Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1132)Рідкісна книга (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (26)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=УЧИТЕЛЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
373.04
К 43


    Кириченко, Ірина Михайлівна.
    Маємо свято [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник / І. М. Кириченко, В. І. Калитка ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 72 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
    Зміст:
Сценарій свята до Першого вересня
Сценарій виховного заходу "Свято картоплі"
Сценарій свята до Дня учителя "Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі"
Конспект відкритого уроку з української мови для 10 класу
Сценарій театралізованого заходу "Зустрічаєм Новий рік"
Сценарій вечор зустрічі з випускниками
Сценарій театралізованого захуду "Новорічне диво - казка" (за мотивами казки А. Х. Андерсена "Снігова королева")
Конспект відкритого уроку з правознавства "Суд історії"
Сценарій конкурсно-розважальної програми "Міс - ввесна"
Сценарій конкурсно-розважальної програми "Містер - школи"
Сценарій свята "Останній дзвоник"
Конспект відкритого уроку з історії для 10 класу
ББК 74.200.58
РУБ 373.04
Рубрики: Сценарії свят
   Сценарії масових заходів

   викладання правознавства в школі--відкриті уроки

   викладання української мови в школі--відкриті уроки

   Викладання історії в школі

   Відкриті уроки--правознавство

   Відкриті уроки--українська мова

   Відкриті уроки--історія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Калитка, Віталіна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 26. Із літературної спадщини Ю. О. Збанацького (до 90-річчя від дня народження) / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 188 с. : фото. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 5.60 грн.
    Зміст:
Самойленко, Г. В. Збанацький Ю. - співець Поліського краю / Г. В. Самойленко. - С .4-9
Бедзик, Ю. Во славу людини / Ю. Бедзик. - С .10-21
Із творчої спадщини Ю. Збанацького . - С .23-35
Учитель . - С .45-48
Василь Нефелін . - С .55-57
Почесний громадянин (Я. Баш) . - С .57-66
Штрихи до портрета академіка П. Т. Тронька . - С .66-69
З Довженкового саду . - С .69-75
Шлапак, Д. Про п’єси Ю. Збанацького / Д. Шлапак. - С .76-83
Кузьменко, О. Щира сповідь про сталінізм / О. Кузьменко. - С .83-85
Козаченко, В. Юрій Збанацький. "П’ятий полюс" / В. Козаченко. - С .85-89
З НЕОПУБЛІКОВАНОГО . - С .90-143
Чекання: Оповідання . - С .90-104
Пройти крізь вогонь: Драма на дві дії . - С .104-143
ДРНТІ
ББК 83.3(4УКР) + 83.3(4Укр)6-8
РУБ
Рубрики: Учитель
   Сталінізм

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 3. Гоголь М. В. - випускник Ніжинської гімназії вищих наук та його творчість / Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДПІ ім. Миколи Гоголя, 1992. - 171 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 50.00 крб.
    Зміст:
Самойленко, Григорій Васильович. Ранний период творчества Н. В. Гоголя / Г. В. Самойленко. - С .5-24
Жаркевич, Наталия Михайловна. Гоголь Н. В. и Кулжинский И. Г. (К вопросу о становлении исторических взглядов) / Н. М. Жаркевич. - С .25-31
Денисов, В. Д. Ученик-учитель (к истории взаимоотношений Гоголя и Кулжинского) / В. Д. Денисов. - С .32-35
Евсеев, Ф. Т. Об источниках "Славянской мифологии" Г. В. Гоголя / Ф. Т. Евсеев. - С .36-47
Карташова, И. В. О романтизме Гоголя / И. В. Карташова. - С .36-47
Клочко, Л. В. Стилистические функции однородных членов спредложения в "Вечерах на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя / Л. В. Клочко. - С .60-64
Коваленко, В. Г. О лексическом своеобразии повести Н. В. Гоголя "Старосветские помещики" / В. Г. Коваленко. - С .65-72
Чумак, Т. М. Традиции украинских исторических песен "про зраду" и "поруйнування" (уничтожение) Запорожской Сечи в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / Т. М. Чумак. - С .73-75
Кирилюк, З. В. "История Русов" - источник незавершенного романа Н. В. Гоголя о нежинском полковнике - гетмане Острянице / З. В. Кирилюк. - С .76-84
Гончаров, С. А. Некоторые проблемы интерпретации гоголевского текста / С. А. Гончаров. - С .85-87
Агаева, Н. Н. Гоголевский миф о Петербурге / Н. Н. Агаева. - С .88-93
Арват, Нинель Николаевна. Синтаксические доминанты повести Гоголя "Портрет" / Н. Н. Арват. - С .94-109
Сидоренко, В. А. Художественное время в повести "Нос" Н. В. Гоголя / В. А. Сидоренко. - С .110-113
Панфилов, М. П. Структурно-содержательные характеристики прозаического монолога повестей Н. В. Гоголя / М. П. Панфилов. - С .114-119
Александрова, И. В. Литературный генезис образа лжеца в "Резизоре" Н. В. Гоголя (Н. В. Гоголь и А. А. Шаховской) / И. В. Александрова. - С .120-125
Бассак, Т. В. Паралингвистическая ситуация в произведениях Н. В. Гоголя как отражение национальнорй украинской жестовой специфики / Т. В. Бассак. - С .126-132
Шульженко, В. Г. Литература в духовном становлении подростка (к изучению жизни и творчества Н. В. Гоголя в школах Черниговщины) / В. Г. Шульженко. - С .133-136
Лиокумович, Т. Б. Традиции гоголевской сатиры в дореволюцинном творчестве Янки Купалы / Т. Б. Лиокумович. - С .137-138
Арват, Федір Степанович. Перші переклади творів М. В. Гоголя на українську мову / Ф. С. Арват. - С .138-149
Арват, Федір Степанович. Старицький М. П. як перекладач / Ф. С. Арват. - С .150-160
Новикова, М. А. Космическая символика Н. В. Гоголя и ее передача в переводе ("Ночь перед рождеством") / М. А. Новикова, И. Н. Шама. - С .161-166
ББК 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр) + 83.3(2=Рус)5-8
РУБ
Рубрики: Гоголезнавчий науково-методичний центр
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \ред.\; Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
371(075.8)
О-75


   
    Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія / уклад. : Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 628 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .12-29
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .33-54
Леви, В. "Искусство быть другим" : (Схема) / В. Леви. - С .55
ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ . - С .56-66
Шрагіна, Л. І. Логіка уяви / Л. І. Шрагіна. - С .56-60
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння. Уява / І. М. Юсупов. - С .60-61
Станіславський, К. С. Робота актора над собою / К. С. Станіславський. - С .62-66
УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні / І. А. Зязюн. - С .67-74
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Творча увага / К. С. Станіславський. - С .75-79
МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ
Зязюн, І. А. Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям / І. А. Зязюн. - С .80-94
Елканов, С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. - С .94-98
Кехо, Джон. Подсознание может всѐ! / Д. Кехо. - С .99-107
Дейтс, Боб. Жизнь после потери / Б. Дейтс. - С .108-113
Кл.слова: смерть
Козина, Н. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини / Н. Козина. - С .114-115
Коулмен, Пол. Как сказать ребенку о… / П. Коулмен. - С .116-127
Мольц, Максуэл. Я – это Я, или Как стать счастливым / М. Мольц. - С .128-134
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .135-149
Кл.слова: Игры-релаксации, Адаптационные игры, Игры-формулы
ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності / І. А. Зязюн. - С .150-166
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .167-176
Петрова, Е. А. Жесты в педагогическом процессе / Е. А. Петрова. - С .177-193
Сорины, сестры. Язык одежды / сестры Сорины. - С .194-225
Альфред, Альфред. Психология мимики. Как читать мысли по лицу / Б. Альфред. - С .226-257
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .258-277
КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .278-287
Зязюн, І. А. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності / І. А. Зязюн. - С .288-291
Буяльський, Б. А. Курс на майстерність / Б. А. Буяльський. - С .289
Горбушина, Л. О. Виразне читання / Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. - С .290-291
Дихання і голос як елементи педагогічної техніки
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів / К. С. Станіславський. - С .292
Браун, Ліліан. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос / Л. Браун. - С .293-300
Чихачов, В. П. Культура і техніка мовлення вчителя / В. П. Чихачов. - С .301-305
Бабич, Н. Д. Основи культури мовлення / Н. Д. Бабич. - С .306-310
Введенська, Л. О. Людське слово могутнє / Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. - С .311-312
Ладиженська, Т. О. Живе слово / Т. О. Ладиженська. - С .313-314
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені / К. С. Станіславський. - С .315
Дикція як елемент педагогічної техніки
Буяльський, Б. А. Поезія усного слова / Б. А. Буяльський. - С .316-318
Прянишников, А. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос / А. Прянишников. - С .319
Горянська, І. П. Основи сценічної майстерності / І. П. Горянська. - С .320-364
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .365-376
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .377-400
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .401-414
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Майстерність педагогічного спілкування / І. А. Зязюн. - С .416-426
Зязюн, І. А. Комунікативність учителя / І. А. Зязюн. - С .427-439
Зязюн, І. А. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура / І. А. Зязюн. - С .440
Кан-Калик, В. А. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання / В. А. Кан-Калик. - С .428-429
Риданова, І. І. Основи педагогіки спілкування / І. І. Риданова. - С .445-448
Щуркова, Н. Є. Практикум з педагогічної технології / Н. Є. Щуркова. - С .448-450
Савченко, О. Я. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування / О. Я. Савченко. - С .451-454
Філонов, Л. Б. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів / Л. Б. Філонов. - С .455-458
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння / І. М. Юсупов. - С .459-464
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .465-477
Кл.слова: позиционные игры
ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Атватер, Іствуд. Я вас слухаю... / І. Атватер. - С .477-480
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .481-502
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .503-510
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі / І. А. Зязюн. - С .511-525
Кл.слова: Театральне мистецтво
МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ
Томан, Іржі. Мистецтво говорити / І. Томан. - С .526-528
Кл.слова: виступ
Карнегі, Дейл. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно / Д. Карнегі. - С .529-531
Кл.слова: публічний виступ
Шейнов, В. П. Искусство убеждать / В. П. Шейнов. - С .532-566
Гандапас, Р. 101 совет оратору / Р. Гандапас. - С .567-570
Кл.слова: психолог-лектор, оратор
Самоукина, Н. В. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги / Н. В. Самоукина. - С .571-587
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Рогов, Е. И. Учитель как объект психологического исследования / Е. И. Рогов. - С .588-611
Кл.слова: тести психологічні
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .612-627
Кл.слова: тестування лектора, тестування викладача
УДК
ББК 74я73
Рубрики: Педагогічна техніка--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Опалюк, Тетяна Леонідівна.
    Дослідження структури соціальної компетентності майбутніх учителів як дидактичного феномена [Электронный ресурс] / Т. Л. Опалюк. - Электрон. текстовые дан. // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 3. - С. 124-130
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- соціальна компетентність -- майбутній учитель -- процес навчання -- спеціаліст -- вища школа
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
37.011.3 - 051:159.923.2
П 11


    Пільгук, Тетяна.
    Творча компетентність молодого вчителя як фактор професійного становлення [Электронный ресурс] / Т. Пільгук. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
творча компетентність -- психологічні умови -- молодий учитель -- професійне становлення -- професіоналізм
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Боклах, Д. Ю.
    Теоретичні аспекти формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови [Электронный ресурс] / Д. Ю. Боклах // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 71-76
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
естетична компетентність, учитель англійської мови, освітній процес, навчання, творчий потенціал, естетичне виховання, естетична культура, уміння, знання, навички
Анотація: У статті висвітлено особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автор наголошує, що у підготовці учителя англійської мови велике значення має розвиток у нього потреби пізнавати прекрасне, розуміти естетичні цінності та творити красу як у собі, так і в майбутніх учнях, тому вона має здійснюватися шляхом гармонійного поєднання традиційних та інноваційних методик навчання. Визначено естетичну компетентність майбутнього учителя англійської мови як здатність такого фахівця естетично сприймати та розуміти прекрасне, включаючи формування естетичних знань, умінь, навичок, естетичних суджень, емоцій, цінностей, ідеалів, поведінки тощо. Автором встановлено, що формування естетичної компетентностей у майбутніх учителів англійської мови – це процес поступового засвоєння естетичних знань, розуміння та прийняття естетичних цінностей, який сприяє формуванню естетичного смаку та естетичних здібностей у таких фахівців. Виділено складові парадигми естетичної краси, без яких неможливе формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Виявлено, що естетична культура є важливою частиною ефективної навчальної та позааудиторної виховної роботи щодо формування професійної майстерності у майбутніх учителів англійської мови. Виділено педагогічні умови, на основі яких має здійснюватися формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Автором стверджено, що формування естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови неможливо здійснити без знайомства з кращими зразками британської та американської поезії та прози, адже уміння уважно читати й розуміти текст у єдності змісту й форми сприяє створенню умов для всебічного й цілісного розвитку, збагаченню естетичних переживань і формуванню стійкого інтересу до естетики мовлення та постійного вдосконалення, реалізації творчих можливостей. Встановлено, що формуванню естетичної компетентності майбутніх учителів англійської мови також сприяє участь таких фахівців у рольових іграх, конференціях, інтерв’ю, симпозіумах та дискусіях, які проводяться виключно англійською мовою.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.08.2024
Кількість запитів 82196
Кількість відвідувачів 1172
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя