Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3159)Рідкісна книга (40)Електронний архів краєзнавчих періодичних видань (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (120)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Управління<.>
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/Ж 85
Автор(и) : Жук, Анатолій Васильович
Назва : Менеджмент [Електронний ресурс] : тексти лекцій : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Менеджмент-- підручники та посібники для ВНЗ
Керівництво-- стилі
Управлінські рішення
Лідерство в організації
Комунікація
Планування-- підприємства
Бізнес - план
Менеджери
підприємці
Менеджмент-- функції
Мотивація-- Менеджмент
Управління стресами
Конфлікти-- розв’язання
Стреси-- зняття
Етика у менеджменті
Анотація: У навчальному посібнику "Менеджмент: тексти лекцій" висвітлено фундаментальні засади менеджменту. У ньому послідовно розглядаються всі аспекти менеджменту, а саме: сутність та значення менеджменту, етапи розвитку менеджменту, організація як об’єкт управління, функції та методи менеджменту, процес прийняття управлінських рішень, інформації та комунікації, керівництво та лідерство, управління конфліктами та стресами, організаційні зміни та ефективності менеджменту. Навчальний посібник призначений для студентів, які вивчають навчальну дисципліну "Менеджмент" за вибором.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/Ж 85
Автор(и) : Жук, Анатолій Васильович
Назва : Основи менеджменту [Електронний ресурс] : Конспект лекцій [для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальностями "Соціальна інформатика", "Психологія" "Математика та основи економіки"]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Менеджмент-- підручники та посібники для ВНЗ
Менеджери
підприємці
Методи дослідження-- менеджмент
Менеджмент-- історія
Менеджмент-- функції
Мотивація-- Менеджмент
Управлінські рішення
керівництво в орагнізації
Лідерство в організації
Управління конфліктами
Управління стресами
Конфлікти-- розв’язання
Стреси-- зняття
Етика у менеджменті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівні управління
Зміст : Сутність, роль та методологічні основи менеджменту ; Закони, закономірності та принципи менеджменту ; Історія розвитку науки про управління ; Організації як об’єкти управління ; Планування як загальна функція менеджменту ; Організація діяльності як загальна функція менеджменту ; Мотивація як загальна функція менеджменту ; Контролювання як загальна функція менеджменту ; Методи менеджменту ; Управлінські рішення ; Інформація і комунікація у менеджменті ; Керівництво та лідерство в організації ; Управління конфліктами та стресами ; Відповідальність та етика у менеджменті ; Організаційні зміни та ефективність менеджменту
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович
Назва : Нормативне забезпечення діяльності закладів соціальної сфери [Електронний ресурс] : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.6я73 + 65.9(4Укр)272я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота-- нормативні матеріали
соціально-педагогічна робота-- нормативне забезпечення
Соціальна сфера-- Державне управління
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/Л 63
Автор(и) : Лісовець, Олег Васильович, Сватенков, Олександр Васильович
Назва : Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності соціального педагога та практичного психолога [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.6я73 + 88.492я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Інформаційні технології навчання
Зміст : Роль і місце інформаційних технологій у сучасній соціальній сфері ; Математичні методи й інформаційні технології в психолого-педагогічних дослідженнях ; Комп’ютерна психодіагностика ; Технологія створення і використання баз даних Microsoft Access у діяльності соціального педагога ; Технологія створення і проведення мультимедійних презентацій ; Технологія комп’ютерної обробки аудіофайлв ; Технологія комп’ютерної обробки відеофайлв ; Інтернет-технології у практичній діяльності соціального педагога та практичного психолога ; Форми комунікації в мережі Інтернет ; Використання ресурсів мережі Інтернет у науковій роботі соціального педагога та практичного психолога ; Методика створення та управління сайтом ; Веб-сайт: поняття, історія виникнення, класифікація
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :201 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 62.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Табори літні оздоровчі-- виховна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Новгородська, Юлія Григорівна, Пихтіна, Ніна Порфиріївна
Назва : Дошкільна освіта в умовах інтеграції: історія, проблеми, перспективи [Електронний ресурс] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 жовтня 2010 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра дошкільної освіти, Управління освіти Ніжинської міської ради
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Павлюк О. А., Драчук В. І.
Назва : Свято в школі [Електронний ресурс] : Методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Ніжинський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 116-117. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Англійська мова-- методика викладання-- позакласні заходи
Викладання англійської мови в школі
Зміст : The Parade of Seasons" ; Familiar and unfamiliar Britrain" ; The National Bard of Ukraine ; The tea ceremony ; Saint Valentine’s Day ; My native town ; The excursion about our school ; In the world of fairy-tales ; Mother’s Day ; Travelling through the history of London"
Анотація: Методичний посібник з досвіду роботи вчителів ЗРЗ І–ІІІ ступенів №9 містить матеріали для проведення позакласної роботи з англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Посібник розрахований на вчителів англійської мови. Буде корисним для студентів філологічного відділення (іноземна філологія педагогічних вузів).
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :119 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці)/ К. Абрамова. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах/ О. Бартків. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі/ О. Богінська. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. Бурик. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій/ Ю. Вознюк. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі/ О. Волкова. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка/ І. Гончар. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння/ А. Гречуха. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді/ Ю. Гузенко. Корекція поведінки агресивних підлітків/ Л. Дерман. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями/ Ю. Дзюба. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі/ Н. Дикун. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності/ О. Добрякова. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності/ Є. Донченко. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР/ У. Д’яченко. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі/ Т. Зайцева. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю/ О. Іларіонова. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї/ В. Ісаченко. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї/ П. Кандиба. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами/ Я. Карєва. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Киричук. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми/ К. Корольова. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ К. Крючок. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій/ С. Куликовський. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї/ Ю. Максимова. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі/ С. Мартинова. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії/ О. Марченко. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області/ Є. Мензак. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи)/ Т. Михно. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі/ Н. Моцар. Гендерне виховання дітей із неповних сімей/ М. Мошків. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми/ О. Наконечна. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей/ О. Олексюк. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями/ М. Пєйчева. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами/ К. Петрук. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку/ І. Пироговська. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога/ Ю. Підкамінна. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми/ О. Попович. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ/ Ю. Савіцька. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою/ Н. Самойленко. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами/ О. Сахневич. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів/ М. Семенюк. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Сидорчук. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах/ М. Скиба. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини/ А. Соценко. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях/ К. Станченко. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей/ Ю. Степура. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ/ А. Стрільчук. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами/ О. Таран. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами/ О. Терновець. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах/ Н. Трухан. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді/ В. Усманова. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема/ Т. Холмогорська. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків/ М. Холоша. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії/ О. Ширінкіна.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 604(075.3)/І-26
Автор(и) : Ігнатенко, Віталій Анатолійович, Семеніхін, Андрій Вікторович
Назва : Основи охорони праці та безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів заочного відділення вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :119 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 11.29 грн.
ББК : 30н6я73 + 65.247я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра фізики
Охорона праці
Безпека життєдіяльності
Безпека праці
Пожежна безпека
Електробезпека
Управління охороною праці
Управління безпекою життєдіяльності
Природні небезпеки
Техногенне середовище
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6Ф7.3(075.35)/Ф 45
Автор(и) : Фетісов, Валерій Сергійович
Назва : Інтегровані системи управління [Електронний ресурс] : Практикум
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :62 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Інформаційні технології
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 8.53 грн.
ББК : 32.973-018.2я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра прикладної математики та інформатики
Анотація: У практикумі вміщено лабораторні завдання для самостійного виконання на комп'ютері для дисципліни "Інтегровані системи управління"
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 913(075.3)/Ф 55
Автор(и) : Філоненко, Ірина Миколаївна, Філоненко, Юрій Миколайович
Назва : Краєзнавство і туризм [Електронний ресурс] : Курс лекцій
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :213 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 15.00 грн.
ББК : 26.891я73 + 65.9(4Укр)43я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра географії
краєзнавство географічне
Краєзнавча робота
Дослідження краєзнавчі
Економіка туризму
Управління туризмом
Зміст : Краєзнавство як науковий напрям. Особливості організації та проведення краєзнавчих досліджень ; Історія краєзнавства, смучасний стан та перспективи розвитку ; Екскурсії та походи як основні форми краєзнавчої роботи ; Комплексна краєзнавча характеристика своєї місцевості ( на прикладі Чернігівської області України) ; Формування території Чернігівської області ; Фізико-географічна характеристика чернігівщини ; Характеристика населення Чернігівської області ; Загальна характеристика господарства Чернігівської області ; Туризм ; Послуги в туризмі ; Управління туристичною діяльністю. Напрями та перспективи розвитку
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко Л. М.
Назва : Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивного навчання на уроках історії [Електронний ресурс] : Методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :38 с
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Ніжинський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Анотація: Сучасний стан шкільної освіти повинен сприяти належній підготовці учня до реалій життя – формувати вміння застосо-вувати отримані знання для вирішення проблемних ситуацій та спонукати до саморозвитку й самореалізації особистості. Саме інтерактивні методи навчання є найефективнішими у вирішенні дидактично-пізнавальних проблем сучасного уроку. Методичний посібник розрахований на вчителів, студентів, авторів сучасних підручників.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Шамшуріна Є. С., Дута І. В.
Назва : Шкільний Європейський клуб [Електронний ресурс] : Конкурсна робота Ніжинської гімназії №16
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Міський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховні заходи в школі
Сценарії масових заходів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): день святого валентина--різдво в європі
Анотація: Дана конкурсна робота включає опис досвіду роботи шкільного європейського клубу Ніжинської гімназії №16 з наданням сценаріїв деяких виховних заходів. Метою даного посібника є поширення досвіду роботи шкільного європейського клубу та популяризація ідеї охоплення учнів і молоді роботою у ньому.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційні процеси
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значенн методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 70 : Історико-культурні процеси Лівобережної України в загальноукраїнському контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :247 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 62.92 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра історії України та політології
Історія культури --Україна
історія України-- окремі місцевості
національні меншини України
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Ніжин, місто-- історія
Зміст : Видатний вчений України [Астаф’єв О. Г.]/ Г. В. Самойленко. Кодування наративного контракту у романі Майка Йогансена "Подорож ученого доктора Леонардо"/ О. М. Капленко. Стилістичні особливості української сучасної прози (на матеріалі творчості М. Матіос)/ К. П. Ісаєнко. Гоголь в українській бблііографії 20-30-х рр. XX ст./ Є. Є. Прохоренко. Русский футуризм и творчество Н. Гоголя/ А. В. Чоботько. Метажанр и смысл или метажанр как смысл/ Г. А. Киричок. Міждисциплінарні витоки концептуального аналізу художнього тексту/ М. В. Володарська. Кравецькі та ткацькі цехи на території Північного Лівобережжя у XVII - на початку XVIII ст./ С. В. Щербина. До питання еволюції системи міського самоврядування на прикладі міста Ніжина/ Л. В. Лесик. модернізаційні процеси на українських землях у другій половині XIX - на початку XX ст.: соціодемографічний аспект/ О. В. Крупенко. Висвітлення державотворчих процесів доби Української Центральної Ради в регіональних шкільних підручниках з історії/ С. Баханова. Німецька національна меншина Правобережної України в кінці XIX - середині 20-х рр. XX ст.: історико-статистичний аналіз/ К. П. Двірна, С. Ю. Головашеч. Діяльність дрібних сільськогосподарських товариств Чернігівської губернії на початку XX ст./ В. О. Крот, Л. М. Крот. До питання про громадську діяльність В. Дубровського у 1925-1930-х рр/ В. А. Казимір. Студентство як об’єкт соціально-економічних перетворень у радянській Україні (кінець 1920-х 1930-ті рр)/ О. Л. Рябченко. Соціально-правовий статус українського селянства в 30-х рр. XX ст./ С. О Білан. Спроби державно-партійних органів активізувати діяльність Спілки безвірників в Україні у 1937-1941 рр.: черговий "штурм неба" чи реанімація приреченого/ Л. О. Дудка. Профспілкове будівництво та вишівські профспілки у 1944-1947 рр.: за матеріалами Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України/ К. П. Двірна. Формування номенклатурних "тіньових" структур в економіці Української РСР (кінець 80-х - початок 90-х рр. XX ст.)/ Ю. В. Кузьменко. Традиційно-побутова культура Ніжина XVII- XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Крымские гастроли в жизни и творчестве Михаила Семеновича Щепкина/ С. П. Шендрикова. Проферсько-викладацький корпус Київського комерційного інституту в 1908-1914 рр. : статистика, тенденції змін, визначні персоналії/ А. І. Чуткий. Жіноча сільськогосподарська освіта в Україні у 20-х-30-х рр XX ст./ Н. І. Іванцова. Дозвілля українських громадян періоду 1953-1964 рр./ О. В. Тєвікова. Зміни рівня освіти найбільших етносів України (за даними переписів населення 1989 і 2001 рр.): традиція чи модернізація/ О. Г. Воронко. Культурно-освітні організації України та Польщі: створення, діяльність (2000-2005 рр.)/ О. М. Коваленко. Тенденції освітньо-культурного розвитку Чернігівщини у 90-х рр. XX ст.: соціально-економічний чинник в мережі культурно-освітніх закладів/ М. В. Семенова. Хроніка діяльності театральної студії НДУ ім. М. Гоголя: життя за 25 літ/ Г. А. Савченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Федуліна, Тетяна Володимирівна
Назва : Використання здоров’язберігаючих технологій у корекційно логопедичній роботі [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :17 с.: фотоіл.
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Міський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): логопедія-- методичні матеріали
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Федуліна, Тетяна Володимирівна, Кравченко Н. Б.
Назва : Ефективність використання елементів хромотерапії у корекційно-логопедичній роботі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації та матеріали з досвіду роботи вчителя-логопеда логопедичного пункту управління освіти Ніжинської міської ради Федуліної Т. В.
Вихідні дані : Чернігів, 2010
Кільк.характеристики :50 с
Колективи : Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації, Обласний інститут післядипломної освіти імені К. Д. Ушинського
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): логопедія-- методичні матеріали
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Дудченко, Оксана Сергіївна
Назва : Основи державного управління в органах виконавчої влади України [Електронний ресурс] : Програма для І-ІІ курсів ліцею
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :30 с
Колективи : Чернігівська обласна рада, Ніжинський міський методичний кабінет, Ніжинський обласний педагогічний ліцей
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Анотація: Навчальна програма «Основи державного управління в органах виконавчої влади України» розрахована на учнів 10–11 класів ліцею. Мета курсу – ознайомлення старшокласників з особливостями здійснення державного управління в органах виконавчої влади України, роллю керівника в управлінському процесі, вивченні особливостей поєднання принципів колегіальності та єдиноначальності в державному управлінні, а також особливостей проходження державної служби, проблем та шляхів її реформування.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 105208
Кількість відвідувачів 1519
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя