Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (51)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (99)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=детермінанти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : Формування європейських ціннісних орієнтацій як чинник євроінтеграції системи вищої освіти в Україні/ Л. М. Мицик. Проектна технологія як засіб формування творчої особистості: історико-теоретичний аспект/ Є. І. Коваленко. Теоретична підготовка соціальних гувернерів у ВНЗ/ Л. І. Кобилянська. Організаційно-педагогічні умови формування методологічної та методичної компетентності майбутніх учителів трудового навчання/ О. Ю. Помігуєв. Психолінгвістичний підхід до викладання другої іноземної мови/ В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. До проблеми формування структури та змісту освіти шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (друга пол. XX ст.)/ Т. В. Калинюк. Профессионально-педагогическая направленность обучения немецкому языку как второму иностранному на факультете английского языка/ Н. И. Реутов. Аналіз сучасних підручників з німецької мови як другої іноземної для середніх загальноосвітніх шкіл щодо реалізації у них комунікативно-когнітивного та свідомо-контрастивного підходів/ Л. М. Мороз. Наукові підходи до визначення поняття "громадянська позиція"/ О. В. Дьоміна. Концепция формирования комплексной системы перевода: инновационно-инфраструктурный аспект/ Н. В. Мордовченков. О втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Соціокультурні детермінанти формування гендерної ідентичності/ О. І. Морозова-Ларіна. Технологія "навчання у співробітництві" та використання її в процесі роботи з текстами екологічного профілю/ В. І. Чобітько, Г. О. Чобітько. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної/ І. О. Сімкова. Реалізація контрастивного підходу в навчанні французької мови як другої іноземної/ І. О. Колода. Деякі аспекти українських родинних традицій фізичного виховання та їх вплив на дітей та молодь/ Г. О. Костюшко, П. І. Щербак. Роль парной работы в интенсификации учебного процесса и дальнейшем развитии коммуникативных навыков на старшем этапе обучения в языковом вузе/ И. М. Деева. Озвучивание иноязычного текста в общей концепции обучения адекватному пониманию/ Т. Т. Михайлюкова. Шляхи здійснення індивідуальної характеристики персонажа на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Позаурочна виховна діяльність як умова активізації самовдосконалення молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження проектних технологій у виховну систему школи/ В. М. Солова. Профілактика синдрому "професійного вигорання" соціальних працівників як необхідна умова професійної готовності/ Т. В. Скорик. Проблеми підготовки соціальних педагогів до подолання шкільної дезадаптації вихованців інтернатних закладів/ І. М. Петрюк. Підготовка соціальних педагогів до використання методу педагогіки переживання у роботі з дезадаптованими школярами/ О. А. Попов. Соціально-педагогічні аспекти формування управлінської культури керівника освітнього закладу/ О. В. Добровольська. Коммуникативно-деятельностный подходк профессиональной подготовке учителя начальных классов/ Н. Н. Юрченко. Система вправ для навчання студентів мовних спеціальностей англомовних стандартів комунікативної поведінки/ В. В. Минка. Експериментальна перевірка ефективності методики формування у майбутніх учителів рецептивної лексичної компетенції у процесі навчання німецької мови на базі англійської/ Ю. М. Кажан. Витоки та передумови розвитку музичної освіти на Чернігівщині (до кінця XVII ст.)/ С. І. Матвієнко. Формування математичного світогляду учнів у спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. С. Й. Гессен про особистісний підхід до дитини/ І. І. Киричок. Структуротворчі основи навчальних планів класичної гімназіїв поглядах А. Брока/ Н. М. Демченко. Формування дисциплінованої поведінки учнів як напрям діяльності педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах України (II пол. XIX - поч. XX ст.)/ С. І. Самаріна. Паралелі та відмінності в освітній політиці окупантів на землях Польщі та України (1939-1944 рр.)/ С. В. Павлюк. Колективний професіоналізм у підготовці майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США/ М. В. Нагач. Основні напрямки розвитку білінгвальної освіти в Австрії (на прикладі діяльності проекту "Віденська білінгвальна школа")/ Т. В. Бондарчук. Підготовка вчителя іноземних мов за ступеневою моделлю навчання на прикладі Рурського університету Бохум (німеччина, Північний Рейн - Вестфалія)/ Г. Г. Братиця. Тенденції розвитку раннього навчання іноземних мов у школах Німеччини у XIX-XX ст./ М. І. Микуляк. Тенденции развития бизнес-образования на примере магистерского курса "Аграрный менеджмент" (МВА) Университета прикладных наук "Вайенштефан" (Германия)/ Е. В. Лисенкова, Н. Н. Конькова. Методи навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (кін. XIX - поч. XX ст.)/ Т. Л. Гавриленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/ В. О. Головня. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання/ Л. А. Гуцан. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів/ Ю. В. Ївженко. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх/ Р. В. Козубовський. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура”/ И. Н. Козубцов. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні/ Ю. В. Коргуник. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості/ О. В. Лісовець. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін/ І. О. Ніколаєску. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості/ О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі/ Ж. В. Петрочко. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом/ Л. А. Пєтушкова. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога/ Т. В. Розвадовська. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів/ Т. О. Савченко. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам/ М. С. Сидорчук. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації/ Н. Д. Сойма. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб)/ С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти/ Т. О. Атрощенко. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху/ Т. І. Бутурлим. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины/ Н. А. Ворона. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців/ Ю. М. Жданович. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі/ Т. В. Качалова. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників/ І. І. Киричок. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ/ С. М. Коляденко. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні/ М. З. Кузів. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни/ Б. П. Мисак. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників/ О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку/ О. Д. Вєтрова. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів/ О. І. Гуренко. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю/ О. М. Денисюк. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі/ Т. В. Зінченко. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери/ А. І. Конончук. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді/ В. В. Костіна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь/ Ю. Г. Новгородська. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів/ К. В. Носова. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу/ Н. С. Останіна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу/ О. І. Падалка. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії/ Л. В. Пахомова. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі/ Н. О. Сайко. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури/ Т. Р. Струтинська. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах/ І. С. Сурсаєва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США/ О. О. Байбакова. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/ В. В. Безлюдна. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства/ В. Ю. Белан. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі/ С. О. Борисюк, Г. Бейгер. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні/ З. П. Кияниця. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти/ Н. П. Павлик. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії/ І. Є. Попович. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції/ Л. В. Школяр. РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ ; Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920)/ Л. Д. Березівська. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової/ І. В. Дяков. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності/ Є. І. Коваленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Психологія особистості -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Засєкіна Л. Нейропсихолінгвістика vs. патопсихолінгвістика у дослідженні особистості (на прикладі вивчення і реабілітації пацієнтів після інсульту)/ Л. Засєкіна (стр.8)
Колісник О. Психологічна практика духовного саморозвитку особистості/ О. Колісник (стр.9)
Литвин-Кіндратюк С. Методологічні аспекти дослідження історіогенезу саморегуляції особистості/ С. Литвин-Кіндратюк (стр.9)
Савчин М. Онтологія та феноменологія духовної рефлексії/ М. Савчин (стр.8)
Яремчук О. Суб’єктивний образ світу та етнокультурна міфотворчість особистості в її саморозвитку/ О. Яремчук
Коропецька О. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. Коропецька (стр.9)
Хазратова Н. Почуття власності і проблема порушень приватності у повсякденному житті/ Н. Хазратова (стр.9)
Савелюк Н. Територіальна прив’язаність як складова громадянської ідентичності особистості: феноменологічний аналіз/ Н. Савелюк (стр.7)
Адамська З. Розвиток суб’єктності майбутніх психологів/ З. Адамська (стр.7)
Фокіна В. Феноменологія музичних архетипів у просторі особистісного самоздійснення/ В. Фокіна (стр.10)
Рибалка В. Честь і гідність особистості як предмет теоретичної та практичної психології/ В. Рибалка (стр.10)
Мацевко Н. Феномен самоставлення в психології/ Н. Мацевко (стр.9)
Шишко О. Прийомна сім’я як спосіб вирішення проблеми соціального сирітства/ О. Шишко (стр.9)
Милюзина О. Психологічні особливості естетичного сприймання підлітками народного мистецтва в контексті рецептивної естетики/ О. Милюзина (стр.7)
Карпенко З. Аксіологічний поворот у психології особистості: досвід методологічної реконструкції/ З. Карпенко (стр.6)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Психологія особистості -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Массанов А. Несприятливі емоційні стани та їх подолання в діяльності особистості/ А. Массанов (стр.7)
Палій А. Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності/ А. Палій (стр.11)
Адамська З. Суб’єктність у системі професійно значущих якостей особистості майбутніх психологів/ З. Адамська (стр.8)
Кормило О. Особливості розвитку емпатійності у студентів різного фахового спрямування/ О. Кормило (стр.7)
Москалець В. Смисл життя, свобода та відповідальність особистості у вченні Віктора Еміля Франкла/ В. Москалець (стр.13)
Сватенкова Т. І. Екзистенційні переживання у контексті розгортання життєвого шляху особистості в період юності/ Т. І. Сватенкова (стр.7)
Керечан О. Гештальттерапія нарцисичних розладів особистості/ О. Керечан (стр.7)
Глоба Л. Психолінгвістичні аспекти сприйняття і розуміння художнього тексту/ Л. Глоба (стр.6)
Хомик В. Фактор межі в розвитку ідентичності юнаків у ситуаціях, що провокують на агресію/ В. Хомик (стр.18)
Титаренко Т. Його величність випадок: несподівані конфігурації людського життя/ Т. Титаренко (стр.7)
Татенко В. До питання про структуру і типологію інтимного життя/ В. Татенко (стр.6)
Карпенко З. Онтологічне обгрунтування аксіологічної персонології/ З. Карпенко (стр.9)
Яремчук О. Карнавальність як принцип актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості/ О. Яремчук (стр.11)
Сімак А. Синергетична модель аксіопсихологічної детермінації копінг-поведінки особистості/ А. Сімак (стр.10)
Милюзина О. Відображення наративної суб’єктності підлітка засобами народного мистецтва/ О. Милюзина (стр.8)
Савчин М. Дослідження особистості в контексті духовної парадигми психології/ М. Савчин (стр.9)
Бабич М. Відповідальність у структурі професійної моделі молодшого медичного спеціаліста/ М. Бабич (стр.8)
Заболоцька С. Умови становлення моральних форм поведінки на етапі дошкільного дитинства/ С. Заболоцька (стр.9)
Заміщак М. Молодший шкільний вік як важливий етап становлення/ М. Заміщак (стр.7)
Зимянський А. Психолого-педагогічні засоби розвитку моральної самосвідомості підлітків/ А. Зимянський (стр.7)
Шишко О. Депривація як чинник формування віктимності у дітей-сиріт/ О. Шишко (стр.7)
Шпак М. Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень/ М. Шпак (стр.7)
Чіп Р. Психологічні особливості переживання життєвої кризи особистістю в ранньому юнацькому віці/ Р. Чіп (стр.8)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159. 927/К 68
Автор(и) : Коропецька, Олеся
Назва : Психологічні детермінанти самореалізації особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2010. - N 1. - С. 9 (Шифр ПО-1/2010/1)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159. 927
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самореалізація--саморозвиток--детермінізм--детермінанти самореалізації Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Палій, Анатолій
Назва : Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2011. - N 2. - С. 11 (Шифр ПО-1/2011/2)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.923: 159.9.016.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні стилі--індивідуальний стиль--стильова сфера особистості--диференціація--особистісні риси--індивідні відмінності--особистісні відмінності--ідіографічний підхід Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923.2/Б 82
Автор(и) : Боришевський, Мирослав
Назва : Концептуальні засади проблеми самотворення особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2013. - N 4. - С. 9 (Шифр ПО-1/2013/4)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--розвиток--соціально-психологічна природа--самотворення--детермінанти самотворення Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Український географічний журнал -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Палієнко В. П. Геоморфологія в національній академії наук України/ В. П. Палієнко, Р. О. Спиця, О. Б. Багмет (стр.03-15)
Петлін В. М. Проблеми ландшафтно-картографічної інтерпретації просторової мінливості даних/ В. М. Петлін (стр.16-20)
Осадчий В. І. Добова асиметрія кліматичних змін температури повітря в України/ В. І. Осадчий [и др.] (стр.21-30)
Руденко Л. Г. Україна сучасна: виклики і загрози як детермінанти розвитку/ Л. Г. Руденко, С. А. Лісовський, Є. О. Маруняк (стр.31-43)
Струк М. И. Постсоциалистическое развитие Беларуси в ххі веке: экономика, население, уровень жизни/ М. И. Струк, В. С. Хомич (стр.44-56)
Бабаева З. . Роль пищевой промышленности в совершенствовании отраслевой структуры в городах Азербайджана/ З. Бабаева (стр.57-63)
Булава Л. М. Напрями становлення та розвитку географічної науки й освіти на Полтавщині/ Л. М. Булава, С. М. Шевчук (стр.64-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руденко Л. Г., Лісовський С. А., Маруняк Є. О.
Назва : Україна сучасна: виклики і загрози як детермінанти розвитку
Місце публікування : Український географічний журнал: Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К.: Інститут географії, 2018. - N 3. - С. 31-43. - ISSN 1561-4980 (Шифр УГЖ-1/2018/3). - ISSN 1561-4980 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 113405
Кількість відвідувачів 1098
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя