Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (524)Рідкісна книга (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=казка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/К 43
Автор(и) : Кириченко, Ірина Михайлівна, Калитка, Віталіна Іванівна
Назва : Маємо свято [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.200.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Сценарії свят
Сценарії масових заходів
викладання правознавства в школі-- відкриті уроки
викладання української мови в школі-- відкриті уроки
Викладання історії в школі
Відкриті уроки-- правознавство
Відкриті уроки-- українська мова
Відкриті уроки-- історія
Зміст : Сценарій свята до Першого вересня ; Сценарій виховного заходу "Свято картоплі" ; Сценарій свята до Дня учителя "Учитель спокою не зна, учитель завжди у тривозі" ; Конспект відкритого уроку з української мови для 10 класу ; Сценарій театралізованого заходу "Зустрічаєм Новий рік" ; Сценарій вечор зустрічі з випускниками ; Сценарій театралізованого захуду "Новорічне диво - казка" (за мотивами казки А. Х. Андерсена "Снігова королева") ; Конспект відкритого уроку з правознавства "Суд історії" ; Сценарій конкурсно-розважальної програми "Міс - ввесна" ; Сценарій конкурсно-розважальної програми "Містер - школи" ; Сценарій свята "Останній дзвоник" ; Конспект відкритого уроку з історії для 10 класу
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 74 : Серія "Філологічні науки". № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 1 .
    До 200-ліття від Дня народження Т. Г. Шевченка
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)5
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Життєві та творчі взаємини Т. Шевченка з випускниками Гімназії вищих наук кн. Безбородька (1838–1843)/ Г. В. Самойленко. Тарас Шевченко в російській критиці (1840–1861)/ П. В. Михед. Мотив національного сорому в романі П. Куліша "Чорна рада" та історіософських поемах Т. Шевченка періоду "трьох літ"/ О. М. Моціяка. Гоголь и его сестры "брат по небесному, высшему родству…"/ Ю. В. Якубина. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. До питання про творення канону, деканонізацію та роль інтерпретаційної традиції/ Н. М. Сквіра. Симулякры о психозе Гоголя/ В. А. Скавыш. Вертепна модель міста у М. Гоголя та В. Підмогильного/ Є. Є. Прохоренко. Візуальне у конфлікті ролей (етюд М. Коцюбинського "Цвіт яблуні")/ О. Г. Ковальчук. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка/ Н. І. Михальчук. "Старший боярин" Тодося Осьмачки як казка/ І. О. Стребкова. Микола Руденко: реалізація світоглядних ідей у дитячій літературі/ О. М. Капленко. Митець як об’єкт психологічного портретування (за віршем Ліни Костенко "Ван Гог")/ В. П. Хархун. The Unity of the Ontological Origins – Eros and Thanatos in the Plot of Modern Ukrainian Dramaturgy/ O. V. Kohut. Постмодерністські модифікації образів Робінзона та П’ятниці: головні тенденції та тренди/ Т. В. Михед. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури: проблеми і перспективи розвитку/ К. П. Ісаєнко. Збереження національно-культурної специфіки тексту при перекладі реалій у оповіданнях письменників США ХVІІІ–ХІХ ст./ О. О. Нагачевська. "Імперія" Ришарда Капусцінського: від репортажу до літератури/ О. С. Шеремет. Авторські смислові виміри оригінального тексту М. Фуко та його сумнозвісний вирок про "смерть автора"/ Т. Ю. Миронова. Чи був Кафка юдейським пророком: контексти та інтерпретації/ Л. М. Остапенко. The reception of Joseph Heller іn domestic literary theory (Ukraine, Russia)/ S. O. Vinderskikh. Жанровая доминанта шпионского романа Эрскина чайлдерса "Загадка песков"/ М. В. Норец. МОВОЗНАВСТВО ; Лексичні засоби вербалізації концептосфери сакрального в поетичних текстах Тараса Шевченка/ Н. І. Бойко. Конверсійні процеси в ідіолекті Тараса Шевченка/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Реалізація грамеми "напрямок руху: кінцевий пункт руху" прийменниково-відмінковою формою знахідного (на матеріалі художнього мовлення Т. Г. Шевченка)/ Г. М. Вакуленко, Н. І. Клипа. Редуковані синтаксичні структури в художньому мовленні Тараса Шевченка/ Н. М. Пасік, С. П. Шевченко. Стилістичні можливості фонетичних засобів у творчості Т. Г. Шевченка/ А. М. Кайдаш. Диференційні особливості девербативів стану/ О. М. Петрик. Вербализация "внешнего человека" в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ И. В. Проха. Лексико-семантичне поле "ювелірні прикраси" в англомовних енциклопедіях/ О. В. Цобенко. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; До питання розвитку театрального мистецтва Чернігівщини/ Л. І. Драчук. Художній стиль як опредметнення картини світу/ Л. Л. Корнєєва. АРХІВНІ РОЗВІДКИ ; Дослідження спадщини Г. Сковороди діаспорним вченим, істориком Д. Г. Олянчиним (архівні матеріали)/ Д. Блохин.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :305 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.33 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): порівняльне мовознавство
Текст
Переклад-- теорія і методика
Мова художніх творів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс--літературні стилі
Зміст : Образи часу в політичному дискусі/ О. І. Білик. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики/ Т. В. Бобкова. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer"/ О. Ю. Бондарчук. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу/ Я. Б. Брухаль. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature/ L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста/ Н. К. Войцехівська. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму/ І. А. Галуцьких. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста/ Т. Н. Гнедько. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе/ Л. В. Губа. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові/ Н. Г. Гуменюк. Понятие и особенности политического дискурса/ О. С. Даниленко. Сoqnitive development and moral decision makinq/ D. V. Demidov. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом/ В. А. Єфименко. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів/ М. В. Заполовський. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння/ Г. В. Касіян. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу/ Н. Є. Кащишин. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs/ L. A. Kovbasyuk ; L. A. Kovdasyuk. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому/ Н. І. Козак, С. М. Свєточева. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов/ І. С. Козоріз. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій/ Н. А. Корнєва. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory/ N. S. Kudriavtseva. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма/ Н. И. Кузнецов. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю/ І. В. Кузьміна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта/ О. В. Луньова. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості/ Н. І. Лютянська. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови/ Л. Л. Макарук. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця"/ О. В. Мініна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання/ А. О. Міхальцо. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk''/ Т. П. Мироненко. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View/ V. V. Mykhaylenko. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту/ А. Ю. Найдьонова. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение/ И. В. Острецова. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи)/ Т. А. Пивоварчик. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю/ О. В. Подвойська. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння/ Я. М. Просяннікова. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі/ С. В. Радецька. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу/ І. В. Решетарова. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі/ М-М. О. Рибалко. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden"/ Н. В. Романова. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи/ Н. О. Савельєва. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації/ Ю. М. Саляк. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії/ І. С. Семенюк. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі/ Н. Г. Сіденко. Питання-перепити як тип питань/ Н. С. Стрельченко. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття/ Л. Г. Сутуліна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози)/ Г. С. Тихоновська. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира/ Л. В. Туленінова. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации/ И. А. Филатенко. Архітектоніка сучасного американського документального тексту/ О. О. Хорошун. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна)/ Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія"/ М. М. Човганюк. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі/ Д. С. Швайко. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії/ Д. С. Шведова. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці/ І. В. Шевченко. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин"/ К. Ю. Шеремета. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики/ О. Л. Щербакова. Формальні трансформації алюзивних елементів/ О. Б. Ярема.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов/ Г. Бейгер. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців/ В. О. Браун, Ю. В. Коваль. Інновації моніторингу якості вищої освіти/ І. В. Ващенко. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі/ В. І. Кириченко, О. О. Єжова. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери/ Л. Г. Кириченко. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога/ Л. М. Мороз. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності/ Т. В. Потапчук. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність/ О. Ф. Приліпко. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів/ С. І. Самаріна. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді/ О. В. Сватенков. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу/ В. М. Солова. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера/ В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз/ Я. В. Таравська. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах/ В. Л. Уліч. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе/ О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості/ Л. Ю. Якименко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів/ М. Б. Білан. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи/ С. В. Благініна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин/ А. Я. Бондарчук. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей/ О. В. Ващило. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку/ Т. Грановська. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів/ О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов/ В. О. Коваленко. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь/ А. Л. Кондратюк. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів/ В. С. Король. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами/ Г. Л. Кушнір. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва/ Е. М. Луговська. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби/ М. М. Пелипенко. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку/ Л. М. Пісоцька. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради/ Л. Л. Примачок. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом/ М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. Особенности проектной деятельности студентов-биологов/ А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів/ О. С. Філоненко. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови/ Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора/ А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології/ Н. П. Дічек. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації/ В. М. Донченко. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.)/ Ю. М. Мачача. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)/ І. О. Пєтухова. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти/ В. Д. Сутрин. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині/ Н. К. Удовиченко. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.)/ С. М. Шевченко. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : У1/У 45
Автор(и) : Українка, Леся
Назва : Твори [Електронний ресурс]: в 2-х т./ Л. Українка ; Академія наук Української РСР. Т. 1: Поетичні твори : Драматичні твори
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 1986
Кільк.характеристики :608 с.: портр.
Колективи : Академія наук Української РСР
Серія: Бібліотека української літератури .
    Дожовтнева українська література
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ціна : Б.ц.
ББК : 84(4Укр)1
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- поезія (тексти)
Зміст : ПОЕМИ ; Роберт Брюс, король шотландський ; Давня казка ; Одно слово (Оповідання тубільця з півночі) ; "Се ви питаєте за тих... " ; Віла-посестра ; Ізольда Білорука ; Триптих ; ДРАМАТИЧНІ ТВОРИ ; Одержима ; Осіння казка ; Три хвилини ; В катакомбах ; Кассандра
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудюк Т. В., Капленко О. В.
Назва : Особливості вивчення творчості Василя Короліва-Старого на уроках української літератури в 5 класі
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 2. - С. 103-108 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-172512)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чарівна казка, міф, міфологізм, міфічні образи, мавка, літератур- ний портрет
Анотація: Стаття присвячена особливостям вивчення творчості Василя Короліва- Старого на уроках української літератури у 5 класі. Автори теоретично обґрун- товують актуальність висвітлення цього питання та необхідність розробки методичного підходу до осмислення самобутності казок В. Короліва-Старого, зокрема творчого переосмислення ним традиційних українських міфологічних образів. Увагу зосереджено на опануванні учнями знань про життєвий і творчий шлях письменника, своєрідність його чарівних казок, розкритті феномену міфічних героїв. Автори подають загальну схему аналізу чарівних казок письмен- ника на прикладі програмового твору в курсі української літератури для 5 класу «Мавка Вербинка». У поданому дослідженні запропоновано будувати навчальну діяльність з метою формування у здобувачів освіти спеціальних умінь і навичок: розрізняти жанри міфу і чарівної казки, розуміти особливості чарівних казок, знаходити міфічні образи й пояснювати їхню семантику, формулювати тему та основну думку твору, визначати повчальний зміст казок, своє ставлення до описаного. Реалізувати поставлені завдання пропонується за допомогою найефективніших методів та видів навчальної діяльності на уроках, серед яких автори виділяють евристичну бесіду, словникову роботу, виразне читання, аналіз літературного портрету героя та творчі завдання, які сприяють твор- чому розвитку здобувачів освіти 5 класів і зростанню в них інтересу до жанру чарівної казки й вивчення творчості В. Короліва-Старого. Описана схема аналізу стане ефективною і для розробки уроків позакласного читання, для яких навчальна програма пропонує такі чарівні казки В. Короліва-Старого: «Хуха- Моховинка», «Потерчата», «Чортова перечниця», «Дідько», «Рибалчина Руса- лонька». brЗапропонований методичний підхід дозволяє удосконалити процес вивчення чарівних казок В. Короліва-Старого на уроках української літератури у 5 класі загальноосвітньої школи та створити цілісне методичне напрацювання вивчен- ня творчого доробку казкаря. Особливо корисним дослідження стане для учителів-практиків та дослідників творчості В. Короліва-Старого. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 18020
Кількість відвідувачів 755
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя