Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (603)Рідкісна книга (6)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (34)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагог<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(09)(4Укр)/У45
Назва : Українська економічна і політична думка ХІХ - початку ХХ ст. [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. IV
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :63 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 15.00 грн.
ББК : 65.02(4Укр)я43 + 66.1(4Укр)я43
Зміст : Туган-Барановський М. І.: його життєвий шлях та творчий економічний доробок/ О. М. Гончаренко. Внесок Є. Є. Слуцького в розвиток національної та світової економічної думки/ М. О. Городецька. Бердяєв М. О. про власну модель побудови комуністичного суспільства/ В. В. Єфремов. Розвиток економічної думки другої половини ХІХ - початку ХХ ст./ Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. Бунге М. Х. - педагог, учений, державний діяч/ А. Г. Петренко. Феномени підприємництва очима Миколи Гоголя/ М. І. Петренко. Досвід формування української політичної думки як чинник розв’язання державницьких проблем сучасної України/ В. Й. Томек.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Збірник наукових праць викладачів природничо-географічного факультету [Електронний ресурс] . Вип. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :124 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Валеологічний моніторинг захворюваності і хворобливості на туберкульоз населення м.Ніжина та Ніжинського району/ А. І. Марченкова, Ю. В. Вороченко. До вивчення паразитофауни крота європейського в умовах дендропарка "Тростянець" НАНУ України/ Н. А. Панасенко, В. М. Канівець, В. Ф. Лащенко. Материалы к инвентаризации энтомофауны Полесского природного государственного заповедника (Житомирская область, Украина). 1. Макрочешуекрылые (Insecna: Lepidoptera: Macrolepidoptera)/ Н. В. Назаров [и др.]. Интересные находки жуков (Coleoptera) в Полесском природном заповеднике (Украина)/ Н. В. Назаров, П. Н. Шешурак. К изучению кантароидных жуков (Coleoptera: Cantharoidea) Полесского природного заповедника (Украина)/ П. Н. Шешурак, Н. В. Назаров. Особливості розміщення православних релігійних громад на території Чернігівської області/ Ю. М. Філоненко, Ю. Л. Когатько. Водні ресурси Чернігівщини та їх екологічний стан/ О. В. Барановська, М. С. Захлинюк. Методичні аспекти вивчення чинників регіональної депресивності та типології сільських проблемних територій/ М. О. Барановський. Сутність еколого-геоморфологічних досліджень та їх розвиток в Україні/ О. А. Бездухов. Територіальні відмінності в розвитку демогеографічних систем адміністративних районів Чернігівської області/ І. М. Філоненко, А. А. Крашеніннікова. Бермуди. Туристичні погляди на далекі острови з України/ І. В. Смаль. Оскар Мойсейович Барам – фундатор кафедри хімії, визначний педагог, учений і громадянин/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Сезонні зміни концентрації нітрит-аніона в річці Острі/ В. В. Гриценко, І. О. Шевченко. Вплив електронних та стеричних властивостей замісників на антиокислювальну ефективність кластерів кобальту/ С. А. Циганков, О. В. Москаленко, О. В. Швидко. Синтез та властивості фторовмісних поліуретансечовин/ О. В. Сидоренко, О. В. Москаленко, О. В. Шекера.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Конончук, Антоніна Іванівна
Назва : Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :119 с
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці)/ К. Абрамова. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах/ О. Бартків. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі/ О. Богінська. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. Бурик. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій/ Ю. Вознюк. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі/ О. Волкова. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка/ І. Гончар. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння/ А. Гречуха. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді/ Ю. Гузенко. Корекція поведінки агресивних підлітків/ Л. Дерман. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями/ Ю. Дзюба. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі/ Н. Дикун. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності/ О. Добрякова. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності/ Є. Донченко. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР/ У. Д’яченко. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі/ Т. Зайцева. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю/ О. Іларіонова. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї/ В. Ісаченко. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї/ П. Кандиба. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами/ Я. Карєва. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства/ В. Киричук. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми/ К. Корольова. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ К. Крючок. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій/ С. Куликовський. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї/ Ю. Максимова. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі/ С. Мартинова. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії/ О. Марченко. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області/ Є. Мензак. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи)/ Т. Михно. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі/ Н. Моцар. Гендерне виховання дітей із неповних сімей/ М. Мошків. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми/ О. Наконечна. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей/ О. Олексюк. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями/ М. Пєйчева. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами/ К. Петрук. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку/ І. Пироговська. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога/ Ю. Підкамінна. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми/ О. Попович. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ/ Ю. Савіцька. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою/ Н. Самойленко. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами/ О. Сахневич. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів/ М. Семенюк. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема/ М. Сидорчук. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах/ М. Скиба. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини/ А. Соценко. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях/ К. Станченко. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей/ Ю. Степура. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ/ А. Стрільчук. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами/ О. Таран. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами/ О. Терновець. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах/ Н. Трухан. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді/ В. Усманова. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема/ Т. Холмогорська. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків/ М. Холоша. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії/ О. Ширінкіна.
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Назва : Домбровські хімічні читання – 2012 : V Всеукраїнська наукова конференція [Електронний ресурс] : Тези доповідей. Ніжин, 26-28 вересня 2012 року (до 100-річчя з дня народження відомого українського вченого, професора А. В. Домбровського)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :174 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут органічної хімії НАН України, Інститут біоорганічної хімії та нафтохімії НАН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Тернопільський національний педагогіч-ний університет імені Володимира Гнатюка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: П’ята Всеукраїнська наукова конференція "Домбровські хімічні читання – 2012"
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання хімії
Зміст : СПОГАДИ ПРО АНДРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА ДОМБРОВСЬКОГО ; Видатний вчений і талановитий педагог/ В. В. Суховєєв. Яскрава постать епохи/ М. В. Вовк. Слово про вчителя/ Б. Д. Грищук. Пам’ять серця на многії літа/ Я. Г. Бальон. Спогади про вчителя/ М. Юхоменко, М. Юхоменко.
Анотація: Матеріали конференції містять праці науковців із дослідницьких і навчальних закладів України та близького зарубіжжя і присвячені широкому колу питань органічної та біоорганічної хімії і методикам їх викладання.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/П 84
Назва : Професійно-етична культура соціального педагога [Електронний ресурс] : Навчально-методичний посібник для студентів та магістрантів вищих навчальних закладів спеціальності "Соціальна педагогіка"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :133 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 100-103. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 19.20 грн.
ББК : 74.6я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки
Соціальний педагог
Професійна культура-- соціальний педагог
Професійна майстерність педагога
Культура спілкування-- соціальний педагог
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 49.50 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Творча діяльність
Соціальний педагог
Професійна підготовка вчителів
Психологія дошкільника
Дошкільна освіта
Обдаровані діти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Сербія-- освіта
США-- освіта-- дошкільна освіта
Зміст : Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці/ І. П. Акіншева. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника/ О. Ю. Горбачова. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми/ В. В. Горбунова. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження/ Т. О. Даценко. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю/ О. Л. Кононко. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки/ Г. В. Локарєва, О. В. Філь. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема/ Н. П. Пихтіна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості/ Т. В. Потапчук. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі/ Л. В. Рень. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема/ М. А. Трухан. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді/ Т. М. Тюльпа. Структура творчої індивідуальності/ Я. В. Хмелюк. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі/ М. С. Швед. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу/ Р. А. Шулигіна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку/ В. П. Антипець. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування"/ О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів/ Т. Г. Веретенко. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми/ О. Д. Вєтрова. Мотивація та роль учителя в її підвищенні/ Н. Габашвілі. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ/ Н. М. Голота. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури/ Е. Каціашвілі. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку/ О. І. Мельничук. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання/ Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі/ Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя/ І. Г. Глухов. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти/ Н. В. Гордієнко. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога/ Г. Р. Зеркаліна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів/ А. Ю. Ізотова. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти/ О. В. Коваленко. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій/ М. М. Марій. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи)/ А. Ю. Рижкова. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами/ Л. М. Степаненко. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти/ Т. І. Шанскова. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю/ С. Л. Яблочніков. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства/ О. Г. Якименко. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.)/ І. О. Большакова. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.)/ С. О. Довбня. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування/ М. Б. Кандиба. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.)/ Н. М. Коляда. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США/ Т. Д. Кресан. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст./ Л. І. Меленець. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака/ Р. Г. Новгородський. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект/ Г. Г. Петрученя. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.)/ С. О. Томашевська-Прядун. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації/ Г. П. Щука. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича/ А. І. Левдер.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 016:371/Р 88
Автор(и) : Доркену А. М., Лога Т. В.
Назва : Софія Русова - педагог, державний діяч, просвітитель : (до 155-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] : біобібліографічний покажчик
Вихідні дані : К., 2010
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Видатні педагоги світу; Вип. 6
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-611-527-013-2: 18.00 грн.
ББК : 91.9:74 + 74.03(4Укр),218я1
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
педагоги України
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 60.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Якість освіти
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
Виховання-- школи-інтернати
Інклюзивна освіта
Управління ВНЗ
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Науково-дослідна діяльність студентів
Викладання української літератури в школі
Урок української літератури
Викладання української мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські літературознавці--вчені-методисти
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина/ А. І. Грітчина. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті/ К. А. Дмитренко. Готовність педагога до інклюзивної освіти/ Н. Б. Зброєва. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема/ Є. І. Коваленко. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх/ В. В. Коваль. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях/ Л. М. Мороз. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України/ Л. О. Петриченко. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення/ Л. М. Притуляк. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин/ О. Є. Суєтіна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ/ А. А. Харківська. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні/ А. І. Чаговець. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження/ О. С. Білєр. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями/ А. А. В. Голуб. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу/ В. Б. Нечерда. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів/ А. С. Толкачова. БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ ; Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів/ Т. В. Бабійчук. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти/ Т. П. Беценко. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови/ О. П. Божко. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників/ В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі/ Ю. І. Бондаренко. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі/ В. О. Братко. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи/ Т. І. Бутурлим. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури/ О. І. Вертій. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням/ Л. О. Дворецька. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи/ М. С. Довіна. Консультації як форма вивчення літератури у виші/ С. О. Жила. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом/ Т. М. Левченко. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ/ О. О. Лілік. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Марущак. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах/ О. В. Міщенко. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу/ О. О. Покатилова. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах/ Т. В. Чубань. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах/ О. В. Чупріна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі/ З. О. Шевченко. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури/ В. І. Шуляр. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми/ В. М. Бескорса. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ Т. С. Острянко. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства/ Т. В. Отрошко. Модель формування спеціаліста технічної галузі/ А. В. Саркісова. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця/ І. В. Фролова. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки/ Г. І. Швецова. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу/ Н. І. Лукашова. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження прблеми/ В. В. Яценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 22 : Із наукової спадщини І. Я. Заславського
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 83.3(4Рос)5
Зміст : Визначний вчений і педагог/ Г. В. Самойленко. Ісай Якович ЗАСЛАВСЬКИЙ ; Про російську літературу/ І. Я. Заславський. Рукопись Пушкина. О вариантном фонде романа "Евгений Онегин" ; О поэтическом мастерстве Лермонтова (из наблюдений над последними стихами поэта) ; "Парус" (фрагмент) ; Про перекладачів/ І. Я. Заславський. Павло Грабовський - перекладач "Онєгіна" ; Микола Садовський - перекладач Олександра Пушкіна ; Микола Зєров перекладає Пушкіна ; Невідомі переклади Драй-Хмари з російської лірики ; Дві українські інтерпретації комедії Л. М. Толстого "Перший винокур" ; "Власть тьмы" в українських перекладах ; Три російські переклади з української поезії ; Про українських класиків та їх твори/ І. Я. Заславський. Шевченків "Кавказ" як художній феномен ; Про один Шевченків вірш ("Н. Костомарову") ; Вірш Шевченка "Мені здається, я не знаю..." ; Моссаковський Є. та його незакінчена праця про Т. Г. Шевченка ; "Мойсей" Івана Франка у типологічних зв’язках з колом поетичних ідей та образів М. Лермонтова ; З етюдів про неокласиків та інших поетів/ І. Я. Заславський. Микола Зеров як особистість ; Павло Филипович ; Поет і його дочка (М. Драй-Хмара) ; Поет, брат поета (М. Орест) ; "Мислі й чуття небуденні" (Поезія Михайла Ореста) ; Невідома праця про поезію Павла Тичини ; Поезія вогненних літ
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 43392
Кількість відвідувачів 650
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя