Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (146)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стандарт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
78.5ц
Б 11


   
    Бібліографічне посилання: Загальні положення та правила складання [Электронный ресурс] : Інформація та документація : ДСТУ 8302:2015 / Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» ; розроб.: Н. Петрова, Г. Плиса, Т. Жигун. - Видання офіційне. - Электрон. текстовые дан. - К. : УкрНДНЦ, 2016. - 20 с. - (Національний стандарт України). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации
ПРИЙНЯТО ТА НАДАНО ЧИННОСТІ: наказ ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61 з 2016-07-01;
ББК 78.5ц
Рубрики: Бібліографічна справа--державні стандарти
Кл.слова (ненормовані):
архівні документи -- внутрішньотекстове бібліографічне посилання -- бібліографічне посилання -- бібліографічний опис -- електронні ресурси -- об’єкт бібліографічного посилання -- підрядкове бібліографічне посилання -- позатекстове бібліографічне посилання
Анотація: Цей стандарт установлює види бібліографічних посилань, правила та особливості їхнього складання й розміщування у документах. Бібліографічне посилання, що є частиною довідкового апарата документа, наводять у формі бібліографічного запису. Бібліографічні відомості про цитовані або згадувані в тексті документи на будь-яких носіях інформації, що є об’єктами бібліографічного посилання, мають бути достатніми для їхньої загальної характеристики, ідентифікування та пошуку. У стандарті окремо подано особливості складання бібліографічних посилань на електронні ресурси та архівні документи. Приклади, що наведено в тексті стандарту, є умовними.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Петрова, Н. \розроб.\; Плиса, Г. \розроб.\; Жигун, Т. \розроб.\; Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова»
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
78.5
Б 59


   
    Бібліографічне посилання [Электронный ресурс] : Загальні положення та правила складання. ДСТУ 8302:2015 : Інформація та документація / Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова» ; розроб.: Н. Петрова, Г. Плиса, Т. Жигун. - Видання офіційне. - Электрон. текстовые дан. - К. : УкрНДНЦ, 2016. - 20 с. - (Національний стандарт України). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. -
ББК 78.5

Кл.слова (ненормовані):
архівні документи -- внутрішньотекстове бібліографічне посилання -- бібліографічний опис -- видання -- документ -- електронні ресурси -- об’єкт бібліографічного посилання -- підрядкове бібліографічне посилання -- позатекстове бібліографічне посилання-
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Петрова, Н. \розроб.\; Плиса, Г. \розроб.\; Жигун, Т. \розроб.\; Державна наукова установа «Книжкова палата України імені Івана Федорова»
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Матвієнко, С. І.
    Забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа» [Электронный ресурс] / С. І. Матвієнко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. - 2023. - 3. - С. 15-24
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
наступність, математичний розвиток, логіко-математичний розвиток, математична компетентність, логіко-математична компетент- ність, розвиток логіко-математичних здібностей, математична освіченість, державний стандарт освіти, дошкільна освіта, початкова освіта
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасних наукових досліджень, які стосуються проблеми забезпечення наступності дошкільної та початкової шкільної ланок освіти. Вказано на те, що в умовах розбудови Нової української школи ця проблема набула особливого значення. Надано обґрунтування низки понять, які є ключовими у даній статті. Наступність розглядається як взаємоузгодженість основних позицій в організації освітнього процесу між суміжними освітніми ланками, а та урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей кожної дитини з метою її гармонійної адаптації до навчання, опанування нею предметних галузей, до яких належить і математична. Зазначено, що заняття математикою є важливою складовою наступності дошкільної та початкової освіти й формування логіко-математичної компетентності. У свою чергу, логіко-математична компетентність є показником якості логіко-математичного розвитку. Розглянуто проблемні питання щодо забезпечення наступності у логіко-математичному розвитку дитини на етапі передшкільного віку та першого класу. Логіко-математичний розвиток трактується як якісні зміни в пізнавальній діяльності дитини, що відбуваються внаслідок розвитку математичних умінь та пов’язаних з ними логічних операцій. Здійснено короткий аналіз державних стандартів дошкільної та початкової освіти й визначено синхронізацію компетентностей у галузі логіко-математичного розвитку. Зазначено, що основою даної синхронізації математичних компетентностей слугує теоретико-множинний підхід. Автором запропоновано кілька напрямів забезпечення наступності логіко-математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа»: нормативний, організаційний, методичний, єдиний психолого-педагогічний, практичний та коротко розкрито сутність кожного з них.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Матвієнко, С. І.
    Реалізація наступності у формуванні просторових уявлень у старших дошкільників та учнів початкових класів [Электронный ресурс] / С. І. Матвієнко // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 29-36
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
простір, просторові уявлення, орієнтування у просторі, логіко-математичний розвиток, математична компетентність, наступність, державний стандарт освіти, дошкільна освіта, початкова освіта
Анотація: У статті розкрито особливості реалізації принципу наступності у такому напрямі математичного розвитку дитини, як формування уявлень простору та умінь орієнтуватися у ньому. Зазначено, що просторове орієнтування є складним механізмом, в основі якого лежать процеси сприймання та уявлення. Вказано, що у даному процесі беруть участь зоровий, слуховий і руховий аналізатори, розвиненість яких у комплексі із життєвими навичками дозволяють дитині відповідно до віку орієнтуватися у просторі. З опорою на аналіз наукових джерел репрезентовано чотири рівні у структурі просторових уявлень. Вказано, що саме з урахуванням такої структурованості визначається методика опанування уявлень про простір та формуються навички орієнтування в три- та двомірному просторі. Наголошено, що сприйняття простору має велике значення для життєвої практики, а для учня початкової школи це надає можливості опанування геометрії, географії, конструювання, занять рухом тощо. З аналізу державних Стандартів дошкільної та початкової освіти визначено, що в основі навчання математики у напрямі ознайомлення з простором реалізуються завдання, пов’язані із розміщенням предметів, орієнтування на площині та аркуші паперу, переміщеннях у просторі та ряд інших. Ускладнення роботи в початковій школі з орієнтування у просторі стосовно читання у складання схем, планів як моделей просторового розміщення зумовлює використання більш широкого кола спеціальних методів роботи. Підготовка до засвоєння майбутнім першокласником більш складних завдань просторового орієнтування має здійснюватися на вже етапі старшого дошкільного дитинства, що є аспектом забезпечення наступності. Проаналізовано ряд форм, методів, засобів, які характеризують сучасну практику дошкільної освіти у галузі логіко-математичного розвитку дітей та їхньої підготовки до засвоєння просторових уявлень та умінь у початковій школі.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 63415
Кількість відвідувачів 1313
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя