Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3524)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1364)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 247
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)(05)/Н 60
Автор(и) : Морозов, Олександр Сергійович, Зозуля, Сергій Юрійович
Назва : Ніжинська старовина [Електронний ресурс] : Збірник регіональної історії та пам’яткознавства. Вип. 6 (9) : Ніжинознавчі студії. № 5
Вихідні дані : К., 2008
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Центр пам’яткознавства, Національна Академія Наук України, Українське товариство охорони пам’яток історії та культури
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 63.3(4Укр)я43 + 63.3(4Укр-4Чер)
Географіч. рубрики: Ніжин, місто-- архівні пам’ятки
Крути, станція-- трагедія
Зміст : Нотатки про Ніжинське повстання червоних партизанів: передісторія, історія, доля учасників/ Ємельянов, В. Боротьба з проявами епідемії чуми в Ніжинському полку в другій половині ХVIII ст./ С. Токарєв. Ніжинські нотатки академіка Агатангела Кримського (за матеріалами епістолярної спадщини вченого)/ С. Зозуля. Загальні засади формування та діяльності колегії Ніжинської районної державної адміністрації в 90-х рр. ХХ стю/ О. Дудченко. Крути: погляд крізь роки/ І. М. Конончук. Із історії споживчої кооперації в Ніжинському повіті на початку ХХ ст./ О. Сидорович. Місцеві музеї Чернігівщини у справі збереження церковних коштовностей у 20-30 роки ХХ ст./ Н. Дмитренко. Маловідомий опис Ніжина 1766 року/ О. С. Морозов. Москаленко Ю. С. (1918-1986) ; Ніжинський замок/ Ю. С. Москаленко. Старовинна площа/ Ю. С. Москаленко. З часів минулих/ Ю. С. Москаленко. Шляхами через Ніжин/ Ю. С. Москаленко. Листи з сімнадцятого віку/ Ю. С. Москаленко. Забутний ніжинський любомудр/ О. Коваленко. Кримські сторінки біографії Євгенії Спаської/ А. Непомнящий. Трагічна доля видатного славіста (до 70-ї річниці зі дня смерті Григорія Андрійовича Ільїнського)/ О. Самойленко. Георгій Кониський в історико-культурній спадщині України/ Є. Страшко. "Описаніє" ніжинської шляхти 1784 р./ І. Ситий. Ніжинська фельдшерсько-акушерська школа у 1941-43 роках/ Г. Дудченко, В. Шпитяк. Духовна єдиність зі свободою особистості: три тексти професора І. Г. Турцевича/ Т. Коростильов.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И/З-41
Назва : Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 81.2я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання англійської мови в школі
Підготовка вчителів іноземної мови
викладання іноземної мови в школі
Зміст : Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах/ С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. Проблеми вступного корективного курсу/ І. Й. Халимон, А. П. Штепура. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення/ А. М. Абрамович, О. М. Таран. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови/ А. М. Грицай, І. І. Колесник. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності/ Г. Д. Заєць. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні/ Л. П. Бойко. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів/ О. В. Давиденко. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів/ Н. І. Іващенко. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов/ Л. Г. Думенко. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови/ Л. П. Євтушик. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання)/ Ю. В. Козієнко. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси/ Л. О. Копенкіна. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання/ О. М. Майстренко. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі/ А. С. Сальніков. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі/ В. Я. Терещенко. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу/ Л. М. Тонкогон. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення/ І. С. Федоренко. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови/ Н. В. Данильченко. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ О. І. Черней. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі/ І. І. Богдан. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США/ А. В. Козаченко.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 5А(075.3)/Є 25
Автор(и) : Євсєєва, Ольга Вадимівна
Назва : Душевне і духовне здоров’я людини [Електронний ресурс] : Навчальний посібник з курсу вікової фізіології та валеології
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :35 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 5.30 грн.
ДРНТІ : 34.39
ББК : 28.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Духовність особистості
Мораль
Здоров’я людини
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(05)/З-41
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 25.90 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.6я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Адаптація студентів до ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телефон довіри
Зміст : Використання технік рефлекторного і нерефлексивного слухання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ О. П. Авраменко. Особливості саморегуляції психофізичного самопочуття соціального педагога/ О. С. Аушева. Неурядові організації України як суб’єкти соціально-педагогічної роботи з дітьми та мооддю з особливими потребами/ І. А. Бобник. Неформальна організація як фактор соціалізції особистості/ Я. В. Бояринова. Діти-жертви несприятливих умов соціалізації як проблема соціальної педагогіки/ Ю. І. Гринько. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх батьків/ І. М. Даниленко. Соціально-педагогічні умови створення та функціонування прийомної сім’ї/ С. В. Дворнік. Техніки переконання у роботі соціального педагога на Телефоні Довіри/ Є. З. Дутчина. Взаємостосунки поколінь у сім’ї та їх вплив на соціалізцію особистості/ Л. М. Ігнатенко. Вплив однолітків на соціалізацію підлітка/ К. І. Карпухіна. Проституція неповнолітніх як соціально-педагогічна проблема/ Н. М. Кравченко. Проблеми дітей-інвалідів і їх сімей у сьогоденні/ С. О. Крашіненко. Театральне мистецтво як засіб соціалізації особистості/ Т. М. Кривенко. Система соціального виховання в школі-інтернаті як соціально- педагогічна проблема/ І. В. Крицька. Вплив неповноти сім’ї на гендерну соціалізцію старшокласників/ С. Лаврук. Застосування методів соціально-педагогічних досліджень у профорієнтаційній роботі соціального педагога/ Ю. О. Лимар. Теорія соціалізації в дитячому садку за Ф. Фребелем/ Л. В. Лукаш. Соціально-педагогічні засади вальдорфської педагогіки/ А. А. Маклюк. Технології ігротерапії у діяльності соціального педагога/ І. А. Мельникович. До проблеми системного підходу у професійній діяльності соціального педагога в Центрі ранньої медико-срціальної реабілітації дітей-інвалідів/ К. П. Мосєйчук. Неповнолітнє материнство як соціально-педагогічна проблема/ О. В. Прихідько. Соціально-педагогічна діяльність з прийомною сім’єю/ А. В. Руднік. Ефективність адаптації студентів-першокурсників до умов навчально-виховного процесу у ВНЗ/ Ю. І. Сикун. Формування світогляду і свідомості українців засобами системи святковості та обрядовості/ О. М. Станеску. Сім’я як фактор соціалізації особистості/ Г. М. Ткаченко. Соціально-педагогічна віктимологія як галузь соціальної педагогіки/ В. С. Шамрай. Проблема норми і відхилення від норми в соціальній педагогіці/ Ю. В. Шелестянка. Підготовка старшокласників-волонтерів до роботи на підлітковій лінії Телефону Довіри (на матеріалі досвіду фахової практики майбутніх соціальних педагогів)/ Т. А. Шкуліпа.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8(070.2)/М 54
Автор(и) : Забарний, Олександр Вадимович
Назва : Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Електронний ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :239 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 38.00 грн.
ДРНТІ : 17
ББК : 83р10 + 81.2-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі
Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови і літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Україна-- образ у творах
Зміст : Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба/ О. О. Кучеренко. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба"/ М. С. Судденко. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література/ І. Ю. Юрова. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя/ Н. І. Головченко. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля/ О. І. Кобзар. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини")/ В. М. Школа. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара)/ Л. Г. Рева. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного/ С. В. Підопригора. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край"/ Г. Дейна. Біографія письменника як предмет дослідження/ Г. О. Островська. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя/ Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. Содержание и смысл основных произведений Гоголя/ С. М. Сандомирський. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя/ Н. П. Волченкова. Петербург Н. В. Гоголя/ С. И. Шашков. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя/ Т. П. Целехович. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь?/ И. Н. Клеутина. Вечно живая классика/ В. К. Сенина, И. П. Калинина. Гоголь и крест/ Л. В. Ольховская. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова/ Т. Н. Усольцева. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет"/ Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть"/ О. А. Головачова. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи/ И. М. Логинова. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи)/ О. В. Пилипенко. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам)/ В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи/ О. О. Лілік. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди"/ Т. А. Бронзенко. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури)/ Л. В. Дідик. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка)/ А. І. Бондаренко. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань)/ Н. М. Пасік. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі/ Т. В. Жук. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне/ Л. І. Драчук. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць/ Т. В. Рудюк. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу/ Н. М. Юрченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :201 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 62.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Табори літні оздоровчі-- виховна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Зміст : Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст./ Н. М. Дічек. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки/ Ю. В. Пелех. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського/ Л. Ц. Виховський. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст./ Т. Д. Кочубей. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст./ Л. В. Корж-Усенко. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху/ Н. М. Коляда. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст./ З. В. Гіптерс. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння"/ Н. В. Гагіна. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні/ С. Л. Кузьміна. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. А. Гнізділова. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський/ Н. С. Побірченко. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст./ М. М. Ткачук. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України/ Л. Ю. Султанова. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст./ О. О. Кравченко. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки/ І. В. Бабій. Епістолярії як джерело з історії педагогіки/ Д. В. Мартиненко. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії/ О. П. Мокрогуз. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів/ Т. О. Стовбчата. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів/ І. П. Нікітіна. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників/ С. В. Толочкол. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах/ А. М. Аніщук. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників/ Т. І. Бутурлим. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини/ Л. Д. Березівська. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським)/ М. В. Левківський. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини"/ С. М. Шевченко. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності/ О. М. Ткаченко. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського/ М. В. Соловей. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. К. Д. Ушинський про родинне виховання/ О. Б. Медвідь, М В. Клепар. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості/ Н. М. Мирончук. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці/ О. Б. Петренко. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.)/ Н. А. Калініченко. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904)/ Л. В. Задорожна-Княгницька. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи/ С. С. Вітвицька. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи/ Л. С. Бондар. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка/ В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна/ Ю. М. Криловець. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ О. М. Заніна, Н. М. Демченко. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні/ Л. М. Пісоцька. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга)/ В. В. Олійник. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна/ О. В. Пономаренко. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі/ Т. А. Василенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 55.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Навчання-- методи-- форми-- засоби
викладання хімії
Трудове виховання учнів
Юридична освіта-- розвиток --Україна
Музичне виховання-- методика
Засоби Multimedia
Виховання-- підлітки
Зміст : Якість освіти в контексті європейського вибору України/ А. А. Харьківська. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства/ Ю. Ф. Дворник. Цель и важнейшие принципы православной педагогики/ С. А. Плотников. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості/ В. В. Дмитренко. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем/ Л. П. Пата. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення/ О. В. Євсєєва. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови/ Л. П. Помігієва. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов/ Я. Г. Гулецька. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД/ А. І. Лотиш. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів/ С. М. Селюнін, М. М. Красновид. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників)/ Т. І. Бутурлим. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій/ Ю. В. Деркач. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців/ С. А. Сливко. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії/ Н. І. Лукашова. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей/ Н. І. Федорина. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти/ В. В. Ревенчук. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови/ Б. В. Кукса. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи/ Н. В. Грона. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна/ Х. М. Лісковацька. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху/ І. О. Сташевська. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 69.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі іноземної мови-- підготовка
Викладання німецької мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Вчителі німецької мови-- підготовка
Зміст : Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі/ Л. П. Пуховська. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов/ В. Г. Редько. Современные подходы к повышению квалификации учителей/ П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів/ В. Т. Солодков. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению/ Л. И. Богатикова. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті/ Р. І Антонюк. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей/ Т. В. Несвірська. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben")/ І. Ф. Андрійко. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів/ О. І. Вовк. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі/ Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу/ С. П. Литвиненко. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови/ Н. В. Кіш. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов/ А. О. Клименко. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови/ Г. В. Михайлюк. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови/ О. В. Николюк. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови/ В. Б. Ковальчук. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов/ О. С. Пасічник. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури/ Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови/ Є. М. Карпенко. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения/ С. И. Нестеренко. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения?/ И. М. Деева. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання/ І. П. Задорожна. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ/ Т. М. Колодько. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності/ Ю. С. Івчик. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі/ З. В. Малюська. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи/ Ю. І. Федусенко. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки/ Ю. П. Самойленко. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів/ О. А. Легзіна. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов/ О. А. Зимовець. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов/ Є . О. Плотніков. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов/ О. О. Чепела. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі/ С. В. Роман. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей/ О. С. Синекоп. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід/ П. В. Дейкун. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів/ Н. В. Сорокіна. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури/ С. Б. Моркотун. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів/ Т. П. Павлова. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі/ Т. П. Колесник. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей/ Т. Г. Король. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе/ И. Б. Ковалева. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові/ Л. П. Помігуєва. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери/ І. В. Іванова. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків/ О. І. Малік. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов/ Ю. М. Жиляєва. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності/ Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя/ М. В. Байда. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса/ Ю. Н. Сытник. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей/ М. В. Артюшина. Подготовка бакалавров и магистров в Германии/ В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США/ Н. М. Кікіна. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції/ Н. О. Постригач. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз)/ Т. В. Ларіна. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи/ О. В. Пономаренко. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України/ В. В. Смелянська. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції/ Н. М. Карпенко. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду/ Н. К. Удовиченко. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання/ І. В. Жерноклєєв. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії/ В. Г. Базелюк. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови/ К. П. Сергієнко. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США/ Е. В. Грабар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка" 13–17 квітня 2009 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :115 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціальний супровід людей, які постраждали від сімейного насильства/ К. Абрамова. Рівень обізнаності спеціалістів спеціалізованих соціальних служб з методами кризового втручання/ Г. Біляченко. Профілактика безпритульності у дитячому середовищі/ Р. Бринчук. Корекція моральної свідомості підлітків з деліквентною поведінкою/ І. Гаврилюк. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами: досвід роботи волонтерського клубу "Паросток"/ А. Гнатишак. ЗМІ як фактор гендерної соціалізації учнівської молоді/ К. Горбаченко. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки серед підлітків/ Н. Дикун. Соціально-педагогічна діяльність та становлення товариства "Червоного Хреста України"/ О. Довгань. Формування екологічної культури підлітків у процесі соціального виховання в загальноосвітньому навчальному закладі/ Є. Донченко. Особливості виявлення негативних психічних станів у студентів під час екзаменаційної сесії/ О. Зінкевич. Інтернет-залежність підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Ілащук. Особливості соціально-педагогічної діяльності з соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах притулку для неповнолітніх з використанням потенціалу народних традицій/ Ю. Кайденко. Профілактика наркоманії як альтернативний напрям формування здорового способу життя/ Ю. Кириченко. Особливості агресивної поведінки у молодших школярів/ Ю. Козаченко. Соціально-психологічні особливості дітей вулиці/ К. Крючок. Ігрова діяльність підлітків як фактор соціалізації/ С. Куликовський. Вплив мережі інтернет на соціалізацію студентської молоді/ Н. Левицька. Вплив стилю сімейного виховання на розвиток особистості підлітка/ Т. Лібер. Особливості роботи соціального педагога в умовах центру реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків/ І. Лучко. Дистантна сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ С. Максименко. Профілактика конфліктної поведінки підлітків які виховуються в умовах дитячого будинку/ Г. Манько. Соціально-психологічний аспект у профілактиці поширення віл-інфекції серед молоді/ М. Матюк. Корекція агресивної поведнки старшокласників/ Л. Музика. Супровід соціальним педагогом розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів/ О. Мунтян. Проблема відповідального батьківства у сучасній сім’ї/ Г. Палькова-Свірчевська. Культурно-дозвіллєві потреби сучасної студентської молоді/ М. Пейчева. Соціалізація особистості молодої людини засобами аматорської театральної творчості/ О. Песоцька. Профілактика вживання наркотичних речовин в черкаській області/ Н. Петренко. Формування відповідального ставлення молоді до власного здоров’я/ К. Петрук. Застосування анімалотерапії у професійній діяльності соціального педагога з молодшими школярами/ І. Пєшина. Психолого-педагогічна профілактика наркоманії у загальноосвітній школі/ І. Пироговська. Соціальне виховання молодших підлітків засобами профорієнтаційної діяльності/ М. Пучко. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді/ Є. Радаєва. Оптимізація процесу соціальної адаптації у закладах інтернатного типу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ М. Рапутіна. Профілактика негативних явищ, спричинених побутуванням гендерних стереотипів у військовому середовищі/ О. Сахневич. Соціальне виховання дитини засобами образотворчого мистецтва/ О. Семенова. Актуальні проблеми формування здорового способу життя вихованців притулків для неповнолітніх/ К. Сергеева. Формування толерантного ставлення до віл-позитивних дітей/ М. Скиба. До проблеми раннього материнства/ К. Слободянюк. Вплив інтернет-спілкування на міжособистісну взаємодію підлітків/ М. Снітко. Співвідношення альтруїстичних і прагматичних ціннісних орієнтації у свідомості сучасних підлітків/ Ю. Стародубцева. ПІДТРИМКА ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ – ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА/ Ю. Степура. Негативний вплив тютюну на особистість/ О. Таран. Діяльність соціального педагога у підготовці школярів до усвідомленого батьківства/ Л. Тарасевич. Соціально-педагогічна робота зі студентськими сім’ями/ Т. Терещенко. Соціально-педагогічна корекція агресивної поведінки підлітків/ О. Терновець. Формування готовності практичного психолога до професійної діяльності у сфері дитячо-юнацького спорту/ В. Теслитський. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення батьків до прав дитини/ А. Тітова. До проблем формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Фандич. Соціальна підтримка молодих сімей/ Р. Хайнус. Соціалізація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема: на базі дитячого будинку "Рідний дім"/ І. Хить. Вплив булінгу на соціалізацію школяра/ О. Цінько. Профілактика сімейного насилля в умовах гендерного виховання молоді/ М. Шершньова.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїн-ської студентської олімпіади "Актуальні проблеми соціальна педагогіка", що відбулася в м.Ніжині 13–17 квітня 2009 року. Тематика статей висвітлює су-часний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і прак-тичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих на-вчальних закладів майбутніх соціальних педагогів, а також учителями, соціа-льними педагогами, практичними психологами, практиками соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 65747
Кількість відвідувачів 894
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя