Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (123)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=перевірки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн.
    Зміст:
Палій, О. А Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11
Панова, Л. С. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14
, Олійник С. А.Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку . - С .15-17
Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21
Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24
Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27
Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29
Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33
Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36
Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40
Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48
Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52
Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57
Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61
Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65
Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68
Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74
Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74
Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77
Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80
Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85
Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87
Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91
Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова
Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97
Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105
Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110
Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114
Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117
Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122
Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126
Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129
Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131
Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137
Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139
Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144
Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148
Костенко, Л. В. Педагогічні погляди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152
Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156
Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160
Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164
Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167
Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170
Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173
Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179
Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179
Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184
Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186
Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190
Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193
Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197
Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201
Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210
Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214
Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219
Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223
Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227
Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231
Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239
Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244
Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247
Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250
Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261
Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265
Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270
Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258
Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277
Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281
Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Тестування--англійська мова

   Вчителі іноземної мови--підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 9 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 230 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 67.33 грн.
    Зміст:
Богатикова, Людмила Ивановна. К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры / Л. И. Богатикова. - С .7-9
Бондар, Леся Вікторівна. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів / Л. В. Бондар. - С .10-13
Вергунова, Вероніка Сергіївна. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .14-17
Грушко, Светлана Петровна. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков / С. П. Грушко. - С .18-20
Деркач, Світлана Петрівна. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови / С. П. Деркач. - С .21-23
Іванченко, Світлана Миколаївна. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу) / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .24-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти / О. В. Євсєєва. - С .29-35
Кашкинбаева, Замзагуль Жанайдаровна. К вопросу о преподавании второго языка / З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. - С .36-38
Кирюшкина, Анна Александровна. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего / А. А. Кирюшкина. - С .39-41
Кутелия, М. А. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах / М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. - С .42-46
Михайленко, Оксана Володимирівна. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема / О. В. Михайленко. - С .47-50
Місечко, Ольга Євгеніївна. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови / О. Є. Місечко. - С .51-53
Морозова, Ольга Олександрівна. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .54-57
Новицкая, Нина Григорьевна. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия / Н. Г. Новицкая. - С .58-60
Паустовська, Маріанна Володимирівна. Лінгвістичні особливості творчого мовлення / М. В. Паустовська. - С .61-64
Туркіна, Л. В. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах / Л. В. Туркіна. - С .65-69
Асланишвили, Майя. Как маленькие дети изучают быстрое чтение / М. Асланишвили. - С .70-72
Биконя, Оксана Павлівна. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови / О. П. Биконя. - С .73-75
Біжко, Ірина Анатоліїївна. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі / І. А. Біжко. - С .76-80
Бондаренко, Юрій Іванович. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів / Ю. І. Бондаренко. - С .81-85
Британ, Юлія Володимирівна. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .86-89
Бялківська, Яна Валеріївна. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів / Я. В. Бялківська. - С .90-93
Вікович, Роксолана Ігорівна. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин / Р. І. Вікович. - С .94-96
Гришина, Олена Альбертівна. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами / О. А. Гришина. - С .97-99
Гутник, Валентина Михайлівна. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК) / В. М. Гутник. - С .100-104
Дегтярьова, Євгенія Олександрівна. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови / Є. О. Дегтярьова. - С .105-108
Дубко, І. В. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської / І. В. Дубко. - С .109-112
Жуков, Сергій Михайлович. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення / С. М. Жуков. - С .113-116
Квасова, Ольга Геннадіївна. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі / О. Г. Квасова. - С .117-120
Мельник, Юрій Степанович. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту / Ю. С. Мельник. - С .121-124
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .125-127
Раевская, Маргарита Юрьевна. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования / М. Ю. Раевская. - С .128-1132
Сажина, Елена Владимировна. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма / Е. В. Сажина, М. С. Захарова. - С .133-135
Саєнко, Наталія Семенівна. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі / Н. С. Саєнко. - С .136-139
Тименко, Валентина Миколаївна. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників / В. М. Тименко. - С .140-143
Антонюк, Людмила Анатоліівна. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов / Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. - С .144-146
Бичок, Алла Володимирівна. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю / А. В. Бичок. - С .147-150
Грицай, Антоніна Модестівна. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .151-154
Лукашова, Ніна Іванівна. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .155-158
Мацнєва, Оксана Анатоліївна. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови / О. А. Мацнєва. - С .159-162
Попенко, Ольга Михайлівна. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки / О. М. Попенко. - С .163-167
Романюк, Ю. В. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .168-171
Сімкова, Ірина Олегівна. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей / І. О. Сімкова. - С .172-175
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів / Л. І. Ткаченко. - С .176-181
Філоненко, Олена Станіславівна. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах / О. С. Філоненко. - С .182-186
Бєлкіна, Надія Іванівна. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України / Н. І. Бєлкіна. - С .187-189
Дітківська, Світлана Іванівна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст. / С. І. Дітківська. - С .190-193
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .194-197
Самойленко, Олена Володимирівна. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст. / О. В. Самойленко. - С .198-202
Таран, Олена Миколаївна. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .203-206
Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде . - С .207-213
Інші автори: Буибас М., Сердюков П., Сердюкова Н.
Поляков, Валерий Михайлович. Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .214-216
Ревуцька, Світлана Анатоліївна. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана / С. А. Ревуцька. - С .217-219
Сергєєва, Оксана Володимирівна. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії / О. В. Сергєєва. - С .220-223
Шеверун, Надія Володимирівна. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі / Н. В. Шеверун. - С .224-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів

   Переклад

   Гімназія

   Освіта--Зарубіжний досвід

   вчитель початкових класів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сердюкова, Н.; Хилл, Р.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
378(05)
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 11 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 390 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА
Булавенко, П. Ю. Поверхневі поляритони в гексагональних монокристалах сульфіду кадмію / П. Ю. Булавенко. - С .3-7
Власюк, В. М. Вплив анізотропії на властивості поверхневих поляритонів у монокристалах лейкосапфіру / В. М. Власюк. - С .7-13
Гайдук, І. М. Особливості дробового диференціювання як наукового напряму та його практичних застосувань / І. М. Гайдук. - С .13-17
Герман, О. В. Застосування методу діаграм Ньютона до систем диференціальних рівнянь з особливою точкою / О. В. Герман. - С .17-24
Євтух, С. І. Модель цифрового вольтметра для фізичного експерименту / С. І. Євтух. - С .24-27
Євтушенко, К. М. Особливості розробки експертних систем / К. М. Євтушенко. - С .27-29
Іваненко, Є. В. Система перевірки знань на платформі "1С:підприємство" / Є. В. Іваненко. - С .29-32
Кабанець, Н. П. Визначення оптичних характеристик діелектриків за допомогою програм, створених в системі MATHCAD / Н. П. Кабанець. - С .29-32
Коваленко, О. М. Налаштування віддаленого адміністрування Linux-сервером / О. М. Коваленко. - С .37-40
Король, М. О. Дослідження методів узгодження ліній передавання енергії ВЧ-коливаннь з навантаженням / М. О. Король. - С .40-43
Масловський, М. М. Визначення вмісту нітратів у овочах / М. М. Масловський. - С .43-48
Петриченко, В. В. Програмна реалізація задачі контролю знань за темою "Розрахунок характеристик варіації" на платформі 1С / В. В. Петриченко. - С .48-51
Плавко, Н. А. Використання ресурсу “ВікіОсвіта” в освітній діяльності / Н. А. Плавко. - С .51-55
Решетицький, В. С. Застосування ІЧ радіаційного термометра при дослідженні теплових втрат навчальних приміщень / В. С. Решетицький. - С .55-59
Решитько, Б. А. Механізми розсіювання носіїв заряду в антимоніді індію, легованому хромом, при Т = 296К / Б. А. Решитько. - С .59-64
Романович, А. О. Моделювання задачі теплопередачі методом Бубнова-Гальоркіна / А. О. Романович. - С .64-67
Секереш, О. Ю. Визначення якості питної води / О. Ю. Секереш. - С .64-67
Сова, Т. О. Програмна реалізація задачі контролю знань на платформі 1С за темою "Розрахунок характеристик центру розподілу" / Т. О. Сова. - С .71-75
Сташенко, Є. Є. Дослідження складу металевих сплавів методом емісійного спектрального аналізу / Є. Є. Сташенко. - С .75-80
ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ
Абрамова, Т. С. Державно-церковні відносини в Радянській Україні в 20-х роках ХХ століття / Т. С. Абрамова. - С .81-83
Биховець, М. М. Життєвий шлях Мартина Небаби у джерелах та літературі / М. М. Биховець. - С .83-87
Білозор, А. В. РБ ООН: перші кроки в боротьбі з міжнародним тероризмом на початку ХХІ століття / А. В. Білозор. - С .87-89
Борисюк, Я. П. Соціоетнічна характеристика населення Чернігівської губернії в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ століття. Історіографія проблеми / Я. П. Борисюк. - С .89-91
Вієцька, М. І. Логічні схеми як ефективний засіб навчання правознавства / М. І. Вієцька. - С .91-96
Горова, А. О. Радянські ідеологічні кампанії повоєнного періоду та їх вплив на розвиток медієвістики / А. О. Горова. - С .96-99
Гречка, О. Г. Сучасні виклики української демократії / О. Г. Гречка. - С .99-105
Даниленко, О. А. Культура вільного часу жителів Ніжина у контексті дослідження післявоєнного повсякдення (1943-1953 рр.) / О. А. Даниленко. - С .105-109
Данько, О. М. Санітарно-медичне забезпечення жителів Борзнянщини в період німецької окупації (1941–1943 рр.) / О. М. Данько. - С .109-114
Жила, Світлана Олексіївна. "Указ про віротерпимість" імператора Йосифа II та початок чеського національного відродження / С. О. Жила. - С .114-118
Копича, В. А. Демографічна характеристика населення Любеча та його околиць за даними сповідного розпису церкви Святої Великомучениці Параскевії 1740 року / В. А. Копича. - С .118-120
Кулик, Г. С. Вплив археологічних знахідок на формування історіографічного огляду ремесел і промислів населення Київської Русі X-XIII століття / Г. С. Кулик. - С .120-124
Лисенко, К. О. Роль реклами в процесах соціально-економічної модернізації в Чернігівській губернії другої половини ХІХ – на початку ХХ століття / К. О. Лисенко. - С .124-129
Мазурик, О. М. Ніжин в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: кілька слів про благоустрій міста / О. М. Мазурик. - С .129-132
Марусечко, О. М. Особливості повсякденного життя запорозького козацтва у середині XVII – кінці XVIII століття / О. М. Марусечко
Мозгова, О. В. Еволюція програмних засад в діяльності НРУ (1989-1991 роки) / О. В. Мозгова. - С .136-138
Онопрійко, М. П. Методичні вимоги щодо розв’язання задач з правознавства на міжгалузеві зв’язки / М. П. Онопрійко. - С .138-140
Павленко, Д. Д. Британська імперія 1884 – 1921 рр. у світлі історіографічних оцінок / Д. Д. Павленко. - С .140-142
Пінчук, Р. В. Перше хрещення Русі Аскольдом в оцінках церковних істориків / Р. В. Пінчук. - С .142-145
Помазан, М. Б. Особливості військового мистецтва запорозьких козаків у середині ХVI–кінці XVIII століття / М. Б. Помазан. - С .145-149
Пулинець, К. М. Роль Григорія Гуляницького у Конотопській битві / К. М. Пулинець. - С .149-151
Ребенок, В. В. Українські козаки і Річ Посполита кінця ХVІ – першої третини ХVІІ ст. в західноєвропейській історіографії / В. В. Ребенок. - С .151-156
Романченко, О. М. Роль символіки у житті середньовічної людини / О. М. Романченко. - С .156-158
Рослий, Д. М. Іван Франко та академізація наукового товариства ім. Т.Г.Шевченка: статутні аспекти проблеми / Д. М. Рослий. - С .158-163
Рудь, О. В. Полки "нового ладу" Олексія Михайловича / О. В. Рудь. - С .163-167
Савосько, О. С. Структура населення Чернігова за сповідною книгою Катерининської церкви (1939 р.) / О. С. Савосько. - С .167-170
Сагайдак, С. О. Версаль – авторитет королівської влади / С. О. Сагайдак. - С .170-173
Скрипка, Д. В. Адміністративний устрій Веркіївської сотні / Д. В. Скрипка. - С .173-175
Соловей, Л. Є. Державна політика Російської імперії в галузі вищої освіти в Привіслянському краї 1880-1890 рр. / Л. Є. Соловей. - С .175-177
Співак, С. В. Міграції населення в епоху Високого Середньовіччя / С. В. Співак. - С .177-181
Терещенко, М. О. Вплив виборчих систем на гендерне представництво в органах місцевого самоврядування / М. О. Терещенко. - С .181-184
Хоменко, М. В. Топографія Новгород-Сіверського у ХІV-ХVІІ століття / М. В. Хоменко. - С .184-187
Чутченко, В. О. Постать генерала О.П.Єрмолова в російській історіографії: історична ретроспектива / В. О. Чутченко. - С .187-191
Чутченко, В. О. Діяльність генерала О.П.Єрмолова на Кавказі та Північному Дагестані / В. О. Чутченко. - С .191-195
Шафрай, А. С. Моделі реалізації принципу полікультурності у змісті шкільної історії / А. С. Шафрай. - С .195-199
Шурміль, І. А. Жіноцтво Чернігівщини у супільно-політичному русі у ХІХ-на початку ХХ століття / І. А. Шурміль. - С .199-201
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ
Аніщенко, І. Ю. Європейський союз: історія виникнення та розвитку / І. Ю. Аніщенко. - С .202-205
Баско, А. А. Конкуренція та її роль в ринковій економіці / А. А. Баско. - С .206-209
Божок, Н. В. Громадська думка та управління соціально-політичними процесами в сучасних демократичних суспільствах / Н. В. Божок. - С .210-212
Герман, О. В. Вчення Михайловського М. К. про суспільний прогрес та його практичне значення для України / О. В. Герман. - С .213-217
Гречка, О. Г. Майдан як генератор процесів демократизації та модернізації українського суспільства / О. Г. Гречка. - С .217-221
Грушун, Т. М. Реалізація грошима своїх функцій в умовах трансформаційних перетворень, що відбуваються в економіці України / Т. М. Грушун. - С .221-225
Гусак, А. С. Динамічна модель ринкової рівноваги / А. С. Гусак. - С .225-228
Долгова, К. В. Структурна перебудова економіки України / К. В. Долгова. - С .228-232
Кузьменко, Є. О. Новітні тенденції у розвитку відносин власності / Є. О. Кузьменко. - С .232-236
Леміш, Я. Г. Національний банк України – особливості реалізації грошово-кредитної політики / Я. Г. Леміш. - С .236-241
Петруша, Я. Р. Гендерна нерівність та проблема ефективності сучасного політичного менеджменту / Я. Р. Петруша. - С .241-243
Салогуб, Я. В. Портрет сучасного політичного менеджера (узагальнений образ) / Я. В. Салогуб, С. А. Шмигелюк, Р. -М.Т. Велієва. - С .243-247
Січкар, Н. М. Антимонопольне законодавство різних країн світу / Н. М. Січкар. - С .247-249
Фень, А. Р. Політика і мораль / А. Р. Фень. - С .249-254
Харченко, Г. С. Сучасний стан інфляційних процесів в Україні / Г. С. Харченко. - С .254-257
Яковенко, I. В. Майдан як соцiально-полiтичне явище / I. В. Яковенко. - С .257-262
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Баран, І. М. Мова Шевченкових переспівів Давидових псалмів / І. М. Баран. - С .262-276
Воєводіна, Г. М. Структурно-семантична трансформація фразеологізмів у художньому мовленні повісті "Ирій" Володимира Дрозда / Г. М. Воєводіна. - С .276-279
Перерва, В. С. Евфемізація в українській фразеології / В. С. Перерва. - С .279-283
Приз, Ю. С. Емоційно-оцінні назви осіб у романі Ю.Мушкетика "Біла тінь" / Ю. С. Приз. - С .283-286
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Булах, І. О. Тестовий контроль у навчанні іноземної мови / І. О. Булах. - С .287-290
Гой, К. І. Ігри на уроках англійської мови / К. І. Гой. - С .290-294
Горбань, К. М. Професійний розвиток фахівців в центрах педагогічної майстерності в університетах США / К. М. Горбань. - С .294-497
Долматова, К. Г. Вивчення іноземної мови та перекладацька діяльність у європейському контексті / К. Г. Долматова. - С .297-299
Жаркіх, В. С. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови / В. С. Жаркіх. - С .299-302
Зорко, Я. Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови / Я. Зорко, М. О. Шевчук. - С .302-305
Ігнатенко, А. В. Німецька мова в НДР та ФРН (1945-1990 р.) / А. В. Ігнатенко. - С .305-308
Кобець, О. Р. Труднощі навчання аудіювання на уроках іноземної мови / О. Р. Кобець, Ю. Л. Нестерко. - С .308-313
Кондратенко, А. А. Проектна робота на уроках англійської мови / А. А. Кондратенко, Т. В. Мисник. - С .313-316
Коробко, Г. Ю. Рольові ігри на уроках англійської мови / Г. Ю. Коробко. - С .316-320
Литовченко, Я. М. Використання наочності у навчанні читання англійською мовою учнів початкової школи / Я. М. Литовченко. - С .320-324
Матійко, Ю. В. Пісні на уроках англійської мови у початковій школі / Ю. В. Матійко. - С .324-330
Науменко, Т. В. Ігри на уроках англійської мови / Т. В. Науменко. - С .330-334
Пилипенко, Л. М. Комунікативний метод вивчення іноземної мови / Л. М. Пилипенко. - С .334-337
Приходько, В. В. Мультимедійна презентація іноземною мовою та її роль у набутті життєвих компетенцій / В. В. Приходько. - С .337-338
ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Білоненко, О. Г. Місце та роль науково-дослідницької діяльності у структурі шкільної освіти / О. Г. Білоненко. - С .339-341
Горбач, Я. В. Індивідуальна соціально-педагогічна робота з дитиною, права якої було порушено / Я. В. Горбач. - С .341-343
Грицаєнко, В. В. Формування громадянських компетентностей старшокласників засобами інформаційно-комунікативних технологій / В. В. Грицаєнко. - С .343-345
Грищенко, Т. М. Сучасні моделі організації профільного навчання старшокласників / Т. М. Грищенко. - С .345-348
Іванова, В. О. Соціальна компетентність як основа становлення особистості / В. О. Іванова. - С .348-351
Копаниця, М. М. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування історичних компетентностей / М. М. Копаниця. - С .351-354
Корзун, М. В. З історії становлення проектних технологій в системі освіти / М. В. Корзун. - С .354-357
Конончук, Д. І. Музичні субкультури рокерів і металістів та життєві стратегії молоді / Д. І. Конончук. - С .357-360
Ляшенко, І. М. Організація профілактичної діяльності, спрямованої на недопущення порушення прав дитини / І. М. Ляшенко. - С .360-362
Нещерет, О. І. Емоційне вигорання працівників освіти / О. І. Нещерет, Д. Шишкіна. - С .362-367
Петрик, К. В. Соціально-правовий захист дитини в різних інстанціях / К. В. Петрик. - С .367-371
Попова, Д. О. Виховання правової культури дітей у роботі соціального педагога / Д. О. Попова. - С .371-373
Ріпа, В. Б. Забезпечення взаємодії та співробітництва між різними фахівцями в діяльності соціального педагога / В. Б. Ріпа. - С .373-376
Свердлик, І. А. Інформаційно-просвітницька діяльність у сфері соціально-правового захисту дітей / І. А. Свердлик. - С .376-378
Терещенко, А. С. Взаємозв’язок суб’єктивного задоволення життям та задоволеності життям на період юності / А. С. Терещенко. - С .378-381
Тимошко, О. В. Автобіографічний наратив та його роль в розвитку ідентичності жінок середнього віку / О. В. Тимошко. - С .381-383
Щербина, Ю. М. Діагностика порушення прав дитини у роботі соціального педагога / Ю. М. Щербина. - С .383-385
Юсиченко, А. В. Соціально-педагогічні умови збереження репродуктивного здоров’я молоді як основи формування здорової нації / А. В. Юсиченко. - С .385-387
ББК 74.58.268я43
РУБ 378(05)

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - Б. ц.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Долматова, Марина Петрівна. Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови / М. П. Долматова. - С .6-12
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .12-17
Дубровська, Лариса Олександрівна. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .17-23
Киричок, Інна Іванівна. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів / І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. - С .23-33
Кот, Юлія Володимирівна. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення / Ю. В. Кот [и др.]. - С .33-40
Інші автори: Кот І. В., Білоусова Н. В., Долматова М. П.
Лісовець, Олег Васильович. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. В. Лісовець. - С .40-46
Мицик, Г. М. Ганна Михайлівна Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик. - С .46-53
Новгородська, Юлія Григорівна. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів / Ю. Г. Новгородська. - С .53-60
Падун, Ніна Олексіївна. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. - С .60-65
Скребець, Дарина Миколаївна. Сім’я як основа розвитку особистості / Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. - С .65-69
Чжоу, Геян. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі / Геян Чжоу. - С .69-74
Шевчук, Марина Олександрівна. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів / М. О. Шевчук. - С .74-80
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Біденко, Лариса Валентинівна. Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів / Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. - С .80-85
Дегтярьова, Тетяна Олегівна. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної / Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. - С .85-90
Дубровський, Валерій Леонідович. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі / В. Л. Дубровський. - С .90-95
Ілясова, Юлія Станіславівна. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах / Ю. С. Ілясова. - С .95-101
Коньок, Ольга Петрівна. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної / О. П. Коньок, А. В. Шевцова. - С .101-106
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи / Ю. О. Сидоренко. - С .106-113
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Фольварочний, Ігор Васильович. Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства / І. В. Фольварочний. - С .113-119
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бовт, Альона Юріївна. Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади / А. Ю. Бовт. - С .119-125
Бянь, Лулу. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України / Лулу Бянь : 125-131
Кудлай, Оксана Володимирівна. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова. - С .131-136
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Долматова, М. П.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 52392
Кількість відвідувачів 974
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя