Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Рідкісна книга (2)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лекції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Тимошенко, Лариса Павлівна
Назва : Астрономія [Електронний ресурс] : Лекції, практичні та лабораторні роботи для студентів І–ІІ курсів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації . -2-е вид, доп. і переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Національний університет біоресурсів і природокористування України, Ніжинський агротехнічний інститут, Відділення з підготовки молодших спеціалістів, Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Астрономія-- підручники та навчальні посібники для вищих навчальних закладів
Анотація: У посібнику розроблений лекційний матеріал для самостійної роботи з астрономії для студентів спеціальностей агропромислового напряму (ОКР "Молодший спеціаліст"). До навчального посібника також увійшли практичні та лабораторні роботи з курсу загальної астрономії. Кожна робота містить перелік посібників і приладів, необхідних для її виконання, теоретичні та довідкові відомості. У кінці роботи наведено контрольні запитання.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 63.3(4=СЛ)я73/К 82
Автор(и) : Кривобок, Олександр Павлович
Назва : Лекції з історії західних і південних слов’ян (XII-XVII ст.) [Електронний ресурс] : навчальний посібник : [для студентів ІІ курсу історико-юридичного факультету]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 63.3(4=СЛ)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія західних і південних слов’ян-- підручники та посібники для ВНЗ
Анотація: У навчальному посібнику подано матеріали з історії слов’янських держав середньовічної Європи ХІІ-ХVІІ ст. Проаналізовано різні аспекти соціальної, релігійно-культурної, суспільно-політичної та економічної історії. Велика увага надана типології і еволюції державно-політичних моделей розвитку відповідних країн. Курс лекцій розрахований перш за все на студентів ІІ курсу історичних спеціальностей, а також на всіх, хто цікавиться історією слов’янських народів та державотворчих процесів наших європейських сусідів.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 63.3(2)43я73/К 82
Автор(и) : Кривобок, Олександр Павлович
Назва : Лекції з історії Росії (середина ХІІ – перша третина ХVІ ст.) [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :35 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ББК : 63.3(2)43я73
Предметні рубрики (Галузі знань): історія Росії-- підручники та посібники для ВНЗ
Анотація: Навчальний посібник присвячений системному висвітленню найдавнішого минулого російського народу і російської державності. Обсяг і зміст його матеріалів відповідає місцю, відведеному історії Росії у навчальних програмах студентів НДУ ім. Миколи Гоголя ІІ курсу спеціальності "Історія і правознавство" денного та заочного відділення та частково спеціальності "Історія". Для студентів, учителів, аспірантів, колег-викладачів та всіх, хто цікавиться історією.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(075)/П 11
Автор(и) : Пісоцька, Людмила Миколаївна, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Лекції з педагогіки дошкільної [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.2(075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра дошкільної освіти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7(076.6)/П 11
Автор(и) : Пісоцький, Олександр Петрович, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Лекції з психології дитячої творчості [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :134 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.922.7(076.6)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(075)/П 11
Автор(и) : Пісоцька, Людмила Миколаївна, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Лекції зі вступу до спеціальності [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :93 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.2(075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана
ISSN: 2522-1736
Ціна : 210.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади діяльності школи волонтерів для роботи з людьми поважного віку/ І. Е. Артеменко. Вплив учнівського менеджменту на формування соціальної активності особистості/ С. Д. Булавенко. Особливості професійної підготовки вчителя початкової школи/ Т. В. Гордієнко, М. П. Долматова. Проблема готовності вчителів початкових класів до упровадження ідей реформи нової української школи/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці/ О. В. Лісовець. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти/ Т. В. Качалова. Теоретико-методичні засади роботи з хореографічним колективом/ В. М. Кирилюк. Теоретичні основи формування конкурентоспроможного менеджера освіти в умовах євроінтеграції/ Ю. Г. Новгородська. Деякі аспекти розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів/ Н. О. Падун, І. В. Стельмашенко. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору/ С. І. Самаріна. Методологічні підходи до формування професійної майстерності хорових диригентів у процесі магістерської підготовки/ Л. Ю. Шумська. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема/ К. О. Ющенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Дидактичні умови організації самостійної роботи молодших школярів/ А. А. Бобро, Т. В. Коваль. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики/ Н. О. Бугаєць. Система корекційно-профілактичних заходів з подолання девіантної поведінки підлітків/ О. Д. Замашкіна. Супервізія в діяльності освітнього тренера/ С. В. Івашньова. Психолого-педагогічні методи розвитку творчого мислення для студентів ВНЗ/ Н. О. Корсунська [и др.]. Застосування медіації для врегулювання конфліктів/ М. З. Кузів. Методика подолання недоліків вокального інтонування у школярів молодшого та підліткового віку/ Н. Г. Кьон, Л. Ліцюань. Зміст професійної діяльності екрівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва/ Є. Ю. Липовецька. Корекція негативної поведінки у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку засобами соціально-педагогічних і реабілітаційних ігор/ Н. П. Пихтіна. Характеристика продуктивних видів діяльності дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Розвиток критичного мислення під час аудіювання іншомовних повідомлень/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови/ С. В. Яблоков, Г. О. Адамова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Проблема взаємодії викладача та студентів у процесі лекції-візуалізації/ Н. М. Голуб. Готовність до створення здоров’яорієнтованого середовища організації як особлива категорія професійної освіти майбутніх менеджерів/ О. І. Завидівська. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності/ Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй. Підготовка майбутніх фахівців із соціальної роботи до ефективної партнерської взаємодії/ Н. А. Перхайло. Педагогічні умови формування корпоративної культури майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ О. В. Самойленко, А. Г. Мостовенко. Структура пропедевтичної компетентності майбутніх викладачів вокалу/ Ян Сяохан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історія шкільного підручника США/ О. М. Ельбрехт. Організація оздоровлення та відпочинку дітей: міжнародна практика/ М. І. Матвійчук. Фандрайзингова діяльність - підтримка розвитку інклюзивної освіти в Україні/ С. Б. Фурдуй.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7 (спецвип.) : "Освітні вимірювання" : Матеріали ІІ Міжнародної літньої школи (18-25 вересня 2010 р.), Форос, Україна
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
зовнішнє незалежне оцінювання, тестування (ЗНО)-- німецька мова
Обдарованість школярів-- розвиток
Тестування-- хімія
Тестування-- аналіз результатів
творчі здібності-- розвиток
оцінювання знань -- хімія
компетентність вчителя інформатики
Електронні підручники
Якість освіти
викладання математики в школі
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів англійської мови
Підготовка майбутніх вчителів фізики
компетентність вчителя екології
компетентність вчителя математики
викладання фізики в школі
Інтерактивні технології навчання-- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-тестування--електронні лекції--вебінари в освіті--комп’ютерна математика--система комп’ютерної математики
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теорія валідації вимірювань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторінг якості освіти"/ Ю. Г. Ковальчук. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови/ Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів/ Г. С. Кашина. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів/ Є. О. Плотніков. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії/ С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. Якими мають бути електронні підручники/ Н. А. Абишов. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства/ Л. Ю. Благодаренко. Програмні засоби для аналізу результатів тестування/ Т. В. Лісова. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики/ Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства/ Г. М. Тимошко. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування/ В. В. Колотій, З. П. Халецька. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові/ Т. В. Сіткар. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті/ Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання/ С. П. Ткаченко. Деякі проблеми моніторінгу якості освіти/ Є. І. Коваленко. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності/ С. О. Шара. Якість освіти та тестування/ Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США/ С. В. Тезікова. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Попенко. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога/ Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики/ І. А. Сліппухіна. Використання програм для тестування у навчанні фізики/ В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей/ В. Д. Залізко. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти/ В. В. Котяк. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру/ В. О. Болілий, В. В. Копотій. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології"/ І. В. Лупан. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторінгу якості процесу навчання/ І. Є. Макаренко. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної/ М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання/ П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. Інтерактивні технології навчання іноземних мов/ Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкина. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики/ В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики/ Ю. А. Пасічник. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки/ О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики)/ Ю. А. Пасічник. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст./ О. В. Орел. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості/ В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання/ Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.3(477)"15/17"/К 15
Автор(и) : Кайдаш, Алла Миколаївна
Назва : Осередки раннього українського друкарства (XV–XVII ст.) [Електронний ресурс] : текст лекції
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 655.3(477)"15/17"
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури та журналістики
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.8)/О-75
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Основи педагогічної техніки [Електронний ресурс] : хрестоматія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :628 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 371(075.8)
ББК : 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна техніка-- підручники та посібники для ВНЗ-- хрестоматії
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. "Искусство быть другим"/ В. Леви. ПСИХОТЕХНІКА ТА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; УЯВА ЯК ПСИХОЕНЕРГЕТИЧНА ОСНОВА ТВОРЧОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Логіка уяви/ Л. І. Шрагіна. Психологія взаєморозуміння. Уява/ І. М. Юсупов. Робота актора над собою/ К. С. Станіславський. УВАГА І СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні/ І. А. Зязюн. Робота актора над собою. Творча увага/ К. С. Станіславський. МАЙСТЕРНІСТЬ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО САМОПОЧУТТЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОЇ СФЕРИ ФАХІВЦІВ ; Внутрішня техніка вчителя. Майстерність у керуванні психічним самопочуттям/ І. А. Зязюн. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может всѐ!/ Д. Кехо. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Как сказать ребенку о…/ П. Коулмен. Я – это Я, или Как стать счастливым/ М. Мольц. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ЗОВНІШНЯ ТЕХНІКА ТА ЗОВНІШНЯ ЕСТЕТИЧНА ВИРАЗНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Зовнішній вигляд учителя. Основи мімічної і пантомімічної виразності/ І. А. Зязюн. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык одежды/ сестры Сорины. Психология мимики. Как читать мысли по лицу/ Б. Альфред. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. КУЛЬТУРА МОВИ І ТЕХНІКА МОВЛЕННЯ ЯК ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Педагогічна майстерність/ І. А. Зязюн. Педагогічна розповідь як фрагмент педагогічної діяльності/ І. А. Зязюн. Курс на майстерність/ Б. А. Буяльський. Виразне читання/ Л. О. Горбушина, А. П. Ніколаїчева. Дихання і голос як елементи педагогічної техніки ; Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Дикція та спів/ К. С. Станіславський. Імідж – шлях до успіху. Ваш голос/ Л. Браун. Культура і техніка мовлення вчителя/ В. П. Чихачов. Основи культури мовлення/ Н. Д. Бабич. Людське слово могутнє/ Л. О. Введенська, Л. Г. Павлова. Живе слово/ Т. О. Ладиженська. Робота актора над собою. Робота над собою у творчому процесі втілення. Мова на сцені/ К. С. Станіславський. Дикція як елемент педагогічної техніки ; Поезія усного слова/ Б. А. Буяльський. Рекомендації щодо техніки мовлення вголос/ А. Прянишников. Основи сценічної майстерності/ І. П. Горянська. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ТЕХНІКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Майстерність педагогічного спілкування/ І. А. Зязюн. Комунікативність учителя/ І. А. Зязюн. Професійно-педагогічне спілкування, його сутність і структура/ І. А. Зязюн. Учителеві про педагогічне спілкування. Схильність педагога до спілкування та способи його самовиховання/ В. А. Кан-Калик. Основи педагогіки спілкування/ І. І. Риданова. Практикум з педагогічної технології/ Н. Є. Щуркова. Сучасний урок у початкових класах. Особистісно орієнтоване спілкування/ О. Я. Савченко. Психологічний контакт педагога та учня як умова успішної профілактики відхилень у поведінці школярів/ Л. Б. Філонов. Психологія взаєморозуміння/ І. М. Юсупов. Игры, в которые играют... : Психологический практикум/ Н. В. Самоукина. ОСНОВИ РЕФЛЕКСИВНОГО ТА НЕ РЕФЛЕКСИВНОГО СЛУХАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ; Я вас слухаю.../ І. Атватер. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі/ І. А. Зязюн. МАЙСТЕРНІСТЬ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ. ОСОБЛИВОСТІ ЧИТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЛЕКЦІЇ ; Мистецтво говорити/ І. Томан. Як виробляти впевненість у собі і впливати на людей, виступаючи публічно/ Д. Карнегі. Искусство убеждать/ В. П. Шейнов. 101 совет оратору/ Р. Гандапас. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ДНЗ ; Учитель как объект психологического исследования/ Е. И. Рогов. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин.
Анотація: Хрестоматія включає джерела вітчизняних та зарубіжних авторів щодо сутності і складових педагогічної техніки. Тексти підібрано відповідно до розділів і тем навчальної та робочої програм дисципліни "Основи педагогічної техніки". Доцільна для використання при підготовці до семінарів і лабораторних занять з дисципліни. Може бути корисною студентам усіх педагогічних та споріднених спеціальностей (соціальна педагогіка і соціальна робота, практична психологія) та викладачам.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 27.06.2024
Кількість запитів 7965
Кількість відвідувачів 611
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя