Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (51)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=детермінанти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12
Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23
Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28
Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31
Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37
Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42
Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50
Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56
Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61
Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68
Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77
Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88
Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93
Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97
Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102
Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112
Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122
Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128
Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133
Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138
Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147
Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158
Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162
Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171
Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177
Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181
Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185
Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190
Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195
Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201
Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206
Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210
Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215
Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221
Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225
Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228
Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.25 грн.
    Зміст:
Мицик, Лариса Миколаївна. Формування європейських ціннісних орієнтацій як чинник євроінтеграції системи вищої освіти в Україні / Л. М. Мицик. - С .7
Коваленко, Є. І. Проектна технологія як засіб формування творчої особистості: історико-теоретичний аспект / Є. І. Коваленко. - С .14
Кобилянська, Л. І. Теоретична підготовка соціальних гувернерів у ВНЗ / Л. І. Кобилянська. - С .19
Помігуєв, О. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування методологічної та методичної компетентності майбутніх учителів трудового навчання / О. Ю. Помігуєв. - С .24
Терещенко, В. Я. Психолінгвістичний підхід до викладання другої іноземної мови / В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. - С .28
Калинюк, Т. В. До проблеми формування структури та змісту освіти шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (друга пол. XX ст.) / Т. В. Калинюк. - С .31
Реутов, Н. И. Профессионально-педагогическая направленность обучения немецкому языку как второму иностранному на факультете английского языка / Н. И. Реутов. - С .35
Мороз, Л. М. Аналіз сучасних підручників з німецької мови як другої іноземної для середніх загальноосвітніх шкіл щодо реалізації у них комунікативно-когнітивного та свідомо-контрастивного підходів / Л. М. Мороз. - С .38
Дьоміна, О. В. Наукові підходи до визначення поняття "громадянська позиція" / О. В. Дьоміна. - С .42
Мордовченков, Н. В. Концепция формирования комплексной системы перевода: инновационно-инфраструктурный аспект / Н. В. Мордовченков. - С .46
Поляков, В. М. О втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .51
Морозова-Ларіна, О. І. Соціокультурні детермінанти формування гендерної ідентичності / О. І. Морозова-Ларіна. - С .55
Чобітько, В. І. Технологія "навчання у співробітництві" та використання її в процесі роботи з текстами екологічного профілю / В. І. Чобітько, Г. О. Чобітько. - С .60
Сімкова, І. О. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної / І. О. Сімкова. - С .64
Колода, І. О. Реалізація контрастивного підходу в навчанні французької мови як другої іноземної / І. О. Колода. - С .69
Костюшко, Г. О. Деякі аспекти українських родинних традицій фізичного виховання та їх вплив на дітей та молодь / Г. О. Костюшко, П. І. Щербак. - С .74
Деева, И. М. Роль парной работы в интенсификации учебного процесса и дальнейшем развитии коммуникативных навыков на старшем этапе обучения в языковом вузе / И. М. Деева. - С .77
Михайлюкова, Т. Т. Озвучивание иноязычного текста в общей концепции обучения адекватному пониманию / Т. Т. Михайлюкова. - С .80
Бондаренко, Ю. І. Шляхи здійснення індивідуальної характеристики персонажа на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .82
Білоусова, Н. В. Позаурочна виховна діяльність як умова активізації самовдосконалення молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .87
Солова, В. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження проектних технологій у виховну систему школи / В. М. Солова. - С .92
Скорик, Т. В. Профілактика синдрому "професійного вигорання" соціальних працівників як необхідна умова професійної готовності / Т. В. Скорик. - С .98
Петрюк, І. М. Проблеми підготовки соціальних педагогів до подолання шкільної дезадаптації вихованців інтернатних закладів / І. М. Петрюк. - С .101
Попов, О. А. Підготовка соціальних педагогів до використання методу педагогіки переживання у роботі з дезадаптованими школярами / О. А. Попов. - С .106
Добровольська, О. В. Соціально-педагогічні аспекти формування управлінської культури керівника освітнього закладу / О. В. Добровольська. - С .110
Юрченко, Н. Н. Коммуникативно-деятельностный подходк профессиональной подготовке учителя начальных классов / Н. Н. Юрченко. - С .114
Минка, В. В. Система вправ для навчання студентів мовних спеціальностей англомовних стандартів комунікативної поведінки / В. В. Минка. - С .119
Кажан, Ю. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування у майбутніх учителів рецептивної лексичної компетенції у процесі навчання німецької мови на базі англійської / Ю. М. Кажан. - С .124
Матвієнко, С. І. Витоки та передумови розвитку музичної освіти на Чернігівщині (до кінця XVII ст.) / С. І. Матвієнко. - С .128
Орел, О. В. Формування математичного світогляду учнів у спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .133
Киричок, І. І. С. Й. Гессен про особистісний підхід до дитини / І. І. Киричок. - С .138
Демченко, Н. М. Структуротворчі основи навчальних планів класичної гімназіїв поглядах А. Брока / Н. М. Демченко. - С .143
Самаріна, С. І. Формування дисциплінованої поведінки учнів як напрям діяльності педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах України (II пол. XIX - поч. XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .147
Павлюк, С. В. Паралелі та відмінності в освітній політиці окупантів на землях Польщі та України (1939-1944 рр.) / С. В. Павлюк. - С .151
Нагач, М. В. Колективний професіоналізм у підготовці майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .156
Бондарчук, Т. В. Основні напрямки розвитку білінгвальної освіти в Австрії (на прикладі діяльності проекту "Віденська білінгвальна школа") / Т. В. Бондарчук. - С .160
Братиця, Г. Г. Підготовка вчителя іноземних мов за ступеневою моделлю навчання на прикладі Рурського університету Бохум (німеччина, Північний Рейн - Вестфалія) / Г. Г. Братиця. - С .164
Микуляк, М. І. Тенденції розвитку раннього навчання іноземних мов у школах Німеччини у XIX-XX ст. / М. І. Микуляк. - С .168
Лисенкова, Е. В. Тенденции развития бизнес-образования на примере магистерского курса "Аграрный менеджмент" (МВА) Университета прикладных наук "Вайенштефан" (Германия) / Е. В. Лисенкова, Н. Н. Конькова. - С .172
Гавриленко, Т. Л. Методи навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (кін. XIX - поч. XX ст.) / Т. Л. Гавриленко. - С .176
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14
Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20
Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26
Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31
Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38
Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42
Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52
Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58
Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63
Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69
Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74
Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80
Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84
Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112
Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118
Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123
Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127
Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133
Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139
Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146
Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151
Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156
Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166
Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172
Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177
Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182
Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187
Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199
Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203
Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208
Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213
Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218
Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223
Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229
Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243
Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247
Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253
Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263
Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273
Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279
Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285
РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290
Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: ПО-1/2010/1
   Журнал

Психологія особистості [Електронний ресурс] : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Виходить щорічно
2010р. N 1 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Засєкіна, Лариса. Нейропсихолінгвістика vs. патопсихолінгвістика у дослідженні особистості (на прикладі вивчення і реабілітації пацієнтів після інсульту) / Л. Засєкіна. - С.8
Колісник, Олексій. Психологічна практика духовного саморозвитку особистості / О. Колісник. - С.9
Литвин-Кіндратюк, Світлана. Методологічні аспекти дослідження історіогенезу саморегуляції особистості / С. Литвин-Кіндратюк. - С.9
Савчин, Мирослав. Онтологія та феноменологія духовної рефлексії / М. Савчин. - С.8
Яремчук, Оксана. Суб’єктивний образ світу та етнокультурна міфотворчість особистості в її саморозвитку : 10 / О. Яремчук
Коропецька, Олеся. Психологічні детермінанти самореалізації особистості / О. Коропецька. - С.9
Хазратова, Нігора. Почуття власності і проблема порушень приватності у повсякденному житті / Н. Хазратова. - С.9
Савелюк, Наталія. Територіальна прив’язаність як складова громадянської ідентичності особистості: феноменологічний аналіз / Н. Савелюк. - С.7
Адамська, Зоряна. Розвиток суб’єктності майбутніх психологів / З. Адамська. - С.7
Фокіна, Вікторія. Феноменологія музичних архетипів у просторі особистісного самоздійснення / В. Фокіна. - С.10
Рибалка, Валентин. Честь і гідність особистості як предмет теоретичної та практичної психології / В. Рибалка. - С.10
Мацевко, Наталія. Феномен самоставлення в психології / Н. Мацевко. - С.9
Шишко, Олена. Прийомна сім’я як спосіб вирішення проблеми соціального сирітства / О. Шишко. - С.9
Милюзина, Ольга. Психологічні особливості естетичного сприймання підлітками народного мистецтва в контексті рецептивної естетики / О. Милюзина. - С.7
Карпенко, Зіновія. Аксіологічний поворот у психології особистості: досвід методологічної реконструкції / З. Карпенко. - С.6
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ПО-1/2011/2
   Журнал

Психологія особистості [Електронний ресурс] : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Виходить щорічно
2011р. N 2 . - Электрон. текстовые дан.
Зміст:
Массанов, Анатолій. Несприятливі емоційні стани та їх подолання в діяльності особистості / А. Массанов. - С.7
Палій, Анатолій. Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності / А. Палій. - С.11
Адамська, Зоряна. Суб’єктність у системі професійно значущих якостей особистості майбутніх психологів / З. Адамська. - С.8
Кормило, Оксана. Особливості розвитку емпатійності у студентів різного фахового спрямування / О. Кормило. - С.7
Москалець, Віктор. Смисл життя, свобода та відповідальність особистості у вченні Віктора Еміля Франкла / В. Москалець. - С.13
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Екзистенційні переживання у контексті розгортання життєвого шляху особистості в період юності / Т. І. Сватенкова. - С.7
Керечан, Оксана. Гештальттерапія нарцисичних розладів особистості / О. Керечан. - С.7
Глоба, Лідія. Психолінгвістичні аспекти сприйняття і розуміння художнього тексту / Л. Глоба. - С.6
Хомик, Володимир. Фактор межі в розвитку ідентичності юнаків у ситуаціях, що провокують на агресію / В. Хомик. - С.18
Титаренко, Тетяна. Його величність випадок: несподівані конфігурації людського життя / Т. Титаренко. - С.7
Татенко, Віталій. До питання про структуру і типологію інтимного життя / В. Татенко. - С.6
Карпенко, Зіновія. Онтологічне обгрунтування аксіологічної персонології / З. Карпенко. - С.9
Яремчук, Оксана. Карнавальність як принцип актуалізації етнокультурного міфотворчого потенціалу особистості / О. Яремчук. - С.11
Сімак, Алла. Синергетична модель аксіопсихологічної детермінації копінг-поведінки особистості / А. Сімак. - С.10
Милюзина, Ольга. Відображення наративної суб’єктності підлітка засобами народного мистецтва / О. Милюзина. - С.8
Савчин, Мирослав. Дослідження особистості в контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.9
Бабич, Марія. Відповідальність у структурі професійної моделі молодшого медичного спеціаліста / М. Бабич. - С.8
Заболоцька, Світлана. Умови становлення моральних форм поведінки на етапі дошкільного дитинства / С. Заболоцька. - С.9
Заміщак, Марія. Молодший шкільний вік як важливий етап становлення / М. Заміщак. - С.7
Зимянський, Андрій. Психолого-педагогічні засоби розвитку моральної самосвідомості підлітків / А. Зимянський. - С.7
Шишко, О. Депривація як чинник формування віктимності у дітей-сиріт / О. Шишко. - С.7
Шпак, Марія. Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень / М. Шпак. - С.7
Чіп, Руслана. Психологічні особливості переживання життєвої кризи особистістю в ранньому юнацькому віці / Р. Чіп. - С.8
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
159. 927
К 68


    Коропецька, Олеся.
    Психологічні детермінанти самореалізації особистості [Электронный ресурс] / О. Коропецька. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2010. - N 1. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самореалізація -- саморозвиток -- детермінізм -- детермінанти самореалізації
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923: 159.9.016.2
П 14


    Палій, Анатолій.
    Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності [Электронный ресурс] / А. Палій. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 11
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стилі -- індивідуальний стиль -- стильова сфера особистості -- диференціація -- особистісні риси -- індивідні відмінності -- особистісні відмінності -- ідіографічний підхід
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.2
Б 82


    Боришевський, Мирослав.
    Концептуальні засади проблеми самотворення особистості [Электронный ресурс] / М. Боришевський. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- соціально-психологічна природа -- самотворення -- детермінанти самотворення
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: УГЖ-1/2018/3
   Журнал

Український географічний журнал [Електронний ресурс] : Науково-теоретичний журнал/ Національна Академія наук України; Інститут географії; Українське географічне товариство. - К. : Інститут географії, 1992 - . - ISSN 1561-4980. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 3
Зміст:
Палієнко, В. П. Геоморфологія в національній академії наук України / В. П. Палієнко, Р. О. Спиця, О. Б. Багмет. - С.03-15
Петлін, В. М. Проблеми ландшафтно-картографічної інтерпретації просторової мінливості даних / В. М. Петлін. - С.16-20
Осадчий, В. І. Добова асиметрія кліматичних змін температури повітря в України / В. І. Осадчий [и др.]. - С.21-30
Інші автори: Агуілар Е., Скриник О. А., Бойчук Д. О., Сіденко В. П., Скриник О. Я.
Руденко, Л. Г. Україна сучасна: виклики і загрози як детермінанти розвитку / Л. Г. Руденко, С. А. Лісовський, Є. О. Маруняк. - С.31-43
Струк, М. И. Постсоциалистическое развитие Беларуси в ххі веке: экономика, население, уровень жизни / М. И. Струк, В. С. Хомич. - С.44-56
Бабаева, Замина Расул кызы . Роль пищевой промышленности в совершенствовании отраслевой структуры в городах Азербайджана / З. Бабаева. - С.57-63
Булава, Л. М. Напрями становлення та розвитку географічної науки й освіти на Полтавщині / Л. М. Булава, С. М. Шевчук. - С.64-69
Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Руденко, Л. Г.
    Україна сучасна: виклики і загрози як детермінанти розвитку [Электронный ресурс] / Л. Г. Руденко, С. А. Лісовський, Є. О. Маруняк // Український географічний журнал : Науково-теоретичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 31-43 . - ISSN 1561-4980
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Лісовський, С. А.; Маруняк, Є. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

11.
78(082)
П 78


   
    Проблеми мистецької освіти та виконавства [Электронный ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13 / за ред. Ю. Ф. Дворника та О. В. Коваль. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 235 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Горбенко, С. С. Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість / С. С. Горбенко. - С .8-13
Йотка, Я. М. До сутності поняття «творча індивідуальність» / Я. М. Йотка. - С .13-18
Палаєва, М. В. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти / М. В. Палаєва. - С .18-23
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти / Ю. О. Ростовська. - С .23-28
Спіліоті, О. В. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0 / О. В. Спіліоті. - С .28-38
РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Гусейнова, Л. В. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .38-43
Дворник, Ю. Ф. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент / Ю. Ф. Дворник. - С .43-47
Дяченко, І. І. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу / І. І. Дяченко. - С .47-52
Жигінас, Т. В. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід / Т. В. Жигінас. - С .52-62
Коваль, О. В. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики / О. В. Коваль. - С .62-66
Курсон, В. М. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні / В. М. Курсон. - С .66-71
Ляшенко, Т. В. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю / Т. В. Ляшенко. - С .71-76
Ніжинець, С. С. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру / С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. - С .76-80
Чень, Янь. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень / Янь Чень. - С .80-84
Шумська, Л. Ю. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .84-90
РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
Баканов, Л. С. Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста / Л. С. Баканов. - С .90-94
Гріднева, Т. С. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку / Т. С. Гріднева. - С .94-98
Катаєва, Л. М. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста / Л. М. Катаєва. - С .98-107
Павленко, О. М. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи / О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. - С .107-112
Томашевська, О. Ю. Cторітеллінг як поштовх до творчості / О. Ю. Томашевська. - С .112-117
Тянутова, Л. В. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. - С .117-124
РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА
Бутрей, Д. І. «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів / Д. І. Бутрей. - С .124-128
Вей, Яохуа. До сутності поняття «музична архітектоніка» / Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. - С .128-132
Гливацький, В. В. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie») / В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. - С .132-137
Гребенюк, О. В. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів / О. В. Гребенюк. - С .137-153
Дорохіна, Л. О. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України / Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. - С .153-158
Кавунник, О. А. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця / О. А. Кавунник. - С .158-163
Приймак, С. В. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента / С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. - С .163-168
Раструба, Т. В. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи / Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. - С .168-171
Семеляк, А. В. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів / А. В. Семеляк. - С .171-177
Станіславська, К. І. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації / К. І. Станіславська. - С .177-182
Тисевич, М. Р. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів / М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. - С .182-188
Щепакін, В. М. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців / В. М. Щепакін. - С .188-201
Щербина, А. А. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст. / А. А. Щербина. - С .201-206
Юскевич, С. Д. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів / С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. - С .206-211
Ярмолюк, О. В. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти / О. В. Ярмолюк. - С .211-216
РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Максименко, В. І. Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії / В. І. Максименко. - С .217-225
Мойсеєнко, І. М. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання / І. М. Мойсеєнко. - С .225-229
Пархоменко, О. М. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів / О. М. Пархоменко. - С .229-235
Ростовська, Ю. О. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю / Ю. О. Ростовська. - С .235-239
Сірякова, Г. В. Танцювальний простір та основні його компоненти / Г. В. Сірякова. - С .239-243
Чень, Кайшен. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова / Кайшен Чень. - С .243-247
УДК
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності--Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дворник, Юрій Федосійович; Коваль, Олена Віталіївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 54739
Кількість відвідувачів 966
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя