Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1357)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (563)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.
159.923.2
Б 82


    Боришевський, Мирослав.
    Концептуальні засади проблеми самотворення особистості [Электронный ресурс] / М. Боришевський. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- соціально-психологічна природа -- самотворення -- детермінанти самотворення
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.7
С 11


    Сіткар, Сіткар.
    Вплив субкультури на соціальне виховання особистості [Электронный ресурс] / В. Сіткар. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- субкультура -- дитинство -- виховання -- психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923.2
Г 65


    Гончаровська, Галина.
    Проблема становлення особистості студентів – практичних психологів у процесі формування їх готовності до майбутньої діяльності з дітьми дошкільного віку [Электронный ресурс] / Г. Гончаровська. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2012. - N 3. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
становлення -- особистість -- сенс життя -- професійна діяльність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.923
Л 84


    Луканюк, Христина.
    Глибинно-психологічні засади духовного зростання особистості [Электронный ресурс] / Х. Луканюк. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2014. - N 5. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- духовність -- духовне зростання особистості -- глибинно-психологічні засади -- "Особистісне Я" -- "Множинне Я" -- "Сутнісне Я"
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923
К 26


    Карпенко, Євген.
    Методологічні настанови щодо вивчення емоційного інтелекту в парадигмі позитивної психотерапії [Электронный ресурс] / Є. Карпенко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2014. - N 5. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- емоція -- відчуття -- почуття -- рефлексія -- емпатія -- особистість -- суб’єкт -- позитивна психотерапія -- екзистенційно-аналітична терапія -- конгруентність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922.2:159.923.2
С 13


    Савченко, Костянтин.
    Взаємозв’язок показника мотивації успіху й рівня актуалізації особистісних мотивів у студентів і слухачів, що здобувають другу вищу освіту [Электронный ресурс] / К. Савченко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2013. - N 4. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- мотиваційна сфера -- мотивація досягнення успіху -- рівень актуалізації особистісних мотивів у мотиваційній сфері
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923
М 82


    Москалець, Віктор.
    Смисл життя, свобода та відповідальність особистості у вченні Віктора Еміля Франкла [Электронный ресурс] / В. Москалець. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 13
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- смисл життя -- свобода -- духовність -- відповідальність -- екзистенційний вибір
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923
К 26


    Карпенко, Зіновія.
    Аксіологічний поворот у психології особистості: досвід методологічної реконструкції [Электронный ресурс] / З. Карпенко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2010. - N 1. - С. 6
УДК
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
Кл.слова (ненормовані):
аксіологічна психологія -- гносеологія -- детермінізм -- особистість -- суб’єктність -- теорія -- раціональність -- холізм -- методологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

9.
37.015.3
Р 49


    Рибалка, Валентин.
    Честь і гідність особистості як предмет теоретичної та практичної психології [Электронный ресурс] / В. Рибалка. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2010. - N 1. - С. 10
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
честь -- гідність -- особистість -- культурна психологія -- аксіологічна психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.922.8.:159.923.2
Ч-11


    Чіп, Руслана.
    Психологічні особливості переживання життєвої кризи особистістю в ранньому юнацькому віці [Электронный ресурс] / Р. Чіп. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 8
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
криза -- життєва криза -- особистість -- ранній юнацький вік -- переживання -- подолання
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

11.
141.12: 159.9
К 26


    Карпенко, Зіновія.
    Онтологічне обгрунтування аксіологічної персонології [Электронный ресурс] / З. Карпенко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
аксіологічна психологія -- онтичний -- онтологічний -- життя -- буття -- існування -- смисл -- особистість
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.923.2
Т 45


    Титаренко, Тетяна.
    Його величність випадок: несподівані конфігурації людського життя [Электронный ресурс] / Т. Титаренко. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 7
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- випадок -- процесуальність -- наратив -- конфігурації
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.9.019(092)(082)
П 86


   
    Психологія людини: Л. С. Виготський та сучасна наука [Электронный ресурс] : збірник статей. Вип. 2/3 / за ред. М. В. Папучі ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 420 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Папуча, Микола Васильович. О целостности и незавершенности творчества Л.С. Выготского (Гамлет психологии) / М. В. Папуча. - С .5-26
Кудрявцев, В. Т. Л.С. Выготский: практика – проблема методологического самообоснования психологического знания / В. Т. Кудрявцев. - С .26-43
Майданский, А. Д. Л.С. Выготский, И.А. Соколянский и Загорский эксперимент / А. Д. Майданский. - С .43-57
Майданский, А. Д. Письмо И. А. Соколянского А. Н. Леонтьеву / А. Д. Майданский. - С .57-64
Максименко, С. Д. Метод психологічного дослідження та проблема свободи / С. Д. Максименко. - С .64-71
Жеребцов, С. Н. Способность к игровому переживанию и идеалы развития личности / С. Н. Жеребцов. - С .71-84
Kigel, T. Vygotsky's zone of proximal development in teaching mathematics at elementary school / T Kigel. - С .84-91
Шрагіна, Л. І. Л. С. Виготський: "кристалізація" уяви як процес створення культури людства / Л. І. Шрагіна. - С .91-106
Вірна, Ж. П. Феномен особистісного просто-ру: позиції вивчення в культурно-історичній теорії Л.С. Виготського / Ж. П. Вірна, І. О. Гаврилюк. - С .106-124
Шамне, А. В. Вікове новоутворення як поняття та проблема у працях Л. С.Виготського / А. В. Шамне. - С .124-135
Синица, Т. И. Вопросы развития культурно-исторической концепции Л. С. Выготского в психологической практике / Т. И. Синица. - С .135-151
Папуча, Н. В. Идея перехода в творчестве Л. С. Выготского / Н. В. Папуча, Е. С. Медведь. - С .151-175
Мазяр, О. В. Мовлення та мислення у концептуальних поглядах Л. С. Виготського / О. В. Мазяр. - С .175-192
Слепович, Е. С. Проблема субъект субъек-тного взаимодействия как основы практики психологической помощи ребенку с особенностями психофизического развития / Е. С. Слепович, А. М. Поляков. - С .192-206
Белорусец, А. С. Ускользающая диалектика Л. С. Выготского и ее значение для современной науки и практики / А. С. Белорусец. - С .206-215
Каширский, Д. В. Метод Л. С. Выготского и современная психология / Д. В. Каширский. - С .215-225
Крігер, Е. Е. Про деякі проблеми розвитку свідомості людини в цифровому суспільстві / Е. Е. Крігер. - С .225-231
Папуча, М. В. Можливості досліджень в руслі культурно-історичної теорії Л. С. Виготського / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .231-242
Жорнова, О. І. Соціально-психологічні засади становлення краудфандінгу в Україні: до постановки проблеми / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова. - С .242-262
Павленко, В. М. Переосмислюючи Л. С. Виготського: знаряддя та знак / В. М. Павленко. - С .262-279
Гетьман, Т. О. Психологічні аспекти інклюзивного навчання в науковій спадщині Л. С. Виготського / Т. О. Гетьман. - С .279-294
Кресан, О. Д. Переживання особистістю життєвих подій у контексті культурно-історичної психології Л. С.Виготського / О. Д. Кресан. - С .294-307
Кирилов, А. В. Віртуальна реальність з точки зору культурно-історичної теорії: джерела та перспективи / А. В. Кирилов. - С .307-316
Здоровець, Т. Г. Професія психолога: проблема покликання, психотехніки та компетентності / Т. Г. Здоровець. - С .316-336
Фурта, І. Ю. Порівняльний аналіз поняття "переживання" у різних психологічних підходах / І. Ю. Фурта. - С .336-348
Михайлова, О. І. Вплив психотравмуючих факторів на особистість / О. І. Михайлова. - С .348-357
Никоненко, О. П. Фактори формування духовності в пересічних площинах теорій розвитку / О. П. Никоненко. - С .357-365
Лантух, І. В. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб’єктів підприємницької діяльності / І. В. Лантух, Д. В. Малєєв. - С .365-378
Бідюк, І. А. Особливості структури загального та емоційного інтелекту студентів технічного закладу вищої освіти (ЗВО): гендерний аспект / І. А. Бідюк. - С .378-388
Никоненко, Ю. П. Профілактика та корекція порушень поведінки молодших підлітків із затримкою психічного розвитку у світлі наукових поглядів Л. С. Виготського / Ю. П. Никоненко. - С .388-400
Григорьева, С. В. Понимание особенностей латеральных различий в диаде мама-ребенок для консультативной работы / С. В. Григорьева. - С .400-413
Ковтун, А. Ю. Про особливості внутрішнього світу дітей з особливими потребами / А. Ю. Ковтун. - С .413-417
УДК
Рубрики: Кафедра психології
   Психологія--психологія людини

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

14.
159.9 (082)
П 86


   
    Психологія переживання подій [Электронный ресурс] : збірник наукових праць / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. М. В. Папуча. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 191 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Папуча, М. В. До проблеми переживання і вираження в психології / М. В. Папуча. - С .4-19
Папуча, М. В. Переживання кризи в системі міжособистісних відносин / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .19-28
Гетьман, Т. О. Ставлення до кризи та власного здоров’я у юнацькому віці / Т. О. Гетьман. - С .28-42
Гуляєва, А. С. Аналіз ефективності проведення тренінгової програми психологічної підтримки вимушених переселенців у процесі переживання кризи / А. С. Гуляєва. - С .42-59
Здоровець, Т. Г. Психологічні особливості депресивних переживань у підлітковому віці / Т. Г. Здоровець. - С .59-77
Кошова, І. В. Посттравматичний ріст: немає лиха без добра / І. В. Кошова. - С .77-86
Кресан, О. Д. Переживання та усвідомлення людиною травматичних і кризових подій / О. Д. Кресан. - С .86-110
Левченко, І. М. Особливості усвідомлення травматичної події в дорослому віці / І. М. Левченко. - С .110-120
Литовченко, Н. Ф. Особистість у складних життєвих обставинах: інтерпретація / Н. Ф. Литовченко. - С .120-130
Михайлова, О. І. Особливості кризи дорослості в контексті розгляду відхилених життєвих альтернатив / О. І. Михайлова. - С .130-153
Новік, Д. А. Егоцентризм – загальний огляд / Д. А. Новік, К. А. Новік. - С .153-172
Тимошенко, О. А. Топологічна теорія Курта Левіна в контекті переживання особистістю подій / О. А. Тимошенко. - С .172-190
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

15.


    Клименко, Н. П.
    Іван Крип’якевич як особистість і науковець (за новими джерелами) [Электронный ресурс] / Н. П. Клименко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2012. - N 6. - С. 96-110 . - ISSN 0130-5247


Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

16.


    Плотніков, Є. О.
    «Щастя порядної людини» або мотив Відходу-і-Повернення в художній літературі [Электронный ресурс] / Є.О.Плотніков, A.В.Ролік // Література та культура Полісся. - 2022. - 21f. - С. 41-48
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
Гоголь, мотив, дія, поняття, Відхід-і-Повернення, творча особистість, літературна діяльність, міграція, мутація
Анотація: Стаття присвячена дослідженню природи та специфіки дії мотиву Відходу-і-Повернення в житті та творчості М. Гоголя. Творча особистість, йдучи, випадаючи зі свого соціального оточення, перетворена, повертається потім у те саме оточення; повертається, наділена новими здібностями та новими силами. Відхід дозволяє особистості реалізувати свої індивіду[1]альні потенції, які не могли бути висловлені, придушені пресом соціальних зобов’язань. Відхід дає можливість, і, можливо, і є необхідною умовою духовного перетворення; але в той же час перетворення позбавлене мети і сенсу, якщо воно не стає прелюдією до повернення перевтіленої особистості у суспільство, з якого вона пішла. Повернення є сутність всього руху, як і його остаточна мета. Мотив Відходу-і-Повернення може виявлятися у різних формах. У найпростішій їх розрив, яким закінчується глава практичної діяльності, відбувається раз і назавжди, після чого все життя творчої особистості наповнюється літературною діяльністю. У житті Гоголя ця модель складніша. Замість одного розриву там спостерігаються кілька, і періоди практичної та літературної діяльності переплітаються. На початку своєї біографії Гоголь мав намір вплинути на своїх співвітчизників через пряму дію на них своєю волею. Вимушений відхід змушував його шукати нову форму активності, інший канал своєї енергії. Позбавлений можливості безпосередньо впливати на своїх співвітчизників, він знайшов шлях для опосередкованого впливу на людей інших поколінь через літературні твори. Творчість Гоголя жива і донині і саме в цьому полягає духовне значення ритму Відходу-і-Повернення. Питання про дію мотиву Відходу-і-Повернення у творчому просторі творів Миколи Гоголя може, на наш погляд, виявитися досить продуктивним, що, природно, вимагає подальших, більш детальних досліджень. У цій статті ми зупинимося лише на одній сюжетній лінії, яка вперше артикулюється в повісті «Ніс» (1836), а потім отримує розвиток у поемі «Мертві душі» (1842), а саме щастя порядної людини.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ролік, A.В.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

17.
78(082)
П 78


   
    Проблеми мистецької освіти та виконавства [Электронный ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13 / за ред. Ю. Ф. Дворника та О. В. Коваль. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 235 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Горбенко, С. С. Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість / С. С. Горбенко. - С .8-13
Йотка, Я. М. До сутності поняття «творча індивідуальність» / Я. М. Йотка. - С .13-18
Палаєва, М. В. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти / М. В. Палаєва. - С .18-23
Ростовська, Ю. О. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти / Ю. О. Ростовська. - С .23-28
Спіліоті, О. В. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0 / О. В. Спіліоті. - С .28-38
РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Гусейнова, Л. В. Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. В. Гусейнова. - С .38-43
Дворник, Ю. Ф. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент / Ю. Ф. Дворник. - С .43-47
Дяченко, І. І. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу / І. І. Дяченко. - С .47-52
Жигінас, Т. В. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід / Т. В. Жигінас. - С .52-62
Коваль, О. В. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики / О. В. Коваль. - С .62-66
Курсон, В. М. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні / В. М. Курсон. - С .66-71
Ляшенко, Т. В. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю / Т. В. Ляшенко. - С .71-76
Ніжинець, С. С. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру / С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. - С .76-80
Чень, Янь. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень / Янь Чень. - С .80-84
Шумська, Л. Ю. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента / Л. Ю. Шумська. - С .84-90
РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
Баканов, Л. С. Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста / Л. С. Баканов. - С .90-94
Гріднева, Т. С. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку / Т. С. Гріднева. - С .94-98
Катаєва, Л. М. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста / Л. М. Катаєва. - С .98-107
Павленко, О. М. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи / О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. - С .107-112
Томашевська, О. Ю. Cторітеллінг як поштовх до творчості / О. Ю. Томашевська. - С .112-117
Тянутова, Л. В. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. - С .117-124
РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА
Бутрей, Д. І. «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів / Д. І. Бутрей. - С .124-128
Вей, Яохуа. До сутності поняття «музична архітектоніка» / Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. - С .128-132
Гливацький, В. В. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie») / В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. - С .132-137
Гребенюк, О. В. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів / О. В. Гребенюк. - С .137-153
Дорохіна, Л. О. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України / Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. - С .153-158
Кавунник, О. А. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця / О. А. Кавунник. - С .158-163
Приймак, С. В. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента / С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. - С .163-168
Раструба, Т. В. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи / Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. - С .168-171
Семеляк, А. В. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів / А. В. Семеляк. - С .171-177
Станіславська, К. І. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації / К. І. Станіславська. - С .177-182
Тисевич, М. Р. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів / М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. - С .182-188
Щепакін, В. М. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців / В. М. Щепакін. - С .188-201
Щербина, А. А. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст. / А. А. Щербина. - С .201-206
Юскевич, С. Д. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів / С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. - С .206-211
Ярмолюк, О. В. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти / О. В. Ярмолюк. - С .211-216
РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Максименко, В. І. Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії / В. І. Максименко. - С .217-225
Мойсеєнко, І. М. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання / І. М. Мойсеєнко. - С .225-229
Пархоменко, О. М. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів / О. М. Пархоменко. - С .229-235
Ростовська, Ю. О. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю / Ю. О. Ростовська. - С .235-239
Сірякова, Г. В. Танцювальний простір та основні його компоненти / Г. В. Сірякова. - С .239-243
Чень, Кайшен. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова / Кайшен Чень. - С .243-247
УДК
Рубрики: Кафедра вокально-хорової майстерності--Кафедра інструментально-виконавської підготовки
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дворник, Юрій Федосійович; Коваль, Олена Віталіївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
159.9(05)
П 86


   
    Психологічні особливості переживання ситуації невизначеності: [Электронный ресурс] : збірник матеріалів ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (16–17 березня 2023 р., м. Ніжин). Том 2 / за ред. М. В. Папучі. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2023. - 149 с. - Загл. с титул. экрана. - Б. ц.
    Зміст:
Богун, В. ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЙ В СІМ’ЯХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ / Богун В. - С .5-10
Гаращенко, Н. І. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИТУАЦІЯХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ ПІДЛІТКІВ З НАДМІРНОЮ ВАГОЮ / Гаращенко Н. І. - С .11-15
Ерос, М. В. СМИСЛОЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ В КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ / Ерос М. В. . - С .16-19
Зарецька, О. О. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СИТУАЦІЇ «ВНУТРІШНЬОЇ» НЕВИЗНАЧЕНОСТІ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ / Зарецька О. О. - С .20-23
Зелена, І. С. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО В СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ / Зелена І. С. - С .24-25
Карпіна, В. Л. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ / Карпіна В. Л. - С .26-34
Карченкова, А. І. ПЕРЕЖИВАННЯ ЛЮДИНИ ЯК ПРОЯВ ЖИТТЯ / Карченкова А. І. . - С .35-39
Лебідь, Ю. Д. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ / Лебідь Ю. Д. . - С .40-46
Литвиненко, Л. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОЕДУКАЦІЙНИХ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ПЕРСОНАЛУ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ / Литвиненко Л. - С .47-49
Мельник, О. М. ВИВЧЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПСИХОЛОГІЇ / Мельник О. М. - С .50-56
Мироненко, П. Л. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АКТИВНИХ КОРИСТУВАЧІВ СОЦМЕРЕЖ / Мироненко П. Л. - С .57-60
Моткова, А. С. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ ОСОБИСТОСТІ В КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ / Моткова А. С. - С .61-63
Мухін, В. Є. СПРИЙМАННЯ ВІЙНИ СУЧАСНИМИ ПІДЛІТКАМИ / Мухін В. Є. . - С .64-68
Остапенко, О. В. ВПЛИВ СИТУАЦІЙ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ НА ОСОБИСТІСТЬ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДАЛАННЯ / Остапенко О. В. - С .69-74
Палиця, К. В. НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ, ЯК РУШІЙНА СИЛА ДО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ / Палиця К. В. - С .75-77
Плавко, О. О. ПРОБЛЕМИ ПОСТТРАВМАТИЧНОГО ЗРОСТАННЯ / Плавко О. О. . - С .78-80
Процько, І. С. ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СИТУАЦІЇ ВІЙНИ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ / Процько І. С. - С .81-85
Рень, Л. В. ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ / Рень Л. В. - С .86-89
Розсудовська, Л. М. ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ ПСИХОЛОГА В АСПЕКТІ ПРОФЕСІЙНОГО ОРІЄНТУВАННЯ В СИЛОВИХ СТРУКТУРАХ / Розсудовська Л. М. - С .90-97
Сєрогодський, М. Л. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ ПОСТТРАВМАТИЧНИХ СТРЕСОВИХ РЕАКЦІЙ / Сєрогодський М. Л. - С .98-103
Соломко, Ю. М. ПЕРЕЖИВАННЯ ТРИВОГИ ПІД ЧАС ВІЙНИ ЯК ЧИННИК ОСОБІСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ / Соломко Ю. М. - С .104-107
Степура, Є. В. ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ ТА НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ / Степура Є. В. . - С .108-110
Терещенко, К. А. ОСОБЛИВОСТІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я В УМОВАХ ВІЙНИ / Терещенко К. А. - С .111-114
Тернопольська-Чернікова, Т. В. СПЕЦИФІКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ І ПІДТРИМКИ У ЛЮДЕЙ З ПТСР / Т. В. Тернопольська-Чернікова. - С .115-119
Ткаченко, Л. І. ВПЛИВ ВІЙНИ НА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКІВ / Ткаченко Л. І. - С .120-127
Федорова, А. К. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ АВА-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ / Федорова А. К. - С .128-131
Хахуда, А. Г. ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ / Хахуда А. Г. - С .132-135
Хачатурова, С. О. ТРАВМАТИЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ У ПЕРІОД ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ / Хачатурова С. О. - С .136-146
Чайка, О. В. СМИСЛ СИТУАЦІЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ / Чайка О. В. - С .147-149
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

19.
159. 923
К 60


    Колісник, Олексій.
    Методологічні основи концепції духовного саморозвитку особистості [Электронный ресурс] / О. Колісник. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2016. - N 7. - С. 9
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
постнекласична наука -- західна й східна парадигми -- особистість -- духовність -- саморозвиток -- цінність -- смисл -- потік психіки -- ступінь розвитку -- смислове поле -- ототожнення-розототожнення -- зсув смислу на мету -- психотерапія -- духовні практики -- змінені стани психіки -- пікові переживання -- спонтанність
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.9
К 11


    Кікінеджі, Оксана.
    Егалітарна особистість у сучасному соціопросторі [Электронный ресурс] / О. Кікінеджі. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2015. - N 6. - С. 11
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 116007
Кількість відвідувачів 963
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя