Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (203)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мета<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 56 : Проблеми філології, історії та культури ХІХ-ХХ ст. в сучасному науковому контексті
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :376 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.90 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Зміст : До питання літературної освіти Миколи Гоголя: російська мова і словесність у Гімназії вищих наук/ Ю. В. Якубіна. "Вечера на хуторе близ Диканьки": Проблема метода и стиля. Взгляд сегодня (на материале росийських и украинских источников)/ Н. М. Жаркевич. До питання про особливості художнього мислення В. Розанова і творчість М. Гоголя/ К. П. Ісаєнко. Авангардний наратив: оголення дескрутивних практик/ О. М. Капленко. Сім’я в "системі надлюдського" (за матеріалами роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля")/ О. Г. Ковальчук. Лексико-фразеологічні одиниці та їх стилістична роль в епістолярії П. Куліша/ О. В. Банзерук, Ю. О. Шакура. Розмовна лексика в ідіостилі Ю. Мушкетика/ Н. М. Пасік. Роль Миколи Сулими у формуванні мовознавчої думки20-30-х років ХХ ст./ Т. М. Сидоренко. Марксизм в історичній науці/ Л. В. Таран. Про маси та історію/ Т. В. Кушерець. Про виникнення астрономічних знань у пізньму палеоліті/ О. Ю. Москаленко. Історія литовсько-рязанських та литовсько-нижньогородських взаємин у східно-слов’янських історіографіях ХІХ-ХХ ст./ В. О. Василенко. Гетьман І. Мазепа та Ніжинський козацький полк/ О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. Взаємини катеринославських дворян і євреїв у переоформлений період (друга половина ХІХ ст.)/ І. О. Кочергін. Окремі аспекти природоохоронної політи Росії в ІІ пол. ХІХ - на поч. ХХ ст. (на прикладі фабрично-заводської промисловості)/ О. В. Крупенко. Ліберально-демократичний рух на Північному Лівобережі України напередодні офіційного виникнення політичних партій на початку ХХ ст./ О. П. Кривобок. Діяльність есерів-максималістів на Харківщині та полтавщині (1906-1907 рр.)/ С. М. Коломієць. Договір УГА з Добровольчою армією А. Денікіна: вимушений крок чи зрада українській соборності?/ Р. В. Тимченко. Польська національна освіта у Наддніпрянській Україні в добу Центральної ради (березень 1917 - квітень 1918 рр.)/ М. В. Потапенко. Проблема кордонів у контексті налагодження українсько-білоруських відносин 1918 році/ В. В. Мартиненко. Жіночі делегатські збори в УСРР: мета і сутність функціонування, організаційна структура, значення (1920-1933 рр.)/ Н. М. Нагорна. "Січнева весна" 1987 року та їх роль у кадрових трансформаціях Української РСР/ Ю. В. Кузьменко. Науково-педагогічна діяльність В. Ю. Данилевича в Київському університеті/ А. О. Гомоляко. До питання про так званий "розгром" музею М. Гоголя директором Й. Леціусом/ П. П. Моціяка. Микола Ге і його учень Степан Яремич/ О. В. Лисенко. Театральне життя Чернігівщини як складова культурно-історичного процесу в Україні 90-х рр. ХХ ст./ М. В. Семенова. особова справа Ю. Ф. Карського в Arhiwum Panstwowe m. St. Warszawy/ О. Г. Самойленко. Згадаємо їх поіменно: безповоротні втрати особового складу 125 ГБАП у роки Великої Вітчизняної війни/ С. М. Крапив’янський.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Семенець, Любов Григорівна
Назва : Сім Я або Виховання в родині [Електронний ресурс] : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей університетів з теорії та практики родинного виховання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ.: с. 226-227. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 28.20 грн.
ББК : 74.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Родинне виховання
Сімейне виховання
Педагогічна культура батьків
Традиції родинні
Сценарії свят
Свята родинні
Родина (сім’я)
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 8 березня (сценарії)--тести для батьків--анкети для батьків
Зміст : ОСНОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ; Українська родина як природний первинний осередок виховання дитини ; Мета і завдання сімейного виховання ; Правила сімейного виховання та функції сім'ї ; Причини негараздів сімейного виховання у сучасних родинах ; ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА БАТЬКІВ ; Педагогічна освіченість батьків і ефективність виховання ; Рівні сформованості педагогічної культури батьків ; Умови ефективної співпраці школи та сім’ї ; Діагностичні методи поглибленого вивчення сім’ї вихованця та орієнтовна програма вивчення сім’ї учня ; Напрямки роботи з батьками та форми співпраці школи і сім’ї ; Організація педагогічного всеобучу батьків ; РОДИННІ ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ ; Виховне значення та педагогічна роль родинних традицій ; Мета, функції та види родинних виховних традицій ; Свято сім’ї в школі ; ДОДАТКИ (матеріал для розробки сценаріїв виховних заходів з родинного виховання) ; Крилаті вислови, приказки, прислів’я ; Народна мудрість ; Дерево роду ; Мати - берегиня роду ; День матері ; Історія свята 8 Березня ; Батько - опора родини ; Бабуся та дідусь ; Наказ дітям ; Легенда про життєву мудрість ; Бувальщина про материнську любов ; Легенда про матір ; Вітання з жіночим святом ; Вірші про матір ; Вірші про родину ; Весняні заставки до маминого свята ; Джентльмен-шоу для дівчаток ; Конкурси ; Таблиця підсумків ; Приклади назв та девізів команд ; Обладнання до родинного свята ; Теми для розповідей членів родини на родинному святі ; Приклад оформлення виховного заходу ; Приклади сценаріїв родиних свят ; Тести та анкети для батьків ; Пісні до родинних свят ; Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення родинних свят
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Шевченкознавчі студії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 11
Вихідні дані : К., 2008
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
Зміст : Мета, означена Шевченком/ Г. Семенюк. До ювілею Людмили Задорожної/ Я. Вільна. ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ; Мнемонічний пратекст Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська. Антропоцентризм російськомовних повістей Тараса Шевченка/ М. Вишняк, І. Терехова. Автобіографізм як вияв психологізму у повісті Тараса Шевченка "Музикант"/ О. Габдукаєва. Сенсовий метатекст у контексті поетичної творчості Тараса Шевченка: доля жінки/ А. Гудима. Парадигма соборності у Тараса Шевченка: акциденція чи канон/ Л. Задорожна. Козакоцентризм як вияв суб’єктивізму художнього мислення Тараса Шевченка/ С. Задорожна. Кониський О. «Тарас Шевченко-Грушівський, хроніка його життя» як взірець біографічної шевченкіани/ Л. Ковбасенко. Образ духовного провідника у традиції української літератури та поетичному доробку Тараса Шевченка/ Є. Лебідь. Руйнування імперського дискурсу у творчості Тараса Шевченка/ Я. Потапенко. Апокрифічні мотиви у поемі Тараса Шевченка «Марія»: їхня генеза і творче переосмислення у першій половині ХХ ст./ М. Приходько. До реконструкції задуму повісті Тараса Шевченка «Из ничего почти барин»/ С. Росовецький. Специфіка портретування у повістях Тараса Шевченка: герой очима художника/ К. Сізова. Тарас Шевченко як творець національно-знакового образу степу/ І. Ткаченко. Наративна оптика поеми «Катерина» Тараса Шевченка/ М. Ткачук. Роль образів-символів у тексті «Журналу» Тараса Шевченка/ А. Харченко. Ідея свободи у творчості Тараса Шевченка в контексті романтичного світогляду/ А. Шкрабалюк. РЕЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. КОМПАРАТИВІСТИКА ; Моделювання образу Тараса Шевченка в поемах І. Драча/ Т. Бідованець. Шевченківські мотиви у творчості Марії Проскурівни та Марусі Вольвачівни/ І. Брижіцька. Тарас Шевченко крізь призму поетичної інтерпретації/ Н. Гаврилюк. Концепт Тараса Шевченка в естетиці й духовній біографії Зінаїди Тулуб/ М. Гнатюк. Тема об’єднання нації у Тараса Шевченка та Лесі Українки/ Л. Жванія. Тарас Шевченко в критичній рецепції М. Могилянського/ О. Зелік. Тарас Шевченко в житті і творчості вчених-античників Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури та мови (проф. І.Турцевич, О.Покровський)/ Т. Коростильов, Д. Гордієнко. "Локус дороги" у поетиці й семантиці мовних ігор "Кобзаря 2000" братів Капранових/ У. Лисак. Основні концепти історіософії Тараса Шевченка і Миколи Костомарова/ О. Некряч. Рецепції особи й творчого самовияву Тараса Шевченка в мемуарах О. Барвінського та Ю. Луцького/ М. Федунь. Вогонь Шевченківської правди і вода «змінних тлумачень»/ О. Яровий. ТАРАС ШЕВЧЕНКО І ФОЛЬКЛОР ; Образ кобзаря у Шевченковій творчості/ А. Стратілат. Тарас Шевченко про українські думи/ О. Черненко. МОВНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ; Концептосфер сакрального у російськомовній поетичній спадщині Тараса Шевченка/ Т. Вільчинська. Концептуалізація художнього світогляду Тараса Шевченка в мовній свідомості українців (на матеріалі мас-медійних онімів)/ Д. Дергач. Поняття всесвіт у текстах Тараса Шевченка: до методики дослідження поетичної мовотворчості/ Ю. Дядищева-Росовецька. Категорія простору в ранній поезії Тараса Шевченка/ Н. Єщенко. Силабічна структура звучання поезії Тараса Шевченка/ Д. Тєряєв. ТАРАС ШЕВЧЕНКО І СВІТ. ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ ; Поетичні твори Тараса Шевченка в перекладах французькою мовою/ М. Венгренівська, А. Гнатюк. Пісні на слова Тараса Шевченка в англомовних перекладах/ Т. Зарицька. Переклади творів Тараса Шевченка в літературі народів Заходу і Сходу / Кім Сук Вон. Фразеологічний потенціал англомовних перекладів поетичних творів Тараса Шевченка/ Л. Коломієць. Проблема «автор-читач» у творчості Тараса Шевченка та в польській літературі першої половини ХІХ ст./ І. Петриченко.
Анотація: До одинадцятого випуску збірника наукових праць "Шевченкознавчі студії" ввійшли праці викладачів, студентів, аспірантів Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка й інших інституцій і навчальних закладів України. Збірник присвячено актуальним проблемам шевченкознавства, зокрема жанру і стилю, поетиці, рецепції творчості, мови і перекладу. Для науковців і шанувальників творчості Тараса Шевченка.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Семенюк Г.
Назва : Мета, означена Шевченком [Електронний ресурс]
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства
Місце публікування : Шевченкознавчі студії: збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства. - К., 2008. - Вип. 11. - С. 3-4 (Шифр -428341)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISSN: 2522-1736
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення/ Ю. В. Кот [и др.]. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників/ О. В. Лісовець. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів/ Ю. Г. Новгородська. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. Сім’я як основа розвитку особистості/ Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі/ Геян Чжоу. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів/ Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної/ Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах/ Ю. С. Ілясова. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної/ О. П. Коньок, А. В. Шевцова. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи/ Ю. О. Сидоренко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства/ І. В. Фольварочний. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади/ А. Ю. Бовт. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України/ Лулу Бянь. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/ О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Журба, Катерина Олександрівна
Назва : Досвід виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи в США [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :10 с
Місце публікування : Український педагогічний журнал. - Київ: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, 2017. - N 3. - С. 70-79 (Шифр УПЖ-2/2017/3)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманістична етика--смисложиттєві цінності--мета життя--самоактуалізація--самореалізація Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Український історичний журнал -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Ричка В. З історії міського (само)управління Київської Русі/ В. Ричка (стр.4-19)
Волощук М. Русини-міщани малопольських міст XIII–XIV ст.: проблеми пошуку та ідентифікації/ М. Волощук (стр.19-29)
Донік О. Політичні партії та селянство в українських ґуберніях Російської імперії наприкінці XIX – на початку XX ст.: соціоментальні й інституційні чинники взаємодії/ О. Донік, Б. Опря, О. Федьков (стр.29-48)
Романов С. Історичний дискурс Лесі Українки: література як форма пізнання (до 150-річчя з дня народження)/ С. Романов (стр.48-65)
Клименко Н. Ґендерні уявлення та практики на Буковині кінця ХІХ – початку ХХ ст. у світлі еґо-документів О. Кобилянської/ Н. Клименко, О. Дудар, Ю. Беззуб (стр.65-80)
Автушенко І. Конформізм і нонконформізм творчої інтеліґенції в радянській Україні 1920–1930-х рр.: проблема вибору/ І. Автушенко, Н. Буглай (стр.80-93)
Комарніцький О. Більшовизація студентів педагогічних закладів національних меншин в УСРР/УРСР 1920–1930-х рр.: мета, засоби, завдання/ О. Комарніцький, І. Недошитко (стр.93-112)
Вронська Т. Цивільне населення радянської України в полі зору військових трибуналів: реґламентація каральних практик (1918–1959 рр.)/ Т. Вронська, В. Пилипчук, М. Беланюк (стр.112-129)
Потапенко Р. Науково-освітня інтелігенція в умовах ідеологічних трансформацій періоду «перебудови»/ Р. Потапенко (стр.129-138)
Боряк Г. Цифровий архів Голодомору в Україні 1932–1933 рр. як універсальний джерельний мережевий ресурс: документальний та візуальний сеґменти проекту/ Г. Боряк, К. Лобузіна, О. Юркова (стр.138-154)
Савчук І. Становлення геоісторії як міждисциплінарного напряму у суспільних науках Франції другої половини ХХ ст./ І. Савчук (стр.154-167)
Кульчицький С. Ленінська держава-комуна як інструмент побудови спотвореного світу/ С. Кульчицький (стр.167-186)
Русина О. До питання про київське літописання XIV–XVII ст./ О. Русина (стр.186-196)
Шніцер І. Міжнародна наукова онлайн-конференція «Актуальні проблеми історії та міжнародних відносин (на пошану С.В.Віднянського)»/ І. Шніцер, І. Боровець (стр.217-223)
Нємченко І. XIII читання пам’яті професора П. Й. Каришковсь ко го/ І. Нємченко (стр.223-225)
Цікаві статті :Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі


 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 76568
Кількість відвідувачів 780
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя