Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (90)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
5
З-41


   
    Збірник наукових праць викладачів природничо-географічного факультету [Электронный ресурс]. Вип. 5 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 194 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 35.00 грн.
    Зміст:
Ландшафтна екологія: історія становлення, змістовна проблематика, особливості розвитку в Україні / авт. О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко, Т. М. Шовкун. - С .3-11
Інші автори: Мирон І. В., Харченко О. М., Шовкун, Тетяна Миколаївна
Формування екологічної культури студентів під час польових практик із фізико-географічних дисциплін / О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко. - С .11-16
Інші автори: Мирон І. В., Харченко О. М., Шовкун, Тетяна Миколаївна
Лекція як форма організації навчання у вищих навчальних закладах / авт. О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко Т. М. Шовкун. - С .16-21
Інші автори: Мирон І. В., Харченко О. М., Шовкун, Тетяна Миколаївна
Барановський, Микола Олександрович. Сільськогосподарське районування України: нове бачення типової проблеми (на прикладі Рівенської області) / М. О. Барановський. - С .21-31
Бездухов, Олександр Анатолійович. Наукові засади еколого-геоморфологічних досліджень для сталого розвитку давньоосвоєних регіонів / О. А. Бездухов. - С .31-39
Гавій, Валентина Миколаївна. Вплив синтечних регуляторів росту на процеси ризогенезу живців вічнозелених рослин / В. М. Гавій, С. О. Приплавко. - С .39-44
Давиташвили, М. Д. Изучение возможности ингибиции экспериментальной гриппозной инфекции с помощью интерферона / М. Д. Давиташвили. - С .44-50
Кузьменко, Людмила Петрівна. Вивчення особливостей постави та шляхів її поліпшення у студентів Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Л. П. Кузьменко. - С .50-59
Курсон, Валентина Василівна. До питання формування інтелектуальних умінь школярів у навчальному процесі з біології / В. В. Курсон, С. А. Коваленко. - С .59-71
Марченкова, Ангеліна Іванівна. Валеологічний аналіз стану здоров’я населення Кролевецького району / А. І. Марченкова, С. В. Позницька. - С .71-80
Влияние масла косточек винограда сорта "Саперави" (Vitis vinifera L.) на содержание биогенных аминов и аминокислот в крови крыс / авт. Т Мчедлури, Д. Маргалиташвили, М. Гаголишвили Т.Хохобашвили. - С .80-89
Інші автори: Маргалиташвили Д., Гаголишвили М., Хохобашвили Т.
Назаров, Владислав Дмитриевич. Насекомые из Красной книги Украины, встречающиеся на территории Мезинского НПП и в его ближайших окресностях (Черниговской области, Украины) / В. Д. Назаров, П. Н. Шешурак. - С .89-105
Пасічник, С. В. Рівень та імовірні причини онкозахворювань в Ніжинському і Носівському районах Чернігівської області / С. В. Пасічник. - С .105-116
Приплавко, Світлана Oлександрівна. Дія окремих регуляторів росту рослин на вкорінення здерев’янілими живцями смородини чорної (Ribes nigrum L) / С. О. Приплавко, В. М. Гавій ; 116-123
Філоненко, Ірина Миколаївна. Природно-антропогенні рекреаційно-туристські ресурси України: структура та особливості використання / І. М. Філоненко. - С .123-138
Філоненко, Юрій Миколайович. Особливості рельєфоутворюючої діяльності кротів та мурах на Ніжинщині / Ю. М. Філоненко. - С .138-144
Шешурак, Павел Николаевич. Булавоусые чешуекрылые ( Insecta: Lepidoptera: Rhopalocera) заповедного урочища "Ветхое" / П. Н. Шешурак. - С .144-156
Роль зоологического музея Нежинского государственного университета имени Миколы Гоголя в научных исследованиях и учебном процессе. Сообщение 3. Дипломные и магистерские работы / авт. П. Н. Шешурак, І. В. Марисова, А. С. Вобленко Б. Ю. Кедров. - С .156-179
Інші автори: Марисова І. В., Вобленко А. С., Кедров, Борис Юрійович
Балашов, Л. С. Виховання в природі і виховання природою / Л. С. Балашов ; 179-190
ДРНТІ
ББК 20я43 + 26.8я43
РУБ 5
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--природничо-географічний--видання факультету

Кл.слова (ненормовані):
природничо-географічний факультет НДУ -- праці викладачів НДУ -- видання факультетів НДУ
Анотація: До збірника вміщено наукові праці викладачів і співробітників природничо-географічного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя та Телавського державного університету імені Я. Гогебашвілі (м. Телаві, Грузія), які присвячені актуальним проблемам розвитку природничих наук. Публікується в авторській редакції. Автори опублікованих статей несуть відповідальність за оригінальність та авторську автентичність опублікованих творів і захищеність прав інтелектуальної власності. Для студентів, аспірантів, викладачів вузів, науковців, що працюють у царині біології, географії та методики викладання цих дисциплін.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шовкун, Тетяна Миколаївна; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
371(075.8)
О-75


   
    Основи педагогічної техніки [Электронный ресурс] : хрестоматія / уклад. : Н. П. Пихтіна, І. І. Тукач ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 628 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .12-29
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .33-54
Леви, В. "Искусство быть другим" : (Схема) / В. Леви. - С .55
ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ . - С .56-66
Шрагіна, Л. І. Логіка уяви / Л. І. Шрагіна. - С .56-60
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння. Уява / І. М. Юсупов. - С .60-61
Станіславський, К. С. Робота актора над собою / К. С. Станіславський. - С .62-66
УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні / І. А. Зязюн. - С .67-74
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Творча увага / К. С. Станіславський. - С .75-79
МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ
Зязюн, І. А. Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям / І. А. Зязюн. - С .80-94
Елканов, С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. - С .94-98
Кехо, Джон. Подсознание может всѐ! / Д. Кехо. - С .99-107
Дейтс, Боб. Жизнь после потери / Б. Дейтс. - С .108-113
Кл.слова: смерть
Козина, Н. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини / Н. Козина. - С .114-115
Коулмен, Пол. Как сказать ребенку о… / П. Коулмен. - С .116-127
Мольц, Максуэл. Я – это Я, или Как стать счастливым / М. Мольц. - С .128-134
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .135-149
Кл.слова: Игры-релаксации, Адаптационные игры, Игры-формулы
ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності / І. А. Зязюн. - С .150-166
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .167-176
Петрова, Е. А. Жесты в педагогическом процессе / Е. А. Петрова. - С .177-193
Сорины, сестры. Язык одежды / сестры Сорины. - С .194-225
Альфред, Альфред. Психология мимики. Как читать мысли по лицу / Б. Альфред. - С .226-257
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .258-277
КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн. - С .278-287
Зязюн, І. А. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності / І. А. Зязюн. - С .288-291
Буяльський, Б. А. Курс на майстерність / Б. А. Буяльський. - С .289
Горбушина, Л. О. Виразне читання / Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. - С .290-291
Дихання і голос як елементи педагогічної техніки
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів / К. С. Станіславський. - С .292
Браун, Ліліан. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос / Л. Браун. - С .293-300
Чихачов, В. П. Культура і техніка мовлення вчителя / В. П. Чихачов. - С .301-305
Бабич, Н. Д. Основи культури мовлення / Н. Д. Бабич. - С .306-310
Введенська, Л. О. Людське слово могутнє / Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. - С .311-312
Ладиженська, Т. О. Живе слово / Т. О. Ладиженська. - С .313-314
Станіславський, К. С. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені / К. С. Станіславський. - С .315
Дикція як елемент педагогічної техніки
Буяльський, Б. А. Поезія усного слова / Б. А. Буяльський. - С .316-318
Прянишников, А. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос / А. Прянишников. - С .319
Горянська, І. П. Основи сценічної майстерності / І. П. Горянська. - С .320-364
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .365-376
Сопер, П. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать / П. Сопер. - С .377-400
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .401-414
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Зязюн, І. А. Майстерність педагогічного спілкування / І. А. Зязюн. - С .416-426
Зязюн, І. А. Комунікативність учителя / І. А. Зязюн. - С .427-439
Зязюн, І. А. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура / І. А. Зязюн. - С .440
Кан-Калик, В. А. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання / В. А. Кан-Калик. - С .428-429
Риданова, І. І. Основи педагогіки спілкування / І. І. Риданова. - С .445-448
Щуркова, Н. Є. Практикум з педагогічної технології / Н. Є. Щуркова. - С .448-450
Савченко, О. Я. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування / О. Я. Савченко. - С .451-454
Філонов, Л. Б. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів / Л. Б. Філонов. - С .455-458
Юсупов, І. М. Психологія взаєморозуміння / І. М. Юсупов. - С .459-464
Самоукина, Н. В. Игры, в которые играют... : Психологический практикум / Н. В. Самоукина. - С .465-477
Кл.слова: позиционные игры
ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Атватер, Іствуд. Я вас слухаю... / І. Атватер. - С .477-480
Дерябо, С. Гроссмейстер общения / С. Дерябо, В. Ясвин. - С .481-502
Вагапова, Д. Х. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах / Д. Х. Вагапова. - С .503-510
Зязюн, І. А. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі / І. А. Зязюн. - С .511-525
Кл.слова: Театральне мистецтво
МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ
Томан, Іржі. Мистецтво говорити / І. Томан. - С .526-528
Кл.слова: виступ
Карнегі, Дейл. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно / Д. Карнегі. - С .529-531
Кл.слова: публічний виступ
Шейнов, В. П. Искусство убеждать / В. П. Шейнов. - С .532-566
Гандапас, Р. 101 совет оратору / Р. Гандапас. - С .567-570
Кл.слова: психолог-лектор, оратор
Самоукина, Н. В. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги / Н. В. Самоукина. - С .571-587
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ
Рогов, Е. И. Учитель как объект психологического исследования / Е. И. Рогов. - С .588-611
Кл.слова: тести психологічні
Станкин, М. И. Профессиональные способности педагога / М. И. Станкин. - С .612-627
Кл.слова: тестування лектора, тестування викладача
УДК
ББК 74я73
Рубрики: Педагогічна техніка--підручники та посібники для ВНЗ--хрестоматії
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Тукач, Ірина Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Плотніков, Є. О.
    «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі [Электронный ресурс] / Є.О.Плотніков, A.В.Ролік // Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь, мотив, дія, поняття, Відхід-і-Повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ролік, A.В.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 126030
Кількість відвідувачів 1333
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя