Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6095)Рідкісна книга (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (91)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 125
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
4И(нім)(075.33)
Б 68


    Благініна, Світлана Вікторівна.
    Нові горизонти [Electronic resource] = Neue Horizonte : Навчальний посібник із німецької мови для студ. IV курсу природничо-географіч. ф-ту денного відділ. спец. "Краєзнавча робота і туризм" / С. В. Благініна ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 40 s. : іл. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - німецькою мовою. - Б. ц.
ББК 81.43.24-923-3
РУБ 4И(нім)(075.33)
Рубрики: Німецька мова--книги для читання
   Німецька мова--підручники та посібники для ВНЗ--методичні рекомендації

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Blaginina S. V.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
371(070.3)
Б 82


    Борисюк, Світлана Олексіївна.
    Розвиток колективної толерантності та згуртованості засобами групової консультативної роботи [Электронный ресурс] : Методичні матеріали [для студентів вищих навчальних закладів, соціальних педагогів, працівників соціальних служб] / С. О. Борисюк, О. В. Лісовець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 108 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Бібліогр.: с. 104-105. - Б. ц.
ББК 74.6р30
РУБ 371(070.3)
Рубрики: Толерантність
   Консультативна робота

   Соціальна педагогіка--педагогічна робота з молоддю

   Інтерактивне навчання

Анотація: Методичні рекомендації "Розвиток колективної толерантності та згуртованості засобами групової консультативної роботи" основним завданням мають допомогти керівникам/соціальним педагогам, класним керівникам середніх та старших класів, вихователям навчально-виробничих груп щодо згуртування колективу, а особливо – щодо безболісної інтеграції учнів студентів-інвалідів у середовище здорових молодих людей через розвиток у членів навчальної групи толерантності, розуміння та терпимості. Ще одну важливу мету переслідують укладачі даних методичних матеріалів – забезпечити емоційну насиченість навчання у такому спільному колективі засобами психотехніки. Видання призначене для викладачів соціально-педагогічних дисциплін та студентів соціально-психологічних спеціальностей, соціальних педагогів, працівників соціальних служб,педагогів та вихователів дитячих та молодіжних колективів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Лісовець, Олег Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

3.
371.01(075.3)
В 54


   
    Виховні аспекти педагогічної діяльності у сучасній школі [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник[ для студентів педагогічних вузів] / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський [та ін.]; За ред. Л. О. Дубровської ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 111 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 74.200я73
РУБ 371.01(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Виховна робота в школі

   Позакласна робота

   Класні години

   Виховна година

   Виховні заходи в школі

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дубровська, Лариса Олександрівна; Дубровський, Валерій Леонідович; Ковнер, Віра Володимирівна; Філоненко, Олена Станіславівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

4.
371(075.3)
Л 63


    Лісовець, Олег Васильович.
    Нормативне забезпечення діяльності закладів соціальної сфери [Электронный ресурс] : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / О. В. Лісовець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 99 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Б. ц.
ББК 74.6я73 + 65.9(4Укр)272я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Соціальна робота--нормативні матеріали
   соціально-педагогічна робота--нормативне забезпечення

   Соціальна сфера--Державне управління

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

5.
372(073.3)
Н 15


   
    Навчальні програми професійної підготовки фахівців дошкільної освіти освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" [Электронный ресурс] : збірник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за ред. В. М. Оржеховської. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 229 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 43.25 грн.
    Зміст:
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності фахівця з дошкільної освіти : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Актуальні проблеми дошкільної педагогіки : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Новгородська, Юлія Григорівна. Менеджмент у дошкільній освіті : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська
Новгородська, Юлія Григорівна. Методична робота в ДНЗ : [програма для вищої школи] / Ю. Г. Новгородська, Т. А. Клюшнікова
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика негативізмів у поведінці дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Виховання в різновікових групах : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку : [програма для вищої школи] / А. М. Аніщук
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови адаптації дошкільників до ВНЗ : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогіка гри дошкільників : [програма для вищої школи] / Н. П. Пихтіна, Т. А. Клюшнікова
Матвієнко, Світлана Іванівна. Особливості використання культури рідного краю у роботі з дошкільниками у ВНЗ : спецкурс: [програма для вищої школи] / С. І. Матвієнко
Тукач, Ірина Іванівна. Педагогічні умови формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків : спецкурс: [програма для вищої школи] / І. І. Тукач
ББК 74.10р30-211
РУБ 372(073.3)
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільна освіта--підготовка спеціалістів

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Оржеховська, Валентина Михайлівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
53(070.3)
Н-34


   
    Науково-дослідна робота студентів спеціальності "Прикладна фізика" [Электронный ресурс] : Навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад.: А. І. Євтушенко, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 100 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 12.08 грн.
ББК 22.3р30-254.5
РУБ 53(070.3)
Рубрики: Науково-дослідна робота--організація
   Наукова робота студента--методичні рекомендації

   Курсові роботи--фізика--оформлення та захист

   Дипломні роботи--фізика--оформлення та захист

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Євтушенко, Альона Іванівна \уклад.\; Мельничук, Людмила Юріївна \уклад.\; Мельничук, Олександр Володимирович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.


   
    Знаки питання в історії України: особа і суспільство в історико-культурному просторі [Электронный ресурс] : Збірник матеріалів ІV Міжнародної наукової конференції (Ніжин, 2009) / Упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 217 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Бібліогр. в кінці ст. - Б. ц.
    Зміст:
Бартош, Іван Миколайович. Київська та Чернігово-Сіверська землі в часи прийняття і реалізації Кревської унії / І. М. Бартош. - С .5-10
Гаврик, Віктор Григорович. Політична та державницька діяльність Ісака Мазепи в період Української революції (1917–1920 рр.) / В. Г. Гаврик. - С .10-15
Галич, Наталія Василівна. Один із родини великих меценатів української культури (про В.Ф.Симиренка) / Н. В. Галич. - С .15-21
Галушко, Олександр Євгенович. Адміністративно-територіальний устрій Чернігівського полку (друга половина XVII – XVIII ст.) / О. Є. Галушко. - С .21-33
Дудченко, Геннадій Миколайович. Стан розвитку та значення лісової галузі Ніжинщини в окупаційний період 1941–1943 рр. / Г. М. Дудченко. - С .33-38
Ілин, Любомир Михайлович. Польсько-українські сеймові дискусії – політична боротьба чи про-тисто¬яння різних свідомісних стереотипів (кінець 60-х – початок 80-х рр. ХІХ ст.) / Л. М. Ілин. - С .38-45
Кедун, Іван Станіславович . Економічний розвиток і побут населення Новгород-Сіверського в Х–ХІІІ ст. / І. С. Кедун. - С .45-49
Клименко, Нінель Павлівна. Іван Крип’якевич в молодіжному русі Галичини початку ХХ ст. / Н. П. Клименко. - С .49-67
Коваленко, Людмила Іванівна. Архіви Сумщини в умовах німецько-фашистської окупації (жовтень 1941 – вересень 1943 рр.) / Л. І. Коваленко. - С .67-76
Ковальов, Євген Аркадійович. Із біографії професора М.С.Власьєва (1832–1872) / Є. А. Ковальов. - С .76-81
Косіненко, Олександр Володимирович. Авраменко І. Г. – представник творчої інтелігенції Криворіжжя / О. В. Косіненко. - С .81-86
Крапив’янський, Станіслав Миколайович. Герої Радянського Союзу 1941–1945 рр. уродженці Чернігівської області. Скільки їх було насправді? / С. М. Крапив’янський. - С .86-101
Лесик, Людмила Василівна. Україна і централізаторська політика Петра І / Л. В. Лесик. - С .102-109
Лясковська, Світлана Петрівна. Основні напрями діяльності ВУНК ДПУ УСРР в економічній сфері в період НЕПу (1921–1927 рр.) / С. П. Лясковська. - С .109-114
Мазур, Інна Віталіївна . Губернія чи округ? Деякі аспекти впливу адміністративно-територіальних трансформацій 1920-х рр. на розвиток українських губернських міст / І. В. Мазур. - С .114-124
Мицик, Лариса Миколаївна. Чи готова українська вища школа забезпечити європейську якість освіти? / Л. М. Мицик. - С .124-132
Нюх, Віра Анатоліївна. До питання про педагогічну діяльність В.В.Дубровського в Чернігівському кооперативному технікумі (1919–1924 рр.) / В. А. Нюх. - С .132-136
Отрох, Наталія Володимирівна. Благодійна і соціальна діяльність М.С.Кузнєцова на Будянській фаянсовій фабриці / Н. В. Отрох. - С .136-141
Прудько, В’ячеслав Олександрович. Створення та початок роботи Ніжинського громадського комітету (березень-квітень 1917 р.) / В. О. Прудько. - С .141-146
Рига, Данило В'ячеславович. Викладачі Новгород-Сіверської духовної семінарії / Д. В. Рига. - С .146-150
Самойленко, Олена Володимирівна. Перший з’їзд працівників вищих навчальних закладів України і спроба українізації навчальних закладів Лівобережної України в роки Української революції / О. В. Самойленко, О. Г. Самойленко. - С .150-160
Семенова, Марина Валентинівна. Нормативно-правова база в сфері культури сучасної України: чи дієві механізми практичної реалізації? / М. В. Семенова. - С .160-166
Слободянюк, Петро Якович. Культурно-освітня робота в Україні в умовах пануючої ідеологізації в 1950-1980-х роках: регіональні аспекти / П. Я. Слободянюк. - С .166-173
Страшко, Є. М. Чи була Русь дружинною державою: історіографічний аспект / Є. М. Страшко, Т. Горбонос. - С .173-185
Тарасов, Андрій Валерійович. "Спогади" Євгена Чикаленка як джерело з історії українського національного руху серед учнівства Півдня України (к. 70-х – 80-ті рр. ХІХ ст.) / А. В. Тарасов. - С .185-191
Тимченко, Тетяна Миколаївна. Унікальна пам’ятка англійської історії та культури / Т. М. Тимченко. - С .191-194
Токарев, Сергій Анатолійович. До історії проведення Генерального слідства про маєтності Ніжинського полку 1729–1731 рр. / С. А. Токарев, Я. Л. Волерт. - С .194-203
Тригуб, Олександр Олександрович. Нові відомості до біографії В. Г. Туманського / О. О. Тригуб. - С .203-206
Христюк, Світлана Борисівна. Стратегія зовнішньоекономічної та політичної орієнтації Канади 1931–1947 рр. / С. Б. Христюк. - С .206-210
Ярошенко, Михайло Олексійович. Корупція в органах державної влади Правобережної України в ХІХ – на початку ХХ століття (до 1914 року) / М. О. Ярошенко. - С .210-214
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 290 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 53.58 грн.
    Зміст:
Палій, О. А Дистанційне навчання в іншомовній освіті / О. А Палій. - С .9-11
Панова, Л. С. методическое обоснование учебного пособия для формирования рецептивных грамматичнских навыков чтения / Л. С. Панова, Н. Н. Жилко. - С .12-14
, Олійник С. А.Психолого-педагогічні засади навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку . - С .15-17
Майєр, Н. В. Особистісно діяльнісний підхід до організації самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С .18-21
Пихтелькова, О. М. Наукова організація розумової праці як ефективний засіб формування навичок самоорганізації навчальної діяльності старшокласників / О. М. Пихтелькова. - С .22-24
Шевченко, Н. Ю. Комп’ютерні технології як один із засабів інтенсіфікації навчання іноземними мовами / Н. Ю. Шевченко, І. А. Смущенко. - С .25-27
Литньова, І. В. Тестування як ефективний засіб діагностики знань з англійської мови студентів мовних факультетів університетів / І. В. Литньова. - С .28-29
Нещерет, Н. В. Лексико-граматичні комп’ютерні тести з англійської мови для бакалаврів / Н. В. Нещерет. - С .30-33
Пинюта, И. В. О принципах отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у студентов языкового вуза / И. В. Пинюта. - С .34-36
Манжос, Л. А. Эволюция понятия профессиональной компетенции будущих инженеров-программистов / Л. А. Манжос. - С .37-40
Пономорьова, В. А. Критерії оцінювання ритміко інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів початкової школи / В. А. Пономорьова. - С .41-44
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Стратегії формування навичок здорового способу життя (на основі аналізу вітчизняного зарубіжного досвіду) / Н. П. Пихтіна, О. В. Варуха. - С .45-48
Долматова, М. П. Методичні вимоги до змісту навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англомовної художньої літератури / М. П. Долматова. - С .49-52
Андрощук, І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкратства / І. П. Андрощук. - С .53-57
Грицай, А. М. Газетні статті на заняттях з практики анлійської мови / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .58-61
Майстренко, О. М. Самостійна робота студентів під час навчання іноземної мови в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. М. Майстренко. - С .62-65
Момот, Н. А. Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови / Н. А. Момот, О. М. Таран. - С .65-68
Райц, С. Використання тестового контролю з метою перевірки іншомовної комунікативної компетенції студентів-туризмознавців ( на базі англійської мови) / С. Райц. - С .72-74
Чувакова, Т. Г. Особливості навчання лексики учнів молодших класів / Т. Г. Чувакова, Л. М. Павленко. - С .72-74
Селезенко, І. В. Використання пісень у навчальному процесі на факультеті іноземих мов / І. В. Селезенко. - С .75-77
Чекаль, Г. С. Методика навчання пунктуації на факультеті іноземної мови / Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. - С .78-80
Шевченко, С. І. Формування навичок швидкого читання англійською мовою за допомогою навчальної комп’ютерної програми "MasterReading@ / С. І. Шевченко. - С .81-85
Кірієнко, М. М. особливості навчально-виховного процесу учнів ліцею засобами фізичної культури / М. М. Кірієнко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .86-87
Сідун, М. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами моделювання педагогічних ситуацій / М. М. Сідун. - С .88-91
Гуманкова, О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних / О. С. Гуманкова
Мормуль, А. М. Роль педагогічної практики в удосконаленні методичної копметентності майбутнього вчителя іноземних мов / А. М. Мормуль. - С .95-97
Мисеченко, О. Є. Досвід організації педагогічної практики на етапі становлення системи професійної підготовки вчителя іноземних мов в Україні (30-50-і рр. ХХ ст.) / О. Є. Мисеченко, М. І. Митис. - С .101-105
Пазюра, Н. В. Підгтовка педагогічних кадрів для навчальних закладів КНР / Н. В. Пазюра. - С .106-110
Риженко, А. В. Члени науково-природничих товариств України про національних та загальнолюдських цінностей у вихованні молоді (ІІ пол. ХІХ - почю ХХ ст.) / А. В. Риженко. - С .111-114
Стинська, В. В. К. Д. Ушинський - основоположник сучасної педагогічної науки / В. В. Стинська, Л. М. Прокопів. - С .115-117
Антонець, Н. Б. Погляди К. Ушинського на зміст та організацію середньої жіночої освіти / Н. Б. Антонець. - С .118-122
Куліш, Т. І. К. Д. Ушинський - педагог-демократ, основоположник сучасної педагогічної науки / Т. І. Куліш. - С .123-126
Чепка, О. В. Ушинський про підготовку вчителя народної школи / О. В. Чепка. - С .127-129
Благинин, В. М. К. Д. Ушинський об естетическом аспекте трудового воспитания / В. М. Благинин. - С .130-131
Суховєєва, Н. М. Соціально-педагогічні аспекти педагогічної системи К. Д. Ушинського / Н. М. Суховєєва. - С .132-137
Чабан, О. І. Система виховання підростаючого покоління К. Д. Ушинського / О. І. Чабан. - С .137-139
Ваховський, М. Л. Педагогічна термінологія в спадщині К. Ушинського / М. Л. Ваховський. - С .140-144
Криловець, М. Г. Розвиток системи поглядів на підготовку вчителів географії у ХІХ ст. / М. Г. Криловець. - С .145-148
Костенко, Л. В. Педагогічні погляди М. В. Лисенка / Л. В. Костенко. - С .149-152
Киричок, А. С. Література як засіб виховання "нової людини" у творчості Христини Алчесвької / А. С. Киричок. - С .153-156
Олексієнко, О. Г. Значення педагогічних ідей Х. Д. Алчесвької: досвід ретроспективного аналізу / О. Г. Олексієнко. - С .156-160
Лотиш, А. І. Ідея нової української школи і національного виховання в еміграційному педагогічному доробку С. Русової / А. І. Лотиш. - С .161-164
Новгородська, Ю. Г. Русова про роль дитячого колективу в процесі соціалізації особистості / Ю. Г. Новгородська. - С .165-167
Карєєва, І. Г. Олександр Олександрович Русов і видання Шевченкового "Кобзаря" 1876 року / І. Г. Карєєва. - С .168-170
Ковальчук, О. М. Домашнє виховання у процесі формуванні молодої людини (на матеріалі спогадів Олени Пчілки) / О. М. Ковальчук. - С .171-173
Падун, Н. О. М. І. Пирогов про загальнолюдське виховання / Н. О. Падун. - С .177-179
Дубровська, Л. О. Ідеї гуманістичної освіти і виховання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .177-179
Лещенко, Н. А. Моральні цінності як основа виховання гідності дітей у науковому доробку М. І. Пирогова / Н. А. Лещенко. - С .180-184
Панасенко, Е. А. Проблеми виховання "нової людини" у психолого-педагогічній спадщині П. Каптерева / Е. А. Панасенко. - С .184-186
Паладьєва, А. Ф. Розвиток гімназійної освіти в Російській імперії другої половини ХІХ ст. у контексті поглядів П. Каптерєєва / А. Ф. Паладьєва. - С .187-190
Петришен, О. Г. О. Залужний про виховний потенціал дитячого колективу / О. Г. Петришен. - С .191-193
Роєнко, С. О. А. І. Степович (1856-1935) - засновник приватної чоловічої гімназії з правами для учнів у м. Київ / С. О. Роєнко. - С .194-197
Шевчук, О. М. Педагогічна й науково-просвітницька діяльність вихованців колегії Павла Галагана (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. М. Шевчук. - С .198-201
Матвієнко, С. І. Етапи розвитку музичної освіти на Чернігівщині (ХVIIІ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .202-207
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактори впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .208-210
Івасішина, Сюзанна Вікторівна. Вплив ідей Ф. Фребеля на становлення ситсеми дошкільного виховання та просвіту батьків у США / С. В. Івасішина. - С .211-214
Антощак, М. М. До питання використання "Руководства к обучению грамотності по "звуковому способу" М. Корфа у школах Південної України / М. М. Антощак. - С .215-219
Колесник, Н. Є. Проблеми початкової освіти у педагогічній спадщині та практичній діяльності М О. Корфа / Н. Є. Колесник. - С .220-223
Адамів, Г. С. Проблема виховання дітей у літературно-педагогічній спадщині М. Г. Бордуляка / Г. С. Адамів. - С .224-227
Володько, Т. К. Втілення педагогічних ідей М. О. Корфа у вихованні засобами народного образотворчого мистецтва / Т. К. Володько. - С .228-231
Бондаренко, Г. В. Погляди на реальну освіту педагогів ХХ ст. / Г. В. Бондаренко. - С .236-239
Гущак, Ж. М. Іван Франко про психолого-педагогічні аспекти виховання "нової людини" / Ж. М. Гущак. - С .240-244
Підвальна, Ю. В. Педагогічне краєзнавство в контексті просвітницько-педагогічної реформації ХІХ ст. / Ю. В. Підвальна. - С .245-247
Кошарна, Н. В. Теоретичні основи підготовки учителів Швеції / Н. В. Кошарна. - С .248-250
Тезікова, С. В. Кейс-метод у підготовці вчителя: аналіз досвіду університетів Канади та США / С. В. Тезікова, О. Б. Пулінець. - С .259-261
Андрущенко, Л. Б. Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності учителя в системі освіти Канади / Л. Б. Андрущенко. - С .262-265
Коваль, Т. В. Особливості підготовки вчителів у країнах Західної Європи / Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. - С .266-270
Павлюк, С. В. Модернізація освітньої системи Німеччини у працях українських та зарубіжних учених / С. В. Павлюк. - С .275-258
Палеха, О. М. Роль самостійності позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії / О. М. Палеха. - С .259-277
Фольварочний, И. В. Зарубежный опыт в подготовке андрогогов в контексте Болонского процеса / И. В. Фольварочний. - С .278-281
Ольхович, О. В. Підготовка фахiвців із вищою освітою у Данії у контексті Болонського процесу / О. В. Ольхович. - С .282-285
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання іноземної мови
   Тестування--англійська мова

   Вчителі іноземної мови--підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховська, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховська. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современные подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапф мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнень студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українській мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторых проблемах дистанционой формы обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовленневих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. Пути развития учебной автономии в современной высшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонування сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучсній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителівяк спосібполіпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 34779
Кількість відвідувачів 1184
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя