Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (90)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5/З-41
Назва : Збірник наукових праць викладачів природничо-географічного факультету [Електронний ресурс] . Вип. 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :194 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 34 + 39 + 31
ББК : 20я43 + 26.8я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- факультети-- природничо-географічний-- видання факультету
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природничо-географічний факультет нду--праці викладачів нду--видання факультетів нду
Зміст : Ландшафтна екологія: історія становлення, змістовна проблематика, особливості розвитку в Україні/ авт. О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко, Т. М. Шовкун. Формування екологічної культури студентів під час польових практик із фізико-географічних дисциплін/ О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко. Лекція як форма організації навчання у вищих навчальних закладах/ авт. О. В. Барановська, І. В. Мирон, О. М. Харченко Т. М. Шовкун. Сільськогосподарське районування України: нове бачення типової проблеми (на прикладі Рівенської області)/ М. О. Барановський. Наукові засади еколого-геоморфологічних досліджень для сталого розвитку давньоосвоєних регіонів/ О. А. Бездухов. Вплив синтечних регуляторів росту на процеси ризогенезу живців вічнозелених рослин/ В. М. Гавій, С. О. Приплавко. Изучение возможности ингибиции экспериментальной гриппозной инфекции с помощью интерферона/ М. Д. Давиташвили. Вивчення особливостей постави та шляхів її поліпшення у студентів Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя/ Л. П. Кузьменко. До питання формування інтелектуальних умінь школярів у навчальному процесі з біології/ В. В. Курсон, С. А. Коваленко. Валеологічний аналіз стану здоров’я населення Кролевецького району/ А. І. Марченкова, С. В. Позницька. Влияние масла косточек винограда сорта "Саперави" (Vitis vinifera L.) на содержание биогенных аминов и аминокислот в крови крыс/ авт. Т Мчедлури, Д. Маргалиташвили, М. Гаголишвили Т.Хохобашвили. Насекомые из Красной книги Украины, встречающиеся на территории Мезинского НПП и в его ближайших окресностях (Черниговской области, Украины)/ В. Д. Назаров, П. Н. Шешурак. Рівень та імовірні причини онкозахворювань в Ніжинському і Носівському районах Чернігівської області/ С. В. Пасічник. Дія окремих регуляторів росту рослин на вкорінення здерев’янілими живцями смородини чорної (Ribes nigrum L)/ С. О. Приплавко, В. М. Гавій ; 116-123. Природно-антропогенні рекреаційно-туристські ресурси України: структура та особливості використання/ І. М. Філоненко. Особливості рельєфоутворюючої діяльності кротів та мурах на Ніжинщині / Ю. М. Філоненко. Булавоусые чешуекрылые ( Insecta: Lepidoptera: Rhopalocera) заповедного урочища "Ветхое"/ П. Н. Шешурак. Роль зоологического музея Нежинского государственного университета имени Миколы Гоголя в научных исследованиях и учебном процессе. Сообщение 3. Дипломные и магистерские работы/ авт. П. Н. Шешурак, І. В. Марисова, А. С. Вобленко Б. Ю. Кедров. Виховання в природі і виховання природою/ Л. С. Балашов ; 179-190.
Анотація: До збірника вміщено наукові праці викладачів і співробітників природничо-географічного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя та Телавського державного університету імені Я. Гогебашвілі (м. Телаві, Грузія), які присвячені актуальним проблемам розвитку природничих наук. Публікується в авторській редакції. Автори опублікованих статей несуть відповідальність за оригінальність та авторську автентичність опублікованих творів і захищеність прав інтелектуальної власності. Для студентів, аспірантів, викладачів вузів, науковців, що працюють у царині біології, географії та методики викладання цих дисциплін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.8)/О-75
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Основи педагогічної техніки [Електронний ресурс] : хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :628 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 371(075.8)
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна техніка-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. "Искусство быть другим"/ В. Леви. ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Логіка уяви/ Л. І. Шрагіна. Психологія взаєморозуміння. Уява/ І. М. Юсупов. Робота актора над собою/ К. С. Станіславський. УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні/ І. А. Зязюн. Робота актора над собою. Творча увага/ К. С. Станіславський. МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ; Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям/ І. А. Зязюн. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может всѐ!/ Д. Кехо. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Как сказать ребенку о…/ П. Коулмен. Я – это Я, или Как стать счастливым/ М. Мольц. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності/ І. А. Зязюн. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык одежды/ сестры Сорины. Психология мимики. Как читать мысли по лицу/ Б. Альфред. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності/ І. А. Зязюн. Курс на майстерність/ Б. А. Буяльський. Виразне читання/ Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. Дихання і голос як елементи педагогічної техніки ; Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів/ К. С. Станіславський. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос/ Л. Браун. Культура і техніка мовлення вчителя/ В. П. Чихачов. Основи культури мовлення/ Н. Д. Бабич. Людське слово могутнє/ Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. Живе слово/ Т. О. Ладиженська. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені/ К. С. Станіславський. Дикція як елемент педагогічної техніки ; Поезія усного слова/ Б. А. Буяльський. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос/ А. Прянишников. Основи сценічної майстерності/ І. П. Горянська. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Майстерність педагогічного спілкування/ І. А. Зязюн. Комунікативність учителя/ І. А. Зязюн. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура/ І. А. Зязюн. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання/ В. А. Кан-Калик. Основи педагогіки спілкування/ І. І. Риданова. Практикум з педагогічної технології/ Н. Є. Щуркова. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування/ О. Я. Савченко. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів/ Л. Б. Філонов. Психологія взаєморозуміння/ І. М. Юсупов. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Я вас слухаю.../ І. Атватер. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі/ І. А. Зязюн. МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ; Мистецтво говорити/ І. Томан. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно/ Д. Карнегі. Искусство убеждать/ В. П. Шейнов. 101 совет оратору/ Р. Гандапас. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Учитель как объект психологического исследования/ Е. И. Рогов. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин.
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плотніков Є.О., Ролік A.В.
Назва : «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі
Місце публікування : Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48 (Шифр 80:008/Л 64-264216)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гоголь, мотив, дія, поняття, відхід-і-повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 128209
Кількість відвідувачів 1338
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя