Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (670)Рідкісна книга (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=работа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.33)/Х91
Автор(и) : Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Тукач, Ірина Іванівна
Назва : Хрестоматія до курсу "Основи професійної майстерності соціального педагога" [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :385 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Основи професійної майстерності соціального педагога
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : 24.20 грн.
ДРНТІ : 14.43.43
ББК : 74.6я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура мови психолога
Техніка мови психолога
Професійна майстерність педагога
Професійне спілкування психолога
Практичний психолог-- професійна діяльність
Зміст : Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Первые шаги школьного психолога. Психологический тренинг/ Н. В. Самоукина. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя/ С. Б. Елканов. Подсознание может все!/ Джон Кехо. Как перестать беспокоиться и начать жить/ Д. Карнеги. Жизнь после потери/ Б. Дейтс. Як допомогти дітям пережити втрату близької людини/ Н. Козина. Я это Я, или Как стать счастливым/ Максуэл Мольтц. Игры, в которые играют.../ Н. В. Самоукина. Риторика в интеллектуальных играх и тренингах/ Д. Х. Вагапова. Основы искусства речи. Книга о науке убеждать/ П. Сопер. Профессиональные способности педагога/ М. И. Станкин. Жесты в педагогическом процессе/ Е. А. Петрова. Язык и одежды/ сестры Сорины. Тренинг по макияжу/ Татьяна Тураева. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Искусство убеждать: Учебно-практическое пособие/ В. П. Шейнов. Практический психолог в школе. Лекции, консультирование, тренинги/ Н. В. Самоукина. Психология человеческого взаимопонимания/ Е. И. Головаха, Н. В. Панина. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Гроссмейстер общения/ С. Дерябо, В. Ясвин. Лабиринты общения, или Как научиться ладить с людьми/ А. П. Егидес. Групповая работа с детьми и подростками/ Р. Смид.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко, Валентина Александровна
Назва : "Тарас Бульба" Н. В. Гоголя: лингвостилистический аспект [Електронний ресурс] : сборник научных статей
Вихідні дані : Нежин: НГУ им. Н. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :87 с
Колективи : Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : рос. та укр. мовами. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Прямая речь как компонент структуры текста (повесть Н.В.Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. Н. Арват. Емотивно-оцінна лексика як чинник особливостей гоголівської експресії оповіді (на матеріалі повісті М.Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. І. Бойко. Гоголівський Тарас Бульба у сценічній інтерпретації корифея української сцени Марка Кропивницького/ Г. В. Самойленко. Твори М. Гоголя в репертуарі Миколи Садовського/ Г. В. Самойленко. Деривационные особенности наименований лиц в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Н. А. Бондарь. Анализ тематичности текста при изучении повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ Л. И. Гетман. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби/ О. В. Забарний. Гоголь-фест в школе: "А поворотись-ка, сын!"/ В. Г. Кучерявець, М. А. Шейбани. Роль сравнений в выражении имплицитного смысла текста (на примере номинативов повести Н.В.Гоголя "Тарас Бульба")/ Е. И. Нещерет. Словарная работа как элемент анализа художественного текста (на материале повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба")/ В. А. Сидоренко.
Анотація: В предлагаемом сборнике статей представлены наблюдения над лингвостилистическими особенностями повести Н.В. Гоголя "Тарас Бульба".
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. Кн. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :269 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 64.00 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови
Мовознавство
Лінгвістика
Лексикологія і фразеологія
Переклад-- теорія і методика
Підготовка перекладачів
Мова художніх творів
Зміст : Відтворення реалій як перекладознавча проблема/ Н. М. Абабілова. Переклад як когнітивно-комунікативна діяльність/ Т. П. Андрієнко. Author's aud translator's idiostyles: anthropocentric approach in translation studies/ K. V. Ariupina, N. S. Kydriavzeva. Переклад професійно-орієнтованої термінології у контексті міжкультурної комунікації/ М. М. Бекіш, О. Г. Петришен. Перекладність німецькомовних теологічних текстів у популярно-теологічному дискусі/ Н. В. Білоус. Роль перекладу у процесі міжкультурного спілкування/ О. О. Борзих, І. С. Гук. Специфіка відтворення засобів комічного при німецько-українському перекладі художніх текстів ( на матеріалі оповідання Ф. Геріга " Рандеву з богом")/ Н. В. Возненко. Реалізація асоціативного потенціалу лексичного нонсенсу під час його перекладу/ К. В. Вороніна. Алюзії в аудіовізуальному перекладі/ В. О. Вострецова. Особливості перекладу англійських композит-бахуврихи українською мовою/ І. А. Гонта. Відтворення лексико-стилістичних особливостей роману " На західному фронті без змін" у перекладах українською та російською мовами/ М. Ю. Гордієнко. Переклад жаргонізмів сленгу і пейоративної лексики художніх фільмів США/ А. Г. Гудманян, Ю. М. Плетенецька. Перекладацькі стратегії у світлі інтернаціоналізації реклами/ О. І. Єгорова, О. Д. Бикова. Засоби прагматичної стилістики і проблеми перекладу/ О. В. Ємець. Історична динаміка підходів до перекладу казки Р. Кіплінга " Кіт, що гуляв сам по собі" та їх розвиток в основі стратегії у ХХ - на початку ХХI ст/ А. Є. Здражко. Переклад та організація роботи перекладачів в ЄС/ Д. С. Касяненко. Врахування значень словоторчих елементів при перекладі науково-технічної літератури/ Л. В. Каушанська. Переклад заголовків текстів масової комунікації з формально близькими мовними компонентами/ Ю. В. Кіщенко. Особливості перекладу реалій казкового тексту/ Н. І. Лєпухова. Функціонування фразеологічних одиниць з ономастичним компонентом у німецький мові/ Г. Л. Лисенко, З. В. Чепурна. Відтворення засобів стилістичного синтаксису у романі В.Теккерея " Ярмарок суєти"/ О. М. Линтвар ; О. М. Литвар. Перекладацькі трансформації як ефективний засіб досягнення адекватності перекладу/ І. Ф. Лощенова, В. В. Нікішина. Образність перекладів філософської та інтимної лірики Анатолія Онишка в контексті оригінальної творчості/ О. В. Мазур. Переклад як засіб міжкультурної комунікації/ С. В. Макухіна. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу/ В. Ф. Муратова. Концептуальний переклад як поняття і як термін/ А. М. Науменко. Етнокультурний концепт кольору як пробмема/ О. В. Науменко. Особливості перекладу власних назв з англійської мови українською у романі Чарльза Діккенса" Посмертні записки Піквікського клубу"/ А. Б. Павлюк. Етноспецифічні особливості перекладу медичних телесеріалів/ Р. В. Поворознюк. Навіщо перекладачеві теорія?/ В. Д. Радчук. Синонімічний ряд англійської мови: класифікація та проблеми перекладу/ О. В. Радзієвська. Навіщо перекладачеві теорія?/ В. Д. Радчук. Неологізми з галузі медицини у романі Вільяма Гібсона " Нейромант": перекладацький аспект/ О. Ф. Свиридов. Відтворення лексичних особливостей протоколів засідань Бундестагу / І. В. Станика. Peculiarities of Foreiqn Scientific and Technical Literature Translatiou/ V. S. Khromova, D. I. Mayornikov. Особливості ідіостилю А.-Г. Горбач при відтворенні власних назв німецькою мовою (на матеріалі німецькомовного перекладу повісті В.Шевчука " Місцева зозулька із ластів’ячого гнізда"/ О. В. Шум. Практичні методи та система вправ для формування перекладацької компенції у студентів-перекладачів/ О. М. Бондаренко, І. Б. Коротяєва. Ділова гра як метод формування професійної компетентності студентів під час вивчення іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах/ М. С. Бранецька. Методика формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів загальноосвітніх шкіл/ І. А. Бронетко. Применение отдельных технологий нейролигвистического программирования как один из способов интенсификации обучения иностранным языкам в неязыковом вузе/ Т. А. Гончарова-Ильина. Внеаудиторная самостоятельная работа студентов технического вуза в процессе обучения иностранным языкам/ Ю. А. Залеская. Особливості застосування відіоматеріалів при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах/ О. П. Іванцова, Т. Ю. Малярчук. Англо-американізація німецької мови та підготовка перекладачів/ Л. С. Івашкевич. Preparinq for Test of Writing English: Writing Process ahd its Main Stages/ N. Karpenkova. Використання інтернет-технології " блог" у навчанні іноземній мові у вищих технічних навчальних закладів/ В. П. Кондакова. Проектні завдання як один з методів навчання та формування іншомовної комунікативної компетенції/ І. Ю. Межуєва. Информационные технологии в образовании: Веб-квест/ И. Р. Минаева. Загальнокультурна компетентність як складова професійної іншомовної підготовки студентів у процесі міжкультурної інтеграції/ Т. О. Мороз. Формування лексичної компетенції у майбутніх інженерів -програмістів у немовному ВНЗ/ О. О. Приходько. Вивчення суфіксальної та префіксальної системи англійської мови як важливого когнітивного аспекту під час підготовки філологів у вищих навчальних закладах/ А. М. Сав’юк. Важность формирования профессионального-направленной лексической компетенции у студентов технических вузов/ Е. К. Статкевич. Переклад як засіб розвитку професійного мовлення/ Н. Л. Тоцька. Обучения межкультурной компетенции в курсе Business English/ Н. С. Фоменко. Особливості організації процесу формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів морського флоту/ К. А. Шапочка, Ю. В. Бондур. Особенности обучения чтению студентов старших курсов в техническом вузе/ И. А. Якушенко. Етнічне полотно українського перекладознавства ХХ сторіччя/ А. Є Здражко, О. В. Мазур.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 12 : Творча спадщина М. Гоголя (до 190-ліття від дня народження)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 966-7391-07-8: 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4Укр) + 83.3(4Рос)5
Зміст : З історії гоголівської бібліографії/ П. В. Михед. Рукописное наследие Гоголя на страницах журнала "Киевская старина"/ Н. М. Жаркевич. Гоголь М. і Ніжинська вища школа/ Г. В. Самойленко. "Простак" В. А. Гоголя і "Вечера..." Н. В. Гоголя/ В. М. Мацапура. Философия тропа в творчестве Гоголя/ Г. Хазагеров, С. А. Шульц. Идея романтического универсализма и философско-эстетические взгляды Н. В. Гоголя/ Е. Г. Милюгина. О некоторых аспектах исследования поэтики украинских повестей Н. Гоголя/ О. Д. Краснобаева. Микола Гоголь: національна самокритика/ І. Мойсеїв. Тематичность художественного текста/ Л. І. Гетман. Этномифологемы Н. В. Гоголя как средство выражения национальной специфики/ О. В. Шинкаренко. Прямая речь как компонент структуры текста (Повесть Н. В. Гоголя "Тарас Бульба")/ Н. Н. Арват. Сравнение как семантико-стилистический прием номинации лиц повести Н. Гооля "Тарас Бульба"/ Е. Н. Нещерет. Повтор как средство выразительности в повести Н. Гоголя "Тарас Бульба"/ А. Н. Букарева. Словообразовательные особенности антропонимии в повести Н. Гоголя "Тарас Бульба"/ Н. А. Бондар. Выражение категории информативности в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба"/ В. Г. Коваленко. Словарная работа в процессе изучения повести "Тарас Бульба"/ В. А. Сидоренко. Експресивна лексика і проблеми її перекладу (на матеріалі повісті "Тарас Бульба")/ Н. І. Бойко. Специфика мифологизма в "Записках сумашедшего" Н. В. Гоголя/ А. Г. Зеленський. Субстрат жанра идиллии и проблема Н. В. Гоголя "Мертвые души"/ А. В. Петров. Риторическое высказывание в повествовательной структуре "Мертвых душ" Н. В. Гоголя/ А. С. Смирнов. Экстраверсия как психологическая доминанта характера в драматургии Гоголя/ Т. Г. Свербилова. Образ Богородицы в художественном мире повестей Н. Гоголя/ Ф. Т. Евсеев. Гоголь Н. В. в Святой земле. К вопросу о "романтическом" и "Эпическом" началах в творчестве позднего Н. В. Гоголя и А. Жуковского/ В. В. Кравец. Гоголівські художні образи і стилістичні прийоми у творчості Т. Г. Шевченка/ Т. К. Черторизька. Гоголь і Бодянський/ І. П. Костенко. Гоголь М. і Куліш П. як світоглядно-психологічні типи/ Є. Нихлик. "Дневники писателя" Ф. Достоевского: к диалогу с Н. Гоголем/ Л. М. Остапенко. Гоголь в художественном мире Глеба Успенского/ Г. А. Киричок. Проблема "Мертвых душ" в поэзии Марины Цветаевой/ С. Н. Бунина. Петербург Гоголя в "Египетской марке" Мантельштама и "Поэме без горя" Ахматовой/ Л. И. Хоменко. Смех против черта в прозе Н. В. Гоголя и Л. Андреева/ И. И. Московкина. К вопросу о месте Гоголя в художественно-эстетической системе/ А. В. Чоботько. Сенкевич и Гоголь: к вопросу о творческой перекличке/ С. Н. Шошура. Гоголь Н. В. и Ярослав Гашек/ Л. П. Коваленко. Наследие Н. В. Гоголя в годы Великой Отечественной войны/ Г. В. Самойленко. Гоголь у поезіях студійців університету/ О. В. Забарний.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 76.11/К 53
Автор(и) : Бердников Л. И., Ишкова С. С., Полонская И. М., Фоменко И. Ю., Яцунок Е. И.
Назва : Книговедческое аннотирование и систематизация книжных памятников [Електронний ресурс] : методические рекомендации
Вихідні дані : М.: ГСБ, 1997
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Российская государственная библиотека, Научно-исследовательский отдел редких книг (Музей книги)
Серія: Работа с редкими и ценными изданиями - книжными памятниками
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ISBN, Ціна 5-7510-0100-1: Б.ц.
ББК : 76.11 + 78.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Книгознавство-- рідкісні і цінні книги-- методичні рекомендації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): книжкові пам’ятки--рідкісні і цінні книги
Анотація: В издании содержатся рекомендации по информационному раскрытию фондов книжных памятников на уровне их аннотирования и систематизации: названы направления, по которым должны характеризоваться книги-памятники, приведены различные типы аннотаций, пере-числены книговедческие аспекты отражения информации в тематических картотеках. Спе-циальное внимание уделено обобщению опыта работы РГБ по раскрытию коллекции русских книг первой четверти XIX в., которое ориентировано на представление материала в печатном каталоге и в машиночитаемой форме.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- праці викладачів
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї/ Т. В. Букій. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті/ О. В. Варецька. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету/ С. П. Гвоздій. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень/ Н. В. Граматик. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи/ І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування/ О. Г. Корбут. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління/ В. Л. Короленко. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів/ В. С. Король. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність/ Н. П. Кравець. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників/ Т. М. Лесіна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи/ О. Ю. Лосєва. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації/ Л. О. Мазур, С. М. Повторева. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку/ С. І. Матвієнко. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів/ О. В. Нікулочкіна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент/ О. М. Тур. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі/ А. М. Аніщук. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови/ І. С. Бахов. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі/ Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых/ А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи/ Л. В. Ілійчук. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению/ Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей/ Л. Г. Мовчан. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти/ С. О. Павлова. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі/ Л. М. Пісоцька. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи/ С. М. Мартиненко. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ М. П. Оліяр. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання/ В. Ю. Бережок. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі/ О. В. Дідик. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії/ Л. С. Костіна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США/ І. М. Литовченко. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття)/ К. П. Нечипоренко. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової/ Л. Б. Петренко. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера/ С. О. Салдан. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?)/ І. В. Тонконог.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 24887
Кількість відвідувачів 1326
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя