. Песоцька. Профілактика вживання наркотичних речовин в черкаській області/ Н. Петренко. Формування відповідального ставлення молоді до власного здоров’я/ К. Петрук. Застосування анімалотерапії у професійній діяльності соціального педагога з молодшими школярами/ І. Пєшина. Психолого-педагогічна профілактика наркоманії у загальноосвітній школі/ І. Пироговська. Соціальне виховання молодших підлітків засобами профорієнтаційної діяльності/ М. Пучко. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді/ Є. Радаєва. Оптимізація процесу соціальної адаптації у закладах інтернатного типу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ М. Рапутіна. Профілактика негативних явищ, спричинених побутуванням гендерних стереотипів у військовому середовищі/ О. Сахневич. Соціальне виховання дитини засобами образотворчого мистецтва/ О. Семенова. Актуальні проблеми формування здорового способу життя вихованців притулків для неповнолітніх/ К. Сергеева. Формування толерантного ставлення до віл-позитивних дітей/ М. Скиба. До проблеми раннього материнства/ К. Слободянюк. Вплив інтернет-спілкування на міжособистісну взаємодію підлітків/ М. Снітко. Співвідношення альтруїстичних і прагматичних ціннісних орієнтації у свідомості сучасних підлітків/ Ю. Стародубцева. ПІДТРИМКА ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА/ Ю. Степура. Негативний вплив тютюну на особистість/ О. Таран. Діяльність соціального педагога у підготовці школярів до усвідомленого батьківства/ Л. Тарасевич. Соціально-педагогічна робота зі студентськими сім’ями/ Т. Терещенко. Соціально-педагогічна корекція агресивної поведінки підлітків/ О. Терновець. Формування готовності практичного психолога до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького спорту/ В. Теслитський. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення батьків до прав дитини/ А. Тітова. До проблем формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Фандич. Соціальна підтримка молодих сімей/ Р. Хайнус. Соціалізація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема: на базі дитячого будинку "Рідний дім"/ І. Хить. Вплив булінгу на соціалізацію школяра/ О. Цінько. Профілактика сімейного насилля в умовах гендерного виховання молоді/ М. Шершньова.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїн-ської студентської олімпіади "Актуальні проблеми соціальна педагогіка", що відбулася в м.Ніжині 13–17 квітня 2009 року. Тематика статей висвітлює су-часний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і прак-тичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих на-вчальних закладів майбутніх соціальних педагогів, а також учителями, соціа-льними педагогами, практичними психологами, практиками соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/Н 59
Автор(и) : Нещерет, Олена Іванівна
Назва : Завдання з психології до педагогічної практики для студентів IV курсу [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник . -2-е вид., доп. і переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 5.20 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічний аналіз уроку
Педагогічне спілкування
Психологічне дослідження підлітків
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.33)/Х91
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Хрестоматія до курсу "Основи професійної майстерності соціального педагога" [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :385 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Основи професійної майстерності соціального педагога
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : 24.20 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура мови психолога
Техніка мови психолога
Професійна майстерність педагога
Професійне спілкування психолога
Практичний психолог-- професійна діяльність
Зміст : Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Первые шаги школьного психолога. Психологический тренинг/ Н. В. Самоукина. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может все!/ Джон Кехо. Как перестать беспокоиться и начать жить/ Д. Карнеги. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Я это Я, или Как стать счастливым/ Максуэл Мольтц. Игры, в которые играют.../ Н. В. Самоукина. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык и одежды/ сестры Сорины. Тренинг по макияжу/ Татьяна Тураева. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Искусство убеждать: Учебно-практическое пособие/ В. П. Шейнов. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. Психология человеческого взаимопонимания/ Е. И. Головаха, Н. В. Панина. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Лабиринты общения, или Как научиться ладить с людьми/ А. П. Егидес. Групповая работа с детьми и подростками/ Р. Смид.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 5. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття/ Л. Приблуда. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка/ Н. Федченко. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання/ І. Откидач. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи/ Р. Желєзко. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення/ О. О. Золотарьова. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. Науменко. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем/ О. Холодьон. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики/ М. Ковальська. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі/ М. Шатун. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов/ Н. В. Нещерет. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. A. Олійник. Особливості формування лексичних навичок читання/ С. Г. Борисенко. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі/ Н. А. Момот. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. Використання рольових ігор у підручниках Project/ Г. І. Вареник. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою/ Ю. В. Якобсон. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення”/ І. В. Селезненко. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади/ О. Б. Пулінець. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО/ М. Губерт. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці/ С. Чайдак. Навчання техніки читання в початковій школі/ С. В. Вакулко. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі/ І. Дудка. Енергозберігаючі технології: тепловий насос/ Є. М. Квач. Філософія жінки/ Ю. Ю. Кандиба. Мистецтво красно говорити/ М. С. Кононенко. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач/ Л. В. Трофимчук.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П24
Автор(и) : Киричок, Інна Іванівна, Кучерявець, Валентина Григорівна
Назва : Педагогічне спілкування у діяльності вчителя [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів історичного, філологічного, фізико-математичного факультетів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-7391-75-1: 23.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне спілкування
Майстерність вчителя
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Електронний ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 38.00 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови і літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Україна-- образ у творах
Зміст : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Петербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Ш 59
Автор(и) : Шилова, Галина Петрівна
Назва : Етнопсихологія [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 289-300. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 24.33 грн.
ББК : 88.58я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
етнопсихологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Історія етнопсихології
Етнопсихологія дітей
Дослідження етнопсихологічні
Ідентичність етнопсихологічна
Психологія народів
Менталітет
Спілкування-- етнічні особливості
Конфлікти етнічні
Компетентність етнокультурна
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/М 54
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Бєлкіна, Надія Іванівна, Падун, Ніна Олексіївна, Благінін, Валерій Михайлович
Назва : Методичні рекомендації з організації педагогічної стажувальної практики для студентів V курсу [Електронний ресурс] : Навчальне видання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :43 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика студентів стажувальна-- методичні рекомендації
Виховна година-- розробки занять
Батьківські збори (сценарії)
Зміст : Без калини нема України ; Я люблю Україну ; П’ятикласники та їх адаптація до процесу навчання
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 93176
Кількість відвідувачів 1070
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя