Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (305)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (78)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=почуття<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.3)/З-14
Автор(и) : Бойправ, Марія Дмитрівна, Горянська, Анжела Михайлівна, Гришко, Віталій Віталійович, Король, Володимир Степанович, Нещерет, Олена Іванівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович, Щотка, Оксана Петрівна, Ярослав, Людмила Олександрівна
Назва : Загальна психологія [Електронний ресурс] : Навчальний посібник. Т. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :258 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 978-617-527-045-5: 49.42 грн.
ББК : 88.3я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Психологія особистості-- когнітивна сфера
Увага (психол.)
Відчуття (психол.)
Сприймання (психол.)
Пам’ять
Мислення
Мовлення
Уява (психол.)
Інтелект
Емоції (психол.)
Почуття (психол.)
Воля (психол.)
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна , Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна, Матвієнко, Світлана Іванівна, Тукач, Ірина Іванівна, Клюшнікова, Тетяна Андріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (26 вересня 2013 року) : Збірник наукових статей студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :155 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра дошкільної освіти
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку"
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- збірники наукових робіт
Зміст : Практичні аспекти реалізації організаційно-педагогічних умов попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї/ С. С. Березинець. Формування естетичного смаку в старших дошкільників засобами театральної педагогіки/ Я. Є. Богославська. Використання гри у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку/ О. В. Горіна. Почуття власної гідності в структурі особистості дитини-дошкільника/ О. С. Господаренко. Професійна компетентність вихователя як умова ефективності формування у дітей старшого дошкільного віку безпечної поведінки/ О. В. Дворнік. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов використання дидактичних ігор у формуванні пізнавальної активності у дітей дошкільного віку/ І. О. Дмитренко. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку в предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Вивчення організаційно-педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників в освітньому процесі ДНЗ/ В. П. Єфремова. Сім’я як фактор розвитку дитини дошкільника в педагогічних дослідженнях/ А. О. Задорожна. Емпіричне вивчення педагогічних умов виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Заточна. Практичне вивчення педагогічних умов організації соціальної адаптації дітей до умов ДНЗ засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Н. О. Іванюк. Емпіричне вивчення педагогічних умов формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Каплієнко. Інтерпретація форм і способів адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу/ П. П. Кирпель. Експериментальне дослідження педагогічних умов розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності/ С. В. Корчомака. Експериментальне дослідження організаційно-педагогічних умов використання української народної казки як засобу морального виховання старших дошкільників/ Ю. М. Кривошей. До проблеми попередження і подолання негативних проявів у поведінці дошкільників/ Ю. М. Кривша. Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ/ О. О. Кучер. Експериментальне вивчення педагогічних умов формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ В. В. Малюга. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов формування інтересу до здорового способу життя у старших дошкільників/ Л. В. Мовчан. Гра як ефективний засіб виховання дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Новікова. Практичне вивчення особливостей гуманної поведінки у дітей старшого дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ та сім’ї/ А. П. Овчарик. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці (практичні аспекти)/ В. В. Півень. Організація навчання дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема/ О. Ю. Плескач. Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами гри/ І. П. Польченко. Використання карток Проппа у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку/ К. В. Рудик. Експериментальне вивчення процесу збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності/ Савченко В. В. . Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку/ Г. П. Старовойт. Дослідження стану сформованості культури поведінки у дітей 6-го року життя/ Т. М. Струк. Дослідження стану моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку/ О. А. Сурмило. Практичні аспекти проблеми готовності дитини до школи як превентивної умови попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції старших дошкільників засобом авторської казки/ В. Є. Фісенко. Проблема гендерного виховання дошкільнят/ О. С. Хомич. Вікові особливості дошкільників щодо забезпечення їхньої рухової активності/ О. М. Христюк. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор/ Н. І. Чумаченко. Особливості виховання дитини дошкільного віку у неблагополучній сім’ї/ Н. А. Шумал. Експериментальне вивчення соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку/ К. М. Янченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :242 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Викладання іноземної мови
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі/ В. О. Бойко. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників/ О. М. Василенко. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи/ К. О. Журба. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом/ Н. В. Заверико. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості/ Р. В. Зозуляк-Случик. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості/ Ю. В. Ївженко. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень/ Т. І. Ковальчук. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища/ Т. І. Коленіченко. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах/ О. В. Михайленко. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів/ С. В. Скрипник. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі/ А. В. Тадаєва. Безпека особистості як соціокультурний феномен/ О. П. Шароватова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин/ А. М. Аніщук. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні/ Н. М. Богомолова. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків/ О. Л. Демянчук. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва/ В. М. Кирилюк. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема/ Л. В. Мовчан. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі/ О. В. Пожидаєва. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками/ О. П. Полякова. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі/ І. В. Руденко. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці/ Т. І. Сватенкова. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи/ Н. В. Тарасенко. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей/ М. А. Федорова. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх/ Т. Є. Федорченко. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності/ Н. В. Чиренко. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект/ Н. О. Шпиг. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку/ К. О. Ющенко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу/ Д. А. Волківська. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей/ А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів/ М. О. Коростелін. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю/ Т. Ф. Мельничук. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект)/ В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ М. А. Трухан. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.)/ Д. Д. Герцюк. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект/ М. М. Головкова. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ О. І. Онипченко. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні/ В. В. Рагозіна. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка/ І. В. Самофалов. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України/ О. А. Устименко-Косоріч. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном/ Ю. І. Чернецька. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції/ Л. В. Школяр. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст./ Т. В. Янченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 14
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :179 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Оцінка поширення релігійно-паломницького туризму в Україні (на прикладі християнських об’єктів паломництва)/ О. В. Башинська. Геоекологічна ситуація та рівень захворюваності населення (на прикладі Житомирської області)/ А. В. Іванова. Асиметричність регіонального розвитку України: методи оцінки, шляхи подолання/ А. В. Кравцова. Територіальна організація системи медичного обслуговування населення Чернігівської області та шляхи її удосконалення/ М. О. Крижановська. Просторові аспекти пострадянської трансформації сільського господарства України/ Б. В. Ліщенко. Історія розвитку природокористування на Чернігівщині (до ХХ ст.)/ І. В. Мелешко. Екологічний стан та проблеми використання ґрунтів Чернігівської області/ Т. С. Федірко. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Побудова розв’язків систем лінійних диференціальних рівнянь з параметром та особливою точкою/ В. О. Богдан. Робота з 3D графікою у програмних продуктах AUTODESK/ Ю. Ю. Власенко. Особливості android-додатків/ О. В. Грицюк. Про побудову формального розв’язку лінійної задачі оптимальної швидкодії/ А. С. Гусак. Розробка android-додатків/ М. С. Кондратенко. Порівняння мобільних операційних систем/ С. Г. Литвиненко. Історія створення першої операційної системи ANDROID/ К. К. Мухомодєєва. Розробка андроїд додатків в Android Studio/ Я. І. Нестеренко. Порівняльна характеристика середовищ створення карт знань/ О. М. Рудиця. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх осіб/ А. Л. Багмут. Кольоровий Сартр. Для кого творив філософ?/ С. М. Боженко. Повсякденне життя ніжинців у перше десятиріччя застою (1965-1975 рр.)/ І. О. Вакулко. Характеристика оcоби неповнолітнього злочинця/ Є. Ю. Войтенко. Земські установи в системі організації влади у Ніжинському повіті в 1914-1917 рр./ П. С. Гринь. Науково-теоретичні засади дослідження історії повсякденності/ А. О. Донець. Образ самоучки в романе Жан-Поль Сартра "Тошнота"/ А. А. Журавлёва. Козацькі думи як інструмент формування історичної пам’яті та національної свідомості українців/ О. І. Костюченко. Утворення Давньоруської держави у працях радянських медієвістів/ І. А. Кошова. Залізничне будівництво Наддніпрянщини та Південної України пореформенного періоду/ Т. П. Лукашевич. Жіночі рухи в Російській імперії кінця XIX-початку XX століття/ Н. І. Луценко. Весільні звичаї та обряди Полтавської губернії наприкінці XVIII-на початку XIX століття/ І. І. Мосейчук. Кирило-Мефодіївське братство: мемуарна рецепція Пантелеймона Куліша та Миколи Костомарова/ О. П. Моціяка. Змістові та методичні особливості шкільних підручників з історії середніх віків/ А. В. Науменко. "Мова ненависті" на теренах українських медіа/ Я. Р. Петруша. Еволюція поняття “чиновник” в історичному контексті/ К. Ю. Солодка. Використання ляльки-мотанки в традиційній українській обрядовості/ А. В. Стахурська. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Ступені порівняння й ступені якості в романі Ліни Костенко “Записки українського самашедшого”/ В. В. Іващенко. Вождь як позитивний герой у літературі українського соцреалізму/ О. В. Мазко. Проблема тілесності в культурі 20 століття/ І. М. Орищенко. Проблеми прагмонімної номінації в сучасній українській мові/ О. Д. Северин. Основні напрямки лінгвістичної ідентифікації афоризмів/ М. С. Судденко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Розвиток англомовної лексичної компетенції учнів старшої загальноосвітньої школи/ Т. М. Колесник. Специфіка навчання англійської мови як другої іноземної в умовах трилінгвізму/ Т. М. Колесник. Навчання аудіювання англомовних текстів учнів старших класів на уроках англійської мови в загальноосвітній школі/ Ю. М. Кузьменко. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Громадянське виховання у світлі діяльності загальноосвітньої школи/ А. Б. Біловол. Методична робота як чинник професійного становлення педагогічних кадрів/ А. Р. Богомаз. Теоретичні аспекти інновацій та інноваційної діяльності/ І. В. Вітман. Професійна мобільність як чинник успішності діяльності майбутнього керівника навчального закладу/ Ю. М. Гордієнко. Виховання почуття патріотизму в українських школярів/ А. С. Донець. Інноваційні моделі надання соціальних послуг, регіональний аспект/ В. В. Дорошенко. Роль взаємодії сім’ї та школи у вихованні гармонійно розвиненої особистості/ Н. О. Івахно. Психологічні особливості усвідомлення самотності у дорослому віці/ І. В. Ніколаєнко. Проблеми формування культури сімейного дозвілля/ Р. О. Оропай. Концептуальні засади толерантного виховання/ А. І. Рожнова. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутнього керівника НЗ/ К. В. Топчій.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 17
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :245 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- матеріали конференцій, з’їздів, симпозіумів, пленумів, засідань
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Дослідження епіфітної мікрофлори насіння томатів та огірків/ К. А. Куліш. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; Застосування в’язок матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь/ О. В. Какало. Застосування функцій від матриць до інтегрування систем лінійних диференціальних рівнянь зі сталими коефіцієнтами/ О. І. Мартинюк. Розробка в PascalABC програми для побудови загального розв’язку рівняння Ейлера другого порядку/ Я. В. Мельник. Обчислення сум подвійних числових рядів/ О. О. Цирин. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Археологічні знахідки моноксилів на території сучасної України/ Р. С. Авраменко. Історія формування музейного комплексу Києво-Печерської Лаври/ В. С. Адамський. Тютюнове виробництво у Чернігівській губернії у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. (на прикладі Ніжинського повіту)/ М. П. Баран. Редакція часопису "Киевская старина" (1882 – 1907 рр.): етапи розвитку та особливості діяльності/ М. В. Батрак. Напрями руського паломництва XI – XV ст./ Г. В. Годунок. Люблінська угода 1944 р. в українській історіографії/ Ю. А. Демченко. Соціально-економічний вимір повсякденного життя містян Ніжина (1953 – 1964 рр.)/ А. О. Донець. Органи поліції на території Шосткінського району в період німецької окупації 1941 – 1943 рр./ Д. В. Зайченко. Британська Північна Америка: причини й передумови об’єднання/ А. В. Квітковська. Особливості соціально-економічного та політичного становища британських домініонів наприкінці ХІХ ст. – початку ХХ ст./ А. В. Квітковська. Історія розвитку Прилуцького агротехнічного коледжу (1931 – 1991 рр.)/ В. Ю. Колейко. Структура козацького образу у турецько-татарському циклі українських народних дум/ О. І. Костюченко. Приєднання Казанського ханства до Московського царства історіографічний вимір/ С. Ю. Кришко. Кредитна кооперативна мережа Чернігівської губернії у пореформений період/ О. В. Крупенко, К. Ю. Сиволожська. До питання історико-козацьких студій у творчому доробку В. О. Голобуцького/ В. В. Луценко. Роль і місце індіанського питання в політичній історії США на початку XVIII століття/ Ю. В. Мариношенко. Сутність традицій характерництва крізь призму історії/ В. С. Марченко. Військові походи, як пріоритетний напрям зовнішньополітичної діяльності царя Давида/ І. І. Мойсейчук. Гендерна політика країн Європейського Союзу: практика Фінляндії та Швеції/ О. Д. Петренко. Роль православної церкви у формуванні політичної ідеології Великого Московського князівства/ О. С. Перепелиця. Освітній рівень провінційного чиновництва Наддніпрянщини другої пол. ХІХ ст./ К. Ю. Солодка. Ляльки-мотанки України, Росії та Польщі/ А. В. Стахурська. Микола Рябовол – лідер українського національного руху на Кубані у 1917 - 1920 рр./ Р. І. Хандога. Культурно-освітнє життя населення Ніжина в період окупації (вересень 1941 – вересень 1943 рр.)/ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Вербалізація концепту земля в однойменній кіноповісті О. Довженка/ М. Г. Бордак. Міфологічно-космогонічні інтенції архетипу води в поетичному світі Тараса Шевченка/ М. В. Годунок. Лінгвістична характеристика номенів, що позначають прізвиська села Бурімки Ічнянського району Чернігівської області та проблема їх класифікації/ Н. О. Івахно. Семантичні групи прикметників на позначення фізичного стану людини (на матеріалі художнього мовлення Є.Гуцала)/ Т. В. Кашуба. Особливості будови та семантичні особливості мікротопонімів м. Конотопа/ А. С. Кобзарьова. Прагмонімна номінація сортів пшениці/ І. І. Коновал. Експресивна роль звертань у текстах замовлянь/ В. Л. Конончук. Символичиское значение фитонимов – названий деревьев в пейзажной лирике Сергея Есенина/ Г. В. Кудлай. Фразеосемантичне поле мовлення в ідіостилі Євгена Гуцала/ Ю. В. Рибалко. "Белое" и "черное" в русской и английской фразеологии/ С. М. Сеидова. Візуальне у творчості Ю.Яновського: спроби прочитання/ К. А. Сотніченко. Мотивація прізвищ та прізвиськ смт. Велика Димерка Броварського району Київської області/ Я. І. Хомич. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Фактори, що впливають на успішність оволодіння іноземною мовою/ А. В. Бурська. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності учнів старшої школи на матеріалах інтернет-ресурсу NEWS IN LEVELS/ О. В. Савченко. Критерії відбору текстів для формування компетенції професійно орієнтованого англомовного читання/ О. О. Чепур. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Формування у старших дошкільників почуття совісті як регулятора взаємин/ В. В. Бойко. Особливості консультування у діяльності соціального педагога/ М. В. Безноженко. Здоровий спосіб життя, його складові та значення для формування здоров’я/ І. В. Бондар. Характеристика дослідно-експериментальної роботи щодо вивчення стану управління інноваційною діяльністю в ЗНЗ/ І. В. Вітман. Інтерактивні технології навчання молодших школярів/ А. С. Висовень. Законодавча база працевлаштування молоді в Україні/ К. Ю. Голуб. Діагностика сформованості професійної мобільності у майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Ю. М. Гордієнко. Арт-терапия як засіб соціальної реабілітації дітей з психофізичними порушеннями/ Л. М. Гузій. Естетичне виховання молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва/ Н. М. Ілляшенко. Профілактика шкідливих звичок у школярів/ І. В. Кв’ятківська. Проблеми організації студентського дозвілля/ Д. Ф. Козел. Розвиток інтелекту молодших школярів на основі теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера / Д. В. Колесник. Колективна творча діяльність дітей в умовах соціально-педагогічних закладів літнього відпочинку/ Р. О. Оропай. Вплив стилю взаємин батьків на моральне виховання дитини/ О. І. Пілеко. Деякі особливості професійної етики соціального працівника в просвітницькій діяльності/ Д. С. Піщулін. Особливості процесу виховання толерантності в умовах полікультурного середовища навчального закладу/ А. І. Рожнова. Особливості соціальної роботи з прийомними сім’ями/ Ю. М. Симоненко. Дидактичні ігри на уроках природознавства в початковій школі/ М. С. Слісаренко. Робота соціального педагога у формуванні здорового способу життя підлітків/ О. М. Тарахан. Вивчення готовності неповнолітніх виховних колоній до вибору професії/ В. В. Ткаченко. Стан сформованості правової компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ К. В. Топчій. Пейзаж. Методика малювання пейзажу в початкових класах/ І. О. Удовичко. Соціально-педагогічна реабілітація онкохворих дітей в умовах центру реабілітації дітей-інвалідів/ Х. В. Щелочева. Соціально-педагогічна діяльність формування у молоді призовного віку ціннісного відношення до військової служби/ Т. В. Щітченко. До проблеми визначення поняття "сімейна депривація" у соціальній роботі/ Л. М. Яцун. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Інвенції Й. С. Баха: аналіз редакцій/ А. С. Іваненко-Коленда. Формування умінь імпровізації учнів у процесі навчання гри на духових інструментах/ С. В. Ігнатов. Історія розвитку музично-виконавських змагань/ Н. О. Кальна. Хорова спадщина Дмитра Бортнянського в історії та сучасності/ В. Ю. Оленченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.17.024.1[(0/А 64-413165
Автор(и) : Аніщук, Антоніна Миколаївна, Бойко, Валентина Володимирівна
Назва : Розвиток почуття совісті у старших дошкільників як регулятора міжособистісних взаємин [Електронний ресурс] : методичний посібник для вихователів, практичних психологів, батьків, аспірантів та студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :136 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
Ціна : Б.ц.
УДК : 373.2.17.024.1[(076)а67
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- міжособистісне спілкування
Анотація: У посібнику, орієнтуючись на основні засади Базового компонента дошкільної освіти, враховано державні вимоги щодо рівня сформованості особистісно-оцінної компетенції старшого дошкільника та розкрито важливі аспекти, що стосуються розвитку внутрішніх етичних інстанцій, зокрема, совісті як регулятора міжособистіс-них взаємин дітей, створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей. Розкрито зміст поняття ―совість‖ та близькі за змістом етичні категорії: ―сором‖, ―провина‖, ―самооцінка‖, ―моральна свідомість‖, ―моральні принципи‖, формуванням зачатків елементарної совісті у дітей дошкільного віку, визначено рівні сформованості почуття совісті у дітей старшого дошкільного віку, виділено педагогічні умови розвитку почуття совісті як регулятора міжособистісних стосунків у старших дошкільників. Посібник містить діагностичні методики для дітей, анкети для педагогів та батьків, перелік художніх творів, етичні бесіди, розповіді вихователя, методичні рекомендації педагогам, пам’ятки для батьків, ігри та вправи для поглиблення уявлень старших дошкільників про етичну категорію - совість та інші поняття, близькі за змістом. Мето-дичний матеріал надасть педагогові інструментальну допомогу щодо їх реалізації. Доцільний для вихователів дошкільних навчальних закладів, практичних психологів, батьків, студентів, магістрів та аспірантів спеціальності "Дошкільна освіта".
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : науковий журнал. № 4 : Шості бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :169 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : Методологія і теорія педагогіки ; Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі/ А. В. Вождаєнко. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі/ Л. В. Галаєвська. Когнітивно-дискурсивний підхід у лінгвометодиці вищої школи/ В. А. Каліш. На перехресті тексту та підтексту/ О. М. Косінова. Проблеми вивчення громадянської поезії в школі/ С. В. Нестеренко. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму/ Г. В. Хоменко. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи/ Т. О. Яценко. Методика навчання і виховання ; Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/ Ю. І. Бондаренко. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5–7 класів на уроках української мови/ Н. М. Голуб. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3–4 класів/ О. А. Гордієнко. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса)/ О. В. Забарний. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей/ О. М. Корчова. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект/ І. О. Кухарчук. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури/ Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. Архетипний аналіз – теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах/ І. М. Орищенко. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису "Волинь")/ Н. В. Романишина. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови/ Л. В. Рудик. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/ Ю. О. Сидоренко. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/ І. А. Тригуб. Парадокси студентського слововживання, або У моєї бабусі дуже наглий кіт/ В. М. Пугач. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі/ С. П. Шевченко. РАФТ та кубування на уроках української мови/ В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. Професійна підготовка ; Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями/ О. О. Лілік. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями/ С. В. Цінько. Вітчизняний і зарубіжний досвід ; Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури/ С. П. Привалова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Психологія особистості -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Засєкіна Л. Нейропсихолінгвістика vs. патопсихолінгвістика у дослідженні особистості (на прикладі вивчення і реабілітації пацієнтів після інсульту)/ Л. Засєкіна (стр.8)
Колісник О. Психологічна практика духовного саморозвитку особистості/ О. Колісник (стр.9)
Литвин-Кіндратюк С. Методологічні аспекти дослідження історіогенезу саморегуляції особистості/ С. Литвин-Кіндратюк (стр.9)
Савчин М. Онтологія та феноменологія духовної рефлексії/ М. Савчин (стр.8)
Яремчук О. Суб’єктивний образ світу та етнокультурна міфотворчість особистості в її саморозвитку/ О. Яремчук
Коропецька О. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. Коропецька (стр.9)
Хазратова Н. Почуття власності і проблема порушень приватності у повсякденному житті/ Н. Хазратова (стр.9)
Савелюк Н. Територіальна прив’язаність як складова громадянської ідентичності особистості: феноменологічний аналіз/ Н. Савелюк (стр.7)
Адамська З. Розвиток суб’єктності майбутніх психологів/ З. Адамська (стр.7)
Фокіна В. Феноменологія музичних архетипів у просторі особистісного самоздійснення/ В. Фокіна (стр.10)
Рибалка В. Честь і гідність особистості як предмет теоретичної та практичної психології/ В. Рибалка (стр.10)
Мацевко Н. Феномен самоставлення в психології/ Н. Мацевко (стр.9)
Шишко О. Прийомна сім’я як спосіб вирішення проблеми соціального сирітства/ О. Шишко (стр.9)
Милюзина О. Психологічні особливості естетичного сприймання підлітками народного мистецтва в контексті рецептивної естетики/ О. Милюзина (стр.7)
Карпенко З. Аксіологічний поворот у психології особистості: досвід методологічної реконструкції/ З. Карпенко (стр.6)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 330.16/Х 15
Автор(и) : Хазратова, Нігора
Назва : Почуття власності і проблема порушень приватності у повсякденному житті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2010. - N 1. - С. 9 (Шифр ПО-1/2010/1)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 330.16
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): почуття власності--приватність--особистість--повсякденне життя Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.923/К 26
Автор(и) : Карпенко, Євген
Назва : Методологічні настанови щодо вивчення емоційного інтелекту в парадигмі позитивної психотерапії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - 2014. - N 5. - С. 8 (Шифр ПО-1/2014/5)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоція--відчуття--почуття--рефлексія--емпатія--особистість--суб’єкт--позитивна психотерапія--екзистенційно-аналітична терапія--конгруентність Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.001-057.87/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів і аспірантів. Вип. 21
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019
Кільк.характеристики :311 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
УДК : 378.001-057.87
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА ; Задачі українського фольклору на уроках алгебри у 7 класі/ А. В. Билим. Активізація пізнавальної діяльності як умова формування творчої компетентності учнів з фізики/ В. М. Гапон. Програмне забезпечення для створення 3D-анімації/ М. С. Довбенко. Зображення чотирикутників у паралельній проекції/ Д. Б. Зубрицька. Програмна реалізація на С# розвивальної гри "Колектор"/ В. В. Іванюк. Візуальне програмування з "GOOGLE BLOCKLY"/ Д. А. Коваленко. Основи програмованого навчання/ А. В. Комісарик. Постановка задачі аналізу методів архівації даних/ С. А. Мисаковець. Значення теорії диференціальних рівнянь для практичних застосувань/ О. А. Павленко. Методи розв’язування нелінійних диференціальних рівнянь/ О. А. Павленко. Уроки PISA для вчителів математики/ А. Ю. Пальчуківська. Задачі з параметром у сертифікаційних роботах з математики/ О. В. Пирковська. Критерії аналізу алгоритмів сортування/ Я. Ю. Ященко. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ ; Європейський парламентаризм: досвід та перспективи розвитку для України/ А. Р. Добкевич. Сміх і гумор у козацьких літописах другої половини ХVII – першої половини XVIIІ століть/ О. О. Дученко. Реформування ринку друкованих ЗМІ в Україні: зарубіжний досвід та наслідки для комунальних медіа/ В. М. Лях. Встановлення радянської влади в Кролевецькому повіті в 1919 році/ О. В. Пластун. Вирощування тютюну на території Чернігівської губернії у ХІХ ст/ М. П. Примостка (Баран). До питання історії Ніжинського Окружного суду (друга половина 20-х років ХХ ст.)/ О. М. Сохань. Україна як об’єкт інформаційної експансії: прояви та методи протидії/ В. В. Шебела. Європейський Союз та Україна в контексті сучасної інформаційної політики/ В. В. Шебела. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Порушення мовних норм у засобах масової інформації/ Г. О. Балицька. Фразеологізми як засоби вербалізації емоційних станів персонажів в ідіолекті Володимира Винниченка/ Т. В. Бойко. Трансформовані фразеологічні одиниці – маркери ідіолекту Михайла Стельмаха/ Н. В. Головня. Особливості функціонування однорідних членів речення в ідіостилі І.Багряного/ А. В. Даниленко. Вербалізація емоції СТРАХ засобами української фразеології/ Д. П. Донська. Назви діячів-ремісників в українській фразеології та пареміології/ І. А. Драбинога. Структурно-граматичні моделі фразеологізмів зі значенням "інтелект людини" в українській мові/ Ю. В. Желада. Складносурядні речення з єднальною семантикою в художньому мовленні Євгена Гуцала/ І. Г. Зарванська. Прагмонімна номінація меблів у сучасній українській мові/ В. П. Козловець. Стилістична багатобарвність старослов’янізмів у різних жанрах художньої літератури та в творчості Т. Г. Шевченка/ Н. О. Лотиш. Специфіка ідіостильових особливостей вербалізованого світу емоцій Валер’яна Підмогильного/ А. С. Мельник. Ергонімікон громадських організацій міста Прилук Чернігівської області в контексті соціокультурного простору/ М. М. Якименко. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Інтернаціональна лексика в складі сучасної німецької мови/ П. П. Балін. Види та функції оцінювання підручників із німецької мови як другої іноземної мови/ В. А. Богдан. Лексико-граматичні особливості мовлення чоловіків і жінок у медіапросторі DEUTSCHE WELLE/ Т. В. Вераксич. Труднощі вивчення англомовної лексики/ Є. А. Костюк. Сутність інноваційних підходів у процесі навчання студентів англомовного ділового писемного спілкування/ Т. А. Рябуха. Навчання діалогічному мовленню молодших школярів/ Н. С. Шульга. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Самостійність дитини дошкільного віку як базова якість особистості/ О. Ю. Антонова. Особливості самопрезентації гендеру у віртуальній комунікації/ О. М. Бакун. Стресостійкість студентів університету/ А. Ю. Бандоля. Соціальний інтелект як необхідна складова готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності/ Д. Ю. Бандуріна. Вікові особливості розвитку навчальної мотивації у підлітковому віці/ А. Р. Беретеньова. Теоретичні засади виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку/ С. В. Білошицька. Інноваційна культура керівника як складова його управлінської культури/ А. О. Бузюн. Підтримка дітей з інвалідністю та їхніх сімей в умовах інклюзивної освіти/ А. В. Висовень. Гра як інтерактивний метод профілактики підліткової наркозалежності/ М. Ю. Голован. Сутність ризикованої поведінки молоді як соціального явища/ А. В. Даниленко. До проблеми вивчення впливу інтернет-спілкування на дезадаптацію підлітків/ Д. В. Данько. Теоретичні аспекти формування комунікативної компетентності у старших дошкільників/ А. І. Дяченко. Психологічні особливості розвитку мотиваційної сфери у підлітків/ Д. В. Євтушенко. Соціальний захист дітей з інвалідністю в Україні/ Д. Ф. Козел. Додаткова освіта як простір для соціалізації дітей/ О. В. Короткіна. Шляхи формування ключових компетентностей молодших школярів/ І. Ю. Куц. Особливості соціального виховання дитини в сім’ї/ С. Г. Максименко. Специфіка вторинної соціалізації осіб похилого віку в сільській місцевості/ Є. О. Матюха. Формування толерантної поведінки підлітків в умовах шкільного середовища/ С. С. Медвідь. Психологія жіночого образу в рекламі парфумів/ К. В. Михайліченко. Основні аспекти соціально-правового захисту обдарованої молоді в Україні/ Я. В. Михайлюк. Проблема адаптації у сучасній психолого-педагогічній літературі/ Ю. В. Могильна. Психологічні особливості самооцінки в підлітковому віці/ В. В. Молібог. Особливості соціально-педагогічної профілактики агресивної поведінки підлітків у закладах середньої освіти/ Н. Ф. Руденко. Соціально-психологічні особливості учасників булінгу в шкільному середовищі/ Н. Ф. Руденко. До проблеми соціалізації дітей-сиріт в постінтернатний період/ М. Ю. Сокоринська. Соціально-педагогічна робота з учнівською молоддю у літній період/ Ю. М. Хилько. Духовність і ціннісні орієнтації молоді/ І. В. Шинкаренко. Музичний фольклор як засіб розвитку почуття ритму в дітей дошкільного віку/ Л. А. Юрченко. МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ; Фольклорний танець та його вплив на розвиток особистості/ О. Ю. Булавенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Український психологічний журнал -2019р.,N 2 (12)
Цікаві статті :
Ананова І. В. Кількісні характеристики переживання почуття провини/ І. В. Ананова (стр.7-26)
Басенко О. М. Психосоціальні передумови розвитку життєстійкості у підлітків в умовах воєнного конфлікту/ О. М. Басенко (стр.27-48)
Клименко І. В. Психологічні особливості презентації та сприймання материнських образів у рекламі/ І. В. Клименко, А. І. Лохмачова (стр.60-71)
Колишко О. М. Освітнє читання як джерело формування у психолога компетенцій розуміння і прийняття «іншого»/ О. М. Колишко (стр.84-97)
Озерова В. А. Особливості ставлення до праці молоді з різним економічним статусом/ В. А. Озерова (стр.121-130)
Пахоль Б. Є. Ієрархія чинників професійного благополуччя в різних професійних групах/ Б. Є. Пахоль (стр.131-146)
Сердюк Л. З. Фактори самодетермінації та психологічного благополуччя особистості/ Л. З. Сердюк (стр.147-159)
Соснюк О. П. Психологічні особливості активності користувачів соціальних медіа/ О. П. Соснюк, І. В. Остапенко (стр.160-181)
Хачатурян Ю. Р. Порівняльний аналіз соціально-психологічної адаптації дітей-мігрантів та місцевих дітей/ Ю. Р. Хачатурян (стр.182-194)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Український психологічний журнал -2020р.,N 1 (13)
Цікаві статті :
Васютинський В. О. Ціннісно-ідентифікаційні підстави атрибуції молоддю провин учасникам соціальних взаємодій/ В. О. Васютинський (стр.58-71)
Корольов Д. К. Психометричні якості опитувальника особистісних цінностей обдарованих студентів/ Д. К. Корольов (стр.105-121)
Кравченко С. І. Розробка інструментарію для дослідження соціальних уявлень про консолідацію та способи її досягнення/ С. І. Кравченко (стр.122-138)
Леонова І. М. Особливості переживання почуття самотності жінками з різних соціальних груп/ І. М. Леонова (стр.139-156)
Осьодло В. І. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. І. Осьодло, Д. С. Зубовський (стр.157-175)
Соснюк О. П. Психосемантичні особливості сприймання анімаційної реклами молодіжною цільовою аудиторією/ О. П. Соснюк, І. Ю. Власюк (стр.188-208)
Титаренко Т. М. Ландшафти особистісних трансформацій унаслідок травматичного воєнного досвіду/ Т. М. Титаренко (стр.209-222)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ананова І. В.
Назва : Кількісні характеристики переживання почуття провини [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики :20 с
Місце публікування : Український психологічний журнал: збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2019. - N 2 (12). - С. 7-26 (Шифр УПЖ/2019/2 (12))
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонова І. М.
Назва : Особливості переживання почуття самотності жінками з різних соціальних груп [Електронний ресурс]
Місце публікування : Український психологічний журнал: збірник наукових праць/ Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2020. - N 1 (13). - С. 139-156 (Шифр УПЖ/2020/1 (13))
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пісоцька Л. М.
Назва : Основні характеристики спілкування дітей 4–6 років у різновіковому колективі
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 25-33 (Шифр 159.9(05)"540.3"+/Н 34-498238)
Предметні рубрики (Галузі знань):
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): різновікова група, діти 4–6 років, почуття належності до спільноти, спілкування дошкільників, комунікабельність дітей 4–6 років
Анотація: У статті розглядається проблема спілкування дітей дошкільного віку (4–6 років) у різновіковому колективі. Наголошується, що наразі питання виховання у дошкільників вміння налагоджувати контакти є складовим найбільш загального завдання дошкільної освіти – розвитку особистості та виховання у дітей дошкільного віку особистісних якостей, зокрема комунікабельності. У статті автор вказує на основні компоненти, критерії та показники розвиненості основних характеристик спілкування дітей п’яти-шести років, згідно з якими було розроблено емпіричну методику. Зроблено акцент на загальних показниках спілкування дітей 4–6 років, на які звертається увага у дослідженні: комунікабельність й ініціатива у спілкуванні, належність до групи, участь у спільній діяльності. При цьому основними їх показниками слугували: усвідомлення себе членом різновікової групи, почуття належності до групи та задоволеність перебуванням у ній, прийняття правил спільної діяльності та участь у ній. Структурними компонентами спілкування дітей 4–6 років у різновіковій групі були когнітивний, емоційно-ціннісний і поведінковий. У емпіричному дослідженні авторка зафіксувала, що високий рівень здатності до спілкування виявлено 30 % дітей 4–6 років, із середнім – 20 %, і з низьким – 50 %. Виділені групи дошкільників різняться уявленнями про стосунки у колективі, почуттям належністю до нього, мірою задоволеності стосунками та вмінням взаємодіяти з дітьми різного віку та дорослими. В цілому відмічено, що 70 % дітей різновікової групи ЗДО характеризуються недостатньою мірою сформо- ваності вміння спілкуватися, відсутності почуття належності до дитячої спільноти, взаємодіяти у спільній діяльності. Авторка, вивчаючи виховні впливи педагогічних працівників ЗДО на формування у дітей вмінь взаємодіяти у різновіковій групі ЗДО, дійшла висновку, що вихователі не зовсім чітко розуміють потенціал різновікової спільноти у розвитку почуття належності дітей 4–6 років і їх вміння контактувати під час спільної діяльності, а тому вплив педагогів на процес спілкування дошкільників є обмеженим в освітньому процесі. При цьому вихователі розуміють необхідність задоволення потреби у спілкуванні у дітей дошкільного віку, але доволі невеликий відсоток ефективно працює у цьому напрямі виховної роботі.Натомість батьки дітей 4–6 років повністю ігнорують потребу у спілкуванні сина чи доньки. При цьому вплив на дітей у плані формування здатності взаємодіяти у різновіковій групі не можна назвати системним. Дослідивши впливи батьків і вихователів ЗДО на формування здатності дітей 4–6 років до спілкування і формування навичок взаємодії зафіксовано, що педагоги мають більшу міру поінформованості про засоби, мету й шляхи забезпечення розвитку стосунків між дітьми в умовах різновікового колективу, ніж батьки. Проте недостатні уявлення про групові процеси, необхідні шляхи співпраці між двома інституціями, акцентування уваги на окремих освітніх явищах перешкоджають ефективному впливові на набуття дітьми досвіду спілкування із дітьми та дорослими у різновіковій групі. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок щодо необхідності оптимізації процесу формування у дітей 4–6 років почуття належності до групи, вміння налагоджувати стосунки, взаємодіяти при виконанні завдань спільної діяльності. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 114733
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя