Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гімназії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна к контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творв/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття ріних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експерементальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до прфесійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 56 : Проблеми філології, історії та культури ХІХ-ХХ ст. в сучасному науковому контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.90 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Зміст : До питання літературної освіти Миколи Гоголя: російська мова і словесність у Гімназії вищих наук/ Ю. В. Якубіна. "Вечера на хуторе близ Диканьки": Проблема метода и стиля. Взгляд сегодня (на материале росийських и украинских источников)/ Н. М. Жаркевич. До питання про особливості художнього мислення В. Розанова і творчість М. Гоголя/ К. П. Ісаєнко. Авангардний наратив: оголення дескрутивних практик/ О. М. Капленко. Сім’я в "системі надлюдського" (за матеріалами роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля")/ О. Г. Ковальчук. Лексико-фразеологічні одиниці та їх стилістична роль в епістолярії П. Куліша/ О. В. Банзерук, Ю. О. Шакура. Розмовна лексика в ідіостилі Ю. Мушкетика/ Н. М. Пасік. Роль Миколи Сулими у формуванні мовознавчої думки20-30-х років ХХ ст./ Т. М. Сидоренко. Марксизм в історичній науці/ Л. В. Таран. Про маси та історію/ Т. В. Кушерець. Про виникнення астрономічних знань у пізньму палеоліті/ О. Ю. Москаленко. Історія литовсько-рязанських та литовсько-нижньогородських взаємин у східно-слов’янських історіографіях ХІХ-ХХ ст./ В. О. Василенко. Гетьман І. Мазепа та Ніжинський козацький полк/ О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. Взаємини катеринославських дворян і євреїв у переоформлений період (друга половина ХІХ ст.)/ І. О. Кочергін. Окремі аспекти природоохоронної політи Росії в ІІ пол. ХІХ - на поч. ХХ ст. (на прикладі фабрично-заводської промисловості)/ О. В. Крупенко. Ліберально-демократичний рух на Північному Лівобережі України напередодні офіційного виникнення політичних партій на початку ХХ ст./ О. П. Кривобок. Діяльність есерів-максималістів на Харківщині та полтавщині (1906-1907 рр.)/ С. М. Коломієць. Договір УГА з Добровольчою армією А. Денікіна: вимушений крок чи зрада українській соборності?/ Р. В. Тимченко. Польська національна освіта у Наддніпрянській Україні в добу Центральної ради (березень 1917 - квітень 1918 рр.)/ М. В. Потапенко. Проблема кордонів у контексті налагодження українсько-білоруських відносин 1918 році/ В. В. Мартиненко. Жіночі делегатські збори в УСРР: мета і сутність функціонування, організаційна структура, значення (1920-1933 рр.)/ Н. М. Нагорна. "Січнева весна" 1987 року та їх роль у кадрових трансформаціях Української РСР/ Ю. В. Кузьменко. Науково-педагогічна діяльність В. Ю. Данилевича в Київському університеті/ А. О. Гомоляко. До питання про так званий "розгром" музею М. Гоголя директором Й. Леціусом/ П. П. Моціяка. Микола Ге і його учень Степан Яремич/ О. В. Лисенко. Театральне життя Чернігівщини як складова культурно-історичного процесу в Україні 90-х рр. ХХ ст./ М. В. Семенова. особова справа Ю. Ф. Карського в Arhiwum Panstwowe m. St. Warszawy/ О. Г. Самойленко. Згадаємо їх поіменно: безповоротні втрати особового складу 125 ГБАП у роки Великої Вітчизняної війни/ С. М. Крапив’янський.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 63.3(4Укр-4Чер)я7/Н 12-571679
Назва : На допомогу вчителю історії. Краєзнавчі матеріали [Електронний ресурс] : Навчальний посібник. Вип. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :78 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 78. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 63.3(4Укр-4Чер)я75
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Викладання краєзнавства в школі
Зміст : Ніжин у світлі останніх археологічних відкриттів/ В. М. Гладилін, І. С. Кедун. Загальний огляд ніжинської торгівлі у ХІХ ст./ П. П. Моціяка. Педагогічна діяльність Йосифа Добіаша в гімназії Інституту князя Безбородька/ П. П. Моціяка. Історико-філологічний інститут князя Безбородька в 1917−1920-х рр./ П. П. Моціяка. "Огради жизнь, имущество и честь русских людей, и всю исстрадавшуюся Россию…" – жовтневі події 1905 року в Ніжині/ О. О. Лейберов. Військовополонені у Ніжинському повіті Черниговської губернії у роки Першої Світової війни/ О. О. Лейберов. Заходи німецької окупаційної влади з встановлення "нового порядку" в Ніжині у 1941−1942 рр./ О. О. Лейберов. Життя і подвиг військового льотчика Люби Губіної/ С. М. Крапив’янський. Функціонування кімнати-музею Миколи Гоголя в Ніжинському Історико-філологічному інститутікнязя Безбородька/ П. П. Моціяка. Духовне життя ніжинського студентства (кінець ХІХ – кінець ХХ ст.)/ Р. А. Дудка.
Анотація: У збірнику представлені статті з історії нашого міста, які охоплюють період від найдавніших часів до сучасності. Ці матеріали стануть у нагоді вчителям історії, учням та студентам на заняттях з краєзнавства.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Шамшуріна Є. С., Дута І. В.
Назва : Шкільний Європейський клуб [Електронний ресурс] : Конкурсна робота Ніжинської гімназії №16
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Управління освіти Ніжинської міської ради, Міський методичний кабінет
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Виховні заходи в школі
Сценарії масових заходів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): день святого валентина--різдво в європі
Анотація: Дана конкурсна робота включає опис досвіду роботи шкільного європейського клубу Ніжинської гімназії №16 з наданням сценаріїв деяких виховних заходів. Метою даного посібника є поширення досвіду роботи шкільного європейського клубу та популяризація ідеї охоплення учнів і молоді роботою у ньому.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :297 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Професійна педагогічна діяльність/ Л. Л. Білан. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів/ О. О. Велігура. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва/ С. С. Горбенко. Виховне значення Богослужбового співу/ А. П. Карпенко. Депривація як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Красницька. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Лі Данься. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики/ О. П. Мельник. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів/ Мен Фаньцзюань. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури/ Л. І. Паньків, Н. А. Василенко. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах/ О. М. Пархоменко. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема/ Г. А. Пахомова. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики"/ Є. В. Плющик. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ О. М. Пономарьова. Соціокультурний концепт хорового виконавства/ Л. І. Сверлюк. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті/ Я. В. Сверлюк. Хорове виконавство на сучасному етапі/ С. А. Федюра. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів/ С. В. Харицька. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ/ А. А. Харківська. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості/ В. О. Холоденко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП/ Н. Б. Арсеньєва. Діти та метод ТРR/ Н. Блуашвілі. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки/ Н. В. Глушаниця. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва/ О. О. Золотарьова. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали"/ В. О. Конопля, С. О. Бурчак. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів/ А. М. Михалюк. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування/ Є. В. Роговська. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа"/ Я. М. Рудик, Р. А. Струк. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики/ О. В. Спіліоті. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної/ О. М. Тепла. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах/ Л. І. Циганюк. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики/ І. О. Цюряк. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ/ О. Д. Чурікова-Кушнір. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми/ М. О. Шевчук. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. М. Щербакова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін/ Т. О. Бодрова. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти/ В. С. Вергунова. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Б. Горбенко. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності/ І. І. Заплішний, В. В. Боровик, П. І. Кузьменко. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури/ І. А. Княжева. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики/ Е. В. Комиссаренко. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників / Н. М. Костриця. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання/ В. О. Неретін. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики/ С. А. Новосадова. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики/ Л. А. Пастушенко. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів/ О. В. Полозенко. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів/ Ю. Ю. Пришупа. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Б. Стратан-Артишкова Т. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності/ Т. В. Фурсикова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа/ Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського/ В. М. Благінін. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті/ Ген Цзинхен. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу/ М. М. Гладченко. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники/ О. А. Кавунник. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні)/ В. В. Ковнер. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України/ Н. П. Кресан. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття/ Ю. М. Лимарєва. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.)/ Ю. М. Мачача. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США/ О. В. Михайленко. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання/ Т. В. Раструба. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз / Г. В. Стець. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи/ Т. В. Тарнавська.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 74 : Серія "Філологічні науки". № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 1 .
    До 200-ліття від Дня народження Т. Г. Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)5
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Життєві та творчі взаємини Т. Шевченка з випускниками Гімназії вищих наук кн. Безбородька (1838–1843)/ Г. В. Самойленко. Тарас Шевченко в російській критиці (1840–1861)/ П. В. Михед. Мотив національного сорому в романі П. Куліша "Чорна рада" та історіософських поемах Т. Шевченка періоду "трьох літ"/ О. М. Моціяка. Гоголь и его сестры "брат по небесному, высшему родству…"/ Ю. В. Якубина. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. До питання про творення канону, деканонізацію та роль інтерпретаційної традиції/ Н. М. Сквіра. Симулякры о психозе Гоголя/ В. А. Скавыш. Вертепна модель міста у М. Гоголя та В. Підмогильного/ Є. Є. Прохоренко. Візуальне у конфлікті ролей (етюд М. Коцюбинського "Цвіт яблуні")/ О. Г. Ковальчук. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка/ Н. І. Михальчук. "Старший боярин" Тодося Осьмачки як казка/ І. О. Стребкова. Микола Руденко: реалізація світоглядних ідей у дитячій літературі/ О. М. Капленко. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог")/ В. П. Хархун. The Unity of the Ontological Origins – Eros and Thanatos in the Plot of Modern Ukrainian Dramaturgy/ O. V. Kohut. Постмодерністські модифікації образів Робінзона та П’ятниці: головні тенденції та тренди/ Т. В. Михед. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури: проблеми і перспективи розвитку/ К. П. Ісаєнко. Збереження національно-культурної специфіки тексту при перекладі реалій у оповіданнях письменників США ХVІІІ–ХІХ ст./ О. О. Нагачевська. "Імперія" Ришарда Капусцінського: від репортажу до літератури/ О. С. Шеремет. Авторські смислові виміри оригінального тексту М. Фуко та його сумнозвісний вирок про "смерть автора"/ Т. Ю. Миронова. Чи був Кафка юдейським пророком: контексти та інтерпретації/ Л. М. Остапенко. The reception of Joseph Heller іn domestic literary theory (Ukraine, Russia)/ S. O. Vinderskikh. Жанровая доминанта шпионского романа Эрскина чайлдерса "Загадка песков"/ М. В. Норец. МОВОЗНАВСТВО ; Лексичні засоби вербалізації концептосфери сакрального в поетичних текстах Тараса Шевченка/ Н. І. Бойко. Конверсійні процеси в ідіолекті Тараса Шевченка/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Реалізація грамеми "напрямок руху: кінцевий пункт руху" прийменниково-відмінковою формою знахідного (на матеріалі художнього мовлення Т. Г. Шевченка)/ Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. Редуковані синтаксичні структури в художньому мовленні Тараса Шевченка/ Н. М. Пасік, С. П. Шевченко. Стилістичні можливості фонетичних засобів у творчості Т. Г. Шевченка/ А. М. Кайдаш. Диференційні особливості девербативів стану/ О. М. Петрик. Вербализация "внешнего человека" в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ И. В. Проха. Лексико-семантичне поле "ювелірні прикраси" в англомовних енциклопедіях/ О. В. Цобенко. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; До питання розвитку театрального мистецтва Чернігівщини/ Л. І. Драчук. Художній стиль як опредметнення картини світу/ Л. Л. Корнєєва. АРХІВНІ РОЗВІДКИ ; Дослідження спадщини Г. Сковороди діаспорним вченим, істориком Д. Г. Олянчиним (архівні матеріали)/ Д. Блохин.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 28 : Сторінки історії і культури Полісся та України в сучасному висвітленні
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- історія назви
Зміст : Значение жизненного подвига Н. В. Гоголя для воспитания христианской морали у студенческой молодежи/ М. А. Антонец, Е. А. Ковнатор, Д. И. Христов. Топоніміка як важливе джерело етногенетичних долсіджень/ В. М. Пугач. Принцип историзма и его освещение в критических работах А. Фадеева/ Г. В. Самойленко. Топографічні домени давньоруського Новгород-Сіверського/ І. С. Кедун. Історія розвитку інституту виробів на українських землях (Х - ХІІ ст.)/ В. Г. Москаленко. До історії оборонного будівництва України: геополітичний фактор в утворенні та розвитку фортифікаційних систем/ О. В. Жукова. Літописні назви Ніжина в історії та легендах міста/ О. М. Уривалкін, Ю. В. Кузьменко. Суспільно-політичне становище Ніжина у XVIII столітті: інкорпорація чи централізація?/ О. В. Ростовська. Правовий статус ніжинських греків та їх взаємовідносини з місцевим населенням/ М. Кухаречко. До історіографії вивчення греків Одеси/ В. С. Волониць. Вибори до органів міського самоврядквання та їх діяльність в Чернігівській губернії у 70-х рр. ХІХ ст./ Ю. О. Нікітін. Особливості формування громадської думки про російські та українські військові поселення першої половини ХІХ століття/ О. В. Пономаренко. Роль грецьких підприємців у розвитку торгівлі у Північному Приазов'ї (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. В. Новікова. Доля селянського посла В. Хвоста в контексті питання про альтернативний шлях боротьби українського селянства/ Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. Кирило-Мефодіївське товариство: дослідження припиняти рано/ Є. М. Луняк. Організація керування медико-санітарною стправою в Харкові до великих реформ ХІХ століття/ І. Ю. Робак. "Душа інститутської гімназії": штрихи до портрета Йосифа Добіаша/ П. П. Моціяка. Внутрішня політика царського уряду та її вплив на промисловий розвиток Лівобережжя у 60-х - 90-х рр. ХІХ ст./ О. В. Крупенко. Український фемінізм на тлі європейського жіночого руху (ХІХ - початок ХХ ст.)/ Є. М. Страшко, Н. М. Ковтун. Горлівські події 16-17 грудня 1905 р.: подолання стереотипів/ С. А. Євсеєнко. Студентські заворушення у чернігівській духовній семінарії в 1905 - 1907 рр./ Н. О. Ципляк. Петро Дятлов - забута постать в українському революційному русі початку ХХ століття/ О. П. Кривобок. Жіноцтво у виборчих компаніях 1917 року: крок до демократії/ О. В. Оніщенко. Територіальний устрій української автономії в березні-жовтні 1917 р.? російський, український, польський погляд/ П. П. Овдієнко, М. В. Потапенко. Комплексний підхід до вивчення регіональної історії в період революції 1917 р./ А. Г. Нітченко. Роль і місце Чернігівщини в українсько-білоруському територіальному протистоянні 1918 р./ В. В. Мартиненко. Українська інтелігенція та "трудовий принцип" Директорії УНР/ О. О. Лейберов. Наукова діяльність О. І. Покровського у 20- рр. ХХ ст.: конформізм чи методологічне переродження?/ О. Г. Самойленко. Духовенство в громадсько-державних організаціях у 20- рр. ХХ ст./ Т. Г. Бобко. Спроба встановлення цивільної української адміністрації у повстанському запіллі восени 1943 року/ Г. М. Стародубець. Взаємовплив урбанізаційних та міграційних процесів в Україні у другій половині ХХ ст./ І. В. Субботіна. Закордонне українство як чинник історичного державотворчого процесу/ С. М. Вдовенко. Історичні основи сучасного сільського герботворення в Лівобережній Українф на прикладі символів населених пунктів Яготинського району Київської області/ О. В. Желіба. Аб выніках этнаграфічного даследавання беларуска-украінскага памежжа у 2003-2004 гадах/ Ю. С. Курпэева. Історичні передумови появи договорів на виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних робіт в цивілістиці/ М. М. Веліканова. Проблеми становлення та організації Дерманського Святотроїцького монастиря на Волині (друга половина XVI - перша половина XVII століття)/ Н. М. Лопацька. Методика викладання мов за концепцією І. С. Орлая/ Т. О. Білик. Розвиток початкової освіти серед єврейського населення Півдня України у ІІ половині ХІХ ст./ Н. В. Херсонець. Правове становище учнів гімназії Півдня України (друга половина ХІХ століття)/ А. В. Тарасов. Просвітницьке спрямування/ І. І. Дрогобицький. Формування правової бази освіти в Україні в умовах багатокультурності (1991-2004)/ О. Г. Баранков. З повагою на відстані/ П. О. Руденко. Приріст населення в "Государевих описних Малоросійських розкольних слободах" у другій половині XVIII ст./ Ю. В. Волошин. Нові відомості до біографії Івана Халанського/ О. В. Гринь. Матеріали з історії греків Ніжина та Північного Приазов'я у фондах російського державного архіву давніх актів/ А. В. Гедьо.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 3 : Гоголь М. В. - випускник Ніжинської гімназії вищих наук та його творчість
Вихідні дані : Ніжин: НДПІ ім. Миколи Гоголя, 1992
Кільк.характеристики :171 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.00 крб.
ББК : 83.3(4Укр) + 74.583(4Укр) + 83.3(2=Рус)5-8
Предметні рубрики (Галузі знань): Гоголезнавчий науково-методичний центр
Зміст : Ранний период творчества Н. В. Гоголя/ Г. В. Самойленко. Гоголь Н. В. и Кулжинский И. Г. (К вопросу о становлении исторических взглядов)/ Н. М. Жаркевич. Ученик-учитель (к истории взаимоотношений Гоголя и Кулжинского)/ В. Д. Денисов. Об источниках "Славянской мифологии" Г. В. Гоголя/ Ф. Т. Евсеев. О романтизме Гоголя/ И. В. Карташова. Стилистические функции однородных членов спредложения в "Вечерах на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя/ Л. В. Клочко. О лексическом своеобразии повести Н. В. Гоголя "Старосветские помещики"/ В. Г. Коваленко. Традиции украинских исторических песен "про зраду" и "поруйнування" (уничтожение) Запорожской Сечи в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ Т. М. Чумак. "История Русов" - источник незавершенного романа Н. В. Гоголя о нежинском полковнике - гетмане Острянице/ З. В. Кирилюк. Некоторые проблемы интерпретации гоголевского текста/ С. А. Гончаров. Гоголевский миф о Петербурге/ Н. Н. Агаева. Синтаксические доминанты повести Гоголя "Портрет"/ Н. Н. Арват. Художественное время в повести "Нос" Н. В. Гоголя/ В. А. Сидоренко. Структурно-содержательные характеристики прозаического монолога повестей Н. В. Гоголя/ М. П. Панфилов. Литературный генезис образа лжеца в "Резизоре" Н. В. Гоголя (Н. В. Гоголь и А. А. Шаховской)/ И. В. Александрова. Паралингвистическая ситуация в произведениях Н. В. Гоголя как отражение национальнорй украинской жестовой специфики/ Т. В. Бассак. Литература в духовном становлении подростка (к изучению жизни и творчества Н. В. Гоголя в школах Черниговщины)/ В. Г. Шульженко. Традиции гоголевской сатиры в дореволюцинном творчестве Янки Купалы/ Т. Б. Лиокумович. Перші переклади творів М. В. Гоголя на українську мову/ Ф. С. Арват. Старицький М. П. як перекладач/ Ф. С. Арват. Космическая символика Н. В. Гоголя и ее передача в переводе ("Ночь перед рождеством")/ М. А. Новикова, И. Н. Шама.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 35 : Філологія, історія та культура Полісся на перетині думок
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 17.70 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Зміст : Семантика субстантивної і дієслівної метафор Миколи Гоголя/ О. В. Банзерук. Народно-разговорный компонент гоголевских сравнений ("Вечера на хуторе близ Диканьки")/ Н. Н. Арват. Кількісно-граничний вияв дії у дієсловах із префіксом на-/ Т. М. Сидоренко, Т. В. Заіченко. "Клясова боротьба" в українському мовознавстві на її відлуння в Ніжині/ В. М. Пугач. Кордоцентризм україномовної творчості Олекси Стороженка/ О. М. Моціяка. Последняя фантазия Кукольника/ А. И. Николаенко. Розанов о творчестве Н. Гоголя сопоставительно с творчеством А. Пушкина, М. Лермонтова, Ф. Достоевского и Л. Толстого/ А. В. Чоботько. "Новий Світ" як Книга. До слова про "багряну літеру" американського ренесансу/ Л. М. Остапенко. Еволюція терміну "українці"/ Є. М. Луняк. Сімейна історія у науковій спадщині Григорія Милорадовича/ О. О. Коваленко. Директори Юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській гімназії/ О. В. Самойленко. Півтора десятиліття на чолі інституту: штрихи до портрета Ф. Ф. Гельбке/ П. П. Моціяка. Директорство І. І. Іванова в Ніжинському історико-філологічному інституті князя Безбородька 1907-1913 рр./ П. П. Моціяка. Розвиток історичної освіта та науки в Ніжинському історико-філологічному інституті в роки Першої світової війни та визвольних змагань (1914-1919 рр.)/ О. Г. Самойленко. Повсякденне життя провінційного інтелігента 20-х рр. ХХ ст. (за щоденниками професора М. М. Бережкова)/ О. А. Коляструк. Теоретичні і методологічні основи полікультурної освіти/ О. Г. Баранков. Рево М. В. та Чернігівщина/ Н. О. Баранкова. Музиченко О. Ф. Сторінки біографії/ Н. О. Ярмак. Земельна політика й аграрне законодавство Української держави П. Скоропадського/ Г. Пітик. Ніжинське Головне лісництво в 1941-43 рр.: функції та організаційна структура/ Г. Дудченко, Є. Коваленко. Сталінський режим проти кримських татар (травень 1944 р.)/ С. Білецька. Механізм здійснення політики США в ООН/ Ю. М. Боголій. Освітній рівень населення сучасної України в контексті історичних реалій/ М. В. Семенова. Заклади культури Миколаївської області як складова частина гостинності в контексті розвитку туризму першої половини 80-х рр. ХХ ст./ Г. А. Гарбар. Книгодрукування на Чернігівщині у XVII - XVIII ст./ Г. В. Самойленко. Відомі архітектори XVIII ст. - будівничі в Ніжині/ С. Г. Самойленко. Панська сільська садиба 1-ї половини ХІХ ст. як культуротворче середовище (на матеріалі садиби Капністів в Обухівці)/ М. М. Будзар. Черниговское церковно-певческое Благотворительное общество: страницы истории/ Л. А. Дорохина. Розвиток музичної культури черніігівщини у рамках функціонування громадських товариств (перша третина ХХ століття)/ Т. В. Ляшенко. Становлення професійного музичного мистецтва в Чернігові та Ніжині в кінці ХІХ-на початку ХХ століття/ А. Б. Хоменко. Вадим Доброліж - художник із Ніжина/ Г. В. Самойленко. О некоторых тенденциях исполнительского воплощения мелодико-синтаксических структур/ В. Г. Дорохин. Ніжин у період окупації фашистами (1941-1943 рр.)/ В. В. Кулик. Організація навчального процесу в Ніжинській сільськогосподарській та технічній школі в період окупації (1942-43 рр.)/ Н. Андрусенко, Г. Дудченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 92187
Кількість відвідувачів 1066
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя