Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (272)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гумор<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 16
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :249 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Вплив агрокліматичних умов на вирощування картоплі та зернових культур на Чернігівщині/ Ю. М. Дудар, О. Ю. Лавріненко. Регіональні особливості захворюваності населення Житомирської області/ А. В. Іванова. Сучасна радіаційна ситуація в Україні/ О. Г. Михалько. Екотопоніми Полтавської області та закономірності їх поширення/ Ю. В. Покатович. Екологічний стан ґрунтів Чернігівської області/ Т. С. Федірко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Формування теоретичного мислення в процесі евристичного навчання числових систем/ В. М. Андруша. Формування проективної діяльності в еврестичному навчанні тригонометрії/ В. О. Богдан. Використання СКТ у евристичному навчанні математики/ Я. В. Горох. Поверхневі поляритонні збудження в тонких плівках оксиду цинку (ZnO) на діелектричних та напівпровідникових підкладках/ Р. В. Залозний. Асимптотичні методи розв’язання диференціальних рівнянь/ А. Р. Заріпов. 1С Підприємство розрахунок комунальних платежів/ Я. С. Зінченко. Побудова розв’язку початкової задачі для лінійних диференціальних рівнянь другого порядку у вигляді ряду Тейлора/ Я. В. Мельник. Показники ефективності тесту в MOODLE/ В. В. Петриченко. Організація пошуку на платформі "1С"/ К. О. Пилипенко. Порівняльна характеристика середовищ розробки онтологій/ А. О. Пузиренко. Розробка веб-порталу/ Т. А. Пучка. Побудова формальнного розв’язку задачі коші для лінійного диференціального рівняння другого порядку з параметром та іррегулярною особливою точкою/ І. А. Рудько. Розгортання кластера hadoop на базі платформи DOCKER/ Д. І. Сільченко. Сфери використання тестів досягнень/ Д. М. Трухан. Застосування подвійних степеневих рядів до побудови асимптотичних розв’язків диференціальних рівнянь першого порядку/ О. О. Цирин. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Сучасна історіографія Веймарської Республіки/ В. В. Баров. Репресивні заходи радянської влади щодо ніжинського дисидентського гуртка на рубежі 1960-70-х рр./ Ж. П. Бондаренко. Археологія знання М. Фуко/ О. Г. Гречка. УРСР на міжнародній арені в 1944-1953 рр./ Ю. А. Демченко. Пенсійне забезпечення ніжинців у роки десталінізації/ А. О. Донець. Сміх і гумор у Київській Русі/ О. О. Дученко. Зовнішня політика США за президенства Теодора Рузвельта (1901-1909)/ Ю. В. Костіна. Особливості вивчення періоду нової історії в загальноосвітніх навчальних закладах/ Т. П. Лукашевич. Боротьба більшовицької влади з релігійними чудесами на Чернігівщині на початку 1920-х років/ Т. П. Лукашевич. Характер козацько-татарських відносин у другій половині XVI – на початку XVII ст./ В. В. Мазурик. Концептуальні засади профільного навчання історії в системі шкільної освіти/ І. І. Мойсейчук. Становлення шкільного курсу історії в навчальних закладах України (з найдавніших часів до поч. ХІХ ст.)/ О. П. Моціяка. Ситуація в Хорватії у початковий період Другої світової війни (1939-1941 рр.)/ О. П. Моціяка. Діяльність Ніжинського громадського банку (1872-1917 роках)/ К. Ю. Сиволожська. Заснування Ніжинської міської думи та її діяльність у 60–90-х рр. ХІХ ст./ К. Ю. Солодка. Кукрецька міграція наприкінці мезоліту й початок "неолітизації" Українського Лісостепу/ Н. М. Солодовник. Дипоматичні відносини Кубані з українськими державними утвореннями у 1917–1920 рр./ Р. І. Хандога. Організація навчального процесу у Ніжинській музичній школі в період окупації 1942-1943 рр./ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Експресивний потенціал онімів у поезіях В. Стуса/ І. В. Бутко. Деякі структурно-семантичні особливості складних багатокомпонентних речень з сурядністю і підрядністю в художньому мовленні Павла Загребельного/ І. В. Доліна. Односкладні речення як мовна домінанта ідіостилю Є. Гуцала/ О. В. Лепьошкіна. Лексико-семантичні аспекти функціонування української прагмоніміки на позначення овочевих культур/ І. Г. Примак. Вербалізація концепту любов у новелі Григора Тютюнника "Три зозулі"/ В. Л. Самборин. Метафора на позначення прагмонімних номінацій у сучасній українській мові/ О. Д. Северин. Творчество М.Булгакова в 20-е годы и место в нем повести "Собачье сердце"/ А. И. Станова. Граматична характеристика фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини/ А. С. Стрілець. Фразеологічні одиниці на позначення характерних рис людини у творах Марії Матіос/ О. В. Цехмістер. Використання звуконаслідувальних слів у творчості Ліни Костенко/ К. В. Цибаровська. Фразеосемантичне поле "зовнішній вигляд людини" в українській мові/ А. Ю. Шоха. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Стратегії розвитку навчальної автономії в процесі вивчення іноземної мови/ О. С. Роганіна. Основні аспекти впровадження матеріалів англомовних пісень у навчальний процес задля формування соціокультурної компетентності учнів середньої школи/ А. В. Штацька. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Педагогічні умови ефективного використання заохочення і покарання як методів виховання/ Л. В. Бондарчук. Вивчення стану функціонування методичної роботи в ДНЗ / Л. В. Богомаз. Закономірності та принципи педагогічного керівництва дошкільним навчальним закладом/ О. І. Борисенко. Устная публичная речь руководителей общеобразовательных учебных заведений/ Н. М. Боровик. Театралізована діяльність дошкільників як чинник розвитку дітей/ Т. Ю. Гергало. Проблема підготовки дитини до школи у сучасній дошкільній освіті / А. Д. Горкавенко. Психологічне благополуччя як актуальне переживання/ В. В. Драшпуль. Сучасний стан дослідження гендерних особливостей розуміння щастя/ В. М. Жорова. Проблема класифікації дослідницьких умінь/ Я. Зорко. Особистісна готовність до материнства жінок з різним рівнем агресії/ В. С. Кезля. Сутність інноваційної педагогічної діяльності/ І. О. Манжуровська. Роль засобів наочності у процесі навчання молодших школярів/ А. В. Мешкова. Естетичне виховання молодшого школяра на уроках літературного читання/ М. В. Мусієнко. Проблема визначення поняття цінність у науковій думці України і за кордоном/ О. Поливко. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку: постановка проблеми/ А. М. Примаченко. Чинники емоційного вигорання вчителя/ Л. С. Прокопенко, А. Ю. Ромаскевич. Маніпулятивний вплив у діловому спілкуванні освітян/ А. Ю. Ромаскевич, Л. С. Прокопенко. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ/ А. Ю. Ромаскевич. Проблема формування здорового способу життя у дошкільній освіті/ Н. М. Салинко. Розвиток творчості дітей старшого дошкільного віку в процесі музично-ритмічної діяльності/ О. В. Сокол. Особливості учбової мотивації сучасних підлітків/ Л. В. Старікова. Специфіка управління освітньою установою/ Ю. М. Тетюра. Психологічні особливості переживання батьками народження першої дитини/ А. П. Чепуль.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єремєєва К.
Назва : "Перчити і приперчувати!": завдання радянських сатиричних видань (на прикладі журналу "Перець")
Місце публікування : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2018. - N 1. - С. 126-141. - ISSN 0130-5247 (Шифр У313005/2018/1). - ISSN 0130-5247
УДК : 94(477)«1941/1991»:[821.161.2-7:070.487]
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): радянська сатира--преса--гумор Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 94 (100) «05/…»/Р 56
Автор(и) : Ричка В. М.
Назва : Над чим сміялися в Київській Русі
Кільк.характеристики :12 с
Місце публікування : Український історичний журнал: Науковий журнал/ НАН України; Інститут історії України; Інститут політичних і етнонаціональних досліждень ім. І.Ф.Кураса. - Київ: Редакція "УІЖ", 2014. - N 5. - С. 21. - ISSN 0130-5247 (Шифр У313005/2014/5). - ISSN 0130-5247
УДК : 94 (100) «05/…» + (477.25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): київська русь--сміхова культура--анекдот--релігійний гумор--ритуальний сміх Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі/ А. В. Билим. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики/ В. М. Гапон. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації/ М. С. Довбенко. Зображення чотирикутників у паралельній проекції/ Д. Б. Зубрицька. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор"/ В. В. Іванюк. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY"/ Д. А. Коваленко. Основи програмованого навчання/ А. В. Комісарик. Постановка задачі аналізу методів архівації даних/ С. А. Мисаковець. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань/ О. А. Павленко. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь/ О. А. Павленко. Уроки PISA для вчителів математики/ А. Ю. Пальчуківська. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики/ О. В. Пирковська. Критерії аналізу алгоритмів сортування/ Я. Ю. Ященко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України/ А. Р. Добкевич. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть/ О. О. Дученко. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа/ В. М. Лях. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році/ О. В. Пластун. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст/ М. П. Примостка (Баран). До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.)/ О. М. Сохань. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії/ В. В. Шебела. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики/ В. В. Шебела. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Порушення мовних норм у засобах масової інформації/ Г. О. Балицька. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка/ Т. В. Бойко. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха/ Н. В. Головня. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного/ А. В. Даниленко. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології/ І. А. Драбинога. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові/ Ю. В. Желада. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ І. Г. Зарванська. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові/ В. П. Козловець. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка/ Н. О. Лотиш. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору/ М. М. Якименко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови/ П. П. Балін. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови/ В. А. Богдан. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE/ Т. В. Вераксич. Труднощі вивчення англомовної лексики/ Є. А. Костюк. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування/ Т. А. Рябуха. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів/ Н. С. Шульга. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості/ О. Ю. Антонова. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації/ О. М. Бакун. Стресостійкість студентів університету/ А. Ю. Бандоля. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності/ Д. Ю. Бандуріна. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці/ А. Р. Беретеньова. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку/ С. В. Білошицька. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури/ А. О. Бузюн. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти/ А. В. Висовень. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності/ М. Ю. Голован. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища/ А. В. Даниленко. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків/ Д. В. Данько. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників/ А. І. Дяченко. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків/ Д. В. Євтушенко. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні/ Д. Ф. Козел. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей/ О. В. Короткіна. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів/ І. Ю. Куц. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї/ С. Г. Максименко. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості/ Є. О. Матюха. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища/ С. С. Медвідь. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів/ К. В. Михайліченко. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні/ Я. В. Михайлюк. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі/ Ю. В. Могильна. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці/ В. В. Молібог. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти/ Н. Ф. Руденко. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі/ Н. Ф. Руденко. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період/ Ю. М. Хилько. Духовність і ціннісні орієнтації молоді/ І. В. Шинкаренко. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку/ Л. А. Юрченко. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості/ О. Ю. Булавенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(059)/І-77
Назва : Історичний альманах [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 12
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :96 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 03.01.21
УДК : 94(059)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра історії України та політології
Зміст : Спонукальні мотиви та зміст покарання деревлян княгинею Ольгою: літописні сюжети і науковий аналіз/ Н. В. Капленко. Історичні практики політичних убивств у середовищі києво-руської князівської еліти (кінець IX – наприкінці XI ст.)/ С. О. Чаплай. Правовий статус жінки у Київській Русі: джерельний аналіз/ А. А. Карпенко. Україно-російські взаємовідносини у наукових дослідженнях Пантелеймона Куліша/ В. О. Демченко. Джерела вивчення історичної антропометричної науки/ А. М. Коваленко. Тютюносійні господарства Ніжинського повіту в ХІХ ст./ М. П. Примостка. Л. Є. Кеніг: шлях від робітника до мільйонера/ П. І. Максименко. Відновлення більшовицької влади на Кролевеччині у 1919 р./ О. В. Пластун. Історія діяльності Ніжинського Окружного Дисциплінарного Суду в 1926 – 1928 рр.: бюрократичне маніпулювання чи правова необхідність?/ О. М. Сохань. Система нацистської пропаганди в Україні (1941–1943 роки)/ Б. М. Яременко. Жінки у навчально-виховному процесі Ніжинської вищої школи (1945 – поч. 60-х рр.)/ А. В. Чаленко. Дорогою життя Миколи Куриленка/ М. М. Чайка. Розвиток дитячого туризму в Палаці дітей та юнацтва Соломянського району Києва у 2000–2018 рр./ М. І. Козачук. Сміх і гумор: теоретичний аспект/ О. О. Дученко. Гендерна рівність: теоретичні пошуки в сучасному історіописанні/ В. В. Луценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ролік A.В., Плотніков Є.О.
Назва : Проблема людської ідентичності у творах М. Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 332-346 (Шифр 80:008/Л 64-223210)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гоголь, творчість, гумор, сміх, гротеск, комедія, реалістичні елементи, світосприйняття, пошук, ідентичність
Анотація: У монографії Андреаса Ларсона «Гоголь і проблема людської ідентичності» акцентується, що проблема людської ідентичності червоною ниткою проходить через всю творчість Гоголя і що в художніх творах Гоголя його погляди на життя завуальовані і можуть бути прочитані лише в широкому контексті. Гоголь, підкреслює А. Ларсон, який з самих ранніх років шукав справу, що могла б принести користь людям, успіхом «Вечорів на хуторі біля Диканьки» проявив свій комічний талант. З тих пір він вважався комічним автором. У той час Гоголь ще думав, що його фантастичні світи повинні були здаватися читачам комічними з тих самих причин, через які вони здавалися такими йому самому. Лише після того, як реакція публіки на комедію «Ревізор» показала, що навіть його друзі реагували на цей твір інакше, ніж він передбачав, Гоголь почав сумніватися в силі сміху. Від того моменту він ставав все більше і більше дидактичним. Гоголь сподівався, що «Ревізор» здійснить на людей більший вплив, аніж написані ним повісті, оскільки розглядав театр засобом масового впливу. У чудернацькому світі комедії, який ґрунтується на неправильній ідентифікації дійових осіб, Гоголь чітко визначає сміх як єдиний позитивний персонаж в п’єсі. У цьому полягає його теорія дидактичного ефекту комічного гротеску. Лише за допомогою сміху читач може звільнитися від гротеску, відійти вбік і розірвати його пута. Гоголь наділив своїх персонажів такими рисами, шо вони, всупереч тотальній відсутності позитивних якостей, були схожими на реальних людей. Тим самим він сподівався, що публіка зможе ідентифікувати себе з цими персонажами і, розриваючи пута гротеску, позбудеться своїх власних недоліків та пороків, своєї власної низькопробності. Його помилка, на думку А. Ларсона, полягала в тому, що переважна більшість публіки мала абсолютно іншу вихідну точку зору в питаннях світосприйняття, аніж Гоголь. brГоголь визначав сюжет своєї творчості як «душа людини», при цьому, стверджує німецький дослідник, він не знав достеменно ні своєї власної особистості, ні тим більше ідеальної особистості людини. Він почав послідовно підсилювати реалістичні дидактичні елементи в своїх творах, щоб таким чином примусити читача прийняти авторську точку зору. Таким чином, за словами А. Ларсона, він зґвалтував сам себе. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 57241
Кількість відвідувачів 990
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя