Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (307)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прийоми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 58 : Проблеми філології, історії та культури ХХ століття у сучасних дослідженнях
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :348 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.83 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр)6 + 63.3(4Укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Зміст : Авангардний наратив: оголення деструктивних практик/ О. М. Капленко. Два Nicolasa: Микола Гоголь і Микола Хвильовий (до історії вивчення проблеми)/ Є. Прохоренко Є. "Неприхований контрреволюціонер" Михайло Булгаков: творча інтелігенція під політичним тиском радянської цензури 20-30-х рр./ Т. А. Стоян. Сучасний мовний потенціал діалектної мікросистеми м. Ніжина/ В. М. Пащенко. Буквалізми та інші перекладацькі помилки/ А. В. Ролік. Використання нейролінгвістичного програмування у політичній сфері: специфіка, особливості, прийоми/ О. Д. Бойко. Вплив Першої світової війни на соціально-економічне становище селянства Лівобережної України/ О. В. Герасименко. Роль Кабінету Міністрів П. Скоропадського в 1918 р. у справі збереження історичних пам’яток та церковної спадщини українського народу/ О. О. Пшенишна. Отаманщина в період Директорії УНР: соціальна база, роль і місце в національно-визвольній боротьбі/ П. П. Гай-Нижник. Біополярність зовнішньо-політичних ідей галицьких українців восени 1918 року/ Р. В. Тимченко. Зміна ставлення українського уряду до масової імміграції та наслідки цієї трансформації для колективних господарств іммігрантів (середина 20-х рр. ХХ ст.)/ Н. М. Черніговець. Медичне обслуговування чернігівців у 1920-1930-х рр./ І. В. Непотенко. Жінки в системі сільгоспкооперації періоду непу/ Н. І. Земзюліна. Створення та діяльність Ніжинського універмагу "Торгсин" (1932-1936 рр.)/ М. В. Горох. Діяльність Української Жіночої Національної Ради із забезпечення представництва України на міжнародній арені у міжвоєнну добу/ О. В. Оніщенко. Місце української номенклатурної еліти в становленні радянської політичної системи (на прикладі життєдіяльності П. Любченка)/ О. М. Кутик. Кадри місцевих органів влади Донбасу у другій половині 20-х-30-х рр. ХХ ст./ С. М. Волкова. Невідома сторінка з життя видатного вченого (деякі штрихи до біографії Д. І. Абрамовича)/ О. Г. Самойленко. Органи НКВС у репресивній політиці на Миколаївщині в 30-рр. ХХ ст./ Ю. В. Делібалтова. Державно-церковні відносини в Україні періоду 40- років ХХ століття (за матеріалами звітів уповноважених Ради у справах руської православної церкви)/ В. М. Орлов. Встановлення радянсько-польського кордону та депортація українців з прикордонної смуги у 1945-1946 рр./ Д. В. Байкєніч. Наукові медичні товариства Чернігівщини 1920-1980-х років: проблеми організації та практичної діяльності/ Л. І. Лавріненко. Етноконфесійне життя Південної України в другій половині 40-х-50-х рр. ХХ ст./ Г. М. Маринченко. Вплив оргнаборів робочої сили на етнодемографічні процеси в регіонах УРСР у 1950-80-х рр./ О. Г. Воронко. Життя радянського суспільства 1960-1980-х рр. очима іноземних туристів (на матеріалі Криму)/ О. Д. Попов. Україна на шляху до гендерної рівності (соціально-демографічний аналіз зайнятості)/ І. В. Субботіна. Формування та перспективи європейської інтеграції України в контексті "Східного партнерства"/ Л. В. Карапута. "Вікна в Європу": динаміка зростання чисельності портових міст Приазов'я" в другій половині ХІХ-на початку ХХ ст./ В. М. Константінова. Коцюбинський М. - керманич чернігівської "Просвіти"/ С. М. Фомська. Субкультура української інтелігенції у перше радянське десятиліття: вимір повсікденного у політичному просторі/ О. А. Коляструк. Становище сільських шкіл Чернігівської губернії на початку 20-х рр. ХХ ст./ Д. В. Дедович. Роль європейської загальноосвітньої школи УСРР в системі освіти національних меншин у 20-х-на початку 30-х рр. ХХ ст./ І. І. Ніколіна. Питання культурно-освітнього та етносоціального складу української творчої інтелігенції в повоєнний період (1945-1953 рр.)/ Д. І. Малежик. Проблеми модернізації змісту в умовах європейської інтеграції вищої школи України/ Л. М. Мицик. Проблеми національно-культурного відродження в умовах розбудови незалежності України/ М. В. Семенова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування рофесійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Укпаїною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Больнського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :294 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно педагогічні умови сюжетно - рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :267 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 73.33 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Кафедра німецької мови
Мовознавство
Лінгвістичний аналіз художнього тексту
мова ділових паперів
Зміст : МОВОЗНАВСТВО ; Інтерпретація експресивної лексики в лінгвістичній спадщині М.А. Жовтобрюха та А. П. Грищенка/ Н. І. Бойко. Чернівці у долі і творчій біографії Федора Степановича Арвата (1928-1999)/ Н. В. Гуйванюк. Функції засобів вторинної предикації в художньому тексті/ О. В. Кульбабська. Категорія локативності як підкатегорія надкатегорії субстанційності елементарного простого речення/ М. В. Мірченко. Культура усного спонтанного наукового висловлення: кореляція стильових мовомисленнєвих компонентів/ С. П. Бибик. Дослідження В. М. Пащенко в галузі української діалектології/ В. М. Бережняк. Підрядні словосполучення та їх види в сучасному мовознавстві/ Т. В. Жук, О. А. Жук. Особливості творення компаративів давньоруськоукраїнської мови/ С. В. Зінченко. Семантико-морфологічна експлікація предикатів означеної кількості/ Н. В. Кавера. Засоби реалізації граматичного значення пояснення/ О. П. Кадочнікова. Синтактико-стилістичні прийоми формування іронічного смислу/ О. М. Калита. Функціонування архаїчних форм іменників на позначення істоти у прийменниково-відмінкових конструкціях/ Ю. В. Козіна. Функціонально-семантичне розмежування віддієслівних спільнокореневих різносуфіксальних іменників у сучасній українській мові/ Л. М. Колібаба. Функціональні особливості прислівників ступеня у китайській мові/ С. А. Колодко. Пасивні конструкції з дієсловами на -ся в сучасній українській науковій мові: питання нормативності/ О. Я. Лаврінець. Основні аспекти дослідження мови ділових документів XVII-XVIII ст./ Н. С. Медвідь. Дієприслівник у позиції другорядного предиката/ Н. М. Мединська. Субстанційні синтаксеми і супровідні предикати в структурі простого речення/ О. Г. Межов. Іменникові компоненти, зумовлені валентністю відчислівникових дієслівних синтаксичних транспозитів/ І. А. Мельник. NOMiNA ABSTRACTA з суфіксом -ище в українській мові/ О. В. Меркулова. Опис дієслівного значення як лексико-граматична проблема/ І. І. Овчиннікова. Інтерпретація граматичного статусу дієприкметника в лінгвістичних працях XVII-XIX ст./ С. П. Шевченко. Комунікативно-синтаксична деструкція в художньому мовленні Марії Матіос/ Н. М. Пасік, В. В. Рогальчук. Комунікативно-прагматична реалізація емоційної оцінки у вставлених конструкціях/ О. В. Семотюк. Історія лексико-словотвірних типів N. LOCI на -J(А) в новій українській мові кінця XVII - початку XXI ст. / Т. В. Сіроштан. Цитата у діаспорному поетичному тексті/ Г. М. Сюта. Прогностичні метамовні вислови: особливості функціонування в дискурсі/ Р. А. Трифонов. Номінації осіб у чеській мові кінця XX ст./ В. Є. Федонюк. Диференціація за родами нових іншомовних невідмінюваних іменників у сучасній українській мові/ В. М. Фурса. Роль саморедагування у процесі формування культури писемного наукового мовлення студентів/ І. В. Холявко. Темпоральні синтаксеми в атрибутивному значенні/ В. І. Хомич, А. М. Кайдаш. Особливості формування аналітичних словотвірних умінь у школярів і студентів/ Т. Л. Хомич. Декодування тексту як основа лінгвістичного аналізу/ Н. М. Цівун. Лексичні та словотвірні особливості композитів із префіксоїдами на позначення розміру/ В. Г. Шемет. Прикметникова система в граматиках середньовіччя: поняттєво-термінологічний аспект/ І. А. Ярошевич. Семантика персональності: рівні, способи і форми репрезентації в українській мові/ Н. Ю. Ясакова. Чинники комунікації та їх взаємодія в реченні/ Р. М. Волощук. Семантичні різновиди предикатів соціальної діяльності/ Н. В. Кашуба. Функційні особливості грамем вірогідної та переповідної модальності/ Н. М. Костусяк. Субстанціальні характеристики дієслів інформаційної діяльності/ Т. А. Кумейко. Функціонально-семантичне поле стану в сучасній українській та англійській мовах/ С. Ю. Мудринич. Семантичний опис префікса від- як засобу дієслівного термінотворення (на матеріалі "Російсько-українського словника" (1924-33))/ А. О. Руссу. Східнополіські ад’єктиви у "Словнику поліських говорів" П. С. Лисенка/ І. В. Симоненко. Композиційні типи багатокомпонентних складних речень - основа комунікативно-синтаксичної організації речень/ С. І. Хропата. Парадигматичні та синтагматичні характеристики прикметників на позначення кольору в англійській класичній літературі/ Ю. І. Чернищук. Квантитативні прислівники в східнополіському діалекті/ Г. А. Чешко. Лексико-семантичні групи номінацій адресата у мовленнєвій стратегії докору/ Д. Л. Шалацький. Класифікаційні ознаки дієслів мовлення в системі дієслівної лексики сучасної української літературної мови/ Ю. О. Якуніна. Звукозображення в сучасному мовознавстві: структурно-семантичний опис/ І. О. Гаценко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :305 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.33 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): порівняльне мовознавство
Текст
Переклад-- теорія і методика
Мова художніх творів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс--літературні стилі
Зміст : Образи часу в політичному дискусі/ О. І. Білик. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики/ Т. В. Бобкова. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer"/ О. Ю. Бондарчук. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу/ Я. Б. Брухаль. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature/ L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста/ Н. К. Войцехівська. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму/ І. А. Галуцьких. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста/ Т. Н. Гнедько. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе/ Л. В. Губа. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові/ Н. Г. Гуменюк. Понятие и особенности политического дискурса/ О. С. Даниленко. Сoqnitive development and moral decision makinq/ D. V. Demidov. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом/ В. А. Єфименко. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів/ М. В. Заполовський. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння/ Г. В. Касіян. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу/ Н. Є. Кащишин. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs/ L. A. Kovbasyuk ; L. A. Kovdasyuk. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому/ Н. І. Козак, С. М. Свєточева. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов/ І. С. Козоріз. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій/ Н. А. Корнєва. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory/ N. S. Kudriavtseva. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма/ Н. И. Кузнецов. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю/ І. В. Кузьміна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта/ О. В. Луньова. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості/ Н. І. Лютянська. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови/ Л. Л. Макарук. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця"/ О. В. Мініна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання/ А. О. Міхальцо. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk''/ Т. П. Мироненко. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View/ V. V. Mykhaylenko. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту/ А. Ю. Найдьонова. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение/ И. В. Острецова. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи)/ Т. А. Пивоварчик. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю/ О. В. Подвойська. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння/ Я. М. Просяннікова. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі/ С. В. Радецька. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу/ І. В. Решетарова. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі/ М-М. О. Рибалко. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden"/ Н. В. Романова. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи/ Н. О. Савельєва. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації/ Ю. М. Саляк. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії/ І. С. Семенюк. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі/ Н. Г. Сіденко. Питання-перепити як тип питань/ Н. С. Стрельченко. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття/ Л. Г. Сутуліна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози)/ Г. С. Тихоновська. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира/ Л. В. Туленінова. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации/ И. А. Филатенко. Архітектоніка сучасного американського документального тексту/ О. О. Хорошун. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна)/ Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія"/ М. М. Човганюк. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі/ Д. С. Швайко. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії/ Д. С. Шведова. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці/ І. В. Шевченко. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин"/ К. Ю. Шеремета. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики/ О. Л. Щербакова. Формальні трансформації алюзивних елементів/ О. Б. Ярема.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 12 : Творча спадщина М. Гоголя (до 190-ліття від дня народження)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 966-7391-07-8: 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 83.3(4Рос)5
Зміст : З історії гоголівської бібліографії/ П. В. Михед. Рукописное наследие Гоголя на страницах журнала "Киевская старина"/ Н. М. Жаркевич. Гоголь М. і Ніжинська вища школа/ Г. В. Самойленко. "Простак" В. А. Гоголя і "Вечера..." Н. В. Гоголя/ В. М. Мацапура. Философия тропа в творчестве Гоголя/ Г. Хазагеров, С. А. Шульц. Идея романтического универсализма и философско-эстетические взгляды Н. В. Гоголя/ Е. Г. Милюгина. О некоторых аспектах исследования поэтики украинских повестей Н. Гоголя/ О. Д. Краснобаева. Микола Гоголь: національна самокритика/ І. Мойсеїв. Тематичность художественного текста/ Л. І. Гетман. Этномифологемы Н. В. Гоголя как средство выражения национальной специфики/ О. В. Шинкаренко. Прямая речь как компонент структуры текста (Повесть Н. В. Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. Н. Арват. Сравнение как семантико-стилистический прием номинации лиц повести Н. Гооля "Тарас Бульба"/ Е. Н. Нещерет. Повтор как средство выразительности в повести Н. Гоголя "Тарас Бульба"/ А. Н. Букарева. Словообразовательные особенности антропонимии в повести Н. Гоголя "Тарас Бульба"/ Н. А. Бондар. Выражение категории информативности в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ В. Г. Коваленко. Словарная работа в процессе изучения повести "Тарас Бульба"/ В. А. Сидоренко. Експресивна лексика і проблеми її перекладу (на матеріалі повісті "Тарас Бульба")/ Н. І. Бойко. Специфика мифологизма в "Записках сумашедшего" Н. В. Гоголя/ А. Г. Зеленський. Субстрат жанра идиллии и проблема Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ А. В. Петров. Риторическое высказывание в повествовательной структуре "Мертвых душ" Н. В. Гоголя/ А. С. Смирнов. Экстраверсия как психологическая доминанта характера в драматургии Гоголя/ Т. Г. Свербилова. Образ Богородицы в художественном мире повестей Н. Гоголя/ Ф. Т. Евсеев. Гоголь Н. В. в Святой земле. К вопросу о "романтическом" и "Эпическом" началах в творчестве позднего Н. В. Гоголя и А. Жуковского/ В. В. Кравец. Гоголівські художні образи і стилістичні прийоми у творчості Т. Г. Шевченка/ Т. К. Черторизька. Гоголь і Бодянський/ І. П. Костенко. Гоголь М. і Куліш П. як світоглядно-психологічні типи/ Є. Нихлик. "Дневники писателя" Ф. Достоевского: к диалогу с Н. Гоголем/ Л. М. Остапенко. Гоголь в художественном мире Глеба Успенского/ Г. А. Киричок. Проблема "Мертвых душ" в поэзии Марины Цветаевой/ С. Н. Бунина. Петербург Гоголя в "Египетской марке" Мантельштама и "Поэме без горя" Ахматовой/ Л. И. Хоменко. Смех против черта в прозе Н. В. Гоголя и Л. Андреева/ И. И. Московкина. К вопросу о месте Гоголя в художественно-эстетической системе/ А. В. Чоботько. Сенкевич и Гоголь: к вопросу о творческой перекличке/ С. Н. Шошура. Гоголь Н. В. и Ярослав Гашек/ Л. П. Коваленко. Наследие Н. В. Гоголя в годы Великой Отечественной войны/ Г. В. Самойленко. Гоголь у поезіях студійців університету/ О. В. Забарний.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58.268я43/В 11
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, магістрантів та аспірантів. Вип. 13
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :275 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 74.58.268я43
Зміст : ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ ; Комплексний аналіз впливу середньої місячної температури повітря та середньої місячної кількості опадів на врожайність різних сільськогосподарських культур Ніжинщини/ В. М. Власюк. ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА ; ІЧ-методи вимірювання температури органічних матеріалів/ Я. М. Гурчина. Інформаційно-аналітичне забезпечення вейвлет-технології для моделювання складних систем/ Я. О. Валенчук. "Привіт, ANDROID". Знайомство з платформою/ А. В. Винник. Розробка утиліти резервного копіювання/ О. С. Гайовий. Основні напрямки та проблеми математизації сучасної науки/ О. В. Герман, О. О. Васильченко. Програмна реалізація задачі "Торговельний зал" на платформі 1С/ О. В. Кантур. Світлодіодний стробоскоп на 555-й мікросхемі/ К. О. Козоріз. Конструювання та дослідження зигзагоподібних антен УКХ діапазону/ С. О. Левицький. Моделювання динамічних систем із запізнюючим зворотним зв’язком у середовищі MATLAB/ О. Г. Павенко. Огляд-порівняння менеджерів жорстких дисків/ Б. А. Чешко. Побудова асимптотичних розв’язків сингулярно збуреного рівняння 2-го порядку/ В. О. Шило. ІСТОРІЯ, ПРАВО, ПОЛІТОЛОГІЯ, ФІЛОСОФІЯ ; Ніжинські остарбайтери та члени їх родин за документами Ніжинської біржі праці (1942-1943 рр.)/ В. В. Баров. Соціальна роль жінки Вікторіанської епохи/ І. М. Беба. Становлення, розвиток та занепад Ганзейського союзу/ В. І. Бесараб. До питання історії Ніжинської фортеці/ С. М. Бідун. Феномен єгипетської деспотії/ І. В. Бойко. Справедливість та форми управління за Платоном/ В. А. Будюк. Діяльність просвітниці Грузії святої рівноапостольної Ніни/ І. О. Вакулко. Буття неповнолітніх правопорушників як відзеркалення повсякденності застою/ І. О. Вакулко. Концепція зовнішньої політики Російської держави XVІІ ст. у працях Юрія Крижанича/ Т. О. Васильченко. Волинська трагедія 1943-1947 років/ О. Г. Гречка. Напрямки діяльності Ніжинського повітового земства в умовах Першої світової війни (1914-1918)/ П. С. Гринь. Медична справа в місті Борзна в 1941-1943 рр/ О. М. Данько. Особливості вивчення соціальної історії/ Н. В. Дмитренко. Життєвий та святительський шлях Ігнатія Брянчанінова/ А. О. Донець. Соціалістичні змагання як фактор політизації повсякденного життя містян Ніжина (1953-1964 рр.)/ А. О. Донець. Створення "Римського клубу" як спроба вирішення глобальних проблем/ К. А. Желєзко. Поховальні пам’ятки Чернігово-Сіверської землі Х-ХІІІ століття/ С. Ю. Калита. Особливості виникнення і розвитку свідомості та її структура/ Л. В. Кательницька. Висвітлення проблеми геноцидів на сторінках українських підручників з історії/ Т. О. Кириченко. Дидактичні вимоги до шкільного підручника з правознавства/ Д. В. Кочкалов. Дослідження проблеми утворення Київської Русі на сторінках радянських періодичних видань/ І. А. Кошова. Ветеринарна галузь на Ніжинщині в період окупації (1942-1943 рр.)/ Я. С. Лютова. Козацько-татарські союзи 1624-25 рр./ В. В. Мазурик. Особливості впровадження історичного краєзнавства в процес навчання історії в 5 класі/ Ю. В. Мариношенко. Політичні ідеали Левка Лук’яненка та шляхи їх реалізації/ М. О. Махлай. Населення середнього Подесення в добу бронзи/ В. М. Ременчук. Демографічна структура населення міста Чернігова в сер. XVIII ст. за матеріалами ревізії Чернігівського полку 1732 року/ О. С. Савосько. Сповідні книги та ревізії як історичне джерело з вивчення соціально-економічних, суспільно-політичних і культурних процесів Гетьманщини XVIII століття/ О. С. Савосько. Мотанка, як сакральний символ української духовності/ А. В. Сало. Демонологічні уявлення про українське відьомство/ К. Ю. Солодка. До питання про типологію поховань роменської культури в Посейм’ї/ М. О. Таскаєв. Ніжинська музична школа в період окупації (1942-1943 рр.)/ А. С. Шешеня. ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ ; Аналіз творчості Володимира Винниченка крізь призму екзистенціалізму/ С. А. Дубинська. Дослідження топонімів у художній та науково-публіцистичній творчості Олеся Гончара/ І. І. Коновал. ІНОЗЕМНІ МОВИ ; Принципи ситуативності та комунікативності в навчанні діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ А. Ю. Боярченко. Використання комунікативних завдань у процесі вивчення іноземної мови/ М. В. Буренок. Використання римованих текстів у вивченні лексики англійської мови/ О. С. Гармаш. Проектна робота на уроках англійської мови/ Ю. Ю. Жданова. Використання опор у навчанні іншомовного діалогічного мовлення/ Ю. М. Лапко. Розвиток умінь діалогічного мовлення учнів старшої школи на матеріалі текстів країнознавчої тематики/ О. Ю. Остапчук. Формування соціокультурної компетентності учнів старших класів / Н. О. Пашук. Особливості сучасних тенденцій навчання іноземних мов в Україні/ М. С. Пінчук. Лінгвістичні основи навчання учнів старших класів написання англомовного коментаря/ І. І. Хурда. Ігрові прийоми навчання англійської мови/ М. А. Шейбані. ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА ; Концепція моральності особистості у філософській спадщині М. Я. Грота/ В. Ю. Бережок. Комп’ютерна залежність у підлітків як різновид інформаційної залежності/ І. В. Богинська. Управлінське спілкування керівника як складова його професійної діяльності/ С. А. Вишневський. До питання про структуру соціальної компетентності/ А. О. Горова. Сучасні форми управління загальноосвітнім навчальним закладом/ С. Ю. Жибер. Теоретичні основи моральної компетентності та її формування на уроках історії в старших класах/ В. І. Іванова. Способи оптимізаціїї процесу формування дисципліни учнів у сучасній школі/ О. В. Какало. Педагогічні особливості навіювання у навчально-виховному процесі сучасної школи/ А. М. Коваленко. Загальні основи формування самоосвіти старшокласників/ В. О. Коломієць. Моральне виховання старшокласників на уроках української літератури/ Н. А. Копилаш. Проблема змісту шкільного підручника з історії/ К. Є. Котенко. Формування екологічної культури школярів/ К. С. Котляр. Дидактична гра як спосіб активізації пізнавальної активності школярів на уроках математики/ Я. О. Кривущенко. Діяльність недержавних соціальних служб в Україні з надання соціальних послуг дітям та молоді/ Т. В. Малютенко. Педагогічні умови формування готовності магістрів спеціальності "Управління навчальним закладом" до професійного самовдосконалення/ Ю. А. Примак. Особливості виховання підлітків в умовах дистантної сім’ї/ А. В. Приходько. Модель і педагогічні умови формування інформаційної компетентності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі магістерської підготовки/ Т. М. Рой. Педагогічні умови формування патріотичного виховання підлітків у процесі вивчення історії/ С. О. Сагайдак. Формування художньої культури особистості/ Є. П. Сус. Нормативні вимоги до виховання дітей раннього віку у ДНЗ/ Н. Терещенко. Проблема наркоманії як симптом духовного падіння сучасного суспільства/ О. О. Чернявська. Причини поширення залежності від наркотичних речовин серед старшокласників/ О. О. Чернявська. Розвиток філософсько-психологічних поглядів М. Я. Грота/ В. В. Чистякова. Причинно-наслідковий аналіз найпоширеніших проявів негативної поведінки дітей дошкільного віку/ М. А. Яременко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :194 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Зміст : МОВОЗНАВСТВО ; ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ; Молодіжний сленг в аспекті теорії перекладу/ Н. М. Абабілова, В. В. Нікішина. Переклад безеквівалентної лексики у публіцистичних текстах/ Н. П. Башук. П’єса Г. Бюхнера "Войцек" у прочитанні Л. Курбаса/ Д. О. Бойчук, Н. В. Возненко. Особливості перекладу компаративних фразеологізмів у сучасній іспанській мові/ А. І. Воєхевич. Читацька рецепція як складова літературної комунікації/ Р. А. Гончарук. Стратегії та стилістичні прийоми перекладу поетичних текстів/ О. В. Ємець. Антонімічний переклад як ефективний прийом контекстуального перекладу лексичних одиниць/ О. А. Кириченко, В. Г. Ступак. Досягнення функціональної тотожності як основи перекладацьких перетворень/ Г. Л. Лисенко, З. В. Чепурна. Методологія вивчення творчої особистості перекладача: інструментарій теорії контекстів/ О. В. Мазур. Актуальні проблеми редагування перекладу/ В. Ф. Муратова. Боротьба двох течій (моделей) в історії європейського перекладу/ А. М. Науменко. Синтаксичні особливості мовлення персонажу художнього твору: перекладацький аспект/ О. М. Образцова. Інформована згода як об’єкт перекладознавчих студій/ Р. В. Поворознюк. Відтворення ідіолекту підлітка у повісті дж. Д. Селінджера “Над прірвою у житі”: особливості передачі сленгізмів/ С. В. Радецька. Субтитрування як вид аудіовізуального перекладу: переваги та недоліки/ С. В. Радецька, Т. Т. Каліщак. Засоби передачі однорідності у конфесійному стилі в англійській та українській мовах/ Л. М. Черноватий. Англомовний сленг: перекладацький аспект/ К. Ю. Шеремета. СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ ; Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід/ І. О. Білецька. Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам/ Т. В. Білозерська. Реализация компетентностно ориентированных технологий обучения иностранному языку государственных служащих и должностных лиц местного самоуправления/ М. С. Бранецкая. Застосування інтерактивних технологій у колективному і кооперативному навчанні англійської мови/ О. М. Василенко, С. А. Кондратюк. Акмеологічний аспект в навчанні дорослих іноземній мові/ Т. О. Гончарова-Ільїна. Розвиток кроскультурної компетенції при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням/ Л. В. Данік. Интенсификация обучения иностранному языку студентов технического вуза/ Ю. А. Залеская. Deutsch аls Zweitsprache (Daz)/ N. Yu. Karpenkova. Становлення лекційного методу в англійській системі підготовки педагогічних кадрів/ Ю. В. Кіщенко. Формування іншомовних лексичних навичок студентів-філологів у контексті корпусної лінгвістики/ В. В. Колкунова. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання/ В. Ф. Кудрявцева. Теоретико-методологічні засади укладання робочого зошита для практичних занять з латинської мови для студентів-фармацевтів вищих медичних закладів України/ О. А. Ніколаєнко. Редагування перекладів як навчальна дисципліна/ О. В. Подвойська. Організація факультативних занять з іноземної мови (англійської) у технічному ВНЗ/ О. О. Приходько. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій/ В. Б. Смелікова. Коммуникативно-ориентированный подход в обучении английскому языку в технических вузах/ Е. К. Статкевич. Технічний переклад – формування професійних мовленнєвих навичок студентів ВНЗ/ Н. Л. Тоцька. Индивидуализация обучения зрелому профессиональному чтению студентов экономических специальностей/ Н. С. Фоменко. Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування/ О. О. Фролова. Конструктивистское смешанное обучение как средство повышения эффективности обучения профессиональному иностранному языку в техническом вузе/ И. А. Якушенко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Ємець, Олександр Васильович
Назва : Стратегії та стилістичні прийоми перекладу поетичних текстів [Електронний ресурс]
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 32-35 (Шифр 40/Н 34-564548)
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ББК : 81.00я5 Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 28780
Кількість відвідувачів 1605
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя