Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1452)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-72 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)(075.3)/І-26
Автор(и) : Ігіна, Зоя Олександрівна
Назва : Основи комунікативної лінгвістики [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів іноземних мов
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :183 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-038-7: Б.ц.
ББК : 81.43.21-923
Предметні рубрики (Галузі знань): Лінгвістика комунікативна-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна лінгвістика--спілкування мовленневе
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40(075.33)/Б 48
Автор(и) : Бережняк, Валентина Миколаївна
Назва : Загальне мовознавство [Електронний ресурс] : Хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :361 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 81-923-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальне мовознавство-- підручники та посібники для ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): штучні мови
Зміст : Діалогічність і монологічність розмовного мовлення/ П. С. Дудик. Наука про мовлення/ В. О. Артемов. Мова і мовлення та форми їх існування/ І. І. Ковалик. До типології мовленнєвих актів/ Л. М. Медведєва. Предмет, завдання, галузі мовознавства/ С. П. Самійленко. Мовна норма і стиль/ М. М. Пилинський. Очерки по теории языкознания/ Ф. П. Филин. Штучні мови міжнародного спілкування/ Й. Ф. Андерш. Штучні мови ; О лингвистических универсалиях/ Б. А. Серебренников. Сопоставительная лингвистика как самостоятельная дисциплина/ У. К. Юсупов. Основні методи дослідження в сучасному мовознавстві/ А. О. Білецький. Зіставно-типологічний аспект вивчення лексики східнослов’янських мов/ Г. П. Їжакевич. Теоретическая и прикладная лингвистика/ В. А. Звегинцев. Сравнительно-историческое языковедение/ О. С. Широков ; О. С. Широкоов. Олександр Потебня/ В. М. Бережняк. Олександр Опанасович Потебня/ В. Ю. Франчук. Філософія мови/ О. І. Білодід. Граматична концепція О. О. Потебні/ О. І. Білодід. Некоторые общие замечания о языковедении и языке/ И. А. Бодуэн де Куртенэ. Сравнительное языковедение/ Ф. Ф. Фортунатов. Языкознание, или лингвистика XIX века/ И. А. Бодуэн де Куртенэ.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/М 54
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Бєлкіна, Надія Іванівна, Падун, Ніна Олексіївна, Благінін, Валерій Михайлович
Назва : Методичні рекомендації з організації педагогічної стажувальної практики для студентів V курсу [Електронний ресурс] : Навчальне видання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :43 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна практика студентів стажувальна-- методичні рекомендації
Виховна година-- розробки занять
Батьківські збори (сценарії)
Зміст : Без калини нема України ; Я люблю Україну ; П’ятикласники та їх адаптація до процесу навчання
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П24
Автор(и) : Киричок, Інна Іванівна, Кучерявець, Валентина Григорівна
Назва : Педагогічне спілкування у діяльності вчителя [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів історичного, філологічного, фізико-математичного факультетів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :391 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-966-7391-75-1: 23.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне спілкування
Майстерність вчителя
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Електронний ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 38.00 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови і літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Україна-- образ у творах
Зміст : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Петербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка" 13–17 квітня 2009 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :115 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціальний супровід людей, які постраждали від сімейного насильства/ К. Абрамова. Рівень обізнаності спеціалістів спеціалізованих соціальних служб з методами кризового втручання/ Г. Біляченко. Профілактика безпритульності у дитячому середовищі/ Р. Бринчук. Корекція моральної свідомості підлітків з деліквентною поведінкою/ І. Гаврилюк. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами: досвід роботи волонтерського клубу "Паросток"/ А. Гнатишак. ЗМІ як фактор гендерної соціалізації учнівської молоді/ К. Горбаченко. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки серед підлітків/ Н. Дикун. Соціально-педагогічна діяльність та становлення товариства "Червоного Хреста України"/ О. Довгань. Формування екологічної культури підлітків у процесі соціального виховання в загальноосвітньому навчальному закладі/ Є. Донченко. Особливості виявлення негативних психічних станів у студентів під час екзаменаційної сесії/ О. Зінкевич. Інтернет-залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Ілащук. Особливості соціально-педагогічної діяльності з соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах притулку для неповнолітніх з використанням потенціалу народних традицій/ Ю. Кайденко. Профілактика наркоманії як альтернативний напрям формування здорового способу життя/ Ю. Кириченко. Особливості агресивної поведінки у молодших школярів/ Ю. Козаченко. Соціально-психологічні особливості дітей вулиці/ К. Крючок. Ігрова діяльність підлітків як фактор соціалізації/ С. Куликовський. Вплив мережі інтернет на соціалізацію студентської молоді/ Н. Левицька. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. Лібер. Особливості роботи соціального педагога в умовах центру реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків/ І. Лучко. Дистантна сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ С. Максименко. Профілактика конфліктної поведінки підлітків які виховуються в умовах дитячого будинку/ Г. Манько. Соціально-психологічний аспект у профілактиці поширення віл-інфекції серед молоді/ М. Матюк. Корекція агресивної поведнки старшокласників/ Л. Музика. Супровід соціальним педагогом розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів/ О. Мунтян. Проблема відповідального батьківства у сучасній сім’ї/ Г. Палькова-Свірчевська. Культурно-дозвіллєві потреби сучасної студентської молоді/ М. Пейчева. Соціалізація особистості молодої людини засобами аматорської театральної творчості/ О. Песоцька. Профілактика вживання наркотичних речовин в черкаській області/ Н. Петренко. Формування відповідального ставлення молоді до власного здоров’я/ К. Петрук. Застосування анімалотерапії у професійній діяльності соціального педагога з молодшими школярами/ І. Пєшина. Психолого-педагогічна профілактика наркоманії у загальноосвітній школі/ І. Пироговська. Соціальне виховання молодших підлітків засобами профорієнтаційної діяльності/ М. Пучко. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді/ Є. Радаєва. Оптимізація процесу соціальної адаптації у закладах інтернатного типу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ М. Рапутіна. Профілактика негативних явищ, спричинених побутуванням гендерних стереотипів у військовому середовищі/ О. Сахневич. Соціальне виховання дитини засобами образотворчого мистецтва/ О. Семенова. Актуальні проблеми формування здорового способу життя вихованців притулків для неповнолітніх/ К. Сергеева. Формування толерантного ставлення до віл-позитивних дітей/ М. Скиба. До проблеми раннього материнства/ К. Слободянюк. Вплив інтернет-спілкування на міжособистісну взаємодію підлітків/ М. Снітко. Співвідношення альтруїстичних і прагматичних ціннісних орієнтації у свідомості сучасних підлітків/ Ю. Стародубцева. ПІДТРИМКА ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА/ Ю. Степура. Негативний вплив тютюну на особистість/ О. Таран. Діяльність соціального педагога у підготовці школярів до усвідомленого батьківства/ Л. Тарасевич. Соціально-педагогічна робота зі студентськими сім’ями/ Т. Терещенко. Соціально-педагогічна корекція агресивної поведінки підлітків/ О. Терновець. Формування готовності практичного психолога до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького спорту/ В. Теслитський. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення батьків до прав дитини/ А. Тітова. До проблем формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Фандич. Соціальна підтримка молодих сімей/ Р. Хайнус. Соціалізація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема: на базі дитячого будинку "Рідний дім"/ І. Хить. Вплив булінгу на соціалізацію школяра/ О. Цінько. Профілактика сімейного насилля в умовах гендерного виховання молоді/ М. Шершньова.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїн-ської студентської олімпіади "Актуальні проблеми соціальна педагогіка", що відбулася в м.Ніжині 13–17 квітня 2009 року. Тематика статей висвітлює су-часний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і прак-тичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих на-вчальних закладів майбутніх соціальних педагогів, а також учителями, соціа-льними педагогами, практичними психологами, практиками соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/Н 59
Автор(и) : Нещерет, Олена Іванівна
Назва : Завдання з психології до педагогічної практики для студентів IV курсу [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник . -2-е вид., доп. і переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 5.20 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічний аналіз уроку
Педагогічне спілкування
Психологічне дослідження підлітків
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/Ш 59
Автор(и) : Шилова, Галина Петрівна
Назва : Етнопсихологія [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 289-300. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 24.33 грн.
ББК : 88.58я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
етнопсихологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Історія етнопсихології
Етнопсихологія дітей
Дослідження етнопсихологічні
Ідентичність етнопсихологічна
Психологія народів
Менталітет
Спілкування-- етнічні особливості
Конфлікти етнічні
Компетентність етнокультурна
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 84
Назва : Професійно-етична культура соціального педагога [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів та магістрантів вищих навчальних закладів спеціальності "Соціальна педагогіка"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :133 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 100-103. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 19.20 грн.
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки
Соціальний педагог
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. Структура творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційні процеси
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загалбноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародногоьрозвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботиЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Основи педагогічної техніки [Електронний ресурс] : Тексти лекцій для спеціальності "Дошкільна освіта" денної та заочної форми навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 22.33 грн.
ББК : 74я73 + 74.10я73 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна техніка
Педагогічна майстерність-- вихователь ДНЗ
Професійне спілкування вихователя ДНЗ
професійно-педагогічне спілкування
Психотехніка
Техніка мовлення
Культура мовлення вчителя
комунікативна культура
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 35
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Педагогічна творчість [Електронний ресурс] : Навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :175 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 31.79 грн.
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Кафедра дошкільної освіти
Педагогічна творчість
педагогічна творчість вихователя ДНЗ
Креативність
Педагогічний такт
Педагогічне спілкування
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
наступність в навчанні
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта
Дошкільні навчальні заклади
підготовка педагогів дошкільної освіти
Здоровий спосіб життя-- Студенти
Фізичне виховання дітей
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти/ Л. С. Руденко. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві/ А. Аніщук. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення/ Л. О. Груша. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку/ Д. О. Стадник. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти/ Н. О. Падун. ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Літературний канон і проблема програмотворення/ Ю. І. Бондаренко. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі/ О. В. Бурко. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко/ А. О. Вітченко. Напрямки розвитку мовної особистості/ І. О. Гаценко. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників/ Н. Б. Голуб. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу/ Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. Операційна діяльність учнів на уроках української мови/ Т. К. Донченко. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы/ Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів/ О. А. Жук. Організація дослідницької діяльності страшокласників на уроках української літератури/ О. В. Забарнний. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня/ Л. І. Коткова. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі/ О. О. Лілік. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків/ Н. М. Логвіненко. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини/ О. П. Міхно. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі/ О. М. Моціяка. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень)/ В. І. Новосьолова. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови/ В. М. Пащенко. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка/ Н. В. Романишина. Інноваційні технології навчання на уроках української мови/ Т. П. Симоненкова. Формування майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики/ О. А. Слижук. На шляху методичних шукань/ В. П. Стеценко. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання/ Т. М. Чумак. Оволодіння страшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови/ Г. Т. Шелехова. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови/ А. В. Ярмолюк. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників/ Л. В. Іщенко. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США/ О. В. Михайленко. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку/ О. В. Варуха. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей/ В. Л. Дубровський. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Л. О. Дубровська. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку/ І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу/ Г. В. Марчук. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку/ В. І. Метелюк. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів/ Л. М. Завацька. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу/ С. О. Борисюк. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект)/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання.../ О. А. Осаволюк. рПофесійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність/ І. Ю. Підлипняк. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування"/ О. Г. Платонова. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст./ В. В. Боровик. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Болонський процес
професійна підготовка студентів
Викладання німецької мови в ВНЗ
Освіта у світі
Зміст : Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП/ Л. О. Манжос. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі/ Л. М. Мицик. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки/ М. І. Пальчук. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки/ А. Ю. Волкова. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею/ І. Рябуха. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей/ В. Г. Базелюк. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів/ Т. М. Сергієнко. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови/ О. П. Биконя. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу/ В. М. Благінін. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів/ О. О. Першукова. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань/ Л. М. Потапюк. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору/ Ю. І. Бондаренко. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми/ О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв/ Н. М. Костриця. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання/ М. П. Долматова. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху/ Н. К. Удовиченко. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу/ Л. П. Помігуєва. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів/ Г. Є. Чепорова. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти/ Л. Д. Грицяк. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки/ О. Л. Канюк. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти/ М. Г. Шемуда. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою/ Н. С. Саєнко. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови/ Н. П. Нікітіна. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ О. В. Карасьова. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя/ Н. М. Демченко. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід/ О. В. Листопад. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії/ Н. В. Нікольська. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян/ А. Ю. Теодорович. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах/ І. С. Постоленко. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст./ Д. О. Медведовська. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту/ Т. І. Шалімова. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції/ І. С. Лаухіна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів/ В. І. Павлюк. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН/ І. Б. Бойчевська. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки/ Г. П. Іванчук. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції/ Л. Г. Мовчан. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі/ Н. Б. Катруца.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 5. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття/ Л. Приблуда. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка/ Н. Федченко. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання/ І. Откидач. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи/ Р. Желєзко. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення/ О. О. Золотарьова. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. Науменко. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем/ О. Холодьон. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики/ М. Ковальська. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі/ М. Шатун. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов/ Н. В. Нещерет. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. A. Олійник. Особливості формування лексичних навичок читання/ С. Г. Борисенко. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі/ Н. А. Момот. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. Використання рольових ігор у підручниках Project/ Г. І. Вареник. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою/ Ю. В. Якобсон. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення”/ І. В. Селезненко. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади/ О. Б. Пулінець. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО/ М. Губерт. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці/ С. Чайдак. Навчання техніки читання в початковій школі/ С. В. Вакулко. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі/ І. Дудка. Енергозберігаючі технології: тепловий насос/ Є. М. Квач. Філософія жінки/ Ю. Ю. Кандиба. Мистецтво красно говорити/ М. С. Кононенко. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач/ Л. В. Трофимчук.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.33)/Х91
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Хрестоматія до курсу "Основи професійної майстерності соціального педагога" [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :385 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Основи професійної майстерності соціального педагога
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : 24.20 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура мови психолога
Техніка мови психолога
Професійна майстерність педагога
Професійне спілкування психолога
Практичний психолог-- професійна діяльність
Зміст : Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Первые шаги школьного психолога. Психологический тренинг/ Н. В. Самоукина. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может все!/ Джон Кехо. Как перестать беспокоиться и начать жить/ Д. Карнеги. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Я это Я, или Как стать счастливым/ Максуэл Мольтц. Игры, в которые играют.../ Н. В. Самоукина. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык и одежды/ сестры Сорины. Тренинг по макияжу/ Татьяна Тураева. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Искусство убеждать: Учебно-практическое пособие/ В. П. Шейнов. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. Психология человеческого взаимопонимания/ Е. И. Головаха, Н. В. Панина. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Лабиринты общения, или Как научиться ладить с людьми/ А. П. Егидес. Групповая работа с детьми и подростками/ Р. Смид.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.3)/З-14
Автор(и) : Бойправ, Марія Дмитрівна, Горянська, Анжела Михайлівна, Гришко, Віталій Віталійович, Король, Володимир Степанович, Нещерет, Олена Іванівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович, Щотка, Оксана Петрівна, Ярослав, Людмила Олександрівна
Назва : Загальна психологія [Електронний ресурс] : Навчальний посібник. Т. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :298 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-045-5: 59.50 грн.
ББК : 88.3я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Методи психології
історія психології
Психологія особистості
Діяльність
Міжособистісне спілкування-- психологія
Характер
Здібності
Індивідуальність-- психологія особистості
Тести психологічні
Примірники : всього : ВІТКЗ(3)
Вільні : ВІТКЗ(3)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-72 
 
Статистика
за 05.07.2024
Кількість запитів 26339
Кількість відвідувачів 565
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя