Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1867)Рідкісна книга (17)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (136)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=метод<.>
Загальна кількість знайдених документів : 155
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 8 : Особливості розвитку культури Полісся XVIII-XX століття та видатні її діячі
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1997
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Гоголезнавчий науково-методичний центр
Зміст : О времени гибели роменской культуры/ А. В. Григорьев, И. Г. Сарачев. Легенди про кургани Чернігівщини/ О. Є. Черненко. Політична діяльність Л. Барановича/ М. І. Кравченко. Філософські засади творчості Л. Барановича/ Е. М. Лимар. Антрополоігічне вчення чернігівського літературно-філософського кола/ О. О. Чорний. До історії чернігівської друкарні XVII-XVIII століття/ Ю. А. Мицик. Особливості функціонування об’єктних конструкцій з предикативними формами на но-, то- у джерелах ораторсько-учительної прози української мови другої половини XVII-першої половини XVIII століття/ В. М. Пугач. Городище І. Мазепи на Гончарівці в Батурині/ В. П. Коваленко, О. П. Моця, Ю. М. Ситий. Початкова освіта та населення в Сумському полку за переписом 1732 р./ М. О. Манько. Становлення мережі початкових навачальних закладів на чернігівщині наприкінці XVIII ст. (за архівними даними)/ О. П. Удод. Особенности функционирования островных говоров в близкородственном языковом окружении (на материале русских говоров в Украине и Белоруссии/ Н. Е. Минина. Перспективи дослідження філософської культури Чернігівщини/ В. І. Шевченко. Орлай И. С. и Гоголь Н.В./ К. К. Васильев. Рукописні пам’ятки розвитку культури та літератури Поліського краю/ З. В. Кирилюк. Видатні медики - вихідці з Полісся на межі XVIII-XIX ст./ Ю. К. Дупленко. Філарет Гумілевський як дослідник монастирських бібліотек та рахівів Чернігово-Сіверщини/ О. Ф. Тарасенко. З історії міністерських жіночих гімназій та прогімназій Лівобережної України другої половини ХІХ століття/ Т. В. Тронько. Діяльність Олександра Русова на Чернігівщині в 90-х роках ХІХ століття/ О. Я. Рахно. Яворницький Д. І. і Чернігівщина/ В. М. Шевченко, С. О. Купрянська. Творчі стосунки Д. Яворницького з інтелігенцією Лівобережної України кінця ХІХ - початку ХХ ст./ С. В. Абросимова. Дмитро Іванович Журавський/ В. В. Кулик. Грот М. Я. і Ніжинський історико-філологічний інститут/ М. Д. Бойправ. Професор Василь Незабитовський/ С. М. Лисенко. Бібліотека історико-філологічного інституту як науковий та культурний центр на Україні/ С. Г. Самойленко. Розробка проблем історіографії в дослідженнях вчених-істориків Ніжинської вищої школи у другій половині ХІХ ст./ О. Г. Самойленко. Русова С. про розвиток національної школи у різних народів Росії/ І. М. Пінчук, Є. І. Коваленко. Музиченко О. Ф. - випускник ніжинської вищої школи/ Л. О. Сахненко. Фонетичний метод обучения чтению/ О. М. Гречишкина. Славістичні ідеї професора П. О. Заболотського/ С. М. Родін. Археологічна діяльність Ніжинського історико-філологічного товариства/ Л. В. Ясновська. Доля і трагедія Ніжинського мінцкабінету/ Р. М. Яушева-Омельянчик. Людина і її стправа: життєвий і творчі пошуки Євгенії Спаської (до історії вивчення ніжинських кахлів)/ Т. П. Литвинова. Проблеми підготовки вчителів у педагогічній спадщині М. І. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Музеї Чернігівщини кінця ХІХ- початку ХХ ст. як історико-культурні центри/ В. М. Малиневська. Українська нелегальна література на Чернігівщині в 1905 р.: спроба кількісної характеристики/ С. О. Наумов. Вільна громада РУП на Чернігівщині/ В. І. Головченко. З історії музично-культурного життя Лівобережної України другої половини XVII-кінця XIX ст./ І. В. Кікис. Аграрний аспект свята Івана Купала та його пісенності на Чернігівщині/ С. Б. Пономаревський. Стиль творчості А. Веделя/ І. П. Парфеньтьєва. Музична критика на Чернігівщині в другій половині ХІХ ст./ О. П. Васюта. Федір Стравинський, випускник Ніжинського юридичного ліцею, визначний співак/ Н. П. Онищенко. Ніжин музичний (до проблеми музичного краєзнавства)/ О. А. Кавунник. Проценко А. Ф. - видатний музикант, педагог, особистість/ О. Т. Стрєлков. Богослужебное пение в музыкальной культуре Чернигова (на примере духовных концертов начала ХХ века)/ Л. А. Дорохина. Українське кобзарство в оцынцы прогресивних вчених та дыячыв культури/ П. М. Кобернюк. Сучасний фольклор Чернігівського Полісся і пісенність релігійного спрямування/ С. Б. Пономаревський. Театральна Переяславщина/ О. Р. Коломієць, Г. М. Остронос. Українська театральна культура в дослідженнях В. Рєзанова/ Г. І. Веселовська. Деякі проблеми вивчення українського живопису в працях О. М. Лазаревського/ В. І. Воронов. Микола Миколайович Ге (чернігівський період творчості)/ Н. Г. Тира. Якимченко О. Г.: роки роботи в Держзнаці/ Л. М. Руденко. Георгій Нарбут як національний графік України/ О. П. Пономар. Володимир Лесючевський: краєзнавець, етнограф, мистецтвознавець/ Т. О. Уривалкіна. Будинок колишньої ніжинської електростанції як зразок українського національного модерну/ В. О. Матвєєв, Л. Л. Матвєєва. Начало творческого пути П. Н. Савицкого/ А. В. Бобырь. Кооперативний рух і культура Лівобережної України/ В. М. Половець. Видавнича справа на території Лівобережної України в 20-х роках ХХ ст./ О. В. Яковлев. Товариство "Знання" на Чернігівщині: становлення, розквіт, занепад/ М. М. Коропатник. Розвиток ідеї комплексності навчання в 20-і роки на Україні/ В. О. Коваленко. Основні тенденції розвитку української культури у другій половині 50-х - на початку 60-х рр. ХХ ст./ Р. А. Дудка. Структура и семантика названий кинотеатров Белоруссии и Левобережной Украины/ Е. О. Сапегина. Углубление украинско-белорусского сотрудничества в сфере образования/ Г. Н. Яковлева. Зоологічний музей Ніжинського педагогічного інституту/ І. В. Марисова. Деякі аспекти викладання культурологічних дисциплін у педвузі/ Т. В. Андрійчук. Організація дитячих клубів - ефективна форма роботи зі старшокласниками/ Н. С. Останіна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Український історичний журнал -2006р.,N 6
Цікаві статті :
Рубльов О. С. Інститут історії України НАН України: віхи історії (1936-2006 pp.)/ О. С. Рубльов, О. В. Юркова (стр.4-35)
Гурбик А. О. Вторгнення військ Великого князівства Литовського в Україну та оборона Києва (1651 р.)/ А. О. Гурбик (стр.35-56)
Пришляк В. В. Український історик Іван Джиджора/ В. В. Пришляк (стр.56-77)
Кульчицький С. В. Голод 1932 р. в затінку голодомору-33/ С. В. Кульчицький (стр.77-97)
Веселова О. М. Післявоєнна трагедія: голод 1946-1947 pp. в Україні/ О. М. Веселова (стр.98-124)
Біла С. О. Досвід ліберального реформування української економіки (1991-2005 pp.)/ С. О. Біла (стр.125-145)
Липинський В. В. Православна духовна освіта в Україні (1991-2001 pp.)/ В. В. Липинський, Л. О. Рощина (стр.145-166)
Вовк Я. О. Формування політики Польської держави стосовно протестантських конфесій (1918-1926 pp.)/ Я. О. Вовк (стр.166-177)
Верменич Я. В. Територіальна управлінська система в Україні: теоретико-методологічні проблеми оптимізації/ Я. В. Верменич (стр.177-189)
Космина В. Г. Історичний метод Освальда Шпенґлера/ В. Г. Космина (стр.189-203)
Шевченко В. М. «Материалы по статистике движения землевладения в России» як джерело вивчення еволюції поземельних відносин в Україні другої половини XIX - початку XX ст./ В. М. Шевченко (стр.203-212)
Кучер В. І. «Гітлерюгенд»: від «Загону Адольфа Гітлера» до єдиної державної молодіжної організації «третього рейху» (1922-1939 pp.)/ В. І. Кучер (стр.212-213)
Мартинов А. Ю. Джузеппе Мадзіні, мадзінізм і Україна (М. М. Варварцев)/ А. Ю. Мартинов (стр.213-217)
Тюрменко І. І. Листування митрополита Іпаріона (Огієнка)/ І. І. Тюрменко (стр.217-220)
Удод О. А. Український науковий рух: інституціональні аспекти розвитку (кінець XIX - початок XX ст.) (З. І. Зайцева)/ О. А. Удод (стр.220-223)
Зашкільняк Л.О. III конґрес польських істориків села й селянського руху/ Л. О. Зашкільняк (стр.223-225)
Блануца А. В. Міжнародна наукова конференція «Історія та культура Балтійського реґіону: Литва та Польща»/ А. В. Блануца, Л. Ю. Жеребцова (стр.225-227)
Мельниченко В. М. VI всеукраїнський симпозіум з проблем аграрної історії/ В. М. Мельниченко (стр.227-228)
Ковальський Микола Павлович (стр.229-230)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Український історичний журнал -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Ричка М. В. Про склад і структуру великокнязівського двору середньовічного Києва/ М. В. Ричка (стр.4-16)
Тарасенко І. Ю. Поет-хроніст XVII ст. Самуель Твардовський та його творчість/ І. Ю. Тарасенко (стр.17-35)
Лупандін О. І. Громадсько-політична та державна діяльність Дмитра Дорошенка/ О. І. Лупандін (стр.36-46)
Вєдєнєєв О. В. Військово-політична діяльність ОУН та УПА у світлі норм міжнародного гуманітарного права/ О. В. Вєдєнєєв, О. Є. Лисенко (стр.46-66)
Рафальська Т. Л. "Великий терор на Житомирщині": специфіка та технологія/ Т. Л. Рафальська (стр.66-75)
Нахманович В. Р. Буковинський курінь і масові розстріли євреїв Києва 1941р./ В. Р. Нахманович (стр.76-97)
Генега Р. Я. Участь львівського студентства в русі опору в другій половині 1940-- - на початку 1950-х рр./ Р. Я. Генега (стр.97-112)
Юсова Н. М. "У світлі сталінських творів з питань мовознавства": актуалізація етногенетичних процесів у СРСР на почакту 1950-х рр./ Н. М. Юсова (стр.113-138)
Бондарчук П. М. Релігійна поведінка православних віруючих в Україні: особливості й тенденції змін (середина 1940-х - середина 1980-х рр.)/ П. М. Бондарчук (стр.138-152)
Ковалевська О. О. Нові підходи до пошуку достовірних зображень гетьмана Івана Мазепи/ О. О. Ковалевська (стр.152-167)
Гончарук Т. Г. Міжнародний транзит через землі Наддніпрянської України першої половини ХІХ ст.: історія вивчення/ Т. Г. Гончарук (стр.167-175)
Тельвак В. В. Німецькомовна "Історія українськогго народу" Михайла Грушевського в оцінках сучасників/ В. В. Тельвак (стр.175-189)
Котляр М. Ф. Рукописи не горять…/ М. Ф. Котляр (стр.190-197)
Єфіменко Г. Дедуктивний метод у дослідженні історії України/ Г. Єфіменко (стр.197-206)
Блауца А. В. Ідеальний образ жінки-шляхтянки в панегіричній літературі Великого князівства Литовського/ А. В. Блауца, Д. П. Ващук (стр.207-209)
Станіславський В. В. Запорізька Січ та Річ Посполита. 1686-1699/ В. В. Станіславський (стр.209-211)
Ільюшин І. І. Галицька Соціалістична Радянська республіка. Окупація Східної Малопольщі (Галичини) Червоною армією в 1920р. (Климецький М.)/ І. І. Ільюшин (стр.216-216)
Молчанов В. Б. Волинь в історико-краєзнавчих дослідженнях ХІХ - ХХ ст. (Ярмошик І. І.)/ В. Б. Молчанов (стр.216-220)
Гогун А. С. Український партизанський рух 1942-1960. Діяльність Організації українських націоналістів та Української повстанської армії (Мотига Г.)/ А. С. Гогун, А. В. Кентій (стр.220-224)
Павлова Т. Г. Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна за 200 років/ Т. Г. Павлова (стр.224-226)
Удод О. А. Всеукраїнський семінар "Актуальні проблеми сучасної української історичної науки та її інтеграція з історичною освітою"/ О. А. Удод (стр.226-228)
Швидкий В. П. Круглий стіл "Голод 1946-1947 рр.: ретроспективний погляд істориків (до 60-річчя трагедії)"/ В. П. Швидкий (стр.228-229)
Скляренко Є. М. Підготовка фундаментальної праці "Реабілітовані історією"/ Є. М. Скляренко (стр.229-230)
Пастушенко Т. В. До створення української асоціації усної історії/ Т. В. Пастушенко (стр.230-235)
Тимченко В. М. XV турецький історичний конгрес/ В. М. Тимченко (стр.235-236)
Матях В. М. До 60-річчя доктора історичних наук, професора В. С. Степанкова/ В. М. Матях (стр.236-238)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 59.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі економіки-- підготовка
літні оздоровчі табори-- підготовка вихователів
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення/ В. В. Васильєв. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки/ С. А. Товщик. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі/ Я. В. Кічук. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання/ Т. Г. Гуцан. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога/ І. В. Козик. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби/ Л. М. Завацька. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах/ О. В. Садовець. Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України/ І. В Ткаченко. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента/ О. О. Романовська. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера/ О. В. Пономаренко. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Д. Ю. Малков. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї/ С. П. Панченко. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці/ О. О. Поперечняк. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога/ О. М. Любарська. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих/ І. В. Фольварочний. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів/ Л. М. Степаненко. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи/ Л. Є. Клос. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів/ В. М. Кирилюк. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності/ С. Б. Фурдуй. Соціальні фактори педагогічної занедбаності/ Д. О. Стадник. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України/ І. М. Трубавіна. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді/ В. І. Лазаренко. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі/ М. М. Марій. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання/ О. В. Полозенко. Персоналістська концепція любові/ І. І. Киричок. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ С. В. Грищенко. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання/ Ю. В. Овод. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки/ Н. А. Демешкант. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога/ І. І. Киричок, М. О. Шевчук. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці/ Л. В. Рень. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею/ Л. М. Павлюк. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект/ С. П. Архипова, І. М. Литвин. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект)/ Т. І. Коленіченко. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля/ Л. В. Волик. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу/ Н. О. Падун. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями/ Ю. Г. Новгородська. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності"/ О. М. Денисюк. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів/ Т. І. Бутурлим. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії/ О. В. Філь. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Є. Є. Хилько. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови/ О. О. Русанова. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу/ І. Г. Карпова. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики/ Т. А. Равлюк. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/)/ Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Л. І. Смеречак. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності/ Т. М. Лесіна. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки/ В. О. Тюріна. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога/ О. А. Тимошенко. Способи розв’’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій/ Л. В. Буркова. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника/ Л. В. Аніщук. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. В. Гордієнко, С. Бобела. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті/ Н. І. Ашиток. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми/ Х. В. Миць. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі/ М. С. Швед, М. Є. Захарчук. Формування комунікативної культури мабйтнього соціального педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання/ Т. Г. Веретенко. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема/ Л. Я. Шпільчак. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової/ Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями/ А. П. Щербина. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті/ Г. І. Кліщ. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі/ О. Й. Литвак. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР)/ Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії/ Т. О. Логвиненко. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР/ О. М. Малишева.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Український математичний журнал -2010р. т.62,N 5
Цікаві статті :
Асланці С. Деякі зауваження щодо ріманових розширень/ С. Асланці, С. Казімова, А. А. Салімов (стр.579–590)
Буряченко Е. А. Условия нетривиальной разрешимости однородной задачи Дирихле для уравнений произвольного четного порядка в случае кратных характеристик, не имеющих углов наклона/ Е. А. Буряченко (стр.591–603)
Гречко А. Л. Про достатні ознаки існування обмежених розв’язків неоднорідних лінійних розширень динамічних систем/ А. Л. Гречко (стр.604–611)
Губарені Н. М. Напівдосконалі іпрі-кільця та праві кільця Безу/ Н. М. Губарені, М. А. Докучаєв, В. В. Кириченко
Ключник І. Г. Лінійна система диференціальних рівнянь з точкою звороту/ І. Г. Ключник (стр.625–642)
Королюк В. С. Проблема великих відхилень для марковських випадкових еволюцій з незалежними приростами у схемі асимптотично малої дифузії/ В. С. Королюк (стр.643–650)
Максименко С. І. Ядро відображення зсуву вздовж орбіт неперервних потоків/ С. І. Максименко (стр.651–659)
Савчук В. В. Підсумовування методом Абеля - Пуассона p-фаберових рядів в інтегральній метриці/ В. В. Савчук, М. В. Савчук (стр.660–673)
Малик І. В. Збіжність папівмарковського і супроводжуючого марковського процесії до марковського процесу/ І. В. Малик, І. В. Самойленко (стр.674–681)
Смоловая E. С. Граничное поведение кольцевых Q-гомеоморфизмов в метрических пространствах/ E. С. Смоловая (стр.682–689)
Чуйко С. М. Метод наименьших квадратов в теории некорректно поставленных линейных краевых задач с импульсным воздействием/ С. М. Чуйко (стр.690–697)
Галандарзадех С. Поліноміальні розширення узагальнених квазіберових кілець/ С. Галандарзадех, М. Хорамдель, Г. С. Яваді (стр.698–701)
Королев А. В. Об эргодической теореме в форме Козлова - Трещева для полугруппы операторов/ А. В. Королев (стр.702–707)
Кацала Р. А. Властивості обернених похідних/ Р. А. Кацала, М. М. Пагіря (стр.708–713)
Тунс Е. Про збіжність розв’язків деяких неоднорідних диференціальних рівнянь четвертого порядку/ Е. Тунс (стр.714–721)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.7(070.3)/В 12
Автор(и) : Ваврикович, Любов Василівна
Назва : Методичні рекомендації до розв’язування задач з розділу "Елементи векторної алгебри і метод координат" [Електронний ресурс] : [посібник для студентів вищих навчальних закладів, учителів математики]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 22.151.51р30
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.92/Л 64
Автор(и) : Литвин-Кіндратюк, Світлана
Назва : Методологічні аспекти дослідження історіогенезу саморегуляції особистості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2010. - N 1. - С. 9 (Шифр ПО-1/2010/1)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--самоконтроль--тип соціального контролю--ритуальна поведінка--метод психолого-історичної реконструкції Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :119 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці)/ К. Абрамова. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах/ О. Бартків. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі/ О. Богінська. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. Бурик. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій/ Ю. Вознюк. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі/ О. Волкова. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка/ І. Гончар. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння/ А. Гречуха. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді/ Ю. Гузенко. Корекція поведінки агресивних підлітків/ Л. Дерман. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями/ Ю. Дзюба. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі/ Н. Дикун. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності/ О. Добрякова. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності/ Є. Донченко. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР/ У. Д’яченко. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі/ Т. Зайцева. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю/ О. Іларіонова. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї/ В. Ісаченко. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї/ П. Кандиба. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами/ Я. Карєва. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Киричук. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми/ К. Корольова. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ К. Крючок. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій/ С. Куликовський. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї/ Ю. Максимова. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі/ С. Мартинова. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії/ О. Марченко. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області/ Є. Мензак. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи)/ Т. Михно. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі/ Н. Моцар. Гендерне виховання дітей із неповних сімей/ М. Мошків. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми/ О. Наконечна. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей/ О. Олексюк. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями/ М. Пєйчева. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами/ К. Петрук. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку/ І. Пироговська. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога/ Ю. Підкамінна. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми/ О. Попович. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ/ Ю. Савіцька. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою/ Н. Самойленко. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами/ О. Сахневич. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів/ М. Семенюк. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Сидорчук. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах/ М. Скиба. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини/ А. Соценко. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях/ К. Станченко. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей/ Ю. Степура. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ/ А. Стрільчук. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами/ О. Таран. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами/ О. Терновець. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах/ Н. Трухан. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді/ В. Усманова. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема/ Т. Холмогорська. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків/ М. Холоша. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії/ О. Ширінкіна.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 84348
Кількість відвідувачів 923
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя