Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (471)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реформування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30/А 43
Автор(и) : Томек, В'ячеслав Йосипович
Назва : Актуальні проблеми суспільствознавства [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць викладачів кафедри економічної теорії та політології. Вип. V
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :100 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ББК : 60я4
Зміст : Історія економічної теорії з точки зору співвідношення суспільного та індивідуального добробуту/ М. О. Городецька. Теоретико-методологічні засади розвитку економічних систем та їх обліково-аналітичне забезпечення/ О. Д. Гудзинський, Т. М. Пахомова, В. В. Мошко. Соціальна відповідальність бізнесу: становлення та розвиток/ А. В. Жук. Значення економічних знань у період реформування Україною своєї господарської системи/ В. В. Єфремов. Роль гривні у розбудові національної економіки України/ В. В. Єфремов. Лобізм як політико-економічне явище/ А. Г. Петренко. Формування і розвиток економічного мислення як методологічна проблема/ М. І. Петренко. Основні концепції та тенденції розвитку міжнародних відносин на межі ХХ-ХХІ століть/ В. Й. Томек. Україна в координатах сучасних міжнародних відносин/ В. Й. Томек.
Примірники : всього : ВІТКЗ(2)
Вільні : ВІТКЗ(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Знаки питання в історії України: суспільство між традицією та модернізацією [Електронний ресурс] : збірник матеріалів VIII Міжнародної наукової конференції, Ніжин, 5–6 квітня 2012 року
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :341 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Програма VІІІ Міжнародної наукової конференції "Знаки питання в історії України: суспільство між традицією та модернізацією" ; Методологія проблеми кореляції прогресу та загальної ходи історії: економіко-демографічний та історико-археологічний концепт/ О. Є. Кислий. Самозвані еліти в україні: компартійно-радянська номенклатура та її спадкоємці/ М. С. Дорошко. Процессы модернизации в Беларуси (конец XVIII – начало XX в.): итоги и дискуссионные вопросы/ А. Л. Киштымов. Протихолерна діяльність земств Київської губернії/ Г. О. Андріяка. Існування традиції в умовах культурних та духовних трасформацій/ Н. М. Баранова. Трансформація гетьманської влади в контексті українсько-російських відносин в 50-х роках ХVІІ ст./ О. Д. Бойко, Д. Заєць. Науково-педагогічна інтелігенція україни середини 1950-х – першої половини 1960-х років як об’єкт державної політики/ О. В. Булгакова. Западный прагматизм и проблемы духовной культуры Украины/ А. П. Бучин. Становлення та діяльність польського "революційного союзу неподлеглості і вольності" на теренах Західної України в 1939-1940 рр./ Ю. М. Давиденко, А. Кудрявцева. Традиційна українська сім‘я сьогодні: міф чи реальність?/ Р. А. Дудка. Спогади про підпільну організацію Я. Батюка як історичне джерело/ Г. М. Дудченко, А. Бабенко. Радянські історіографічні оцінки партизанського руху на Ніжинщині/ Г. М. Дудченко, Ю. Білоусенко. Культурно-духовная трансформация российско-украинского пограничья на примере церкви Михаила, архангела Трубчевского края/ В. Н. Залепеев. Публічна влада в конкурентному суспільстві: проблема дисперсії/ Н. І. Іванцова. Чи є доцільним враховувати національний історичний досвід організації місцевої влади при здійсненні сучасної муніципальної реформи?/ Б. В. Калиновський. Сільськогосподарська й промислова криза в роки першої світової війни/ В. І. Качмала. Організація діяльності партійно-державної номенклатури Української РСР у перші повоєнні роки/ П. В. Киридон. Культурне життя національних меншин Полісся 1920-1930-х рр.: на матеріалах Чернігівщини/ І. М. Конончук. Пам’ять трагедії голодомору 1932-1933 рр. на Талалаївщині (за свідченнями очевидців)/ І. М. Конончук, Р. Шевченко. Безвозвратные потери личного состава 46 гв. НБАП в годы Великой Отечественной войны: Никто не забыт/ С. Н. Крапивянский. Етнонаціональне "обличчя" міст Лівобережної України в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Крупенко, Л. Ведмідь. Історіографічні засади дослідження проблеми іноземного інвестування економіки Чернігівської губернії у другій половині ХІХ ст./ О. В. Крупенко, Т. Мохир. Постановка питання про реконцептуалізацію модерністських моделей суб’єкта історії/ Т. В. Кушерець. Вплив ідеологічних чинників на формування особистості злочинця/ М. О. Ларченко. Освітні практики формування соціальної пам‘яті у процесі фахової підготовки соціологів у вищій школі/ Т. П. Ліщук-Торчинська. Проблеми реформування ООН: чи вдасться досягнути консенсусу?/ Л. М. Мицик. Хто і з якою метою вчинив підпал Інституту князя Безбородька влітку 1918 року?/ П. П. Моціяка. Дискурс хлопоманства/хлопоманії в українському соціокультурному просторі кінця 1850-х – 1860-х рр./ В. М. Окаринський. Теоретичні доробки в площині політичної модернізації: становлення, шляхи розвитку та протиріччя/ А. Г. Петренко. Командири 217-ї піхотної дивізії вермахту (1939–1943 РР.)/ А. М. Ролік, С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. Чи була боротьба за утвердження української державності у період "Руїни"?/ О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. Які фактори визначали політичну культуру козацько-гетьманської держави (ІІ пол. ХVII – XVIII ст.)?/ О. В. Ростовська, А. В. Кошкідько. Актуальність проблеми нігілізму в сучасних умовах/ І. О. Салтовський, М. О. Ярошенко. Козаки-характерники: від легенди до наукової інтерпретації/ М. В. Семенова, Я. Білоус. Сучасне українське козацтво: між традицією і модернізацією/ М. В. Семенова, С. Калантиренко. Соціальний вимір творчості як рушійної сили оновлення суспільства/ М. М. Сич. Приорітети в рекрутуванні кадрів вищої партійної номенклатури УРСР др. пол. 60-х – початку 70-х рр. ХХ ст./ О. С. Стешиц. Чи віддзеркалюють "Щоденники" професора М. М. Бережкова еволюцію його суспільно-політичних поглядів?/ Є. М. Страшко, Н. Бородавка. Повсякденне життя ніжинців у повоєнний період 1943 – 1953 рр. (на матеріалах регіональної преси): міфи чи реальність?/ Є. М. Страшко, О. Даниленко. Чому у 1618р. відбувся похід гетьмана П. Сагайдачного на Москву? : Питання історіографічної реконструкції/ Є. М. Страшко, В. В. Ребенок. "Записки наукового товариства ім. Т. Г. Шевченка" як історичне джерело/ Є. М. Страшко, Д. М. Рослий. Наукові погляди В. І. Вернадського у контексті розвитку сучасної системи вищої освіти/ А. В. Студінський. Громадсько-політична діяльність А. Жука скрізь призму соціального визначення/ Я. В. Таравська. Сталінізм – шлях тоталітаризму чи модернізації?/ І. В. Терлецька. Культурний код ідентичності в сучасній Україні/ С. С. Троян. Традиційні уявлення українського селянства в умовах модернізації суспільства підросійської України (1900-1917 рр.)/ І. В. Якимчук.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта --США
Електронні підручники
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
Зміст : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як форма організації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. Вип. 69 : Історико-соціальні та культурні процеси України і Полісся в сучасних дослідженнях
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :398 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 80.50 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 63.3(4Укр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Кафедра світової літератури та історії культури
Кафедра історії України та політології
Історія культури --Україна
Історія України
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- історія
Зміст : Окремі питання політичної історії Київської Русі в науковій спадщині М. О. Максимовича/ Н. О. Шевченко. Підприємницька діяльність козацької старшини Ніжинського полку/ С. А. Токарєв. Соловецький період життя П. Калнишевського: історіографія/ А. Г. Бровко. Історичні обставини виникнення німецького землеволодіння в Криму на межі XVIII-XIX ст./ Н. Є. Вишнякова. Петиційна діяльність дворян Катеринославської губернії у пореформенний період/ І. О. Кочергін. Діяльність земських установ з розвитку системи охорони здоров’я на Чернігівщині (друга половина XIX- початок XX ст.)/ А. В. Католик. Жовтневі погроми 1905 року в Ніжині: позиція Володимира Піскорського/ О. М. Труш. Архаїзми селянської свідомості в умовах модернізації суспільства підросійської України крізь призму чуток/ І. В. Якимчук. Росія як "імперія народів" у публіцистиці Максима Славінського (1905-1917 рр.)/ С. Г. Іваницька. Міграції чернігівських селян до Америки в роки столипінської аграрної реформи (1907-1916 рр.)/ О. М. Герасимчук. Спілкове будівництво споживчої кооперації Лівобенрежної України під час Першої світової війни/ О. С. Сидорович. Ставлення німецької окупаційної адміністрації до владних структур Білоруської Народної Республіки в 1918 р./ В. В. Мартиненко. Гетьман П. Скоропадський і Білий рух/ А. О. Буравченков, В. О. Крупина. Методи досліджень з історії місцевого самоврядування Південної України кінця XVIII- початку XX ст./ О. В. Черемісін. Українське село і більшовицька влада наприкінці 10-х - на початку 20-х рр. XX ст./ О. В. Вовк. До питання про формування радянських курортів у Криму/ О. С. Скрипник. Деятельность первого муфтия Крыма Н. Челебиджихана в поддержку женского общественного движения/ Л. З. Чубукчиева. Роль та значення кримських портів у господарському освоєнні Таврійської губернії/ Є. С. Полянська. Юдейські громади Харкова в умовах реалізації компартійно-радянської політики 1920-х - початку 1930-х рр. у релігійній сфері/ О. С. Гончарова. Державна політика УСРР у сфері охорони здоров’я робітників у період непу/ Р. Д. Прилипко. Механизм полонизации сельского населения Полесского воеводства в проектах польских партий правительственной ориентации в 1928-1939 гг./ Е. П. Дмитрук. Антинародний характер національної політики сталінського режиму у перший період Другої світової війни (1 вересня 1939 - 22 червня 1941 рр.)/ С. П. Зубченко. Гебітскомісаріати в системі адміністративно-територіального поділу, правової та господарської діяльності окупаційної влади 1941-1944 рр. (на прикладі генеральної області "Київ")/ М. В. Главацький. Репатріанти Київщини в 1945-1954 рр.: політико-виховна робота, розселення та працевлаштування/ К. П. Двірна, В. В. Фесенко. Сутність економічного націоналізму: основні теоретичні підходи/ П. С. Долганов. Еволюція структурних аграрних перетворень в Україні - основа технічної модернізації/ Н. В. Шейко. Політична реабілітація жертв сталінізму в Україні в роки перебудови/ Н. А. Печеніна. Володимир Щербицький і Михайло Горбачов: висвітлення взаємовідносин в історіографії та мемуарах/ Ю. В. Латиш. Церква і народна освіта в економіях Парафіївського маєтку Чернігівської губернії XIX - початку XX ст.: соціокультурні трансформації періоду модернізації поміщицьких господарств/ Н. М. Товстоляк. Приватний та публічний простір житлового середовища в процесі модернізації побуту городян України в другій половині XIX - XX ст./ М. В. Борисенко. Деятельность украинских политических партий и культурно-просветительских организаций по украинизации Белорусского Полесья в межвоенный период/ Ю. В. Черняк. Історичні трансформації садиби Галаганів у Сокиринцях: 1927-1933 рр. (за матеріалами А. І. Степовича та В. І. Маслова)/ М. М. Будзар. Академічна успішність студентів УСРР періоду 20-х рр. XX ст./ О. О. Лаврут. Наукові старти двох поколінь академічних істориків/ О. Ю. Кондратенко. Еволюція української преси в контексті реформування суспільства (1985-1991 рр.)/ Л. І. Нечипоренко. Процеси глобалізації та національного відродження в українській культурі кінця XX ст./ М. В. Семенова. Освітнє та наукове співробітництво України та Польщі (2000-2005 рр.)/ О. М. Коваленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 50.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Болонський процес
професійна підготовка студентів
Викладання німецької мови в ВНЗ
Освіта у світі
Зміст : Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП/ Л. О. Манжос. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі/ Л. М. Мицик. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки/ М. І. Пальчук. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки/ А. Ю. Волкова. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею/ І. Рябуха. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей/ В. Г. Базелюк. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів/ Т. М. Сергієнко. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови/ О. П. Биконя. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу/ В. М. Благінін. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів/ О. О. Першукова. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань/ Л. М. Потапюк. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору/ Ю. І. Бондаренко. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми/ О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв/ Н. М. Костриця. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання/ М. П. Долматова. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху/ Н. К. Удовиченко. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу/ Л. П. Помігуєва. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів/ Г. Є. Чепорова. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти/ Л. Д. Грицяк. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки/ О. Л. Канюк. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти/ М. Г. Шемуда. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою/ Н. С. Саєнко. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови/ Н. П. Нікітіна. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ О. В. Карасьова. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя/ Н. М. Демченко. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід/ О. В. Листопад. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії/ Н. В. Нікольська. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян/ А. Ю. Теодорович. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах/ І. С. Постоленко. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст./ Д. О. Медведовська. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту/ Т. І. Шалімова. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції/ І. С. Лаухіна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів/ В. І. Павлюк. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН/ І. Б. Бойчевська. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки/ Г. П. Іванчук. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції/ Л. Г. Мовчан. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі/ Н. Б. Катруца.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства [Електронний ресурс] . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна , Пихтіна, Ніна Порфиріївна, Аніщук, Антоніна Миколаївна, Матвієнко, Світлана Іванівна, Тукач, Ірина Іванівна, Клюшнікова, Тетяна Андріївна, Пісоцька, Людмила Миколаївна
Назва : Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (26 вересня 2013 року) : Збірник наукових статей студентів спеціальності "Дошкільна освіта"
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :155 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Факультет психології та соціальної роботи, Кафедра дошкільної освіти
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Дошкільна освіта в умовах реформування: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку"
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- збірники наукових робіт
Зміст : Практичні аспекти реалізації організаційно-педагогічних умов попередження та подолання негативних проявів у поведінці дітей, що зумовлені неправильними типами виховання в сім’ї/ С. С. Березинець. Формування естетичного смаку в старших дошкільників засобами театральної педагогіки/ Я. Є. Богославська. Використання гри у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку/ О. В. Горіна. Почуття власної гідності в структурі особистості дитини-дошкільника/ О. С. Господаренко. Професійна компетентність вихователя як умова ефективності формування у дітей старшого дошкільного віку безпечної поведінки/ О. В. Дворнік. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов використання дидактичних ігор у формуванні пізнавальної активності у дітей дошкільного віку/ І. О. Дмитренко. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку в предметно-розвивальному середовищі ДНЗ/ Г. В. Євтушенко. Вивчення організаційно-педагогічних умов профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників в освітньому процесі ДНЗ/ В. П. Єфремова. Сім’я як фактор розвитку дитини дошкільника в педагогічних дослідженнях/ А. О. Задорожна. Емпіричне вивчення педагогічних умов виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Заточна. Практичне вивчення педагогічних умов організації соціальної адаптації дітей до умов ДНЗ засобами ігрової діяльності/ С. М. Зозуля. Гра як засіб попередження і подолання негативних проявів у поведінці дітей/ Н. О. Іванюк. Емпіричне вивчення педагогічних умов формування моральних якостей дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Каплієнко. Інтерпретація форм і способів адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу/ П. П. Кирпель. Експериментальне дослідження педагогічних умов розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності/ С. В. Корчомака. Експериментальне дослідження організаційно-педагогічних умов використання української народної казки як засобу морального виховання старших дошкільників/ Ю. М. Кривошей. До проблеми попередження і подолання негативних проявів у поведінці дошкільників/ Ю. М. Кривша. Розвиток творчого мислення дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ/ О. О. Кучер. Експериментальне вивчення педагогічних умов формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ В. В. Малюга. Експериментальне вивчення організаційно-педагогічних умов формування інтересу до здорового способу життя у старших дошкільників/ Л. В. Мовчан. Гра як ефективний засіб виховання дітей старшого дошкільного віку/ І. В. Новікова. Практичне вивчення особливостей гуманної поведінки у дітей старшого дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ та сім’ї/ А. П. Овчарик. Готовність дитини до вступу в ДНЗ як превентивна умова попередження негативних проявів у її поведінці (практичні аспекти)/ В. В. Півень. Організація навчання дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема/ О. Ю. Плескач. Формування комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами гри/ І. П. Польченко. Використання карток Проппа у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку/ К. В. Рудик. Експериментальне вивчення процесу збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності/ Савченко В. В. . Виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку/ Г. П. Старовойт. Дослідження стану сформованості культури поведінки у дітей 6-го року життя/ Т. М. Струк. Дослідження стану моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку/ О. А. Сурмило. Практичні аспекти проблеми готовності дитини до школи як превентивної умови попередження негативних проявів у її поведінці/ Г. В. Трепаченко. Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції старших дошкільників засобом авторської казки/ В. Є. Фісенко. Проблема гендерного виховання дошкільнят/ О. С. Хомич. Вікові особливості дошкільників щодо забезпечення їхньої рухової активності/ О. М. Христюк. Розвиток зв’язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор/ Н. І. Чумаченко. Особливості виховання дитини дошкільного віку у неблагополучній сім’ї/ Н. А. Шумал. Експериментальне вивчення соціальної адаптованості дітей старшого дошкільного віку/ К. М. Янченко.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :204 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору/ Н. М. Авшенюк. Концептуальні підходи до формування управлінської культури/ Н. М. Александрова. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях/ Д. В. Борисенко. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг/ О. Л. Дишко. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні/ Т. К. Завгородня. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму"/ Т. В. Зубехіна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. В. Лось. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи/ О. Л. Мерзлякова. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів/ В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога/ С. А. Наход. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи/ Н. О. Постригач. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі/ С. І. Рябокінь. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі/ В. В. Сгадова. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів/ В. С. Ульянова. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів/ О. М. Хомік. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження/ Г. Г. Цвєткова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури/ Н. А. Бараненкова. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі/ В. В. Борисенко. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови/ Н. В. Гагіна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів/ Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму/ Л. М. Заблоцька. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості/ І. В. Іванова. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація"/ Ю. Л. Романишин. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі/ Т. І. Семигінівська. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi/ Т. Я. Грітченко. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання/ С. В. Дуброва. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі/ Н. В. Житєньова. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти/ Н. В. Олефіренко. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти/ Л. Ю. Поперечна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу/ Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі/ Н. О. Бєлікова. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі/ В. Л. Вертегел. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції/ Т. П. Голуб. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків/ Ю. С. Гребеник. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі/ В. М. Махінов. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи/ М. В. Нагач. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини/ І. Сирай. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії/ Ж. Ю. Чернякова.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Електронний ресурс] : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційні процеси
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Aktywizacja spoleczna i zawodowa podopiecznych systemu pomocy spolecznej – paradygmaty i osiagniecia/ H. Bejger. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ І. І. Парфанович. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методы и приемы управления творческим воображением/ Л. И. Шрагина. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення прфесійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники :ВІТКЗ(1)
Вільні : ВІТКЗ(1)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 108726
Кількість відвідувачів 1198
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя