Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (123)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=перевірки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :290 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.58 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Тестування-- англійська мова
Вчителі іноземної мови-- підготовка
Зміст : Дистанційне навчання в іншомовній освіті/ О. А Палій. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения/ Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку , Т. Г. Чувакова ; Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників/ О. М. Пихтелькова. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами/ Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів/ І. В. Литньова. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза/ И. В. Пинюта. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов/ Л. А. Манжос. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи/ В. А. Пономорьова. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду)/ Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури/ М. П. Долматова. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства/ І. П. Андрощук. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. М. Майстренко. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови/ Н. А. Момот, О. М. Таран. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови)/ С. Райц. Особливості навчання лексики учнів молодших класів/ Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов/ І. В. Селезенко. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@/ С. І. Шевченко. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури/ М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій/ М. М. Сідун. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних/ О. С. Гуманкова. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов/ А. М. Мормуль. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.)/ О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР/ Н. В. Пазюра. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.)/ А. В. Риженко. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки/ В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти/ Н. Б. Антонець. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки/ Т. І. Куліш. Ушинський про підготовку вчителя народної школи/ О. В. Чепка. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания/ В. М. Благинин. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського/ Н. М. Суховєєва. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського/ О. І. Чабан. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського/ М. Л. Ваховський. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. Педагогічні погляди М. В. Лисенка/ Л. В. Костенко. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької/ А. С. Киричок. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу/ О. Г. Олексієнко. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової/ А. І. Лотиш. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості/ Ю. Г. Новгородська. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року/ І. Г. Карєєва. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки)/ О. М. Ковальчук. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання/ Н. О. Падун. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова/ Н. А. Лещенко. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева/ Е. А. Панасенко. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва/ А. Ф. Паладьєва. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу/ О. Г. Петришен. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ/ С. О. Роєнко. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. М. Шевчук. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.)/ С. І. Матвієнко. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини/ Н. О. Ярмак. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США/ С. В. Івасішина. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України/ М. М. Антощак. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа/ Н. Є. Колесник. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка/ Г. С. Адамів. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва/ Т. К. Володько. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст./ Г. В. Бондаренко. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини"/ Ж. М. Гущак. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст./ Ю. В. Підвальна. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції/ Н. В. Кошарна. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США/ С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади/ Л. Б. Андрущенко. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених/ С. В. Павлюк. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії/ О. М. Палеха. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса/ И. В. Фольварочний. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу/ О. В. Ольхович.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Зміст : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(05)/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів. Вип. 11
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :390 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Поверхневі поляритони в гексагональних монокристалах сульфіду кадмію/ П. Ю. Булавенко. Вплив анізотропії на властивості поверхневих поляритонів у монокристалах лейкосапфіру/ В. М. Власюк. Особливості дробового диференціювання як наукового напряму та його практичних застосувань/ І. М. Гайдук. Застосування методу діаграм Ньютона до систем диференціальних рівнянь з особливою точкою/ О. В. Герман. Модель цифрового вольтметра для фізичного експерименту/ С. І. Євтух. Особливості розробки експертних систем/ К. М. Євтушенко. Система перевірки знань на платформі "1С:підприємство"/ Є. В. Іваненко. Визначення оптичних характеристик діелектриків за допомогою програм, створених в системі MATHCAD/ Н. П. Кабанець. Налаштування віддаленого адміністрування Linux-сервером/ О. М. Коваленко. Дослідження методів узгодження ліній передавання енергії ВЧ-коливаннь з навантаженням/ М. О. Король. Визначення вмісту нітратів у овочах/ М. М. Масловський. Програмна реалізація задачі контролю знань за темою "Розрахунок характеристик варіації" на платформі 1С/ В. В. Петриченко. Використання ресурсу “ВікіОсвіта” в освітній діяльності/ Н. А. Плавко. Застосування ІЧ радіаційного термометра при дослідженні теплових втрат навчальних приміщень/ В. С. Решетицький. Механізми розсіювання носіїв заряду в антимоніді індію, легованому хромом, при Т = 296К/ Б. А. Решитько. Моделювання задачі теплопередачі методом Бубнова-Гальоркіна/ А. О. Романович. Визначення якості питної води/ О. Ю. Секереш. Програмна реалізація задачі контролю знань на платформі 1С за темою "Розрахунок характеристик центру розподілу"/ Т. О. Сова. Дослідження складу металевих сплавів методом емісійного спектрального аналізу/ Є. Є. Сташенко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Державно-церковні відносини в Радянській Україні в 20-х роках ХХ століття/ Т. С. Абрамова. Життєвий шлях Мартина Небаби у джерелах та літературі/ М. М. Биховець. РБ ООН: перші кроки в боротьбі з міжнародним тероризмом на початку ХХІ століття/ А. В. Білозор. Соціоетнічна характеристика населення Чернігівської губернії в ІІ половині ХІХ – на початку ХХ століття. Історіографія проблеми/ Я. П. Борисюк. Логічні схеми як ефективний засіб навчання правознавства/ М. І. Вієцька. Радянські ідеологічні кампанії повоєнного періоду та їх вплив на розвиток медієвістики/ А. О. Горова. Сучасні виклики української демократії/ О. Г. Гречка. Культура вільного часу жителів Ніжина у контексті дослідження післявоєнного повсякдення (1943-1953 рр.)/ О. А. Даниленко. Санітарно-медичне забезпечення жителів Борзнянщини в період німецької окупації (1941–1943 рр.)/ О. М. Данько. "Указ про віротерпимість" імператора Йосифа II та початок чеського національного відродження/ С. О. Жила. Демографічна характеристика населення Любеча та його околиць за даними сповідного розпису церкви Святої Великомучениці Параскевії 1740 року/ В. А. Копича. Вплив археологічних знахідок на формування історіографічного огляду ремесел і промислів населення Київської Русі X-XIII століття/ Г. С. Кулик. Роль реклами в процесах соціально-економічної модернізації в Чернігівській губернії другої половини ХІХ – на початку ХХ століття/ К. О. Лисенко. Ніжин в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.: кілька слів про благоустрій міста/ О. М. Мазурик. Особливості повсякденного життя запорозького козацтва у середині XVII – кінці XVIII століття/ О. М. Марусечко. Еволюція програмних засад в діяльності НРУ (1989-1991 роки)/ О. В. Мозгова. Методичні вимоги щодо розв’язання задач з правознавства на міжгалузеві зв’язки/ М. П. Онопрійко. Британська імперія 1884 – 1921 рр. у світлі історіографічних оцінок/ Д. Д. Павленко. Перше хрещення Русі Аскольдом в оцінках церковних істориків/ Р. В. Пінчук. Особливості військового мистецтва запорозьких козаків у середині ХVI–кінці XVIII століття/ М. Б. Помазан. Роль Григорія Гуляницького у Конотопській битві/ К. М. Пулинець. Українські козаки і Річ Посполита кінця ХVІ – першої третини ХVІІ ст. в західноєвропейській історіографії/ В. В. Ребенок. Роль символіки у житті середньовічної людини/ О. М. Романченко. Іван Франко та академізація наукового товариства ім. Т.Г.Шевченка: статутні аспекти проблеми/ Д. М. Рослий. Полки "нового ладу" Олексія Михайловича/ О. В. Рудь. Структура населення Чернігова за сповідною книгою Катерининської церкви (1939 р.)/ О. С. Савосько. Версаль – авторитет королівської влади/ С. О. Сагайдак. Адміністративний устрій Веркіївської сотні/ Д. В. Скрипка. Державна політика Російської імперії в галузі вищої освіти в Привіслянському краї 1880-1890 рр./ Л. Є. Соловей. Міграції населення в епоху Високого Середньовіччя/ С. В. Співак. Вплив виборчих систем на гендерне представництво в органах місцевого самоврядування/ М. О. Терещенко. Топографія Новгород-Сіверського у ХІV-ХVІІ століття/ М. В. Хоменко. Постать генерала О.П.Єрмолова в російській історіографії: історична ретроспектива/ В. О. Чутченко. Діяльність генерала О.П.Єрмолова на Кавказі та Північному Дагестані/ В. О. Чутченко. Моделі реалізації принципу полікультурності у змісті шкільної історії/ А. С. Шафрай. Жіноцтво Чернігівщини у супільно-політичному русі у ХІХ-на початку ХХ століття/ І. А. Шурміль. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ ; Європейський союз: історія виникнення та розвитку/ І. Ю. Аніщенко. Конкуренція та її роль в ринковій економіці/ А. А. Баско. Громадська думка та управління соціально-політичними процесами в сучасних демократичних суспільствах/ Н. В. Божок. Вчення Михайловського М. К. про суспільний прогрес та його практичне значення для України/ О. В. Герман. Майдан як генератор процесів демократизації та модернізації українського суспільства/ О. Г. Гречка. Реалізація грошима своїх функцій в умовах трансформаційних перетворень, що відбуваються в економіці України/ Т. М. Грушун. Динамічна модель ринкової рівноваги/ А. С. Гусак. Структурна перебудова економіки України/ К. В. Долгова. Новітні тенденції у розвитку відносин власності/ Є. О. Кузьменко. Національний банк України – особливості реалізації грошово-кредитної політики/ Я. Г. Леміш. Гендерна нерівність та проблема ефективності сучасного політичного менеджменту/ Я. Р. Петруша. Портрет сучасного політичного менеджера (узагальнений образ)/ Я. В. Салогуб, С. А. Шмигелюк, Р. -М.Т. Велієва. Антимонопольне законодавство різних країн світу/ Н. М. Січкар. Політика і мораль/ А. Р. Фень. Сучасний стан інфляційних процесів в Україні/ Г. С. Харченко. Майдан як соцiально-полiтичне явище/ I. В. Яковенко. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Мова Шевченкових переспівів Давидових псалмів/ І. М. Баран. Структурно-семантична трансформація фразеологізмів у художньому мовленні повісті "Ирій" Володимира Дрозда/ Г. М. Воєводіна. Евфемізація в українській фразеології/ В. С. Перерва. Емоційно-оцінні назви осіб у романі Ю.Мушкетика "Біла тінь"/ Ю. С. Приз. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Тестовий контроль у навчанні іноземної мови/ І. О. Булах. Ігри на уроках англійської мови/ К. І. Гой. Професійний розвиток фахівців в центрах педагогічної майстерності в університетах США/ К. М. Горбань. Вивчення іноземної мови та перекладацька діяльність у європейському контексті/ К. Г. Долматова. Роль позакласної роботи у вивченні іноземної мови/ В. С. Жаркіх. Використання інтерактивних методів на уроках англійської мови/ Я. Зорко, М. О. Шевчук. Німецька мова в НДР та ФРН (1945-1990 р.)/ А. В. Ігнатенко. Труднощі навчання аудіювання на уроках іноземної мови/ О. Р. Кобець, Ю. Л. Нестерко. Проектна робота на уроках англійської мови/ А. А. Кондратенко, Т. В. Мисник. Рольові ігри на уроках англійської мови/ Г. Ю. Коробко. Використання наочності у навчанні читання англійською мовою учнів початкової школи/ Я. М. Литовченко. Пісні на уроках англійської мови у початковій школі/ Ю. В. Матійко. Ігри на уроках англійської мови/ Т. В. Науменко. Комунікативний метод вивчення іноземної мови/ Л. М. Пилипенко. Мультимедійна презентація іноземною мовою та її роль у набутті життєвих компетенцій/ В. В. Приходько. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Місце та роль науково-дослідницької діяльності у структурі шкільної освіти/ О. Г. Білоненко. Індивідуальна соціально-педагогічна робота з дитиною, права якої було порушено/ Я. В. Горбач. Формування громадянських компетентностей старшокласників засобами інформаційно-комунікативних технологій/ В. В. Грицаєнко. Сучасні моделі організації профільного навчання старшокласників/ Т. М. Грищенко. Соціальна компетентність як основа становлення особистості/ В. О. Іванова. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування історичних компетентностей/ М. М. Копаниця. З історії становлення проектних технологій в системі освіти/ М. В. Корзун. Музичні субкультури рокерів і металістів та життєві стратегії молоді/ Д. І. Конончук. Організація профілактичної діяльності, спрямованої на недопущення порушення прав дитини/ І. М. Ляшенко. Емоційне вигорання працівників освіти/ О. І. Нещерет, Д. Шишкіна. Соціально-правовий захист дитини в різних інстанціях/ К. В. Петрик. Виховання правової культури дітей у роботі соціального педагога/ Д. О. Попова. Забезпечення взаємодії та співробітництва між різними фахівцями в діяльності соціального педагога/ В. Б. Ріпа. Інформаційно-просвітницька діяльність у сфері соціально-правового захисту дітей/ І. А. Свердлик. Взаємозв’язок суб’єктивного задоволення життям та задоволеності життям на період юності/ А. С. Терещенко. Автобіографічний наратив та його роль в розвитку ідентичності жінок середнього віку/ О. В. Тимошко. Діагностика порушення прав дитини у роботі соціального педагога/ Ю. М. Щербина. Соціально-педагогічні умови збереження репродуктивного здоров’я молоді як основи формування здорової нації/ А. В. Юсиченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISSN: 2522-1736
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення/ Ю. В. Кот [и др.]. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників/ О. В. Лісовець. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Ганна Михайлівна Мицик. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів/ Ю. Г. Новгородська. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. Сім’я як основа розвитку особистості/ Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі/ Геян Чжоу. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів/ Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної/ Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах/ Ю. С. Ілясова. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної/ О. П. Коньок, А. В. Шевцова. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи/ Ю. О. Сидоренко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства/ І. В. Фольварочний. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади/ А. Ю. Бовт. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України/ Лулу Бянь. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/ О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 102186
Кількість відвідувачів 1462
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя