Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (741)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчителі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 91(07)/К82
Автор(и) : Криловець, Микола Григорович
Назва : Фахова та методична підготовка майбутніх учителів географії: Теорія і практика [Електронний ресурс] : Монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :301 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 266-299. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 966-7391-62-0: 22.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 26.8р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі географії
Підготовка вчителів географії
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 59.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі економіки-- підготовка
літні оздоровчі табори-- підготовка вихователів
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення/ В. В. Васильєв. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки/ С. А. Товщик. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі/ Я. В. Кічук. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання/ Т. Г. Гуцан. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога/ І. В. Козик. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби/ Л. М. Завацька. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах/ О. В. Садовець. Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України/ І. В Ткаченко. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента/ О. О. Романовська. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера/ О. В. Пономаренко. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Д. Ю. Малков. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї/ С. П. Панченко. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці/ О. О. Поперечняк. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога/ О. М. Любарська. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих/ І. В. Фольварочний. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів/ Л. М. Степаненко. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи/ Л. Є. Клос. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів/ В. М. Кирилюк. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності/ С. Б. Фурдуй. Соціальні фактори педагогічної занедбаності/ Д. О. Стадник. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України/ І. М. Трубавіна. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді/ В. І. Лазаренко. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі/ М. М. Марій. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання/ О. В. Полозенко. Персоналістська концепція любові/ І. І. Киричок. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ С. В. Грищенко. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання/ Ю. В. Овод. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки/ Н. А. Демешкант. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога/ І. І. Киричок, М. О. Шевчук. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці/ Л. В. Рень. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею/ Л. М. Павлюк. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект/ С. П. Архипова, І. М. Литвин. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект)/ Т. І. Коленіченко. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля/ Л. В. Волик. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу/ Н. О. Падун. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями/ Ю. Г. Новгородська. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності"/ О. М. Денисюк. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів/ Т. І. Бутурлим. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії/ О. В. Філь. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Є. Є. Хилько. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови/ О. О. Русанова. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу/ І. Г. Карпова. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики/ Т. А. Равлюк. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/)/ Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Л. І. Смеречак. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності/ Т. М. Лесіна. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки/ В. О. Тюріна. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога/ О. А. Тимошенко. Способи розв’’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій/ Л. В. Буркова. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника/ Л. В. Аніщук. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. В. Гордієнко, С. Бобела. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті/ Н. І. Ашиток. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми/ Х. В. Миць. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі/ М. С. Швед, М. Є. Захарчук. Формування комунікативної культури мабйтнього соціального педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання/ Т. Г. Веретенко. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема/ Л. Я. Шпільчак. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової/ Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями/ А. П. Щербина. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті/ Г. І. Кліщ. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі/ О. Й. Литвак. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР)/ Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії/ Т. О. Логвиненко. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР/ О. М. Малишева.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Тезікова, Світлана Володимирівна, Потапенко, Сергій Іванович, Таран, Олена Миколаївна, Чувакова, Тетяна Григорівна, Палій, Олександр Анатолійович
Назва : Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу [Електронний ресурс] : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 20-21 травня 2011 р.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет іноземних мов, Кафедра германської філології, Кафедра англійської мови та методики викладання
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Матеріали III міжнародної науково-практичної конференції 20-21 травня 2011 р.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Анотація: У збірнику представлені роботи учасників конференції "Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу" проведеної в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя 20-21 травня 2011 р. Доповіді присвячені проблемам наукового аналізу теоретичних і прикладних досліджень у галузі філології, методики викладання іноземних мов, стандартам і програмам підготовки вчителя іноземної мови. Висвітлюються питання щодо змісту навчання іноземних мов на різних етапах, методів і засобів навчання, навчально-методичних комплексів для середніх загальноосвітніх і вищих навчальних закладів, підготовки вчителів тощо.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Портфоліо-- вчителі
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Педагогічна майстерність
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Географіч. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта вища
Німеччина-- ОСВІТА
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Роль екологічної етики у формування нової моделі взаємин людини з навколишнім природним середовищем/ Н. О. Александрович. Психологічний аспект визначення дорослості/ М. Г. Гордієнко. Використання соціальних сервісів та соціальних мереж в освіті/ С. В. Івашньова. Дослідження громадської активності сучасної студентської молоді/ О. В. Лісовець. Соціальна поведінка: сутність, типологічні та видові ознаки/ А. В. Лякішева. Значення батьківської компетентності в процесі сімейного виховання/ М. М. Марій. Формування духовного здоров’я особистостіяк сучасна педагогічна проблема/ Н. В. Науменко. Проблемы формирования школьного бюджета и расходов/ С. Рамазашвили. Портфоліо студента: дидактичний аспект/ Ю. А. Романенко. Инновационные ориентиры менеджмента учебного процесса/ Н. М. Созашвили. Соціалізація школяра у змісті діяльності дитячого закладу оздоровлення і відпочинку з денним перебуванням/ В. М. Солова. Сучасний стан виховання дітей у сім’ї/ Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. Механизмы и принципы конструирования картины мира личности/ В. Д. Черноиваненко. Порівняльно-педагогічні дослідження в туризмі: методологічний аспект/ Г. П. Щука. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Експериментальна перевірка ефективності методики формування потреби в самовдосконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Ways to get started in teaching writing autonomy/ N. Bluashvili. Оцінювання знань студентів з дисципліни "Органічна хімія" на фармацевтичному факультеті Івано-Франківського Національного медичного університету під час вивчення модуля № 1/ О. В. Боднарчук. Age peculiarities of the I-II year students and teaching speaking to esp students/ A. Gigauri. Використання відео на заняттяз з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Формування хронологічної компетентності учнів у процесі навчання історії/ Д. Л. Десятов. Організація навчання на практичному занятті з фізичної та колоїдної хімії/ А. М. Дмитрів. Принципи відбору текстового матеріалу для навчання читання іноземною мовою у вищих навчальних закладах/ М. П. Долматова, К. Г. Долматова. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін/ Н. С. Журавська. English proverbs and their translatability into the georgian language/ E. Katsiashvili. Виховання ціннісних орієнтацій старшокласників засобами ЗМІ/ І. І. Киричок, К. Б. Кузьмич. Педагогічний дизайн у контексті застосування мультимедійної презентації/ О. П. Мокрогуз. Методика формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Павленко. Teaching culture in business english classes/ М. Razmadze. Педагогічні умови ефективності самостійної роботи студентів/ М. О. Шевчук, В. Єршов. Результативність технології впровадженя педагогічних умов підвищення ефективності природничо-наукової підготовки іноземних студентів на підготовчих факультетах/ Т. А. Шмоніна. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Еколого-валеологічні знання як невід’ємний компонент еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя/ Л. В. Дрожик. Технологія портфоліо у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя/ В. Г. Кучерявець. Особливості викладання біологічної хімії для підготовки фахівців фармацевтичних і біотехнологічних виробництв/ Н. Г. Марінцова, А. М. Кричковська, М. В. Стасевич. Підготовка студентів спеціальності "дошкільна освіта" до формування у дошкільників рухових умінь і навичок/ С. І. Матвієнко, О. В. Варуха, ОлександрівнаОленченко С. О. Світлана. Інтерактивні технології навчання у професійній підготовці майбутніх економістів/ Г. І. Матукова. Професійне становлення студентів економічних коледжів: теоретичний аспект/ Л. О. Панасенко. Роль інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності студентів/ Т. В. Ходак. Педагогічні технології в екологічній підготовці майбутнього вчителя/ І. М. Щербак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Деякі питання дидактики в педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. Досвід духовно-морального виховання молоді в Німеччині/ С. В. Благініна. Із зарубіжного досвіду формування педпгогічної майстерності/ Т. В. Гордієнко. Освітні домінанти у діяльності німецької окупаційної влади на території Польщі (1939-1943 рр.)/ О. В. Давиденко. Теорія та практика освіта в історіографії славістів Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко. Коменіана у науково-педагогічній спадщині Федора Науменка/ Х. І. Калагурка. До історії створення першого національного підручника з органічної хімії для середньої загальноосвітньої школи/ Н. І. Лукашова. Історіографія проблеми роздільного навчання в Україні (на прикладі літературних джерел 1878- 1912 рр.)/ Ю. М. Мачача. Способы и приемы изучения немецкого как второго иностранного языка для школ Грузии/ М. Напирели. Професійна підготовка кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах України: досвід 60-80-х рр. XX ст./ В. В. Паржницький. Будинок юннатів Київського зоологічного парку: повоєнне десятиліття/ Л. П. Пата. Американський підхід до проблеми лідерства вчителя/ О. В. Пономаренко. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини XIX - початку XX ст.)/ С. І. Самаріна. Вплив ринкових процесів на надання освітніх послуг новозеландськими університетами наприкінці XX ст./ В. Ф. Ставцева. О вопросе обучения истории Грузии на неспециальных факультетах/ Т. Тамарашвили. Гуманістична спрямованість дидактичної системи С. Русової/ О. М. Таран. Ретроспективний аналіз розвитку сербської баянно-акордеонної школи/ О. А. Устименко-Косоріч. Ліцензування педагогічної діяльності вчителів у США в умовах неперервної педагогічної освіти/ Н. М. Щур. Стан і проблеми організації педагогічної практики в системі підготовки вчителів музики у вишах Китаю/ Юй Фей.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.42 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Вчителі музики-- підготовка у ВНЗ
Вчителі образотворчого мистецтва-- підготовка
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Естетичне виховання школярів-- засоби музичного мистецтва
Викладачі вищої школи-- музика
Зміст : Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення/ К. В. Герасимова. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики/ Н. І. Гречаник. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів/ В. С. Вергунова. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання/ С. С. Безпала. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти/ Т. Д. Грінченко. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. М. Василенко. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва/ Н. А. Сегеда. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах/ О. В. Єременко. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців/ О. О. Мергут. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у мабйтніх учителів музики/ О. О. Морозова. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу/ І. М. Назаренко. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки/ О. М. Павленко. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів/ Т. В. Раструба. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики/ Ю. Ф. Дворник. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы/ О. Г. Гроздовская. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти/ М. А. Михаськова. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. П. Прищепа. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі/ В. В. Ревенчук. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва/ В. В. Мішодченко. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання/ В. В. Гаснюк. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів/ С. Л. Ліпська. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики/ Ю. М. Найда. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця/ С. А. Сливко. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти/ О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики/ Н. С. Ільницька. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу/ С. П. Чорний. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики/ Л. А. Бірюкова. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації/ Т. В. Дорошенко. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики/ К. В. Кабриль. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти/ Т. М. Тімашева. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти/ В. М. Токар. Розвиток гуманістично орієнтоваої педагоічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст./ С. С. Горбенко. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики/ Л. М. Воєвідко. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект/ С. Л. Семчакович. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти/ Р. М. Силко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Сапон, Володимир
Назва : "Я Гоголя давно когда-то латинской азбуке учил”
Місце публікування : Деснянська правда. - 2017. - 7 вересня, (№ 36). - С.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- викладачі, випускники-- історія
Українська література-- історія, 19 ст.
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- персоналії видатних постатей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі ніжинської гімназії вищих наук
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 43163
Кількість відвідувачів 799
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя