Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (603)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (34)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Безсонова, Ольга Костянтинівна
Назва : Молодий педагог – проблеми чи перспективи? [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 13-18 (Шифр 15/Н 34-484442)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 88я5 + 74я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 69
Автор(и) : Борисюк, Світлана Олексіївна, Качалова, Тетяна Василівна, Конончук, Антоніна Іванівна, Лісовець, Олег Васильович, Новгородський, Руслан Григорович, Суховєєва, Наталія Миколаївна, Хлєбік, Світлана Ростиславівна
Назва : Соціальний педагог: професія чи покликання [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :173 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Література: с.106-107 ; додатки : с.108-169. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.62я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна педагогіка-- підручники та посібники для ВНЗ
Соціальний педагог-- професійна діяльність
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено теоретичні та методичні аспекти професійної діяльності соціального педагога та основні напрями соціально-педагогічної роботи в умовах загальноосвітньої школи. Висвітлено сутність, специфіку та особливості соціально-педагогічного дослідження, особливості методичної роботи та інноваційної діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи. Розрахований на студентів вищих навчальних закладів усіх типів і рівнів акредитації педагогічних спеціальностей та спеціальностей "Соціальна робота", "Соціальна педагогіка", соціальних педагогів, праців¬ників соціальних закладів, вчителів, класних керівників, батьків та системи післядипломної освіти.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :316 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві/ А. М. Аніщук. Молодий педагог – проблеми чи перспективи?/ О. К. Безсонова. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника/ Г. В. Бєлєнька. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Бобро. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень/ О. Г. Брежнєва. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України/ Л. В. Гаращенко. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища/ Л. І. Казанцева. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти/ Є. І. Коваленко. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти/ О. В. Ковшар. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів/ І. М. Козубцов. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України/ Т. Г. Коломоєць. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації/ О. Л. Кононко. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці/ В. А. Ляпунова. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу/ О. А. Маковська. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу/ Т. В. Марєєва. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи/ А. О. Міненок. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці/ Т. І. Сватенкова. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу/ Л. Ю. Султанова. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності/ Т. О. Шахрай. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку/ Л. В. Шелестова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі/ Н. В. Білоусова. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників/ В. В. Городиська. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників/ А. В. Зозуля. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту/ О. М. Кравчук. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи/ О. В. Лісовець. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики/ О. В. Норкіна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету/ Л. В. Петько. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ/ А. В. Желан. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності/ В. І. Журавель. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку/ І. В. Казанжи. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення/ Л. В. Мороз-Рекотова. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності/ Н. Б. Пастушенко. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки/ І. М. Пащенко. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект/ Н. А. Перхайло. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки/ Н. В. Притулик. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського/ Л. Л. Савченко. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку/ К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття)/ І. В. Апрєлєва. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи)/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади)/ О. О. Костюк. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття/ О. Д. Літіченко. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.)/ Л. І. Меленець. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії/ Н. І. Мельник. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору/ О. В. Міщенко. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід/ Ю. Б. Назарук. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. А. Садова. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. В. Тонконог. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ І. Г. Улюкаєва. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу/ Н. М. Халімон. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття/ Т. Ю. Шинкар.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 67 : Проблеми історії, літератури та культури у регіональному науковому вимірі
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 82.17 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра історії України та політології
Зміст : Народность "Вечеров на хуторе близ Диканьки" Н. В. Гоголя. Проблемы интерпретации/ Н. М. Жаркевич. Второй том "Мертвых душ" Н. Гоголя: история создания и его текстологическая судьба/ Г. В. Самойленко. Соотношение континуального и дискретного времени в сатирических романах И. Ильфа и Е. Петрова/ А. В. Люликова. Мотив смерті у прозі Данила Кіша/ М. П. Гогуля. Про що говорить топоніміка Прилуччини?/ О. Ю. Москаленко. Воєнне мистецтво Війська Запорозького Низового 1734-1775 рр. в історичних дослідженнях VIII - XIX ст./ А. Г. Бровко. аНукові інтерпретації Магдебурзького права та його запровадження на Чернігівщині/ О. В. Ростовська. Доля Юрія Хмельницького за свідченнями французького дипломата де ла Круа/ Є. М. Луняк. Природна специфіка Полтавської губернії та її вплив на економіку регіону другої половини XIX ст./ О. В. Крупенко. Громадсько-політична діяльність Олександра Шульгина на поч. XX ст./ мгр. Емре Акинджи. Сільське господарство Чернігівщини в структурі економіки Лівобережжя на початку XXст./ В. І. Качмала. Проблема походження Русі в радянській історичній науці кінця 20-40-х рр. XX ст./ С. О. Кириленко. Політична цензура друкованих видань в радянській Україні в 1930-ті рр./ В. К. Молоткіна. Історіографія окупаційного режиму в губернаторстві "Буковина" 1941-1944 рр.: аналіз робіт українських дослідників/ Ю. І. Левченко. Діяльність польських підпільних військових організацій на територї "Приєднаних земель" в 1939-1944 рр./ Ю. М. Давиденко. Другий Базар 1941 р. та його вплив на діяльність ОУН(М)/ С. В. Стельникович. Ніжинська фельдшерсько-акушерська школа в період німецької окупації 1941-1943 рр./ Є. М. Страшко, В. А. Шпитяк. Михайло Тулов - вчений-філолог, педагог, перший голова Історичного товариства Нестора-літописця/ О. Г. Самойленко, О. В. Самойленко. Хоровое исполнительство в духовных учебных заведениях Чернигова в начале XX в./ Л. А. Дорохина. Діяльність органів міського самоврядування Волині та Поділля у сфері початкової освіти (кінець XIX - початок XX ст.)/ А. В. Седляр. Становлення безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст./ Н. І. Іванцова. Культурне життя національних меншин Полісся 20-х рр. XX ст. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Конструктивные и выразительные возможности современного баяна/ В. Г. Дорохин. Історичні зміни репрезентації тілесності в контексті утвердження інформаціоналістської парадигми мережевого суспільства/ Я. О. Потапенко. Феномен смерті в контексті духовної самотрансценденції людини/ Л. С. Кучер. Фуррі та фуррі-арт: антропоморфний образ тварини як артефакт/ Л. Л. Корнєєва. Партизанський рух на Бориспільщині (1941-1943 рр.): архівна розвідка/ К. П. Двірна.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових статей. Вип. 6 : Ніжинська вища школа і проблеми розвитку освіти, науки, літератури
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1995
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ніжинський вісник, газета
Зміст : Кукольник В. Г. и его роль в становлении Гимназии высших наук кн. Безбородко/ Е. Н. Михальський. Науково-педагогічна діяльність І. С. Орлая в Ніжині/ В. Г. Любченко. Нежинская Гимназия высших наук и культурные традиции начала ХІХ века/ А. С. Киченко. К проблеме создания летописи жизни и творчества Н. В. Гоголя/ З. В. Кирилюк, Н. М. Жаркевич. Проблема историзма в эпистолярном наследии Н. В. Гоголя-гимназиста/ О. В. Мишуков, С. Б. Вольский. Из разысканий о Н. Ю. Артынове, авторе воспоминаний о Н. В. Гоголе и Н. В. Кукольнике в Нежинской гимназии/ О. К. Супронюк. Базили К. и его очерки о Ближнем Востоке/ Ю. Н. Давиденко. Лавровський М. О. - реформатор вищої школи у Ніжині/ О. М. Ковальчук. Максимович М. А. и Нежинская филологическая школа : к проблеме творческих связей и полемических взаимодействий/ М. А. Карпенко. Роль Нежинской высшей школы в развитии лингвистических традиций/ А. С. Белая. Об эволюции методологических основ французской, русской и украинской историографии (70-е гг. ХІХ - начала 30-х гг. ХХ в.)/ Л. В. Таран. Розвиток історичної науки в Ніжині в ХІХ - І чверті ХХ в. (історико-бібліографічний огляд)/ О. Г. Самійленко. Ніжинська сторінка життя і діяльності В. К. Піскорського/ П. П. Моціяка. Щепкін Є. М. - видатний вчений-історик, педагог та громадський діяч/ О. Г. Самійленко. Педагогічні погляди П. О. Заболотського/ Н. О. Падун. Ніжинська вища школа у зв’язках із зарубіжжям/ Г. В. Самойленко. Участь викладачів і студентів Ніжинського історико-філологічного інституту кн. Безбородко в національно-демократичних перетвореннях 1917 р./ О. В. Ростовська. Події 1933 р. в Ніжинській вищій школі/ В. Ф. Кондрашов. Орнітологія в Ніжинській вищій школі/ І. В. Марисова. Монументальне мистецтво Ніжина у XVIII ст./ С. Г. Самойленко. Місцеві дослідники творчості І. Величковського/ Т. О. Сидоренко. Земські діячі Чернігівщини у боротьбі за впровадження української мови в початковій школі/ Т. П. Демченко, В. І. Оніщенко. Маловідомі сторінки життя Феддерсів/ Е. Л. Зільберман. Образ сучасника в творах студійців Ніжинського педагогічного інституту (1970 - 1990)/ О. В. Забарний. Про вірші Анатолія Шкуліпи/ П. М. Дробот. Газета "Ніжинський вісник"/ В. М. Пригоровський.
Анотація: У книзі розкриваються деякі сторінки славної історії Ніжинської вищої школи, якій виповнюється 175 років, висвітлюються окремі питання розвитку освіти у X IX ст., а також монументального мистецтва, журналістики та творчості письменників Полісся.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(082)/П 78
Назва : Проблеми мистецької освіти та виконавства [Електронний ресурс] : збірник науково-методичних статей. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2023
Кільк.характеристики :235 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 78(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра вокально-хорової майстерності-- Кафедра інструментально-виконавської підготовки
Кафедра музичної педагогіки та хореографії
Зміст : РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ; Академік А. Т. Авдієвський: митець – педагог – особистість/ С. С. Горбенко. До сутності поняття «творча індивідуальність»/ Я. М. Йотка. До проблеми гуманізації початкової мистецької освіти/ М. В. Палаєва. Професійна підготовка майбутніх викладачів хореографії у системі вищої педагогічної освіти/ Ю. О. Ростовська. Структурно-функціональна модель формування музично-інтонаційного мислення на основі стандарту IDEF0/ О. В. Спіліоті. РОЗДІЛ II. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ТА ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ; Чинники формування виконавської культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. Музична інформатика як міждисциплінарний освітній компонент/ Ю. Ф. Дворник. Проблеми музичної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах педагогічного коледжу/ І. І. Дяченко. Новітні реалії фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів в умовах глобалізації освіти. Гедоністичний підхід/ Т. В. Жигінас. Аксіологічні детермінанти педагогічної практики/ О. В. Коваль. Формування національно-культурного досвіду студентів мистецьких спеціальностей засобами української народної пісні/ В. М. Курсон. Питання професійної підготовки у класі фортепіанного ансамблю/ Т. В. Ляшенко. Організаційна культура як необхідна складова професійної діяльності керівника оркестру/ С. С. Ніжинець, Ю. Г. Новгородська. Готовність до музично-педагогічної діяльності майбутнього викладача сольного співу як предмет наукових досліджень/ Янь Чень. Методологічні засади магістерської підготовки хорового диригента/ Л. Ю. Шумська. РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ ; Метод моделювання процесу художньо-творчого розвитку учня-баяніста акордеоніста/ Л. С. Баканов. Навичка читання музичного твору з нот, його структура та принципи розвитку/ Т. С. Гріднева. Музична пам’ять як важливий компонент виховання учня-піаніста/ Л. М. Катаєва. Естрадно-джазове фортепіано у закладах початкової мистецької освіти: проблеми та перспективи/ О. М. Павленко, А. П. Нікуленко. Cторітеллінг як поштовх до творчості/ О. Ю. Томашевська. Використання інноваційних технологій навчання на уроках музичного мистецтва в навчально-реабілітаційному центрі / Л. В. Тянутова. РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА ТА ВИКОНАВСЬКОГО МИСТЕЦТВА ; «Думи мої» Тараса Шевченка в хоровій творчості українських композиторів/ Д. І. Бутрей. До сутності поняття «музична архітектоніка»/ Яохуа Вей, А. Б. Хоменко. «Реквієм» В. А. Моцарта: диригентська інтерпретація (на прикладі ч. 1, «Kyrie»)/ В. В. Гливацький, Л. Ю. Шумська. Образи музики на полотнах художників-прерафаелітів/ О. В. Гребенюк. Духовна музика в культурно-мистецькому просторі України/ Л. О. Дорохіна, А. О. Люлько. Мистецькі родини Сергія Голуба: до 75-ти річчя митця/ О. А. Кавунник. Мануальна семантика крізь призму професійної діяльності хорового диригента/ С. В. Приймак, Л. Ю. Шумська. Інтерпретація музичних творів у вокальному мистецтві: основні принципи/ Т. В. Раструба, Б. І. Тонкошкурий. Методичні засади розвитку вокальної майстерності в капелі бандуристів/ А. В. Семеляк. Мистецтво і політика: розмисли в контексті сучасної ситуації/ К. І. Станіславська. Особливості вокальної орфоепії німецькомовних вокальних творів/ М. Р. Тисевич, Т. В. Раструба. Хорове виконавство в Харкові ХІХ – на початку XX ст. у контексті діяльності іноземних фахівців/ В. М. Щепакін. Музичне просвітництво України XVIII – початку XX ст./ А. А. Щербина. Теоретичні засади виконавської інтерпретації вокальних творів/ С. Д. Юскевич, Л. Ю. Шумська. Хоровий менеджмент як важлива складова диригентсько-хорової підготовки здобувачів фахової вищої освіти/ О. В. Ярмолюк. РОЗДІЛ V. ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ; Наукові аспекти психології художньої творчості в мистецтві хореографії/ В. І. Максименко. Використання мультимедійних технологій на уроках хореографії в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мойсеєнко. Балетмейстерська інтерпретація літературних образів через призму творчого проєкту студентів-магістрантів/ О. М. Пархоменко. Хореографічне мистецтво епохи Відродження: видатні теоретики танцю/ Ю. О. Ростовська. Танцювальний простір та основні його компоненти/ Г. В. Сірякова. Символіка хореографічного мистецтва Китаю: міфопоетична складова/ Кайшен Чень. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавунник O. А.
Назва : Культуротворення Івана Синиці в контексті музичної регіонології України
Місце публікування : Література та культура Полісся. - 2023. - 23f. - С. 310-317 (Шифр 80:008/Л 64-223210)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культуротворення, музична регіонологія, україна, фольклор, педагог, композитор
Анотація: У статті розкрито форми культуротворення Івана Синиці – педагога- баяніста, оркестрового диригента, фольклориста, композитора. Охарак- теризовано концертно-виконавську, педагогічну, етнографічну діяльність митця в контексті музичної регіонології України. Проаналізовано джерела творчості, наукові публіцистичні праці про І. Синицю в контексті традицій родинного виховання в Україні. Виокремлено значення народнопісенної культури українців як чинника усвідомлення духовної спільності, національної ментальності корінного етносу України. Виділено культуровідповід- ність, природовідповідність, наступність як складові націєтворчої праці митця в контексті музичного краєзнавства. Наведено фактологічну конкретику музичних фольклорних зразків відповідних місцевостей, реєстр фестивалів в розумінні їх музично-естетичної цінності в житті громад регіону. Вирізнено значення творчості заснованого у тандемі з О. Синицею студентського фольклорно-сценічного гурту «Народна Криниця». Диференційовано жанри творів композиторської спадщини митця. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(070.3)/К 64
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна, Зінченко, Тетяна Василівна
Назва : Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :136 с.: табл.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.62р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка соціальних педагогів
Підготовка майбутніх соціальних педагогів
Соціальний педагог-- майбутній соціальний педагог
соціальний педагог-- підготовка
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Практика-- навчальна-- студенти
Практика-- соціально-педагогічна
Практика-- стажувальна-- магістранти
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.66:17(076)/П 84
Назва : Професійно-етична культура соціального працівника [Електронний ресурс] : методичні рекомендації до підготовки семінарських занять та виконання завдань самостійної роботи
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :32 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.66:17(076)
ББК : 74.6я73 + 87я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальний працівник-- професійна культура
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Соціальна робота-- методичні рекомендації для ВНЗ
Анотація: Видання складається із завдань та методичних вказівок щодо підготовки семінарських занять, які передбачають поглиблення і узагальнення знань, отриманих під час лекцій, у процесі самостійної підготовки та виконання ІНДЗ, та які мають зорієнтувати студентів на етичні аспекти майбутньої професії, забезпечити розвиток у них системи умінь і навичок мислення, узагальнення, формування професійно-етичної культури, спираючись на професійно-етичні норми і цінності. До кожної теми семінарського заняття додається перелік питань для обговорення та детального аналізу; література; методичні вказівки до виконання завдань самостійної роботи та індивідуального, науково-дослідного завдання.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 67542
Кількість відвідувачів 774
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя