Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (424)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (131)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=активність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 116 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 42.20 грн.
    Зміст:
Хархун, В. П. Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського / В. П. Хархун. - С .5-12
Бахтаров, А. В. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства / А. В. Бахтаров. - С .13-16
Тесля, В. І. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь" / В. І. Тесля. - С .17-19
Сборик, С. П. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл / С. П. Сборик. - С .20-25
Механікова, О. О. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог" / О. О. Механікова. - С .26-30
Лось, О. В. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів / О. В. Лось. - С .31-35
Дашко, Н. Т. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького" / Н. Т. Дашко. - С .36-38
Полякова, А. А. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна / А. А. Полякова. - С .39-41
Бондаренко, А. І. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту / А. І. Бондаренко. - С .42-46
Рудюк, Т. В. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами / Т. В. Рудюк. - С .47-50
Хомич, Т. Л. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень / Т. Л. Хомич. - С .51-54
Шевченко, С. П. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст. / С. П. Шевченко. - С .55-57
Сидоренко, Т. М. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи / Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. - С .62-65
Радецька, С. В. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства / С. В. Радецька. - С .66-69
Трибуханчик, А. М. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля / А. М. Трибуханчик. - С .70-73
Волощук, І. І. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі / І. І. Волощук. - С .74-78
Подвойська, Оксана Володимирівна. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові) / О. В. Подвойська. - С .79-83
Якуба, В. В. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові / В. В. Якуба. - С .84-88
Цапро, Г. Ю. Генеза гендерних досліджень / Г. Ю. Цапро. - С .89-93
Лалаян, Н. С. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність / Н. С. Лалаян. - С .94-97
Сергиенко, Е. П. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках / Е. П. Сергиенко. - С .98-101
Куликовська, Н. І. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць) / Н. І. Куликовська. - С .102-105
Дмитренко, О. П. Реалія як компонент фразеолгічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові / О. П. Дмитренко. - С .106-109
Лєпухова, Н. І. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови / Н. І. Лєпухова. - С .110-112
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Німецька мова--фразеологія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності страшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, Ольга Олександрівна. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формування майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння страшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. рПофесійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   наступність в навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Дошкільні навчальні заклади

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   Здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 12 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 186 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ
Васильчук, О. С. Аналіз фітогенного рельєфу території басейну річки Уборть в межах України / О. С. Васильчук. - С .3-10
Бабак, Ю. В. Оцінка водно-ресурсного потенціалу Чернігівської області / Ю. В. Бабак. - С .10-12
Давиденко, А. С. Вплив радіаційного забруднення поліського економічного району на стан здоров’я населення / А. С. Давиденко. - С .12-14
Дирда, Ю. П. Аналіз антропогенної морфоскульптури Чернігівської області / Ю. П. Дирда. - С .14-17
Мелешко, І. В. Вплив промисловості на ландшафти Чернігівщини / І. В. Мелешко. - С .17-21
Огієвич, Д. М. Екологічний стан ґрунтів України / Д. М. Огієвич. - С .21-24
Примаченко, А. С. Природно-заповідний фонд Ріпкинського району / А. С. Примаченко. - С .24-28
Чабак, М. С. Екологічний стан повітряного басейну Сумської області / М. С. Чабак. - С .28-33
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Біловол, Є. Б. Середовище розробки java додатків Eclipse / Є. Б. Біловол. - С .34-36
Валенчук, Я. О. Використання gns3 для моделювання комп’ютерних мереж / Я . О. Валенчук. - С .36-40
Васильченко, О. О. Використання алгоритмів при доведенні нерівностей / О. О. Васильченко. - С .40-45
Герман, О. В. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі / О. В. Герман. - С .45-52
Герман, О. В. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі / О. В. Герман. - С .45-52
Гурчина, Я. М. Застосування методу аналогії до інтегрального вивчення законів електро- та магнітостатики / Я. М. Гурчина. - С .52-58
Євтушенко, К. М. Системи керування контентом / К. М. Євтушенко. - С .58-61
Мартиненко, Н. В. Про побудову асимптотичних розв’язків вироджених систем у випадку регулярної в’язки граничних матриць / Н. В. Мартиненко. - С .61-69
Павенко, О. Г. Динамічні системи із запізненням в середовищі Matlab / О. Г. Павенко. - С .69-72
Плавко, Н. А. Аналіз засобів розробки автоматизованого навчально-методичного комплексу / Н. А. Плавко. - С .72-74
Синенко, Р. С. Застосування регресійного і кореляцяйного аналізу в економічних дослідженнях / Р. С. Синенко. - С .74-78
Сова, Т. О. Огляд системи "1С-БІТРІКС: управління сайтом" / Т. О. Сова. - С .78-81
Чешко, Б. А. Вибір програм для діагностики комп’ютера / Б. А. Чешко. - С .81-86
Шалак, А. О. Основні розподіли напрацювання на відмову / А. О. Шалак. - С .86-89
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
Харченко, Г. С. Економічна політика України та її економічна безпека / Г. С. Харченко. - С .90-93
Шило, В. О. Роль реклами у маркетинговій діяльності підприємства / В. О. Шило. - С .93-96
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Беспалов, О. В. Визначення статі і віку покійника із роскопу в урочищі Заручав`я (м. Новгород-Сіверський) / О. В. Беспалов. - С .97-105
Брагінець, Ю. Ю. Розвиток промисел і ремесел на українських землях у ХІХ століття / Ю. Ю. Брагінець. - С .105-107
Васильченко, Т. О. Історична концепція Московської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича / Т. О. Васильченко. - С .107-112
Гергель, А. А. Вплив руху "Бурі і натиску" (Sturm und Drang) на світогляд та творчу діяльність Йогана Вольфанга фон Гете / А. А. Гергель. - С .112-116
Горова, А. О. Правове забезпечення діяльності товариства "Друзі дітей" в 1920-х рр. / А. О. Горова. - С .116-118
Гречка, О. Г. Сучасна трудова міграція з України: основні тенденції / О. Г. Гречка. - С .118-122
Данько, О. М. Навчально-виховний процес у школах Борзнянщини у добу німецької окупації (1942-1943 рр.) / О. М. Данько. - С .122-125
Коломієць, В. О. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя / В. О. Коломієць. - С .125-129
Копич, В. А. Типологія домогосподарств любеча та його околиць (за даними сповідного розпису церкви святої великомучениці Параскевії за 1740 рік) / В. А. Копич. - С .129-131
Лисенко, К. О. Розвиток реклами в Чернігівській губернії у ІІ половині ХІХ - початку ХХ століття / К. О. Лисенко. - С .131-134
Ломоносов, М. В. Родина дворян Лисянських у ХVII - ХІХ століттях / М. В. Ломоносов. - С .134-139
Лютова, Я. С. Ніжинська ветеринарна лікарня у 1941-1943 рр. / Я. С. Лютова. - С .139-141
Пономаренко, Ю. В. Щодо визначення поняття "форма державного правління" в юридичній науці / Ю. В. Пономаренко. - С .141-143
Сало, А. В. Обрядові й оберегові ляльки-мотанки / А. В. Сало. - С .143-145
Хоменко, О. В. "Гередотова скіфія": передумови створення / О. В. Хоменко. - С .145-147
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Воєводіна, Г. М. Поширення компонентного складу фразеологізмів у художньому мовленні Володимира Дрозда / Г. М. Воєводіна. - С .148-151
Дубинська, С. А. Дослідження творчості Володимира Винниченкав в дорадянську й радянську добу / С. А. Дубинська. - С .151-154
Ломоносов, М. В. Творчість Рея Бредбері у контксті культури ХХ століття / М. В. Ломоносов. - С .154-157
Мазко, О. В. Дитина як позитивний герой у літературі соцреалізму / О. В. Мазко. - С .157-162
Москаленко, Д. В. Бу-ба-бу: естетика та поетика / Д. В. Москаленко. - С .162-165
Перерва, В. С. Українська фразеологія в контексті етнокультури / В. С. Перерва. - С .165-169
Приз, Ю. С. Емоційно-оцінні номінації осіб у художньому мовленні Ю. Мушкетика / Ю. С. Приз. - С .169-173
Пристрельська, Ю. В. Роль націєцентризму в рецепції творчості Василя Стуса / Ю. В. Пристрельська. - С .173-175
Табачук, Ю. Л. Біографія Тараса Шевченка як "антижитіє" у сучасній шевченкофобії / Ю. Л. Табачук. - С .175-178
Филипович, В. В. Фразеологизмы в "дневнике" Т. Г. Шевченко / В. В. Филипович. - С .178-181
Хоменко, Н. С. Номінації смаку в ідіостилі Євгена Гуцала / Н. С. Хоменко. - С .181-185
Храпко, О. І. Міф – міфологема – архетип – мотив – концепт / О. І. Храпко. - С .185-188
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Байша, А. В. Соціальна адаптація учнів ліцею / А. В. Байша. - С .189-191
Богомаз, А. Вивчення ціннісних орієнтирів сучасних старшокласників / А. Богомаз, Я. Олефір, Ю. Симоненко. - С .191-196
Вертилецька, І. В. Роль молодіжних субкультур в соціалізації підлітків (на прикладі графіті) / І. В. Вертилецька. - С .196-201
Гордієнко, А. С. Особливості формування професфйної орієнтації учнів ліцею, як соціально-педагогічна проблема / А. С. Гордієнко. - С .201-204
Долінський, Т. М. Особливості методичної роботи вчителя історії / Т. М. Долінський. - С .204-209
Дудник, Є. В. Особливості роботи соціального педагога з важковиховуваними підлітками в умовах учнівського колективу / Є. В. Дудник. - С .209-212
Желібa, A. В. Розвиток життєвих компетенцій підлітків зaсобaми туристичної діяльності / A. В. Желібa. - С .212-214
Жила, К. А. Мислительна діяльність молодших школярів в умовах оновлення початкової освіти / К. А. Жила. - С .214-216
Заплішна, М. В. Національна самосвідомість як складова формування історичної свідомості / М. В. Заплішна. - С .216-220
Кондратенко, А. Р. Патріотичне виховання молодших школярів / А. Р. Кондратенко. - С .220-222
Копаниця, М. М. Особливості організації навчального процесу при вивченні пропедевтичного курсу історії україни (5 клас) / М. М. Копаниця. - С .222-225
Корня, Л. С. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення природознавства / Л. С. Корня, А. В. Яновська. - С .225-228
Котовська, Д. О. Виховання учнів початкових класів засобами навчального предмета "природознавство" / Д. О. Котовська. - С .228-230
Кочкалов, Д. В. Підручник з правознавства як засіб формування правової свідомості / Д. В. Кочкалов. - С .230-232
Латиш, О. Ю. ЗНО: українські реалії та перспективи / О. Ю. Латиш. - С .232-236
Ломоносов, М. В. Учнівське самоврядування в Україні: проблеми і перспективи / М. В. Ломоносов. - С .236-239
Мамченко, Л. Г. Особливості соціалізації молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Г. Мамченко. - С .239-244
Микитченко, Ю. В. Формування соціальної компетентності особистості в умовах сільської школи / Ю. В. Микитченко. - С .244-248
Олєйнік, Ю. В. Використання інтерактивних технологій у контексті шкільної суспільствознавчої освіти / Ю. В. Олєйнік. - С .248-250
Палащина, Ю. А. Використання науково-популярної літератури про природу на початковому етапі навчання / Ю. А. Палащина, Т. В. Олейніченко. - С .250-252
Семенчова, М. А. Сухомлинський В. О. про роль природи у розвитку особистості учнів / М. А. Семенчова, Ю. О. Палькевич. - С .252-255
Прокопчук, В. В. Використання потенціалу занять з художньої праці як умова розвитку творчої активності у дітей старшого дошкільного віку в художньому конструюванні / В. В. Прокопчук. - С .255-258
Семененко, Л. М. Метод проектів як один із сучасних методів навчання / Л. М. Семененко. - С .258-260
Топчій, К. В. Особливості мотиваційної сфери молоді, яка виявляє громадську активність / К. В. Топчій. - С .260-263
Требух, В. Сім’я як фактор формування екологічної свідомості старшокласників / В. Требух, Ю. Ніколаєнко. - С .263-267
Хандога, Р. І. Використання можливостей інтернету на заняттях громадянської освіти / Р. І. Хандога. - С .267-269
Христюк, В. О. Школа як провідний інститут соціалізації особистості / В. О. Христюк. - С .269-271
Чернявська, О. О. Віковий підхід до профілактики вживання психоактивних речовин / О. О. Чернявська. - С .272-276
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2. Спецвипуск. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 175 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи) (До 210-річчя заснування Ніжинської вищої школи) (До 50-річчя факультету культури і мистецтв). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - [Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи". 24-25 квітня 2015 р. Ніжин] . - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Біла, Наталія Леонідівна. Вербальна інтерпретація в умовах педагогічної діяльності / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .7-13
Білодід, Вікторія Михайлівна. Особливості освітньої соціалізації студента: профілі майбутньої життєвої перспективи / В. М. Білодід. - С .14-19
Гребенщикова, Ольга Петрівна. До питання формування духовної культури підлітків засобами української народної музики у вокальному ансамблі / О. П. Гребенщикова. - С .20-24
Демидова, Марина Григорівна. Особливості прояву звукотворчої волі у процесі інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики / М. Г. Демидова. - С .25-27
Зінченко, Олена Сергіївна. Психологічні особливості людей літнього віку: теоретичний аналіз проблеми / О. С. Зінченко. - С .28-34
Иванов, Андрей Юрьевич. Культуросообразность образования как принцип деятельности современного российского педагога профессионального обучения / А. Ю. Иванов. - С .35-40
Кабриль, Катерина Володимирівна. Критерії та показники сформованості ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики в процесі вивчення музично-комп’ютерних технологій / К. В. Кабриль. - С .41-45
Ноговицина, Олеся Валерьевна. Модель формирования готовности студентов университета к самообучению / О. В. Ноговицина. - С .46-51
Остапенко, Наталія Ігорівна. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Н. І. Остапенко. - С .52-56
Паньків, Людмила Іванівна. Проблема формування художніх орієнтацій молоді у координатах духовності / Л. І. Паньків. - С .57-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Теоретичне обґрунтування критеріїв і показників сформованості балетмейстерських умінь майбутніх педагогів-хореографів / О. М. Пархоменко. - С .61-63
Ревенчук, Валентина Василівна. Взаємодія різних видів мистецтв як чинник розвитку музичного мислення учнів / В. В. Ревенчук. - С .64-66
Ростовська, Ірина Олександрівна. Виховання самостійності учнів як проблема фортепіанної педагогіки / І. О. Ростовська. - С .67-71
Сливко, Світлана Анатоліївна. Музично-слухова активність у художньо-інтерпретаційній діяльності студентів мистецьких спеціальностей / С. А. Сливко. - С .72-75
Тіунова, Альона Олегівна. Вплив трансформації тілесних характеристик підлітка на формування його образу тіла / А. О. Тіунова. - С .76-81
Хоменко, Алла Борисівна. Основні захисні механізми голосової функції / А. Б. Хоменко. - С .82-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічне проектування у компетентнісному вимірі / М. О. Шевчук. - С .87*91
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Біденко, Лариса Валентинівна. Формування лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .92-95
Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномену / Т. А. Бронзенко. - С .96-100
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Особливості ґендерного виховання старшокласників у процесі вивчення творчості Михайла Коцюбинського / Т. І. Бутурлим. - С .101-104
Горожанкіна, Оксана Юріївна. Формування навичок сприймання творів оперного мистецтва учнями молодших класів / О. Ю. Горожанкіна, Н. Г. Горячева. - С .105-111
Мішедченко, Валентина Василівна. Формування професійної компетентності у системі методичної підготовки майбутнього фахівця / В. В. Мішедченко. - С .112-116
Пархоменко, Анастасія Вікторівна. Особливості виховання гуманних почуттів у дітей дошкільного віку / А. В. Пархоменко. - С .117-121
Раструба, Тетяна Віталіївна. Використання інноваційних технологій на уроках музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів: виклики XXI століття / Т. В. Раструба. - С .122-125
Чугунова, Євгенія Василівна. Методика формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді / Є. В. Чугунова. - С .126-132
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Котов, Володимир Григорович. Шляхи формування хореографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів та керівників дитячих хореографічних колективів / В. Г. Котов. - С .133-139
Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Фортепіанний ансамбль у системі музично-педагогічного навчання / Т. В. Ляшенко. - С .140-142
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування у майбутніх керівників навчальних закладів професійного інтересу до управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .143-147
Новська, Олена Рудольфівна. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі / О. Р. Новська. - С .148-150
Плахотський, Олександр Віталійович. Формування образотворчої компетентності майбутніх учителів початкових класів / О. В. Плахотський. - С .151-155
Сибірякова-Хіхловська, Маріанна Ігорівна. До проблеми формування музичного слухового досвіду студента / М. І. Сибірякова-Хіхловська, М. К. Жевердан. - С .156-161
Шумська, Людмила Юріївна. Формування фахових компетенцій у процесі магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .162-166
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Горбенко, Сергій Семенович. Методи гуманістичного виховання у творчій спадщині вітчизняних педагогів ХХ – поч. ХХІ ст. / С. С. Горбенко. - С .167-172
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Викладання іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
63.3я43
Ч-24


   
    Часопис історико-юридичного факультету [Электронный ресурс]. Вип. 7 / відп. ред. О. П. Кривобок ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 106 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Аніщук, Ігор Вікторович. Громадсько-політична активність учнів Ніжинського технічного училища ім. А. Ф. Кушакевича в період революційних подій 1905–1907 рр. / І. В. Аніщук. - С .4-9
Бучин, Андрей Петрович. Дрянные юнцы / А. П. Бучин, Т. П. Харлан. - С .9-27
Дудка, Раїса Анатоліївна. Особливості давньосхідної деспотії: порівняльний аналіз / Р. А. Дудка. - С .27-37
Кавун, М. Е. Феномен революційних анклавів 1905 р. у Російської імперії: "Чечелівська республіка" у Катеринославі / М. Е. Кавун. - С .37-47
Кириєвський, В. Д. Вибухова Шостка 1905-1907 років / В. Д. Кириєвський. - С .47-64
Кебадзе, Мадонна. Василий Иванович Кебадзе – рядовой солдат Второй Мировой Войны / М. Кебадзе. - С .64-68
Крупенко, Оксана Василівна. Законодавче оформлення життя чиновництва Російської імперії XVIII - XIX ст. / О. В. Крупенко, К. Ю. Солодка. - С .68-84
Пахомова, Тетяна Михайлівна. Молодь на ринку праці / Т. М. Пахомова. - С .84-96
Tamarashvili, Tamar. Issues for Development of the Excursion Studies in Georgia / Т. Tamarashvili. - С .96-103
ББК 63.3я43 + 67.0я43
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--історико-юридичний--видання факультету
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Ніжин, місто--історія
Кл.слова (ненормовані):
Часопис історико-юридичного факультету -- видання факультетів НДУ
Анотація: До збірника включено наукові праці викладачів кафедр всесвітньої історії та історії України Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, а також викладачів навчальних закладів, з якими співпрацює університет, з широкого кола питань розвитку історичного процесу від найдавніших часів до сьогодення.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кривобок, Олександр Павлович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9.019(092)(082)
П 86


   
    Психологія людини: Л. С. Виготський та сучасна наука [Электронный ресурс] : збірник статей. Вип. 1 / за ред. М. В. Папучі. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 133 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Папуча, Микола Васильович. Л. С. Виготський - у пошуках предмету психології / М. В. Папуча
Наконечна, Марія Миколаївна. Просоціальна активність особистості в контексті культурно-історичної психології Л. С. Виготського / М. М. Наконечна
Шилова, Галина Петрівна. Емоції в контексті культурно-історичної теорії Л. С. Виготського / Г. П. Шилова
Никоненко, Юлія Петрівна. Роль генетичних, соціальних, психологічних чинників у патогенезі психосоматозів у дітей та принципи їх лікування в світлі вчення про психічний розвиток Л. С. Виготського / Ю. П. Никоненко
Кричковська, Тетяна Домініківна. Культурно-історичний контекст діяльності Л. С. Виготського / Т. Д. Кричковська
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Психологія--психологія людини

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \ред.\
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. Т. М. Турчин. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 166 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бліндар, В. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах / В. Бліндар, М. Руденко. - С .8-15
Булавенко, С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки / С. Д. Булавенко. - С .15-22
Заплішний, І. І. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .22-28
Кононко, О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування / О. Л. Кононко. - С .28-37
Крaвченкo, O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України / O. І. Крaвченкo. - С .37-45
Співак, Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення / Я. О. Співак. - С .45-52
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бессараб, Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів / Н. А. Бессараб. - С .52-59
Василець, О. П. Сторітелінг на уроках української мови / О. П. Василець, Н. В. Білоусова. - С .59-65
Дубровський, В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .65-71
Матвієнко, С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням / С. І. Матвієнко. - С .71-77
Мойсєєнко, Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5 - 6 років / Ю. В. Мойсєєнко. - С .77-83
Тернопільська, В. І. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку / В. І. Тернопільська, А. В. Новиченко. - С .83-89
Шевчук, М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи / М. О. Шевчук. - С .89-97
Щерба, Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації / Н. С. Щерба. - С .97-104
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бобро, А. А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / А. А. Бобро [и др.]. - С .104-113
Інші автори: Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О.
Гребенюк, Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки / Л. В. Гребенюк. - С .113-120
Гриценко, А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії / А. П. Гриценко. - С .120-127
Кірдан, О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти / О. П. Кірдан. - С .127-133
Новгородська, Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу / Ю. Г. Новгородська. - С .133-139
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Зеленько, О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет / О. А. Зеленько. - С .139-146
Мовчан, Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .146-153
Нестерова, О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні / О. Ю. Нестерова. - С .153-158
Самойленко, О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти / О. В. Самойленко. - С .158-164
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Мовчан, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.


    Осипчук, Р.
    Антиоксидантні властивості коров’ячого та козиного молока, збагаченого на рослинні екстракти [Электронный ресурс] / Р. Осипчук, О. Кучменко // Наукові записки.Біологічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - 1. - С. 59-68
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
вільнорадикальне окиснення ліпідів, коров’яче та козине молоко, житній та пшеничний екстракт, вітамін Е, загальна антиоксидантна активність
Анотація: Молоко є поширеним продуктом харчування різних груп населення. Воно має цілющі властивості за рахунок вмісту антиоксидантів, вітамінів та мікроелементів, необхідних для нормального функціонування організму. Дослідження зі збагачення молочних продуктів рослинними екстрактами у наш час набуває важливого значення через високий вміст антиоксидантів у рослинних екстрактах та інтенсифікацію процесів окислення різних структурних компонентів молока: білків, ліпідів та вуглеводів. До таких процесів належить і перекисне окиснення ліпідів, що є комплексом ланцюгових реакцій, які протікають за участю активних форм кисню. Накопичення великої кількості продуктів окиснення призводить до швидкого псування продукту та втрати його цілющих властивостей. Для оцінки про- і антиоксидантного потенціалу використовують наступні показники: вміст продуктів вільнорадикального окислення ліпідів і білків, SH-груп, аскорбінової кислоти, вітамінів Е, А і В2, активність каталази, супероксиддисмутази, загальну антиоксидантну активність тощо. У статті продемонстровано, що загальна антиоксидантна активність житнього екстракту в нативному коров’ячому молоці у спонтанному, індукованому FeSO4 та індукованому FeSO4+H2O2 варіантах є вищою на 29 %, 64 % та 70% порівняно з молоком без екстракту. Загальна антиоксидантна активність житнього екстракту в нативному козиному молоці у спонтанному, індукованому FeSO4 та індукованому FeSO4+H2O2 варіантах є вищою на 46 %, 73 % та 83 % порівняно з молоком без екстракту. Загальна антиоксидантна активність пшеничного екстракту в коров’ячому молоці торгової марки "Селянське" (2,5 % жирності) у спонтанному, індукованому FeSO4 та індукованому FeSO4+H2O2 варіантах є вищою на 30 %, 64 % та 91 % порівняно з молоком без екстракту. Вміст вітаміну Е в нативному козиному молоці є достовірно вищим (р < 0,05) порівняно з нативним коров’ячим молоком. Вміст вітаміну Е у водному житньому та пшеничному екстрактах достовірно не відрізнявся. Вміст вітаміну Е в нативному коров’ячому та козиному молоці при додаванні до них житнього та пшеничного екстрактів достовірно зростає (р < 0,05) порівняно з молоком без додавання екстрактів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кучменко, O.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.


   
    Фенольні сполуки вівса посівного як засіб підвищення адаптаційного потенціалу гусей в онтогенезі [Электронный ресурс] / О. О. Данченко,Д. О. Майборода,М. М. Данченко,А. О. Ангеловська // Наукові записки.Біологічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 2. - С. 55-63
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
гуси, м’язова тканина, фізіологічна напруга, овес, пероксидне окиснення, антиоксидантна активність, ліпіди, продукти окиснення
Анотація: У складі вівса посівного наявні унікальні фенольні сполуки, що володіють потужною антиоксидантною активністю. Метою дослідження було з’ясування впливу біологічно активних сполук вівса посівного на антиоксидантну активність м’язової тканини гусей під час фізіологічної напруги формування ювенального пір’я. У 35-ти добовому віці гусенят за принципом аналогів було сформовано 3 групи (контрольну і 2 дослідні) по 26 голів. Птицю контрольної групи утримували на стандартному раціоні. Гусенятам І дослідної групи додавали водний екстракт вівса, а ІІ дослідної групи – еквівалентну кількість зеленої маси вівса. Забій птиці і відбір тканин для біохімічних досліджень проводили щотижнево з 35-ої до 63-ої доби. Встановлено, що в гусенят І дослідної групи впродовж усього досліду спостерігалось достовірне зниження вмісту продуктів ліпопероксидації порівняно з контролем (на 17,4–22,1%). Для ІІ дослідної групи гусей достовірне зниження вмісту продуктів ліпопероксидації у м’язової тканині встановлено у 49-ти і 56-добовому віці. На тлі фізіологічної напруги в 49-добових гусей додавання екстракту вівса до раціону сприяло більш потужній активізації антиоксидантної системи м’язової тканини: коефіцієнт антиоксидантної активності цієї тканини гусей І дослідної групи перевищив відповідний показник контрольної на 50,0 %, а ІІ дослідної – на 25,0 %. Встановлено достовірне збільшення середнього вмісту загальних ліпідів у м’язовій тканині обох дослідних груп гусей (на 16,3 % та 18,3 %) та стабілізуючий вплив вівса на вміст загальних ліпідів. Отже, незалежно від способів додавання до раціону гусей овес посівний сприяє підвищенню антиоксидантної активності м’язової тканини гусей. Однак більш стійкий антиоксидантний вплив спостерігався при додавання до раціону гусей екстракту вівса.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Данченко , O. О.; Майборода , Д. О.; Данченко , M. М.; Ангеловська , A. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 6237
Кількість відвідувачів 936
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя