Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (264)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стилі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
33(075.3)
Ж 85


    Жук, Анатолій Васильович.
    Менеджмент [Электронный ресурс] : тексти лекцій : навчальний посібник / А. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 186 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ
   Керівництво--стилі

   Управлінські рішення

   Лідерство в організації

   Комунікація

   Планування--підприємства

   Бізнес - план

   Менеджери

   підприємці

   Менеджмент--функції

   Мотивація--Менеджмент

   Управління стресами

   Конфлікти--розв’язання

   Стреси--зняття

   Етика у менеджменті

Анотація: У навчальному посібнику "Менеджмент: тексти лекцій" висвітлено фундаментальні засади менеджменту. У ньому послідовно розглядаються всі аспекти менеджменту, а саме: сутність та значення менеджменту, етапи розвитку менеджменту, організація як об’єкт управління, функції та методи менеджменту, процес прийняття управлінських рішень, інформації та комунікації, керівництво та лідерство, управління конфліктами та стресами, організаційні зміни та ефективності менеджменту. Навчальний посібник призначений для студентів, які вивчають навчальну дисципліну "Менеджмент" за вибором.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
ВІТКЗ (2)
Свободны: ВІТКЗ (2)
Знайти схожі

2.
8(070.2)
М 54


   
    Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Электронный ресурс] : Науково-методичний збірник. Вип. XI / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 239 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 38.00 грн.
    Зміст:
Кучеренко, О. О. Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба / О. О. Кучеренко. - С .6-11
Забарний, О. В. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .11-18
Судденко, М. С. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба" / М. С. Судденко. - С .19-23
Юрова, І. Ю. Гоголівський "антиісторизм" і українська історична література / І. Ю. Юрова. - С .24-28
Головченко, Н. І. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя / Н. І. Головченко. - С .30-34
Кобзар, О. І. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля / О. І. Кобзар. - С .35-45
Школа, В. М. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини") / В. М. Школа. - С .46-52
Рева, Л. Г. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара) / Л. Г. Рева. - С .53-60
Підопригора, С. В. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного / С. В. Підопригора. - С .61-67
Дейна, Г. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край" / Г. Дейна. - С .68-74
Островська, Г. О. Біографія письменника як предмет дослідження / Г. О. Островська. - С .75-81
Родченко, Н. В. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя / Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. - С .82-87
Сандомирський, С. М. Содержание и смысл основных произведений Гоголя / С. М. Сандомирський. - С .88-101
Волченкова, Н. П. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя / Н. П. Волченкова. - С .102-104
Шашков, С. И. Петербург Н. В. Гоголя / С. И. Шашков. - С .105-108
Целехович, Т. П. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя / Т. П. Целехович. - С .109-112
Клеутина, И. Н. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь? / И. Н. Клеутина. - С .113-118
Сенина, В. К. Вечно живая классика / В. К. Сенина, И. П. Калинина. - С .119-123
Ольховская, Л. В. Гоголь и крест / Л. В. Ольховская. - С .124-125
Усольцева, Т. Н. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова / Т. Н. Усольцева. - С .126-131
Радченко, Нё Вё. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет" / Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. - С .132-134
Головачова, О. А. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / О. А. Головачова. - С .135-139
Логинова, И. М. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи / И. М. Логинова. - С .140-153
Голуб, Н. М. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .154-156
Пилипенко, О. В. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи) / О. В. Пилипенко. - С .156-160
Пащенко, В. М. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам) / В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. - С .172-175
Лілік, Ольга Олександрівна. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи / О. О. Лілік. - С .183-188
Бронзенко, Т. А. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди" / Т. А. Бронзенко. - С .189-203
Дідик, Л. В. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури) / Л. В. Дідик. - С .204-208
Бондаренко, А. І. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка) / А. І. Бондаренко. - С .209-215
Пасік, Н. М. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань) / Н. М. Пасік. - С .215-220
Жук, Т. В. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі / Т. В. Жук. - С .221-225
Драчук, Л. І. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне / Л. І. Драчук. - С .226-227
Рудюк, Т. В. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .228-233
Юрченко, Н. М. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умавах педагогічного коледжу / Н. М. Юрченко. - С .234-238
ДРНТІ
ББК 83р10 + 81.2-9
РУБ 8(070.2)
Рубрики: викладання української мови в школі
   Викладання української літератури в школі

   Кафедра методики викладання української мови і літератури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

   Україна--образ у творах

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Забарний, Олександр Вадимович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.


   
    Студентський науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення [Электронный ресурс] : Матеріали наукових досліджень учасників ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Соціальна педагогіка", яка відбулася 11–15 травня 2010 року / За ред. А. І. Конончук. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 119 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Абрамова, К. Соціально-психологічні аспекти у підборі та підготовці кандидатів у прийомні батьки та вихователів ДБСТ (на прикладі м. Чернівці) / К. Абрамова. - С .3-5
Бартків, О. До проблеми виховання здорового способу життя молодших школярів у дитячих таборах / О. Бартків. - С .5-7
Богінська, О. Соціальний педагог - організатор дозвілля студентів у літньому оздоровчому таборі / О. Богінська. - С .7-9
Бурик, О. Ресоціалізація наркозалежної молоді засобами соціально-психологічного тренінгу / О. Бурик. - С .9-11
Вознюк, Ю. Розвиток здатності підлітків до подолання кризових ситуацій / Ю. Вознюк. - С .11-13
Волкова, О. Соціалізація студентів у сучасній вищій школі / О. Волкова. - С .13-15
Гончар, І. Структурно-функціональна модель протидії негативному впливу засобів масової інформації на підлітка / І. Гончар. - С .15-17
Гречуха, А. Соціально-педагогічні засади діяльності шкільної служби порозуміння / А. Гречуха. - С .17-19
Гузенко, Ю. Вплив неформальних організацій на формування особистості молоді / Ю. Гузенко. - С .19-21
Дерман, Л. Корекція поведінки агресивних підлітків / Л. Дерман. - С .21-23
Дзюба, Ю. Особливості роботи соціального педагога з неповними сім’ями / Ю. Дзюба. - С .23-25
Дикун, Н. До проблеми соціокультурної адаптації студентів-іноземців у вищому навчальному закладі / Н. Дикун. - С .25-26
Добрякова, О. Дослідження практики роботи різних релігійних організацій щодо профілактики ранньої вагітності / О. Добрякова. - С .26-28
Донченко, Є. Теоретичне обгрунтування соціально-педагогічної програми розвитку соціальної активності підлітків засобами волонтерської діяльності / Є. Донченко. - С .28-30
Д’яченко, У. Особливості міжсобистісних стосунків в сім’ї, що виховує дитину з ЗПР / У. Д’яченко. - С .30-32
Зайцева, Т. Профілактика расизму і ксенофобії у студентському середовищі / Т. Зайцева. - С .32-34
Іларіонова, О. Деякі напрямки роботи соціального педагога з неповною сім’єю / О. Іларіонова. - С .34-35
Ісаченко, В. Злочинність неповнолітніх як наслідок дисфункційності сім’ї / В. Ісаченко. - С .35-37
Кандиба, П. Особливості соціалізації дитини в умовах прийомної сім’ї / П. Кандиба. - С .37-39
Карєва, Я. Рівноправна медіація як інструмент управління шкільними конфліктами / Я. Карєва. - С .39-41
Киричук, В. Методи формування у старшокласників навичок усвідомленого батьківства / В. Киричук. - С .41-43
Корольова, К. Теоретичні аспекти запобігання торгівлі людьми / К. Корольова. - С .44-46
Крючок, К. Економічна гра як метод подолання споживацької поведінки дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / К. Крючок
Куликовський, С. Економічна соціалізація підлітків засобами ігрових технологій / С. Куликовський. - С .48-50
Максимова, Ю. Стилі взаємовідносин у молодій сім’ї / Ю. Максимова. - С .50-52
Мартинова, С. Організація профорієнтаційної роботи соціального педагога у загальноосвітньому закладі / С. Мартинова. - С .52-55
Марченко, О. Соціально-педагогічна корекція тривожності у молодших школярів засобами ігрової терапії / О. Марченко. - С .55-57
Мензак, Є. Соціально-педагогічна підтримка ВІЛ-позитивних людей у Чернівецькій області / Є. Мензак. - С .57-59
Михно, Т. Соціально-педагогічна допомога дітям, які опинилися у складних життєвих обставинах (в умовах сільської загальноосвітньої школи) / Т. Михно. - С .59-61
Моцар, Н. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми засудженими до виконання покарань без позбавлення волі / Н. Моцар. - С .61-63
Мошків, М. Гендерне виховання дітей із неповних сімей / М. Мошків. - С .63-64
Наконечна, О. Особливості застосування методів арт-терапії у роботі соціального педагога з дітьми / О. Наконечна. - С .64-66
Олексюк, О. Соціально-педагогічні проблеми обдарованих дітей / О. Олексюк. - С .66-68
Пєйчева, М. Соціально-педагогічна робота з молодіжними неформальними об’єднаннями / М. Пєйчева. - С .68-70
Петрук, К. Особливості формування відповідального батьківства засобами соціальної реклами / К. Петрук. - С .70-72
Пироговська, І. Особливості арт-терапевтичної роботи з дітьми молодшого шкільного віку / І. Пироговська. - С .72-74
Підкамінна, Ю. Вивчення феномену гемблінг-залежності у роботі соціального педагога / Ю. Підкамінна. - С .74-76
Попович, О. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми / О. Попович. - С .76-78
Савіцька, Ю. "Школа волонтерів" як засіб соціалізації, розвитку і самореалізації особистості волонтера та профілактики негативних явищ / Ю. Савіцька. - С .78-80
Самойленко, Н. Діагностико-профілактична робота з підлітками з адиктивною поведінкою / Н. Самойленко. - С .80-82
Сахневич, О. Дослідження ставлення студентів до соціальної реклами / О. Сахневич. - С .82-84
Семенюк, М. Особливості підготовки студентів-волонтерів до соціально-корисної діяльності в умовах вищих навчальних закладів / М. Семенюк. - С .84-86
Сидорчук, М. Девіантна поведінка підлітків як соціально-педагогічна проблема / М. Сидорчук. - С .88-90
Скиба, М. Використання медіа-ресурсів у соціалізації підлітків в інтернатних закладах / М. Скиба. - С .90-92
Соценко, А. Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини / А. Соценко. - С .92-94
Станченко, К. Особливості дитячо-батьківських відносин у неповних сім’ях / К. Станченко. - С .94-96
Степура, Ю. Соціально-педагогічний аналіз основних проблем обдарованих дітей / Ю. Степура. - С .96-98
Стрільчук, А. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКІЛ / А. Стрільчук. - С .98-102
Таран, О. Профілактика тютюнопаління у підлітковому віці засобами соціальної реклами / О. Таран. - С .102-104
Терновець, О. Соціально-педагогічна робота з дітьми-інвалідами / О. Терновець. - С .104-106
Трухан, Н. Соціально-педагогічні аспекти статеворольової соціалізації дівчат-підлітків у загальноосвітніх закладах / Н. Трухан. - С .106-108
Усманова, В. Технології соціально-педагогічної роботи по формуванню громадської активності студентської молоді / В. Усманова. - С .108-110
Холмогорська, Т. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічна проблема / Т. Холмогорська. - С .110-112
Холоша, М. Технології соціально-педагогічної роботи з дітьми, які пережили розлучення батьків / М. Холоша. - С .112-114
Ширінкіна, О. Подолання міжособистісних конфліктів студентської молоді засобами психотерапії / О. Ширінкіна. - С .114-116
Анотація: У збірнику вміщені матеріали наукових досліджень учасників Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "соціальна педагогіка", що відбулася в НДУ імені Миколи Гоголя 11–15 травня 2010 року. Тематика статей висвітлює сучасний стан та перспективи розвитку соціальної педагогіки як науки і практичної діяльності фахівців соціально-педагогічної сфери. Матеріали збірника можуть бути використані студентами вищих навчальних закладів – майбутніми соціальними педагогами, а також учителями, соціальними педагогами, практичними психологами, спеціалістами соціальної сфери.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Конончук, Антоніна Іванівна
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
74.58.268я43
В 11


   
    Вісник студентського наукового товариства [Электронный ресурс]. Вип. 7 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Видання для читання є тільки в електронному вигляді. - Б. ц.
    Зміст:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно педагогічні умови сюжетно - рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 1 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 189 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 66.92 грн.
    Зміст:
Бялик, Василь Дмитрович. Телескопія як результат амальгамації лінгвоконцептів / В. Д. Бялик. - С .7-12
Голуб, Олена Михайлівна. Процеси семантичної деривації в сленговій лексиці англійської мови / О. М. Голуб, С. А. Завражна. - С .12-17
Грибіник, Юлія Ізидорівна. Місце інтернаціоналізмів у складі слів-композитів англійської геодезичної термінології / Ю. І. Грибіник. - С .17-22
Каліберда, Оксана Олександрівна. Тлумачно-енциклопедична дихотомія в англійській лексикографічний парадигмі / О. О. Каліберда. - С .22-26
Павлюк, Ірина Богданівна. Семантична деривація у фаховій мові фітнесу / І. Б. Павлюк. - С .26-31
Сегін, Любомир Васильович . Відпризвіщеві прізвиська жителів селища Ярова на Донеччині / Л. В. Сегін. - С .31-36
Голтвеницька, Маргарита Володиимрівна. Структурно-граматичні різновиди складнопідрядних речень із підрядним відповідності ( на матеріалі сучасної української художньої прози) / М. В. Голтвеницька ; М. В. Голвеницька. - С .36-41
Гошилик, Володимир Богданович. Взаємодія категорій футуральності і модальності в сучасній англійській мові / В. Б. Гошилик. - С .41-45
Kovbasko, Yu. H. On the question of temporal adverd-preposition transposition: solvinq amdiquity / Yu. H. Kovbasko ; Yu. H. Kovdasko. - С .45-52
Лебедь, Юлія Борисівна. Вираження об’єктного знначення обов’язковими прислівниками компонентами формально-синтаксичної стрктури речення / Ю. Б. Лебедь. - С .52-58
Пособчук, Оксана Олександрівна. Препозиціоналізація в іспанській мові / О. О. Пособчук. - С .58-62
Прокопець, Марина Іванівна. Синтаксичні особливості алюзії в англомовному рекламному дискусі / М. І. Прокопець. - С .62-67
Тєлєжкіна, Олеся Олександрівна. Репрезентація складних безсполукових речень у поетичному синтаксисі Софії Майданівської / О. О. Тєлєжкіна. - С .67-71
Туришева, Оксана Олегівна. До питання типологізації еліпсису в німецькій мові / О. О. Туришева. - С .71-75
Бандурко, Зінаїда Валеріївна. Тематичне розмаїття інтернаціоналізмів як одного з різновидів іншомовної лексики у складі сучасної німецької мови / З. В. Бандурко ; З. В. Бандуруо. - С .75-79
Бевзо, Галина Андріївна. Джерела формування термінологіної системи екологічного дискусу в англійській та українській мовах / Г. А. Бевзо. - С .79-85
Білозерська, Тетяна Володимирівна. Псевдоангліцизм у сучасній німецький мові / Т. В. Білозерська. - С .85-90
Бобро, Марія Павлівна. Українська історична та діалектна лексика із значенням "бідувати" / М. П. Бобро. - С .90-94
Витебская, Полина Витальевна. Многоаспектность понятия фразеологизма / П. В. Витебская. - С .94-97
Галинська, Олена Миколаївна. Аспекти вираження фразеологічними одиницями суб’єктивної оцінки ( на матеріалі української та англійської мов) / О. М. Галинська. - С .97-103
Гошилик, Наталія Сергіївна. Структура словникового значення темпоральних лексем / Н. С. Гошилик. - С .109-113
Гурова, Оксана Модестівна. Номінації зі значенням "стара жінка" в українській мові (баба та інші) / О. М. Гурова. - С .113-119
Жукова, Ольга Тарасівна. Тематична класифікація українських залізничих термінів / О. Т. Жукова. - С .119-124
Ікалюк, Леся Михайлівна. Вигуки-меліоративи у средньоанглійській мові / Л. М. Ікалюк. - С .124-128
Ікалюк, Леся Михайлівна. Концепт ТОТАLlTARIANISM в англомовній картині світу / Л. М. Ікалюк, Т. А. Щуровська. - С .128-132
Куликовська, Наталія Іванівна . Гендерний маркер Бахуса чи тверезість свідомості ( на базі фразеологічних одиниць німецької мови) / Н. І. Куликовська. - С .136-144
Лоскутова, Наталія Миколаївна. Терміни-юкстапозити в терміносистемі кінематографа французької та української мов / Н. М. Лоскутова. - С .144-149
Мороз, Аліна Василівна. Лінгвопрагматичні аспекти функціонування термінолексики німецької та української фахових мов торгівлі / А. В. Мороз. - С .149-153
Ніколенко, Оксана Вікторівна. Інформаційна революція як найвпливовіший чинник утворення назв людини в англійській мові на початку ХХІ сторіччя / О. В. Ніколенко. - С .153-159
Овчаренко, Наталія Іванівна. Роль термінів у індивідуальному стилі Марини Гримич (на матеріалі роману " Егоїст ") / Н. І. Овчаренко. - С .159-163
Олійник, Лідія Володимирівна. Особливості семантичного зв’язку між словами-синонімами німецької молодіжної мови / Л. В. Олійник. - С .163-172
Петренко, Оксана Василівна. Етапи організації вибірки науково-технічної термінології в галузі робототехніки / О. В. Петренко. - С .168-172
Петров, Александр Владимирович. Субполе эпилоговых глаголов с ядром "убить 1" в русском языке / А. В. Петров. - С .172-178
Піскозуб, Зоряна Федорівна. Критерії класифікації абстрактних іменників французької мови / З. Ф. Піскозуб. - С .178-184
Шумейко, Ольга Володимирівна. Вербалізація оптико-кінестетиеих симптомів суму в сучасній американський прозі / О. В. Шумейко. - С .184-188
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Англійська мова--лексикологія
   Мовознавство

   Німецька мова--лексика--граматика

   Лексикологія зіставна

   Граматика

   Переклад--теорія і методика

   Мова художніх творів

Кл.слова (ненормовані):
номінація -- сленг -- фразеологізми
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 305 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 70.33 грн.
    Зміст:
Білик, Ольга Ігорівна. Образи часу в політичному дискусі / О. І. Білик. - С .9-13
Бобкова, Тетяна Вадимівна. Історичні та концептуальні передумови корпусної лінгвістики / Т. В. Бобкова. - С .13-18
Бондарчук, Олена Юріївна. Синоніми ключового слова "Der Aussteiqer" як засоби вираження лінгвокультурного типажа "Aussteiqer" / О. Ю. Бондарчук. - С .18-23
Брухаль, Ярина Богданівна. Комунікативний підхід до вивчення публіцистичного дискурсу / Я. Б. Брухаль. - С .23-29
Bunina, L. N. The Essence of the Cooperative Principle and Conversational Implicature / L. N. Bunina, E. S. Timoshenko. - С .29-34
Войцехівська, Наталія Констянтинівна. Сімейний гендерний конфлікт очима лінгвіста / Н. К. Войцехівська. - С .34-40
Галуцьких, Ірина Анатоліївна. Міфологізм в образній концептуалізації еротизованого тіла в англійській художній прозі періоду модернізму / І. А. Галуцьких. - С .40-47
Гнедько, Татьяна Николаевна. Функционально-стилевой статус научно-популярного текста / Т. Н. Гнедько. - С .47-53
Губа, Лариса Василівна. Особливості індивідуального мовлення Германа Гессе / Л. В. Губа. - С .53-58
Гуменюк, Наталя Григорівна. Оцінка та комунікативний акт в англійській мові / Н. Г. Гуменюк. - С .58-62
Даниленко, Оксана Сергіївна. Понятие и особенности политического дискурса / О. С. Даниленко. - С .62-67
Demidov, D. V. Сoqnitive development and moral decision makinq / D. V. Demidov. - С .67-73
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Міжкультурне спілкування і національна мовна свідомість / О. Є. Дем’яненко. - С .73-77
Єфименко, Вікторія Антонівна. Сучасна літературна казка з трансформованим класичним сюжетом / В. А. Єфименко. - С .77-82
Заполовський, Микола Володимирович. Образне поле німецькомовних біблійних параболізмів / М. В. Заполовський. - С .82-88
Касіян, Ганна Вадимівна. Усна та письмова форми суспільно-політичного дискурсу: інтерпретаційні варіанти їх розуміння / Г. В. Касіян. - С .88-93
Кащишин, Наталія Євгенівна. Експресивність термінів англомовного дипломатичного дискурсу / Н. Є. Кащишин. - С .93-99
Kovbasyuk, L. A. Intemetbasierte Kommuikation aus Linguistischer Sicht: Webloqs / L. A. Kovbasyuk ; L. A. Kovdasyuk. - С .99-104
Козак, Надія Ігорівна. Соціокультурний вплив на розвиток комунікативних текстів та мови в цілому / Н. І. Козак, С. М. Свєточева. - С .104-108
Козоріз, Ірина Сергіїна. Освітлення проблеми пуризму на прикладі української та німецької мов / І. С. Козоріз. - С .108-112
Корнєва, Наталя Анатоліївна. Комунікативно-прагматична спрямованість текстів сучасних наукових російськомовних рецензій / Н. А. Корнєва. - С .112-116
Kudriavtseva, N. S. ConceptuaI metaphor as a dasis for scientiflc theory / N. S. Kudriavtseva. - С .116-120
Кузнецов, Николай Иванович. Структурно-композиционные особенности коротких рассказов Сомерсета Моэма / Н. И. Кузнецов. - С .120-126
Кузьміна, Ірина Володимирівна. Автобіографія як вид англомовного публіцистичного стилю / І. В. Кузьміна. - С .126-130
Луньова, Ольга Володимирівна. Мовна особистість Франкліна Делано Рузвельта / О. В. Луньова. - С .130-136
Лютянська, Наталя Іванівна. Мас-медійний дискус: типологічні та структурно-організаційні особливості / Н. І. Лютянська. - С .136-142
Макарук, Лариса Леонідівна. Засоби та прийоми лінгвальної гри у сучасній англійської мови / Л. Л. Макарук. - С .142-148
Мініна, Олена Володимирівна. Ідеопоетонімія дилогії Кена Фоллета "Стовпи землі" та " Світ без кінця" / О. В. Мініна. - С .148-152
Міхальцо, Анастасія Олександрівна. Порівняльний аналіз національної самоідентифікації та мовного питання / А. О. Міхальцо. - С .152-156
Мироненко, Тетяна Платонівна. Вербальні та невербальні засоби дискурсу та фрейму " Risk'' / Т. П. Мироненко. - С .156-160
Mykhaylenko, V. V. Conceptualizinq 'Economy' in the Enqlish World View / V. V. Mykhaylenko. - С .160-165
Найдьонова, Анастасія Юріївна. Лексико-сематичні особливості німецькомовних гасел суспільно-політичного змісту / А. Ю. Найдьонова. - С .165-169
Острецова, Ирина Владимировна. Современные подходы к понятиям "дискурс" и " текст" и их соотношение / И. В. Острецова. - С .169-174
Пивоварчик, Тамара Анатольевна. Прагматический фактор слушателя в речеэтикетных жанрах ( на материале русской и белорусской речи) / Т. А. Пивоварчик. - С .174-180
Подвойська, Оксана Володимирівна. Гендерні особливості мови політики на матеріалі німецькомовних текстів інтерв’ю / О. В. Подвойська. - С .180-187
Просяннікова, Яна Миколаївна. Онтологічні та гносеологічні властивості порівняння / Я. М. Просяннікова. - С .187-191
Радецька, Світлана Валеріївна. Засоби вираження експресії в науково-популярній літературі / С. В. Радецька. - С .191-196
Решетарова, Ірина Володимирівна. Стильові домінанти сучасного медіа дискурсу / І. В. Решетарова. - С .196-200
Рибалко, Мирослава-Марія Олександрівна. Функціонування невербального комунікативного засобу уніформа у рекламному дискурсі / М-М. О. Рибалко. - С .200-204
Романова, Наталя Василівна. Природа как зеркало эмоционального переживания (на материале романа Є. М. Ремарка "Drei Kameraden" / Н. В. Романова. - С .204-210
Савельєва, Наталія Олександрівна. Лінгвістична модальність: формальний, логіко-сематичний, функціонально-сематичний підходи / Н. О. Савельєва. - С .210-215
Саляк, Юлія Михайлівна. Механізми актуалізації метафори в туристичній комунікації / Ю. М. Саляк. - С .215-219
Семенюк, Ірина Сергіївна. Проблеми міждисциплінарного дослідження дискурсу меритократії / І. С. Семенюк. - С .219-222
Сіденко, Наталя Григорівна. Жанрово-стилістичні детермінати статусу англомовної "жовтої преси у газетному дискурсі / Н. Г. Сіденко. - С .228-234
Стрельченко, Наталія сергіївна. Питання-перепити як тип питань / Н. С. Стрельченко. - С .234-240
Сутуліна, Лариса Григорівна. Семантико-прагматичний аспект розгортання метафоричної моделі реальне-ірреальне в іспанських романах-спогадах ХХ-ХХІ століття / Л. Г. Сутуліна. - С .240-245
Тихоновська, Ганна Сергіївна. Гендерний аспект вживання непрямих мовленнєвих актів (на матеріалі сучасної англійської художньої прози) / Г. С. Тихоновська. - С .245-248
Туленінова, Лариса Володимирівна. К вопросу о месте здоровья и болезни в лингвоцветовой картине мира / Л. В. Туленінова. - С .252-257
Филатенко, Ирина Александровна. Речевое событие в политическом дискурсе масс-медиа Украины: параметры классификации / И. А. Филатенко. - С .257-262
Хорошун, Ольга Олександрівна. Архітектоніка сучасного американського документального тексту / О. О. Хорошун. - С .262-265
Четова, Наталія Йосипівна. Особливості мовної та наративної релізації елементів готики у жанрі фентезі ( на матеріалі творів Дж. Р. Р. Толкіна) / Н. Й. Четова, Л. В. Лучит. - С .265-269
Човганюк, Мирослава Миколаївна. Сучасний філологічний коментар до поняття "комунікативна стратегія" / М. М. Човганюк. - С .269-274
Швайко, Дар'я Сергіївна. Засоби відтворення семаyтики заперечення у сучасному англомовному художньому дискурсі / Д. С. Швайко. - С .274-278
Шведова, Дар'я Сергіївна. Дискурсивне конструювання пародій особитості в американській кінокомедії / Д. С. Шведова. - С .278-284
Шевченко, Ірина Вікторівна. Дослідження понять "дискурс" і " текст" у сучасній лінгвістиці / І. В. Шевченко. - С .284-288
Шеремета, Катерина Юріївна. Особливості ідіостилю Ентоні Берджерса на прикладі роману " Механічний апельсин" / К. Ю. Шеремета. - С .288-294
Щербакова, Олена Леонідівна. Дискурс і текст як об’єкти лінгвістики / О. Л. Щербакова. - С .294-298
Ярема, Оксана Богданівна. Формальні трансформації алюзивних елементів / О. Б. Ярема. - С .298-303
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: порівняльне мовознавство
   Текст

   Переклад--теорія і методика

   Мова художніх творів

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- літературні стилі
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
4У(075.3)
Ж 85


    Жук, Тетяна Василівна.
    Українська мова за професійним спрямуванням [Электронный ресурс] : Кредитно-модульний курс. Третій змістовний модуль: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 65 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - 11.92 грн.
ББК 81.411.1-923.7
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Кафедра української мови
   Українська мова--підручники та навчальні посібники для вузів

   Культура ділової мови

   Термінологія фахова

   Професійне спілкування--мова

   Спілкування ділове--етикет

   Етикет спілкування

   діалогічне спілкування--культура

   Стилі мови

   Переклад наукового тексту

   Модульне навчання

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
4У(075.3)
Ж 85


    Жук, Тетяна Василівна.
    Українська мова за професійним спрямуванням [Электронный ресурс] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., випр. та доп. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 300 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с. 295-297. - 26.08 грн.
ББК 81.411.1-923.7
РУБ 4У(075.3)
Рубрики: Кафедра української мови
   Українська мова--підручники та посібники для ВНЗ

   Культура ділової мови

   Термінологія фахова

   Професійне спілкування--мова

   Спілкування ділове--етикет

   Етикет спілкування

   діалогічне спілкування--культура

   Стилі мови

   Переклад наукового тексту

Анотація: Запропонований навчальний посібник написаний відповідно до типо¬вої програми дисципліни "Українська мова (за професійним спряму¬ва¬нням)", затвердженої наказом МОН України від 21.12.2009 № 1150, з урахуванням новітніх технологій. Структурування матеріалу здійснено відповідно до кредитно-модульної системи навчального процесу. Теоре¬тичний і практичний матеріал згруповано у три змістові модулі. У посіб¬ни¬ку висвітлено питання нормативності спілкування, комунікативні озна¬ки мовлення, функціональні стилі української мови та сферу їх застосу¬вання, культуру фахового спілкування, ділові папери, питання перекладу та редагування наукових текстів. Після теоретичного матеріалу запропоновано систему вправ і зав¬дань, які сприятимуть засвоєнню студентами знань з української мови про-фесійного спрямування в повному обсязі. Для студентів вищих навчальних закладів, учнів, учителів, а також усіх, хто прагне покращити культуру усного й писемного мовлення на професійному рівні.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
33(075.3)
Ж 85


    Жук, Анатолій Васильович.
    Менеджмент [Электронный ресурс] : тексти лекцій : навчальний посібник / А. В. Жук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 204 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации . - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Менеджмент--підручники та посібники для ВНЗ
   Керівництво--стилі

   Управлінські рішення

   Лідерство в організації

   Комунікація

   Планування--підприємства

   Бізнес - план

   Менеджери

   підприємці

   Менеджмент--функції

   Мотивація--Менеджмент

   Управління стресами

   Конфлікти--розв’язання

   Стреси--зняття

   Етика у менеджменті

Анотація: У навчальному посібнику "Менеджмент: тексти лекцій" висвітлено фундаментальні засади менеджменту. У ньому послідовно розглядаються всі аспекти менеджменту, а саме: сутність та значення менеджменту, етапи розвитку менеджменту, організація як об’єкт управління, функції та методи менеджменту, процес прийняття управлінських рішень, інформації та комунікації, керівництво та лідерство, управління конфліктами та стресами, організаційні зміни та ефективності менеджменту. Навчальний посібник призначений для студентів, які вивчають навчальну дисципліну "Менеджмент" за вибором.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 194 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Абабілова, Наталія Миколаївна. Молодіжний сленг в аспекті теорії перекладу / Н. М. Абабілова, В. В. Нікішина. - С .7-10
Башук, Наталія Петрівна. Переклад безеквівалентної лексики у публіцистичних текстах / Н. П. Башук. - С .11-15
Бойчук, Дар’я Олександрівна. П’єса Г. Бюхнера "Войцек" у прочитанні Л. Курбаса / Д. О. Бойчук, Н. В. Возненко. - С .16-20
Воєхевич, Аеліта Іванівна. Особливості перекладу компаративних фразеологізмів у сучасній іспанській мові / А. І. Воєхевич. - С .21-26
Гончарук, Руслана Анатоліївна. Читацька рецепція як складова літературної комунікації / Р. А. Гончарук. - С .27-31
Ємець, Олександр Васильович. Стратегії та стилістичні прийоми перекладу поетичних текстів / О. В. Ємець. - С .32-35
Кириченко, Олена Анатоліївна. Антонімічний переклад як ефективний прийом контекстуального перекладу лексичних одиниць / О. А. Кириченко, В. Г. Ступак. - С .36-38
Лисенко, Гелена Людвигівна. Досягнення функціональної тотожності як основи перекладацьких перетворень / Г. Л. Лисенко, З. В. Чепурна. - С .39-41
Мазур, Олена Вікторівна. Методологія вивчення творчої особистості перекладача: інструментарій теорії контекстів / О. В. Мазур. - С .42-47
Муратова, Валерія Факімівна. Актуальні проблеми редагування перекладу / В. Ф. Муратова. - С .48-51
Науменко, Анатолій Максимович. Боротьба двох течій (моделей) в історії європейського перекладу / А. М. Науменко. - С .52-58
Образцова, Олена Михайлівна. Синтаксичні особливості мовлення персонажу художнього твору: перекладацький аспект / О. М. Образцова. - С .59-66
Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Інформована згода як об’єкт перекладознавчих студій / Р. В. Поворознюк. - С .67-75
Радецька, Світлана Валеріївна. Відтворення ідіолекту підлітка у повісті дж. Д. Селінджера “Над прірвою у житі”: особливості передачі сленгізмів / С. В. Радецька. - С .76-80
Радецька, Світлана Валеріївна. Субтитрування як вид аудіовізуального перекладу: переваги та недоліки / С. В. Радецька, Т. Т. Каліщак. - С .81-84
Черноватий, Леонід Миколайович. Засоби передачі однорідності у конфесійному стилі в англійській та українській мовах / Л. М. Черноватий. - С .85-91
Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний сленг: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .92-95
СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ
Білецька, Ірина Олександрівна. Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід / І. О. Білецька. - С .96-100
Білозерська, Тетяна Володимирівна. Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам / Т. В. Білозерська. - С .101-105
Бранецкая, Марина Сергеевна. Реализация компетентностно ориентированных технологий обучения иностранному языку государственных служащих и должностных лиц местного самоуправления / М. С. Бранецкая. - С .106-110
Василенко, Оксана Миколаївна. Застосування інтерактивних технологій у колективному і кооперативному навчанні англійської мови / О. М. Василенко, С. А. Кондратюк. - С .111-115
Гончарова-Ільїна, Тетяна Олександрівна. Акмеологічний аспект в навчанні дорослих іноземній мові / Т. О. Гончарова-Ільїна. - С .116-120
Данік, Лада Володимирівна. Розвиток кроскультурної компетенції при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Л. В. Данік. - С .121-124
Залеская, Юлия Алексадровна. Интенсификация обучения иностранному языку студентов технического вуза / Ю. А. Залеская. - С .125-129
Karpenkova, N. Yu. Deutsch аls Zweitsprache (Daz) / N. Yu. Karpenkova. - С .130-133
Кіщенко, Юлія Володимирівна. Становлення лекційного методу в англійській системі підготовки педагогічних кадрів / Ю. В. Кіщенко. - С .134-137
Колкунова, Вікторія Володимирівна. Формування іншомовних лексичних навичок студентів-філологів у контексті корпусної лінгвістики / В. В. Колкунова. - С .138-141
Кудрявцева, Валентина Федорівна. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання / В. Ф. Кудрявцева. - С .142-147
Ніколаєнко, Оксана Анатоліївна. Теоретико-методологічні засади укладання робочого зошита для практичних занять з латинської мови для студентів-фармацевтів вищих медичних закладів України / О. А. Ніколаєнко. - С .148-152
Подвойська, Оксана Володимирівна. Редагування перекладів як навчальна дисципліна / О. В. Подвойська. - С .153-157
Приходько, Олена Олександрівна. Організація факультативних занять з іноземної мови (англійської) у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .158-161
Смелікова, Вікторія Борисівна. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій / В. Б. Смелікова. - С .162-168
Статкевич, Елена Казимировна. Коммуникативно-ориентированный подход в обучении английскому языку в технических вузах / Е. К. Статкевич. - С .169-172
Тоцька, Наталія Леонідівна. Технічний переклад – формування професійних мовленнєвих навичок студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .173-177
Фоменко, Наталья Сергеевна. Индивидуализация обучения зрелому профессиональному чтению студентов экономических специальностей / Н. С. Фоменко. - С .177-181
Фролова, Олена Олександрівна. Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування / О. О. Фролова. - С .182-187
Якушенко, Инна Александровна. Конструктивистское смешанное обучение как средство повышения эффективности обучения профессиональному иностранному языку в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .188-191
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

11.
40
Н 34


    Черноватий, Леонід Миколайович.
    Засоби передачі однорідності у конфесійному стилі в англійській та українській мовах [Электронный ресурс] / Л. М. Черноватий. - Электрон. текстовые дан. // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 85-91
ББК 81.00я5
РУБ 40

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

12.
4У(070.3)
Р 83


    Рудюк, Тетяна Вікторівна.
    Українська мова (за професійним спрямуванням) [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Т. В. Рудюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 64 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Бібліогр.: с.36-38 ; додатки : с. 39-63. - Б. ц.
ББК 81.411.1-91
РУБ 4У(070.3)
Рубрики: Українська мова--методичні посібники для ВНЗ
   Культура ділової мови

   Термінологія фахова

   Професійне спілкування--мова

   Спілкування ділове--етикет

   Етикет спілкування

   діалогічне спілкування--культура

   Стилі мови

   Переклад наукового тексту

Анотація: Навчально-методичний посібник складається з навчально-тематичного плану дисципліни, тем, які виносяться на лекційне, практичне та самостійне опрацювання, планів практичних занять, опорних понять, тем рефератів, рекомендованої літератури, практичного блоку, питань підсумкового контролю, обов’язкових видів самостійної роботи, ІНДЗ студентів, розподілу балів, які студент може отримати за курс, додатків. Цей навчально-методичний посібник допоможе студентам історико-юридичного факультету (заочної форми навчання) краще засвоїти навчальний курс із дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)".
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

13.
9(4Укр-4Чер)
С 17


   Самойленко, Григорій Васильович

    Нариси культури Ніжина [Електронний ресурс] / Г. В. Самойленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : Наука-Сервіс, 1995 - 1998
(Самойленко_Нариси культури Ніжина_Ч_4). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации.
   Ч. 4 : Забудова Ніжина та архітектурні пам’ятки ХVІІ-ХХ ст. : [Нариси культури] / Г. В. Самойленко, С. Г. Самойленко. - Ніжин : НДПІ ім. Миколи Гоголя, 1998. - 100 с. - Загол. обкл. деяких прим. : Забудова Ніжина та архітектурні пам’ятки ХVІІ-ХХ ст. - ISBN 5-7707-6986-6 : Б. ц.
ББК 63.3(4Укр-4Чер)0-7 + 85.103(4Укр)
РУБ 9(4Укр-4Чер)
Рубрики: Архітектура України--персоналії архітекторів
   Архітектура України--історія

   Архітектура України--стилі

   Архітектура України--церковна архітектура

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Чернігівщина--архітектурні пам’ятки
    Чернігівщина--архітектура--історія

    Ніжин, місто--архітектурні пам’ятки

    Ніжин, місто--забудова міста--історія

    Ніжин, місто--діячі культури та мистецтв

Кл.слова (ненормовані):
викладачі НДУ ім. М. Гоголя -- забудова Ніжина -- архітектурні пам’ятки -- українське бароко -- класицизм в архітектурі -- стилі архітектури -- церковне будівництво -- грецькі храми
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Сергій Григорович
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

14.
811.161.2(075.8)
Р 83


    Рудюк, Тетяна Вікторівна.
    Українська мова (за професійним спрямуванням) для студентів непрофільних спеціальностей [Электронный ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. В. Рудюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 84 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Б. ц.
ББК 811.161.2(075.8)
Рубрики: Українська мова--методичні посібники для ВНЗ
   Культура ділової мови

   Термінологія фахова

   Професійне спілкування--мова

   Спілкування ділове--етикет

   Етикет спілкування

   діалогічне спілкування--культура

   Стилі мови

   Переклад наукового тексту

Анотація: Навчально-методичний посібник складається з навчально-тематичного плану дисципліни, тем, які виносяться на лекційне, практичне та самостійне опрацювання, планів практичних занять, опорних понять, тем рефератів, рекомендованої літератури, практичного блоку, питань підсумкового контролю, обов’язкових видів самостійної роботи, ІНДЗ студентів, розподілу балів, які студент може отримати за курс, додатків. Цей навчально-методичний посібник допоможе студентам історико-юридичного факультету (заочної форми навчання) краще засвоїти навчальний курс із дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)".
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.923: 159.9.016.2
П 14


    Палій, Анатолій.
    Когнітивно-стильові детермінанти в структурі інтегральної індивідуальності [Электронный ресурс] / А. Палій. - Электрон. текстовые дан. // Психологія особистості : науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал. - 2011. - N 2. - С. 11
УДК
Рубрики: Кафедра психології
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стилі -- індивідуальний стиль -- стильова сфера особистості -- диференціація -- особистісні риси -- індивідні відмінності -- особистісні відмінності -- ідіографічний підхід
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

16.
091:930.1(477)«Чижевський»
Ч-59


    Чижевський, Д. І.
    Культурно-історичні епохи [Электронный ресурс] / Д. І. Чижевський // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2017. - N 2. - С. 183-204 . - ISSN 0130-5247
УДК

Кл.слова (ненормовані):
історія культури -- історія літератури -- історія мистецтва -- інтелектуальна історія -- культурно-історична доба -- культурні стилі -- теорія -- культурних хвиль -- історизм -- морфологія культури -- Чижевський
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

17.


    Пихтіна, Н. П.
    Методика та результати вивчення особливостей педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку з неповних сімей [Электронный ресурс] / Н. П. Пихтіна // Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя). - 2023. - Вип. 4. - С. 44-57
Рубрики:
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування, стилі спілкування, конструктивні стилі педагогічного спілкування, неповні сім’ї, дошкільники з неповних сімей
Анотація: У статті окреслене й теоретично обґрунтоване існування соціально-проблемної категорії дітей з неповних сімей. Визначені головні форми сімейної дезорганізації у неповних сім’ях: неповна сімейна група, незаконнонародженість; розпад сім’ї через залишення сім’ї одного з батьків; смерть одного з подружжя, ув’язнення; фізична патологія: хвороби, розумова відсталість дітей. Окреслені основні проблем неповних сімей: проблеми економічного характеру, ускладнення психологічного становлення особистості, складнощі одного з батьків реалізовувати усі аспекти виховання дитини. Узагальнені наукові висновки психолого-педагогічних досліджень проблеми спілкування, представлені зв’язки форм і засобів спілкування дитини дошкільного віку з дорослими. Обґрунтовано вирішальний вплив форм спілкування на становлення провідних видів діяльності дитини у дошкільному віці; акцентується увага на спілкуванні як важливій спонукальній силі психічного розвитку дитини. Доведено, що особистісні якості дитини, що відбивають досвід її спілкування і ступінь розвиненості комунікативно-мовленнєвої сфери, проектують актуально значущі у житті дитини рис характеру, які складають її соціальну компетентність, інтелектуальну активність у взаємодії зі світом, визначають комунікативна спрямованість та готовність до взаємодії на основі ціннісних орієнтацій і досвіду міжособистісної взаємодії. Проаналізовані теоретичні аспекти педагогічного спілкування вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку з неповних сімей. Обґрунтована доцільність використання конструктивних стилів спілкування у професійній діяльності вихователя, зокрема, у стосунках з дітьми з таких родин. Окреслені, проаналізовані і практично вивчені педагогічні умови використання вихователем ЗДО конструктивних стилів спілкування у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей, а саме: психотехніка та педагогічна техніка вихователя, вербальна і невербальна експресія педагога, його культура саморегуляції власним психофізичним самопочуттям. Здійснений аналіз особливостей використання вихователем конструктивних стилів педагогічного спілкування з вказаною цільовою групою дошкільників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Є примірники у відділах: всього 1 : ВІТКЗ (1)
Вільні: ВІТКЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 51099
Кількість відвідувачів 834
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя