Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (29)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=взаєморозуміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Абабілова, Наталія Миколаївна. Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема / Н. М. Абабілова. - С .7-12
Білас, Андрій Андрійович. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу / А. А. Білас. - С .13-18
Возненко, Наталя В’ячеславівна. Особливості перекладу драматичних творів / Н. В. Возненко. - С .19-24
Володина, Татьяна Святославовна. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка) / Т. С. Володина. - С .25-30
Гончаренко, Людмила Олексіївна. Дискусійні проблеми процесу перекладу / Л. О. Гончаренко. - С .31-34
Данік, Лада Володимирівна. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту / Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. - С .35-41
Дуднік, Ганна Сергіївна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою / Г. С. Дуднік. - С .41-44
Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. - С .45-50
Здражко, Аліна Євгенівна. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси / А. Є. Здражко. - С .51-54
Лалаян, Наталія Степанівна. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / Н. С. Лалаян. - С .55-58
Мазур, Олена Вікторівна. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти / О. В. Мазур. - С .59-64
Марченкова, Ілона Юріївна. Неадекватність адекватних засобів перекладу / І. Ю. Марченкова. - С .65-68
Муратова, Валерія Факімівна. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу / В. Ф. Муратова. - С .69-72
Ніколащенко, Юлія Андріївна. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі / Ю. А. Ніколащенко. - С .73-75
Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу / Р. В. Поворознюк. - С .76-81
Свиридов, Олександр Федорович. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант” / О. Ф. Свиридов. - С .82-85
Чепурна, Зінаїда Василівна. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті / З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. - С .86-88
Четова, Наталія Йосипівна. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах / Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. - С .89-94
Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний заголовок: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .95-98
СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ
Богдан, Юлія Броніславівна. Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові / Ю. Б. Богдан. - С .99-103
Бранецька, Марина Сергіївна. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів / М. С. Бранецька. - С .104-108
Вовк, Олена Іванівна. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання / О. І. Вовк. - С .109-112
Голованова, Наталья Петровна. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку / Н. П. Голованова. - С .113-119
Голтвяниця, Надія Юріївна. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання? / Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. - С .120-124
Голуб, Олена Михайлівна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови / О. М. Голуб, О. О. Дубовик. - С .125-129
Гончарова-Ильина, Татьяна Александровна. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку / Т. А. Гончарова-Ильина. - С .130-134
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти / О. Є. Дем’яненко. - С .135-139
Дубцова, Ольга Вячеславівна. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. В. Дубцова. - С .140-146
Минаева, Ирина Ромазановна. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации / И. Р. Минаева. - С .147-150
Михайлова, Ірина Василівна. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі / І. В. Михайлова. - С .151-155
Мороз, Тетяна Олександрівна. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. О. Мороз. - С .156-159
Приходько, Олена Олександрівна. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .160-165
Сав’юк, Анна Миколаївна. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах / А. М. Сав’юк. - С .166-169
Статкевич, Елена Казимировна. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере / Е. К. Статкевич. - С .170-173
Тоцька, Наталія Леонідівна. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .174-177
Fomenko, N. S. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context / N. S. Fomenko. - С .178-181
Черноватий, Леонід Миколайович. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів / Л. М. Черноватий. - С .182-188
Шевченко, Ірина Вікторівна. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України / І. В. Шевченко. - С .189-193
Шиян, Тетяна Володимирівна. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі / Т. В. Шиян. - С .194-197
Якушенко, Инна Александровна. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .198-201
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання іноземної мови в ВНЗ
   Англійська мова--переклад

   Німецька мова--переклад

   Мовознавство--переклад

Кл.слова (ненормовані):
переклад драматичних творів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
371(075.8)
О-75


   
    Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія / уклад. : Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 628 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .12-29
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .33-54
Леви, В. "Искусство быть другим" : (Схема) / В. Леви. - С .55
ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ . - С .56-66
Шрагіна, Л. І. Логіка уяви / Л. І. Шрагіна. - С .56-60
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння. Уява / І. М. Юсупов. - С .60-61
Станіславський, К. С. Робота актора над собою / К. С. Станіславський. - С .62-66
УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні / І. А. Зязюн. - С .67-74
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Творча увага / К. С. Станіславський. - С .75-79
МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ
Зязюн, І. А. Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям / І. А. Зязюн. - С .80-94
Елканов, С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. - С .94-98
Кехо, Джон. Подсознание может всѐ! / Д. Кехо. - С .99-107
Дейтс, Боб. Жизнь после потери / Б. Дейтс. - С .108-113
Кл.слова: смерть
Козина, Н. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини / Н. Козина. - С .114-115
Коулмен, Пол. Как сказать ребенку о… / П. Коулмен. - С .116-127
Мольц, Максуэл. Я – это Я, или Как стать счастливым / М. Мольц. - С .128-134
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .135-149
Кл.слова: Игры-релаксации, Адаптационные игры, Игры-формулы
ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності / І. А. Зязюн. - С .150-166
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .167-176
Петрова, Е. А. Жесты в педагогическом процессе / Е. А. Петрова. - С .177-193
Сорины, сестры. Язык одежды / сестры Сорины. - С .194-225
Альфред, Альфред. Психология мимики. Как читать мысли по лицу / Б. Альфред. - С .226-257
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .258-277
КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .278-287
Зязюн, І. А. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності / І. А. Зязюн. - С .288-291
Буяльський, Б. А. Курс на майстерність / Б. А. Буяльський. - С .289
Горбушина, Л. О. Виразне читання / Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. - С .290-291
Дихання і голос як елементи педагогічної техніки
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів / К. С. Станіславський. - С .292
Браун, Ліліан. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос / Л. Браун. - С .293-300
Чихачов, В. П. Культура і техніка мовлення вчителя / В. П. Чихачов. - С .301-305
Бабич, Н. Д. Основи культури мовлення / Н. Д. Бабич. - С .306-310
Введенська, Л. О. Людське слово могутнє / Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. - С .311-312
Ладиженська, Т. О. Живе слово / Т. О. Ладиженська. - С .313-314
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені / К. С. Станіславський. - С .315
Дикція як елемент педагогічної техніки
Буяльський, Б. А. Поезія усного слова / Б. А. Буяльський. - С .316-318
Прянишников, А. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос / А. Прянишников. - С .319
Горянська, І. П. Основи сценічної майстерності / І. П. Горянська. - С .320-364
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .365-376
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .377-400
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .401-414
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Майстерність педагогічного спілкування / І. А. Зязюн. - С .416-426
Зязюн, І. А. Комунікативність учителя / І. А. Зязюн. - С .427-439
Зязюн, І. А. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура / І. А. Зязюн. - С .440
Кан-Калик, В. А. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання / В. А. Кан-Калик. - С .428-429
Риданова, І. І. Основи педагогіки спілкування / І. І. Риданова. - С .445-448
Щуркова, Н. Є. Практикум з педагогічної технології / Н. Є. Щуркова. - С .448-450
Савченко, О. Я. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування / О. Я. Савченко. - С .451-454
Філонов, Л. Б. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів / Л. Б. Філонов. - С .455-458
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння / І. М. Юсупов. - С .459-464
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .465-477
Кл.слова: позиционные игры
ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Атватер, Іствуд. Я вас слухаю... / І. Атватер. - С .477-480
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .481-502
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .503-510
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі / І. А. Зязюн. - С .511-525
Кл.слова: Театральне мистецтво
МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ
Томан, Іржі. Мистецтво говорити / І. Томан. - С .526-528
Кл.слова: виступ
Карнегі, Дейл. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно / Д. Карнегі. - С .529-531
Кл.слова: публічний виступ
Шейнов, В. П. Искусство убеждать / В. П. Шейнов. - С .532-566
Гандапас, Р. 101 совет оратору / Р. Гандапас. - С .567-570
Кл.слова: психолог-лектор, оратор
Самоукина, Н. В. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги / Н. В. Самоукина. - С .571-587
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Рогов, Е. И. Учитель как объект психологического исследования / Е. И. Рогов. - С .588-611
Кл.слова: тести психологічні
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .612-627
Кл.слова: тестування лектора, тестування викладача
УДК
ББК 74я73
Рубрики: Педагогічна техніка--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2 – 044.352: 37.02
Я 51


    Яланська, Світлана.
    Психологічні перспективи розвитку толерантності особистості в освітньому середовищі [Электронный ресурс] / С. Яланська. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- толерантність -- особистість -- взаєморозуміння -- особистісна відповідальність -- доброзичливість -- студент -- учень -- освітнє середовище
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.
   37(05)
   Н 37


   
    Наш український дім [Электронный ресурс] : науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори. № 2/2020 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 142 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
УКРАЇНОЗНАВСТВО
Задоя, І. Бо калина – символ України / І. Задоя. - С .4-12
Нахлік, Є. Григорій Сковорода як поет-преромантик / Є. Нахлік. - С .12-29
Антипович, Г. Іларіон Косенко: «Творімо велику частку, щоб створити велике ціле» / Г. Антипович. - С .29-37
Збожна, О. Від батьків до синів, або «Лампаду одні другим передадуть» / О. Збожна. - С .37-48
Бобрик, Д. Мова – то є просто звуки?! / Д. Бобрик. - С .48-54
НАУКОВІ РОЗВІДКИ
Астаф’єв, О. Найвищий тріумф поетичної техніки (новелістика Йосипа Позичанюка) / О. Астаф’єв. - С .54-70
Косякіна, О. Знищення пацієнтів психіатричних лікарень на території України під час нацистської окупації / О. Косякіна. - С .70-73
Смольницька, О. Поема Віри Вовк «Гріх святости» як сучасне переосмислення традиційного житійного сюжету / О. Смольницька. - С .73-89
Тимошик, М. Перші книги української еміграції повоєнної доби (на архівних матеріалах Великої Британії) / М. Тимошик. - С .89-99
Григорук, А. Йти по землі, як по вогні, і не стоптати білі ружі... / А. Григорук, М. Порох. - С .99-104
Савенко, Є. Золотий голос і золоте серце (до 120-річчя І. С. Козловського) / Є. Савенко. - С .104-110
ПРОЗА, ПЕРЕКЛАДИ, РЕЦЕНЗІЇ
Кодакова, М. Мости дружби і взаєморозуміння / М. Кодакова. - С .110-112
Смольницька, О. «Там замок прегарний, камінь з вапном, – / Хіба він не любо підніс шпилі?» / О. Смольницька. - С .112-133
Бондар, В. Останнє побачення й перша зустріч (спомин про Миколу Кравчука) / В. Бондар. - С .133-137
Кравчук, М. Дядьків хліб / М. Кравчук. - С .137-140
УДК
Рубрики: Викладання української мови
   Викладання української літератури

   Національне виховання

   Історія України

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

   Кафедра історії України та політології

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 29500
Кількість відвідувачів 1621
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя