Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (550)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Шевченкознавчі студії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 11
Вихідні дані : К., 2008
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
Зміст : Мета, означена Шевченком/ Г. Семенюк. До ювілею Людмили Задорожної/ Я. Вільна. ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ; Мнемонічний пратекст Тараса Шевченка/ Т. Бовсунівська. Антропоцентризм російськомовних повістей Тараса Шевченка/ М. Вишняк, І. Терехова. Автобіографізм як вияв психологізму у повісті Тараса Шевченка "Музикант"/ О. Габдукаєва. Сенсовий метатекст у контексті поетичної творчості Тараса Шевченка: доля жінки/ А. Гудима. Парадигма соборності у Тараса Шевченка: акциденція чи канон/ Л. Задорожна. Козакоцентризм як вияв суб’єктивізму художнього мислення Тараса Шевченка/ С. Задорожна. Кониський О. «Тарас Шевченко-Грушівський, хроніка його життя» як взірець біографічної шевченкіани/ Л. Ковбасенко. Образ духовного провідника у традиції української літератури та поетичному доробку Тараса Шевченка/ Є. Лебідь. Руйнування імперського дискурсу у творчості Тараса Шевченка/ Я. Потапенко. Апокрифічні мотиви у поемі Тараса Шевченка «Марія»: їхня генеза і творче переосмислення у першій половині ХХ ст./ М. Приходько. До реконструкції задуму повісті Тараса Шевченка «Из ничего почти барин»/ С. Росовецький. Специфіка портретування у повістях Тараса Шевченка: герой очима художника/ К. Сізова. Тарас Шевченко як творець національно-знакового образу степу/ І. Ткаченко. Наративна оптика поеми «Катерина» Тараса Шевченка/ М. Ткачук. Роль образів-символів у тексті «Журналу» Тараса Шевченка/ А. Харченко. Ідея свободи у творчості Тараса Шевченка в контексті романтичного світогляду/ А. Шкрабалюк. РЕЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. КОМПАРАТИВІСТИКА ; Моделювання образу Тараса Шевченка в поемах І. Драча/ Т. Бідованець. Шевченківські мотиви у творчості Марії Проскурівни та Марусі Вольвачівни/ І. Брижіцька. Тарас Шевченко крізь призму поетичної інтерпретації/ Н. Гаврилюк. Концепт Тараса Шевченка в естетиці й духовній біографії Зінаїди Тулуб/ М. Гнатюк. Тема об’єднання нації у Тараса Шевченка та Лесі Українки/ Л. Жванія. Тарас Шевченко в критичній рецепції М. Могилянського/ О. Зелік. Тарас Шевченко в житті і творчості вчених-античників Ніжинської науково-дослідної кафедри історії культури та мови (проф. І.Турцевич, О.Покровський)/ Т. Коростильов, Д. Гордієнко. "Локус дороги" у поетиці й семантиці мовних ігор "Кобзаря 2000" братів Капранових/ У. Лисак. Основні концепти історіософії Тараса Шевченка і Миколи Костомарова/ О. Некряч. Рецепції особи й творчого самовияву Тараса Шевченка в мемуарах О. Барвінського та Ю. Луцького/ М. Федунь. Вогонь Шевченківської правди і вода «змінних тлумачень»/ О. Яровий. ТАРАС ШЕВЧЕНКО І ФОЛЬКЛОР ; Образ кобзаря у Шевченковій творчості/ А. Стратілат. Тарас Шевченко про українські думи/ О. Черненко. МОВНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ; Концептосфер сакрального у російськомовній поетичній спадщині Тараса Шевченка/ Т. Вільчинська. Концептуалізація художнього світогляду Тараса Шевченка в мовній свідомості українців (на матеріалі мас-медійних онімів)/ Д. Дергач. Поняття всесвіт у текстах Тараса Шевченка: до методики дослідження поетичної мовотворчості/ Ю. Дядищева-Росовецька. Категорія простору в ранній поезії Тараса Шевченка/ Н. Єщенко. Силабічна структура звучання поезії Тараса Шевченка/ Д. Тєряєв. ТАРАС ШЕВЧЕНКО І СВІТ. ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ ; Поетичні твори Тараса Шевченка в перекладах французькою мовою/ М. Венгренівська, А. Гнатюк. Пісні на слова Тараса Шевченка в англомовних перекладах/ Т. Зарицька. Переклади творів Тараса Шевченка в літературі народів Заходу і Сходу / Кім Сук Вон. Фразеологічний потенціал англомовних перекладів поетичних творів Тараса Шевченка/ Л. Коломієць. Проблема «автор-читач» у творчості Тараса Шевченка та в польській літературі першої половини ХІХ ст./ І. Петриченко.
Анотація: До одинадцятого випуску збірника наукових праць "Шевченкознавчі студії" ввійшли праці викладачів, студентів, аспірантів Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка й інших інституцій і навчальних закладів України. Збірник присвячено актуальним проблемам шевченкознавства, зокрема жанру і стилю, поетиці, рецепції творчості, мови і перекладу. Для науковців і шанувальників творчості Тараса Шевченка.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 8
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Походження сучасних порід кішок/ М. А. Гаврилей. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині/ Ю. В. Білан. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова)/ Т. М. Лугина. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини/ О. В. Рябоконь. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай/ 17-18. Радіаційна ситуація в Чернігівській області/ М. С. Харченко. Форми територіальної організації розселення Сумської області/ Р. П Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення/ А. А. Баско. Грошова система України: Загальне і специфічне/ Ю. С. Бойко. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB/ Д. О. Василевський. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування/ О. В. Герман. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами/ В. О. Гринь. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності/ А. М. Дюхіна. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації/ М. І. Малий. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3/ А. О. Мохір. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ/ А. В. Павлюк. Сучасний стан ринку праці в Україні/ О. В. Павлюченко. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України/ В. М. Педорич. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики/ Г. О. Пирог. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію/ І. С. Помазан. Земельна реформа в Україні/ Н. М. Попело. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії/ Р. Р. Сахіпзадін. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів/ Т. О. Сибірякова. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів/ Д. О. Сопов. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство/ О. С. Третяк. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ/ Ю. В. Юрова. ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ ; Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове/ О. О. Борисенко. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект/ О. А. Даниленко. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка/ Р. А. Желєзко. Мода як джерело вивчення історії/ І. М. Жигун. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.)/ Д. М. Заєць. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках/ Н. Злиденна. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни/ А. Кошкідько. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття/ А. В. Кошкідько. Розвиток міського транспорту України в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина)/ О. Мазурик. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи/ А. В. Марченко. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах/ С. О. Овраменко. Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності/ Н. . Панченко. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст./ В. В. Ребенок. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело/ Д. М. Рослий. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття/ О. І. Рудьков. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків/ Р. Сакун. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя/ Ю. М. Самко. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти/ Я. І. Тимко. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства/ О. О. Титенко. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда”/ В. М. Філь. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст./ К. Ю. Фоменко. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни/ М. В. Хоменко. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків/ О. С. Чабаненко. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов/ М. Юшкевич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі/ К. Микитенко. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови/ Я. І. Наріжна. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови/ О. О. Онищенко. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування/ Я. М. Перевідін. Навчання письма в початковій школі/ М. М. Руденок. Навчання письма у початковій школі/ К. Сідняєва. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі/ А. Трошина. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі/ М. Шибченко. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА ; Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови/ Н. М. Галамага. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара/ Ю. О. Говорун. Формування ергонімікону міста Прилук/ Т. І. Дяченко. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах/ Л. А. Іващенко. Онімний простір поезії Василя Стуса./ Т. В. Леус. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія”/ О. В. Нестеренко. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника/ О. О. Остапенко. Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань/ О. . Тритяченко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти)/ А. М. Андрушко. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку/ А. М. Вашук. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису/ Ю. М. Герасименко. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля/ В. В. Горбань. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку/ С. О. Гринь. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї/ О. О. Єременко. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми/ В. А. Жажковська. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку/ Я. М. Зайцева. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу/ А. М. Івашко. Експериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. В. Кізенок. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту)/ М. В. Казачок. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. А. Кріль. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. С. Литвиненко. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді/ Т. В. Мовчан. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. М. Недоля. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості/ П. О. Нестеренко. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект)/ А. В. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. В. Педора. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ/ Л. В. Ридзель. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. А. Скрильнікова. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі/ І. О. Ступак. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. В. Хніпель. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці/ Л. М. Черевко. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти)/ Н. В. Шимко. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект)/ Ю. В. Шусть.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :405 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Особливості повторюваності екстремального атмосферного тиску в Ніжині протягом 1970-2011 років/ Ю. В. Білан. Особливості і перспективи подієвого туризму України/ Ю. М. Бульба. Болота – унікальний дар природи/ О. С. Васильчук. Вплив агрокліматичних умов зимового періоду на урожайність озимої пшениці на прикладі Ніжина/ Ю. Ю. Гриценко. Радіаційне забруднення продуктів харчування на території Поліського економічного району/ А. С. Давиденко. Перспективи формування релігійно-туристичного комплексу як повноцінної галузі туризму в Україні/ І. Г. Кириченко. Готельна та рекреаційно-курортна галузь туристичного комплексу Чернігівської області/ Т. М. Лугина. Радіаційна ситуація в Рівненській області та її вплив на здоров’я населення/ А. О. Соболь. Соціальні негаразди як об’єкт вивчення суспільної географії/ С. С. Федірко. Радіаційне забруднення продуктів харчування в Чернігівській області та методи зниження його концентрації/ М. С. Харченко. Умови і чинники формування і розвитку культурно-освітнього комплексу Чернігівської області/ Р. П. Яцун. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Рівень життя населення в Україні/ А. А. Баско. Ситуація на ринку праці серед молоді в Україні/ Ю. С. Бойко. Поліморфізм сульфіду кадмію (CdS)/ П. Ю. Булавенко. Розробка автоматизованої системи для обліку успішності студентів на протязі всього навчання на платформі 1С/ Д. О. Василевський. Рівняння із запізнюючими та випереджаючими аргументами: з прикладами застосування до моделювання тяжких аварій/ І. В. Ващенко. Області застосування лейкосапфіру (Al[[d]]2[[/d]]O[[d]]3[[/d]])/ В. М. Власюк. Розрахунок та моделювання логоперіодичних антен/ В. В. Ворона. Якісний та напівкількісний аналіз вмісту легуючих домішок у зразках сталі/ М. С. Губерт. План Маршалла як приклад для української економіки/ В. М. Дрозд. Аналіз особливостей сучасних чисельних методів для задач математичної фізики/ Р. Р. Заріпов. Нерівність Коші/ Л. М. Зацарна. Термо-ЕРС в ZnSnAs[[d]]2[[/d]] та ZnGeAs[[d]]2[[/d]]/ М. С. Зленко. Дослідження біохімічних складових молока методом інфрачервоної спектроскопії/ Н. П. Кабанець. Програмна реалізація контролю знань з предмету "статистика" за темою "Методи вивчення основної тенденції динаміки" на платформі 1С/ А. В. Компанець. Дослідження електропровідності деяких пластмасових будівельних матеріалів/ М. О. Король. Інформаційно-аналітичне забезпечення для розрахунку процесів за методом дробових кроків/ І. І. Косяк. Використання АЦП для автоматизації наукового експерименту/ І. М. Малий. Електронне голосування/ А. О. Мохір. Програмна реалізація задачі "кадровий облік студентів" на платформі 1С 8.2/ А. О. Мохір. Мультимедійна система як засіб організації та управління самостійною роботою ліцеїстів у евристичному навчанні алгебри і початків аналізу/ Г. О. Пирог. Дослідження втрат тепла у житлових будинках різного типу/ В. С. Решетицький. Застосування ПІД-закону регулювання температури в технологічних процесах/ Р. Р. Сахіпзадін. Роль прямих іноземних інвестицій в економіці України/ Н. М. Січкар. Застосування вітроенергетичних установок у Чернігівській області/ В. В. Скотніков. Математичний апарат теорії ігор в економічному аналізі/ Г. С. Харченко. Інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з виродженою матрицею при похідних/ О. А. Шеремет. Відносини між Україною та МВФ: проблеми та перспективи їх вирішення/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ФІЛОСОФІЯ ; Ріпки: проблеми топоніміки та першої історичної згадки/ М. М. Биховець. Ідеї національно-визвольної боротьби С. Бандери/ Я. А. Бондар. Особливості ментальності стародавніх персів за "Авестою"/ О. О Горобець. Особливості геостратегічного партнерства в Південно-Східній Азії (1950-2000)/ О. Г. Гречка. Вивчення європейського просвітництва у вітчизняній історіографії/ Т. М. Грищенко. Відновлення культурної інфраструктури міста Ніжина у контексті повоєнного повсякдення (1944–1953 рр.)/ О. А. Даниленко. Вільне козацтво як структурний елемент українських Збройних сил (1917-1918 рр.)/ Н. А. Злиденна. Молодіжна політика Європейського Союзу в контексті сучасної історіографії/ А. Л. Кавунник. Давньоруська сім’я, як культурно-духовна основа руського суспільства: історіографічний аспект/ В. Косарєв. Діяльність конспіративних організацій польського стронніцтва народового в період 1939-1941 рр./ А. В. Кудрявцева. Отамани анархо-махновського повстанського руху в Чернігівській губернії (1918-1921 рр.)/ Ю. М. Лугинець. Становлення ніжинської міліції в перші роки Радянської влади (за архівними матеріалами)/ Ю. М. Лугинець. Становлення категорії прав людини на українських землях в процесі їх історичного розвитку/ А. О. Магомедов. Козацька медицина в другій половині XVI – першій половині XVII ст./ О. М. Марусечко. Українська зарубіжна історіографія про Переяславську раду 1654 року/ Я. І. Машир. Відображення франко-російської війни 1812 на сторінках історичного журналу "Київська старовина"/ О. С. Панченко. Сторожова служба та розвідка на Запоріжжі у ХVI-ХVIІІ ст./ М. Б. Помазан. Українські козаки і Московія: до питання взаємовідносин у 70-90-ті рр. XVI ст./ В. В. Ребенок. Події Другої світової війни на території України в оцінках сучасних українських істориків/ І. А. Редян. Історія оборонних боїв в Конотопському Присемів’ї в 1941 році: історико-краєзнавчий аспект/ В. С. Росицький. Питання охорони української історико-культурної спадщини в діяльності одеського товариства історії та старожитностей (на матеріалах "Записок одеського товариства історії та старожитностей")/ Д. М. Рослий. Життя села на Ніжинщині в 1930-1940-х рр. (за спогадами "людини без дитинства")/ Ю. В. Сухар. Місце спортивного дозвілля у повсякденному житті ніжинського студентства у 1943-1956 рр./ А. С. Терещенко. Жінка в українській політиці: реальність та сподівання/ М. О. Терещенко. Повсякденне життя офіцерів-танкістів і льотчиків Червоної армії в роки Другої світової війни (за мемуарною літературою)/ Т. А. Тищенко. "Християнський світ" в добу середньовіччя за працями Жака ле Гоффа та Арона Яковича Гуревича/ В. П. Цись. Діяльність польських культурницьких молодіжних організацій на території центральної та південної України в першій половині XX ст./ В. М. Черненко. Проблема рабства у Римській республіці у ІІ ст. до н. е. – ІІ ст. н. е. у сучасній історіографії/ Я. П. Чикало. Створення та діяльність Пангерманського Союзу/ С. М. Юрченко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Семантичні та функціонально-стилістичні особливості дієслівних акустем в ідіостилі Віктора Близнеця/ Т. В. Алексенко. Ірраціональні інтенції "сміху-божевілля" у поезіях Т. Г. Шевченка/ А. В. Аркуша. Безеквівалентна лексика як знак української етнокультури/ Н. М. Галамага. Гончаренко А.В. Безэквивалентная лексика в поэме И.П.Котляревского "Энеида" и ее перевод на русский язык/ А. В. Гончаренко. Структурно-семантичні особливості конструкцій із сурядністю та підрядністю в ідіолекті Олеся Гончара/ К. А. Готенко. Синтаксично ізольовані компоненти у мовленні українських народних казок/ Г. В. Градінович. Хронотопна семантика "жовтня" в літературі українського соцреалізму/ М. С. Довіна. Формування ергонімікону міста Ніжина/ Т. І. Дяченко. Проблеми розмежування та класифікації онімної термінології/ Т. В. Мисник. Парцеляція частин підрядного речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. В. Рогальчук. Ліричний герой у поезії Леоніда Первомайського/ М. В. Хілобок. Густативні прикметники у художньому мовленні Є. Гуцала/ Н. С. Хоменко. Ад’єктивні фразеологічні одиниці: структура, семантика, функції/ Ю. М. Хрей. Инициальные и финальные фразы как сильные позиции и их роль в интерпретации романа "Преступление и наказание"/ С. Ю. Шутко. Фразеологічні одиниці з посесивним компонентом у сучасній українській мові/ Г. В. Янчук. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Робота над піснею на уроках іноземної мови/ Т. В. Бікетова. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови/ І. Ю. Бойко. Лексико-семантичні особливості німецької мови Швейцарії/ К. М. Болотна. Роль наочності у вивченні іноземної мови/ К. М. Бурдика. Джерела формування потенційного словника учнів старших класів/ О. В. Гайдіна. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності в початковій школі/ Н. В. Гринь. Роль пісень у вивченні іноземної мови/ А. С. Жигунова. Навчальні мовленнєві ситуації для формування вмінь діалогічного мовлення у 6 класі/ Ю. Ю. Маркова. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови/ А. О. Овчаренко. Труднощі навчання аудіювання на уроках української та іноземної мов/ Н. С. Проценко. Граматичні ігри на уроках іноземних мов у 5-6 класах/ Д. О. Сердюк. Сучасні технології організації позакласної роботи з іноземної мови/ І. В. Хонда. Особливості австрійського варіанту німецької мови/ О. В. Широкова. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ; Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у студентів ВНЗ/ А. А. Бобро. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Я. В. Борисенко. Гендерне виховання на уроках української літератури/ М. С. Булавко. Специфічні особливості дозвілля підлітків/ М. А. Горбик. Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення української літератури в загальноосвітній школі/ Н. В. Гринь. Принципи, форми і методи використання українських народних рухливих ігор у роботі з дошкільниками у ДНЗ/ В. В. Давиденко. Безпечна поведінка дошкільника як психолого-педагогічна проблема/ О. В. Дворнік. Особливості формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку у предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Експериментальне дослідження на етапах констатувального та формувального експериментів особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням у сім’ї/ О. О. Єременко. Профілактика негативних проявів у поведінці дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу/ В. П. Єфремова. Проблема підготовки батьків до народження дитини у науковій теорії та практиці/ Ю. А. Жолобко. До проблеми соціальної адаптації старших дошкільників засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Теоретичні засади організації дозвілля дітей та молоді/ Ю. І. Костенко. Організація і керівництво дидактичними іграми дітей дошкільного віку/ О. О. Кулибка. Сучасне становище батьків-одинаків в Україні: теоретичний аспект/ В. О. Лобунець. До сутності поняття "естетичне виховання особистості"/ С. В. Марченко. Особливості формування інтересу до здорового способу життя у дітей дошкільного віку/ Л. В. Мовчан. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ В. В. Півень. Педагогічна спадщина В.Сухомлинського як засіб морального виховання дошкільників/ О. Ю. Скакун. Правове виховання учнів у школі/ К. О. Скрипка. Готовність дитини до школи, як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Гра як засіб всебічного розвиту дитини/ Н. С. Фесенко. Культура спілкування як засіб виховання культури людських взаємин в учнів у процесі вивчення української літератури/ І. В. Хонда. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови/ А. О. Чулкова. Соціально-педагогічна робота зі старшими підлітками з формування сенсожиттєвих цінностей: теоретичний аспект/ М. О. Шимко. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ А. Шульга.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Бідованець Т.
Назва : Моделювання образу Тараса Шевченка в поемах І. Драча [Електронний ресурс]
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства
Місце публікування : Шевченкознавчі студії: збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Кафедра історії української літератури і шевченкознавства. - К., 2008. - Вип. 11. - С. 112-116 (Шифр -428341)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 75 : Серія "Філологічні науки". № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 2
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 83.3(4Укр)5
Зміст : ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Джерела творення образу Батурина за поемою-містерією Т. Г. Шевченка "Великий льох"/ С. О. Жила. Транзит одного сюжету в п’єсах Т. Шевченка "Назар Стодоля" та Я. Кухаренка "Чорноморський побит" в інтерпретації В. Рєзанова/ Ю. О. Шакура. Гоголь-гимназист в мемуаристике/ П. В. Михед, Ю. В. Якубина. Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. Казкові мотиви у "Ночі перед Різдвом" Миколи Гоголя/ І. О. Стребкова. Микола Гоголь і Тарас Шевченко в українських порівняльних студіях 20–30-х рр. ХХ ст./ Є. Є. Прохоренко. Гоголевские сюжеты в различных формах художественного воплощения (к постановке проблемы)/ Г. В. Самойленко. "Правила" духовного возрождения в "Лествице" Иоанна Синайского и втором томе "Мертвых душ" Николая Гоголя/ Н. М. Сквира. Рефлексивные структуры обыденного сознания и их отражение в переводе (на материале немецкого перевода поэмы Н. В. Гоголя "Мертвые души")/ А. В. Ролик. "Думающий и сознающий себя": творчество как предмет авторефлексии в малой прозе И. А. Бунина/ Е. С. Анненкова. Візуальне як засіб переформатування природного у соціальне (на матеріалі творів М. Коцюбинського)/ О. Г. Ковальчук. Екзистенційна парадигма у "тюремному циклі" оповідань Івана Франка/ О. М. Капленко. The Aesthetic and Ideological Strategies of "New" Ukrainian Literature/ V. Р. Kharkhun, В. П. Хархун. Письменник, породжений відчаєм: до проблеми духовного самовизначення Ф. Кафки/ Л. М. Остапенко. Poetics of modeling realism in modern Ukrainian drama plots/ О. Kohut, О. В. Когут. Shakespeare’s Canon as the Source of Gothic Tradition/ O. V. Bochkar, О. В. Бочкар. Своєрідність творчого методу Генріха Белля на матеріалі роману "Очима клоуна"/ Н. І. Телегіна, Р. М. Рилюк. Бескомпромиссный критик Франции III республики/ Э. З. Чичиашвили. Метафора по стихотворению Фр. Шиллера "Пилигрим"/ М. Напирели. Літературний канон: до варіації змісту і контекстів терміну/ К. П. Ісаєнко. МОВОЗНАВСТВО ; Слова-символи як елементи моделювання цілісної мовної картини світу Т. Г. Шевченка/ В. М. Бережняк. Видільні чинники предикатів дії в українській мові (на матеріалі поезій Т. Г. Шевченка)/ О. М. Петрик. Релігійна лексика в поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки"/ Г. В. Баран. Архетипні метафори в мові української поезії Т. Шевченка/ Л. В. Кравець. Концептуально-стилістичний аналіз поетичної мовотворчості Тараса Григоровича Шевченка в аспекті комунікативної лінгвістики/ Л. І. Мацько. Стереотипи української етносвідомості у візуальному секторі поетики Тараса Шевченка/ Т. Ф. Семашко. Поетична та наукова шевченкіана Максима Рильського/ Н. М. Цівун. Використання лексики релігійної семантики в "Роздумах про Божественну Літургію" Миколи Гоголя/ Н. І. Клипа, Г. М. Вакуленко. Роль имплицитной семантики антропонимов в художественной прозе ХІХ века/ С. П. Грушко. ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Українська культура в період становлення незалежної України: реверсивна розмітка/ І. З. Павлюк. Фактор музично-виконавського аналізу у процесуальному трактуванні/ В. Г. Дорохін. АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ ТА ЗНАХІДКИ ; Гоголевский юбилей 1909 года в Нежине/ Г. В. Самойленко. РЕЦЕНЗІЇ ; Рецензія на монографію Г. М. Вокальчук "Словотворчість українських поетів ХХ століття" (Острог : Національний університет "Острозька академія", 2008. – 536 с.)/ Н. І. Бойко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов/ Г. Бейгер. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців/ В. О. Браун, Ю. В. Коваль. Інновації моніторингу якості вищої освіти/ І. В. Ващенко. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі/ В. І. Кириченко, О. О. Єжова. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери/ Л. Г. Кириченко. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога/ Л. М. Мороз. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності/ Т. В. Потапчук. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність/ О. Ф. Приліпко. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів/ С. І. Самаріна. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді/ О. В. Сватенков. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу/ В. М. Солова. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера/ В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз/ Я. В. Таравська. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах/ В. Л. Уліч. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе/ О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості/ Л. Ю. Якименко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів/ М. Б. Білан. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи/ С. В. Благініна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин/ А. Я. Бондарчук. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей/ О. В. Ващило. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку/ Т. Грановська. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів/ О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов/ В. О. Коваленко. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь/ А. Л. Кондратюк. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів/ В. С. Король. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами/ Г. Л. Кушнір. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва/ Е. М. Луговська. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби/ М. М. Пелипенко. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку/ Л. М. Пісоцька. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради/ Л. Л. Примачок. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом/ М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. Особенности проектной деятельности студентов-биологов/ А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів/ О. С. Філоненко. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови/ Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора/ А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології/ Н. П. Дічек. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації/ В. М. Донченко. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.)/ Ю. М. Мачача. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)/ І. О. Пєтухова. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти/ В. Д. Сутрин. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині/ Н. К. Удовиченко. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.)/ С. М. Шевченко. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Бережняк, Валентина Миколаївна
Назва : Слова-символи як елементи моделювання цілісної мовної картини світу Т. Г. Шевченка [Електронний ресурс]
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник наукових праць/ Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - Вип. 75: Серія "Філологічні науки", № 2. - С. 196-201 (Шифр 8У/Л 64-671539)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 83.3(4Укр)5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 12
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Аналіз фітогенного рельєфу території басейну річки Уборть в межах України/ О. С. Васильчук. Оцінка водно-ресурсного потенціалу Чернігівської області/ Ю. В. Бабак. Вплив радіаційного забруднення поліського економічного району на стан здоров’я населення/ А. С. Давиденко. Аналіз антропогенної морфоскульптури Чернігівської області/ Ю. П. Дирда. Вплив промисловості на ландшафти Чернігівщини/ І. В. Мелешко. Екологічний стан ґрунтів України/ Д. М. Огієвич. Природно-заповідний фонд Ріпкинського району/ А. С. Примаченко. Екологічний стан повітряного басейну Сумської області/ М. С. Чабак. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Середовище розробки java додатків Eclipse/ Є. Б. Біловол. Використання gns3 для моделювання комп’ютерних мереж/ Я . О. Валенчук. Використання алгоритмів при доведенні нерівностей/ О. О. Васильченко. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Доведення проективних властивостей фігур в евклідовому просторі/ О. В. Герман. Застосування методу аналогії до інтегрального вивчення законів електро- та магнітостатики/ Я. М. Гурчина. Системи керування контентом/ К. М. Євтушенко. Про побудову асимптотичних розв’язків вироджених систем у випадку регулярної в’язки граничних матриць/ Н. В. Мартиненко. Динамічні системи із запізненням в середовищі Matlab/ О. Г. Павенко. Аналіз засобів розробки автоматизованого навчально-методичного комплексу/ Н. А. Плавко. Застосування регресійного і кореляцяйного аналізу в економічних дослідженнях/ Р. С. Синенко. Огляд системи "1С-БІТРІКС: управління сайтом"/ Т. О. Сова. Вибір програм для діагностики комп’ютера/ Б. А. Чешко. Основні розподіли напрацювання на відмову/ А. О. Шалак. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ ; Економічна політика України та її економічна безпека/ Г. С. Харченко. Роль реклами у маркетинговій діяльності підприємства/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Визначення статі і віку покійника із роскопу в урочищі Заручав`я (м. Новгород-Сіверський)/ О. В. Беспалов. Розвиток промисел і ремесел на українських землях у ХІХ століття/ Ю. Ю. Брагінець. Історична концепція Московської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Вплив руху "Бурі і натиску" (Sturm und Drang) на світогляд та творчу діяльність Йогана Вольфанга фон Гете/ А. А. Гергель. Правове забезпечення діяльності товариства "Друзі дітей" в 1920-х рр./ А. О. Горова. Сучасна трудова міграція з України: основні тенденції/ О. Г. Гречка. Навчально-виховний процес у школах Борзнянщини у добу німецької окупації (1942-1943 рр.)/ О. М. Данько. Підстави набуття права спільної сумісної власності подружжя/ В. О. Коломієць. Типологія домогосподарств любеча та його околиць (за даними сповідного розпису церкви святої великомучениці Параскевії за 1740 рік)/ В. А. Копич. Розвиток реклами в Чернігівській губернії у ІІ половині ХІХ - початку ХХ століття/ К. О. Лисенко. Родина дворян Лисянських у ХVII - ХІХ століттях/ М. В. Ломоносов. Ніжинська ветеринарна лікарня у 1941-1943 рр./ Я. С. Лютова. Щодо визначення поняття "форма державного правління" в юридичній науці/ Ю. В. Пономаренко. Обрядові й оберегові ляльки-мотанки/ А. В. Сало. "Гередотова скіфія": передумови створення/ О. В. Хоменко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Поширення компонентного складу фразеологізмів у художньому мовленні Володимира Дрозда/ Г. М. Воєводіна. Дослідження творчості Володимира Винниченкав в дорадянську й радянську добу/ С. А. Дубинська. Творчість Рея Бредбері у контксті культури ХХ століття/ М. В. Ломоносов. Дитина як позитивний герой у літературі соцреалізму/ О. В. Мазко. Бу-ба-бу: естетика та поетика/ Д. В. Москаленко. Українська фразеологія в контексті етнокультури/ В. С. Перерва. Емоційно-оцінні номінації осіб у художньому мовленні Ю. Мушкетика/ Ю. С. Приз. Роль націєцентризму в рецепції творчості Василя Стуса/ Ю. В. Пристрельська. Біографія Тараса Шевченка як "антижитіє" у сучасній шевченкофобії/ Ю. Л. Табачук. Фразеологизмы в "дневнике" Т. Г. Шевченко/ В. В. Филипович. Номінації смаку в ідіостилі Євгена Гуцала/ Н. С. Хоменко. Міф – міфологема – архетип – мотив – концепт/ О. І. Храпко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Соціальна адаптація учнів ліцею/ А. В. Байша. Вивчення ціннісних орієнтирів сучасних старшокласників/ А. Богомаз, Я. Олефір, Ю. Симоненко. Роль молодіжних субкультур в соціалізації підлітків (на прикладі графіті)/ І. В. Вертилецька. Особливості формування професфйної орієнтації учнів ліцею, як соціально-педагогічна проблема/ А. С. Гордієнко. Особливості методичної роботи вчителя історії/ Т. М. Долінський. Особливості роботи соціального педагога з важковиховуваними підлітками в умовах учнівського колективу/ Є. В. Дудник. Розвиток життєвих компетенцій підлітків зaсобaми туристичної діяльності/ A. В. Желібa. Мислительна діяльність молодших школярів в умовах оновлення початкової освіти/ К. А. Жила. Національна самосвідомість як складова формування історичної свідомості/ М. В. Заплішна. Патріотичне виховання молодших школярів/ А. Р. Кондратенко. Особливості організації навчального процесу при вивченні пропедевтичного курсу історії україни (5 клас)/ М. М. Копаниця. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення природознавства/ Л. С. Корня, А. В. Яновська. Виховання учнів початкових класів засобами навчального предмета "природознавство"/ Д. О. Котовська. Підручник з правознавства як засіб формування правової свідомості/ Д. В. Кочкалов. ЗНО: українські реалії та перспективи/ О. Ю. Латиш. Учнівське самоврядування в Україні: проблеми і перспективи/ М. В. Ломоносов. Особливості соціалізації молоді із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Г. Мамченко. Формування соціальної компетентності особистості в умовах сільської школи/ Ю. В. Микитченко. Використання інтерактивних технологій у контексті шкільної суспільствознавчої освіти/ Ю. В. Олєйнік. Використання науково-популярної літератури про природу на початковому етапі навчання/ Ю. А. Палащина, Т. В. Олейніченко. Сухомлинський В. О. про роль природи у розвитку особистості учнів/ М. А. Семенчова, Ю. О. Палькевич. Використання потенціалу занять з художньої праці як умова розвитку творчої активності у дітей старшого дошкільного віку в художньому конструюванні/ В. В. Прокопчук. Метод проектів як один із сучасних методів навчання/ Л. М. Семененко. Особливості мотиваційної сфери молоді, яка виявляє громадську активність/ К. В. Топчій. Сім’я як фактор формування екологічної свідомості старшокласників/ В. Требух, Ю. Ніколаєнко. Використання можливостей інтернету на заняттях громадянської освіти/ Р. І. Хандога. Школа як провідний інститут соціалізації особистості/ В. О. Христюк. Віковий підхід до профілактики вживання психоактивних речовин/ О. О. Чернявська.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Зміст : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 22109
Кількість відвідувачів 1318
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя