Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1318)Рідкісна книга (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (207)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=структура<.>
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
8Р1.3
В42


   
    "Вий" Н. В. Гоголя: лингвостилистический аспект [Электронный ресурс] : Сборник научных статей / Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Нежин : НГУ им. Н. Гоголя, 2009. - 99 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 18.60 грн.
    Зміст:
Гоголь, Н. В. Вий / Н. В. Гоголь. - С .4-40
Арват, Н. Н. Композиционно-речевая структура повести Н. В. Гоголя "Вий" / Н. Н. Арват. - С .41-51
Бондарь, Н. А. Музыка и творчество Н. В. Гоголя / Н. А. Бондарь. - С .52-58
Букарева, А. Н. Юмор в повести Н. Гоголя "Вий" / А. Н. Букарева. - С .59-63
Гетман, Л. И. Временной континум повести Н. В. Гоголя "Вий" / Л. И. Гетман. - С .64-69
Зайковский, В. Б. В вопросу о происхождении имени Вий / В. Б. Зайковский. - С .70-71
Коваленко, В. Г. Функции синонимов в повести Н. В. Гоголя "Вий" / В. Г. Коваленко. - С .72-76
Кучерявець, В. Г. Від "Вія" до "Гаррі Поттера" (До вичення творчості Гоголя в школах України) / В. Г. Кучерявець. - С .77-88
Нещерет, Е. И. Психолингвистические аспекты восприятия семантики интенсивов в повести Н. В. Гоголя "Вий" / Е. И. Нещерет. - С .89-94
Сидоренко, В. А. / В. А. Сидоренко
ДРНТІ
ББК 83.3(4Рос)5-8
РУБ 8Р1.3

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формівання в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 114 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 55.10 грн.
    Зміст:
Харьківська, А. А. Якість освіти в контексті європейського вибору України / А. А. Харьківська. - С .5-9
Дворник, Ю. Ф. Інформатизація освітнього простору у контексті сучасного розвитку суспільства / Ю. Ф. Дворник. - С .10-15
Плотников, С. А. Цель и важнейшие принципы православной педагогики / С. А. Плотников. - С .15-30
Дмитренко, В. В. Історико-філософський аналіз проблеми самовдосконалення особистості / В. В. Дмитренко. - С .21-24
Пата, Л. П. Нові перспективи у моделюванні розвитку освітніх систем / Л. П. Пата. - С .25-28
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Інтелігентність - компонент духовного і душевного здоров’я - в світлі актуальних завдань вищої школи сьогодення / О. В. Євсєєва. - С .32-35
Помігуєва, Лариса Петрівна. Освоєння іншомовних запозичень у терміносистемах англійської мови / Л. П. Помігієва. - С .36-38
Гулецька, Я. Г. Пізнання студентами багатомоніторності культур у процесі навчання іноземних мов / Я. Г. Гулецька. - С .39-41
Лотиш, А. І. Особливості підготовки до навчання у вузах та інших навчальних закладах дітей-сіріт, Віл-інфікованих або хворих на СНІД / А. І. Лотиш. - С .42-44
Селюнін, С. М. Удосконалення методів відбору обдарованих спринтерів до спортивних відділень та секцій вищих навчальних закладів / С. М. Селюнін, М. М. Красновид. - С .45-47
Киричок, І. І. Гендерні стереотипи у вихованні старшокласників / І. І. Киричок, О. М. Капуста. - С .48-51
Бутурлим, Т. І. Гендерна експертиза української суспільної думки: історичний аспект (психолого-педегогічна просвіта старшокласників) / Т. І. Бутурлим. - С .52-55
Деркач, Ю. В. Організаційні форми навчання студентів з використанням інформаційно-комунікативних технологій / Ю. В. Деркач. - С .56-59
Сливко, С. А. Створення установки на художньо-осмислене сприймання в процесі музично-слухової активності виконавців / С. А. Сливко. - С .64-66
Лукашова, Н. І. Вивчення сучасних технологій навчання хімії в історичному аспекті - важливий напрям формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .67-72
Федорина, Н. І. Особливості професфйної діяльності конструктора та структура конструкторських умінь студентів агротехнічних спеціальностей / Н. І. Федорина. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Концертмейтерська підготовка студента у системі музично-педагогічної освіти / В. В. Ревенчук. - С .77-79
Романюк, Ю. В. Формування у студентів немовних спеціальностей читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту / Ю. В. Романюк. - С .80-84
Кукса, Б. В. Педагогічний та методичний аспекти використання мультимедійних засобів для взаємопов’язаного навчання продуктивних видів мовленевої діяльності майбутніх учителів англійської мови / Б. В. Кукса. - С .85-88
Грона, Наталія Вікторівна. Вироблення у майбутнього вчителя вміння формувати орфографічну грамотність учнів початкової школи / Н. В. Грона. - С .89-91
Шугалій, Н. Є. Вищі народні школи Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .92-95
Лісковацька, Х. М. Проблема трудового виховання у педагогічній спадщині С. А. Ананьїна / Х. М. Лісковацька. - С .96-99
Дубровська, Л. О. Зародження і розвиток ідеї індивідуального підходу у зарубіжній педагогічній думці / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .100-102
Сташевська, І. О. Музика як засіб масової індоктринації в освітній політиці Третього рейху / І. О. Сташевська. - С .103-107
Михайленко, О. В. Тенденції розвитку юридичної освіти в Україні / О. В. Михайленко. - С .108-112
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: освіта в Україні
   Навчання--методи--форми--засоби

   викладання хімії

   Трудове виховання учнів

   Юридична освіта--розвиток--Україна

   Музичне виховання--методика

   Засоби Multimedia

   Виховання--підлітки

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

4.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 116 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 42.20 грн.
    Зміст:
Хархун, В. П. Автентичний текст і його тоталітарна корекція "Жива вода"/"Мир" Ю. Яновського / В. П. Хархун. - С .5-12
Бахтаров, А. В. Теоретико-методологічний аспект порівняльно-історичного літературознавства / А. В. Бахтаров. - С .13-16
Тесля, В. І. Предметний світ у казці Джоан Роулінг "Гаррі Поттер і філософський камінь" / В. І. Тесля. - С .17-19
Сборик, С. П. Роль метафори та образного порівняня у розкритті особливостей концептуальної картини світу М. Дребл / С. П. Сборик. - С .20-25
Механікова, О. О. Іронія як форма розкриття ідейного змісту в творах С. Беллоу "Лови мить" і "Герцог" / О. О. Механікова. - С .26-30
Лось, О. В. Американський жіночій роман ХVIII - ХІХ ст.: традиція виховання почуттів / О. В. Лось. - С .31-35
Дашко, Н. Т. Концепт "природа" в романі Йозефа Рота "Марш Радецького" / Н. Т. Дашко. - С .36-38
Полякова, А. А. Есхатологія як засадчий елемент поетики Толкіна / А. А. Полякова. - С .39-41
Бондаренко, А. І. Текстове асоціативно-смислове поле й концепт у світлі проблеми інтерпретації текту / А. І. Бондаренко. - С .42-46
Рудюк, Т. В. Сементико-граматичні класи гендерно маркованих фразеологічних одинць із загальними назвами / Т. В. Рудюк. - С .47-50
Хомич, Т. Л. Категорії інтенсивності й параметричності в об’єкті наукових досліджень / Т. Л. Хомич. - С .51-54
Шевченко, С. П. Дієприкметник у працях українських мовознавців 20-30-х років ХХ ст. / С. П. Шевченко. - С .55-57
Сидоренко, Т. М. Приватне листування електронною поштою як засіб формування епістолярію у віртуальному середовищи / Т. М. Сидоренко, Н. С. Хоменко. - С .62-65
Радецька, С. В. Юридична термінологія, труднощі та особливості її перекладу в текстах із різних галузей правознавства / С. В. Радецька. - С .66-69
Трибуханчик, А. М. Вплив суспільної свідомості на розвиток фразеосемантичного поля / А. М. Трибуханчик. - С .70-73
Волощук, І. І. Номінація невербальних засобів на позначення іронії в англомовному художньому дискурсі / І. І. Волощук. - С .74-78
Подвойська, Оксана Володимирівна. Структурно-семантичні особливості термінологічних словосполучень (на матеріалі термінології соціальної ринкової економіки в сучасній німецькій мові) / О. В. Подвойська. - С .79-83
Якуба, В. В. Лінгвокогнітивні особливості лексичних засобів відображення одруження в англійській мові / В. В. Якуба. - С .84-88
Цапро, Г. Ю. Генеза гендерних досліджень / Г. Ю. Цапро. - С .89-93
Лалаян, Н. С. Семантична структура німецьких фразеологічних одиниць з антропонімічним компонентом і його фразеотворча активність / Н. С. Лалаян. - С .94-97
Сергиенко, Е. П. Структурно мотивированные позиции элементов простого предложения в германских славянских языках / Е. П. Сергиенко. - С .98-101
Куликовська, Н. І. Семантична деривація антропонімів та її роль у формуванні міфологізованої реальності (на матеріалі фразеологічних одиниць) / Н. І. Куликовська. - С .102-105
Дмитренко, О. П. Реалія як компонент фразеолгічних одиниць на позначення соціально-економічної сфери у сучасній німецькій мові / О. П. Дмитренко. - С .106-109
Лєпухова, Н. І. Про деякі тенденції розвитку сучасної німецької мови / Н. І. Лєпухова. - С .110-112
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Німецька мова--фразеологія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

5.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Электронный ресурс] : збірник наукових праць. Вип. 56. Проблеми філології, історії та культури ХІХ-ХХ ст. в сучасному науковому контексті / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 376 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 69.90 грн.
    Зміст:
Якубіна, Ю. В. До питання літературної освіти Миколи Гоголя: російська мова і словесність у Гімназії вищих наук / Ю. В. Якубіна. - С .3-23
Жаркевич, Н. М. "Вечера на хуторе близ Диканьки": Проблема метода и стиля. Взгляд сегодня (на материале росийських и украинских источников) / Н. М. Жаркевич. - С .24-31
Ісаєнко, К. П. До питання про особливості художнього мислення В. Розанова і творчість М. Гоголя / К. П. Ісаєнко
Капленко, О. М. Авангардний наратив: оголення дескрутивних практик / О. М. Капленко. - С .51-70
Ковальчук, О. Г. Сім’я в "системі надлюдського" (за матеріалами роману В. Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля") / О. Г. Ковальчук. - С .71-82
Банзерук, О. В. Лексико-фразеологічні одиниці та їх стилістична роль в епістолярії П. Куліша / О. В. Банзерук, Ю. О. Шакура. - С .91-98
Пасік, Н. М. Розмовна лексика в ідіостилі Ю. Мушкетика / Н. М. Пасік. - С .99-106
Сидоренко, Т. М. Роль Миколи Сулими у формуванні мовознавчої думки20-30-х років ХХ ст. / Т. М. Сидоренко. - С .107-112
Таран, Л. В. Марксизм в історичній науці / Л. В. Таран. - С .113-116
Кушерець, Т. В. Про маси та історію / Т. В. Кушерець. - С .117-135
Москаленко, О. Ю. Про виникнення астрономічних знань у пізньму палеоліті / О. Ю. Москаленко. - С .136-149
Василенко, В. О. Історія литовсько-рязанських та литовсько-нижньогородських взаємин у східно-слов’янських історіографіях ХІХ-ХХ ст. / В. О. Василенко. - С .150-166
Ростовська, О. В. Гетьман І. Мазепа та Ніжинський козацький полк / О. В. Ростовська, Р. А. Желєзко. - С .167-183
Кочергін, І. О. Взаємини катеринославських дворян і євреїв у переоформлений період (друга половина ХІХ ст.) / І. О. Кочергін. - С .184-192
Крупенко, О. В. Окремі аспекти природоохоронної політи Росії в ІІ пол. ХІХ - на поч. ХХ ст. (на прикладі фабрично-заводської промисловості) / О. В. Крупенко. - С .193-206
Кривобок, Олександр Павлович. Ліберально-демократичний рух на Північному Лівобережі України напередодні офіційного виникнення політичних партій на початку ХХ ст. / О. П. Кривобок. - С .207-225
Коломієць, С. М. Діяльність есерів-максималістів на Харківщині та полтавщині (1906-1907 рр.) / С. М. Коломієць. - С .226-231
Тимченко, Р. В. Договір УГА з Добровольчою армією А. Денікіна: вимушений крок чи зрада українській соборності? / Р. В. Тимченко. - С .232-242
Потапенко, М. В. Польська національна освіта у Наддніпрянській Україні в добу Центральної ради (березень 1917 - квітень 1918 рр.) / М. В. Потапенко. - С .243-259
Мартиненко, В. В. Проблема кордонів у контексті налагодження українсько-білоруських відносин 1918 році / В. В. Мартиненко. - С .259-266
Нагорна, Н. М. Жіночі делегатські збори в УСРР: мета і сутність функціонування, організаційна структура, значення (1920-1933 рр.) / Н. М. Нагорна. - С .267-288
Кузьменко, Ю. В. "Січнева весна" 1987 року та їх роль у кадрових трансформаціях Української РСР / Ю. В. Кузьменко. - С .289-305
Гомоляко, А. О. Науково-педагогічна діяльність В. Ю. Данилевича в Київському університеті / А. О. Гомоляко. - С .306-313
Моціяка, Петро Петрович. До питання про так званий "розгром" музею М. Гоголя директором Й. Леціусом / П. П. Моціяка. - С .313-324
Лисенко, О. В. Микола Ге і його учень Степан Яремич / О. В. Лисенко. - С .325-331
Семенова, М. В. Театральне життя Чернігівщини як складова культурно-історичного процесу в Україні 90-х рр. ХХ ст. / М. В. Семенова
Самойленко, О. Г. особова справа Ю. Ф. Карського в Arhiwum Panstwowe m. St. Warszawy / О. Г. Самойленко. - С .343-360
Крапив’янський, С. М. Згадаємо їх поіменно: безповоротні втрати особового складу 125 ГБАП у роки Великої Вітчизняної війни / С. М. Крапив’янський. - С .361-371
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52
РУБ
Рубрики: Кафедра української літератури
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Гоголезнавчий науково-методичний центр

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

6.
4И(07)
Х 17


    Халимон, Ірина Йосипівна.
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" [Электронный ресурс] : Монографія / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 199 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - ISBN 978-966-7391-96-6 : 20.42 грн.
    Зміст:
Загальна характеристика стану підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Професійна компетентність майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" як наукова проблема
Критерії і рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Модель як засіб реалізації педагогічної технології
Педагогічні умови реалізації моделі процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Засоби реалізації моделі в інтегративному курсі "Теоретичний курс англійської мови"
Зміст і структура курсу "Теоретичний курс англійської мови"
Форми і методи впровадження курсу"Теоретичний курс англійської мови"
Хід і аналіз результатів формувального етапу експеременту
Рекомендації щодо вдосконалення процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
ББК 81.2-9 + 74.584(4Укр)6
РУБ 4И(07)
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Підготовка вчителів іноземної мови

   компетентність вчителя іноземної мови

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Редька, В. Г. \ред.\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн.
    Зміст:
Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16
Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21
Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32
Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35
Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39
Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42
Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46
Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50
Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55
Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60
Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65
Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60
Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73
Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78
Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83
Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87
Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91
Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97
Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102
Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107
Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111
Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116
Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120
Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124
Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129
Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133
Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137
Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141
Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144
Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147
Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150
Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154
Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158
Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162
Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162
Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171
Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179
Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184
Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187
Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191
Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195
Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200
Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203
Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207
Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211
Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215
Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218
Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223
Буркова, Л. В. Способи розв’’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230
Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234
Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239
Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242
Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246
Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250
Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури мабйтнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253
Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257
Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261
Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267
Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272
Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276
Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280
Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284
Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287
Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291
Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295
Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вчителі економіки--підготовка

   літні оздоровчі табори--підготовка вихователів

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

8.
156(075.33)
О-73


   
    Особистість у психологічних дослідженнях [Электронный ресурс] : Хрестоматія / Упоряд.: О. Д. Кресан, О. І. Михайлова [та ін.]; За заг. ред. С. Д. Максименко , М. В. Папучі ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 472 с. - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - 30.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / А. Адлер. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / К. Левин. - С .10
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / Ф. Лерш. - С .12
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Маслоу. - С .25
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / А. Г. Маслоу. - С .33
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мей. - С .43
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Р. Мейли. - С .49
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. Олпорт. - С .56
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / Г. У. Олпорт. - С .64
Роджерс, К. Р. Личностный рост / К. Р. Роджерс. - С .76
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / В. Франкл. - С .81
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / А. Фрейд. - С .89
Фрейд, З. Разделение психической личности / З. Фрейд. - С .94
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / Х. Хекхаузен. - С .95
Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .98
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон. - С .102
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. - С .104
Юнг, К. Г. Становление личности / К. Г. Юнг. - С .109
Бьюженталь, Джеймс. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?" / Д. Бьюженталь. - С .120
Фромм, Эрих. Человек для себя / Э. Фромм. - С .130
Бубер, Мартин. Я и Ты / М. Бубер. - С .138
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Б. Г. Ананьев. - С .148
Анцыферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / Л. И. Анцыферова. - С .150
Анцыферова, Л. И. Совладание / Л. И. Анцыферова. - С .154
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / М. М. Бахтин. - С .168
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / В. М. Бехтерев. - С .176
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Л. И. Божович. - С .179
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович. - С .184
Василюк, Ф. Е. Переживание / Ф. Е. Василюк. - С .188
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / Л. С. Выготский. - С .197
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / Б. В. Зейгарник. - С .210
Лазурский, А. Ф. О составе личности / А. Ф. Лазурский. - С .217
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. - С .220
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / Д. А. Леонтьев. - С .226
Мясищев, В. Н. Отношения личности / В. Н. Мясищев. - С .228
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / С. Л. Рубинштейн. - С .231
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Рубинштейн. - С .235
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / В. И. Слободчиков. - С .240
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Л. Франк. - С .244
Асмолов, А. Г. Перспективы исследования смысловых образований личности / А. Г. Асмолов. - С .245
Непомнящая, Нинель Ионтельевна. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка / Н. И. Непомнящая. - С .258
Богоявленская, Диана Борисовна. Духовность личности как фактор творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .265
Грот, Николай Яковлевич. Устои нравственной жизни и деятельности / Н. Я. Грот. - С .270
Платонов, Константин Константинович. Концепция динамической функциональной структуры личности / К. К. Платонов. - С .278-282
Кудрявцев, В. Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. - С .283
Нартова-Бочавер, Софья Климовна. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер. - С .304
Абульханова, Ксения Александровна. Сознание как жизненная способность личности / К. А. Абульханова. - С .319
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / Г. С. Костюк. - С .338
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / С. Д. Максименко. - С .348
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. О. Балл. - С .370
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / А. Ф. Бондаренко. - С .378
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / Л. Ф. Бурлачук. - С .383
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Г. В. Куценко. - С .388
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .394
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / В. А. Роменець. - С .412
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .418
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .427
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .437
Балл, Г. О. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології / Г. О. Балл. - С .450
Папуча, Микола Васильович. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла / М. В. Папуча. - С .455
Моделі структури особистості . - С .465
ДРНТІ
ББК 88.37я73-3
РУБ 156(075.33)
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кресан, Ольга Дмитрівна; Михайлова, Оксана Іванівна; Медвідь, Євген Сергійович; Папуча, Микола Васильович; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Зміст:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна Володимирівна. Структура творчої індивідуальності / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта--США

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Электронный ресурс] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Электрон. текстовые дан. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 219 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Загл. с титул. экрана. - Электрон. версия печ. публикации. - Літ. в кінці кожної статті. - 63.08 грн.
    Зміст:
Бойко, Вікторія Олександрівна. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження / В. О. Бойко. - С .7-10
Гевчук, Наталія Сергіївна. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища / Н. С. Гевчук. - С .11-14
Гуріч, Володимир Олексійович. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я / В. О. Гуріч. - С .15-18
Завацька, Людмила Миколаївна. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загалбноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Завацька. - С .19-22
Кальченко, Лариса Володимирівна. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід / Л. В. Кальченко. - С .23-26
Коваленко, Євгенія Іванівна. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога / Є. І. Коваленко. - С .27-34
Ліфарєва, Наталія Вікторівна. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку" / Н. В. Ліфарєва. - С .35-39
Павлюк, Лариса Миколаївна. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків / Л. М. Павлюк. - С .40-43
Плахотнік, Ольга Василівна. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи / О. В. Плахотнік. - С .44-47
Поліщук, Віра Аркадіївна. Інтеграція як провідна тенденція міжнародногоьрозвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст / В. А. Поліщук. - С .48-54
Поліщук, Катерина Миколаївна. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників / К. М. Поліщук. - С .55-58
Руденька, Тетяна Миколаївна. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики / Т. М. Руденька. - С .59-63
Сьомкіна, Інна Сергіївна. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботиЦСССДМ з неблагополучними сім’ями / І. С. Сьомкіна. - С .64-71
Гужва, Тетяна Михайлівна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників / Т. М. Гужва. - С .72-76
Загородня, Людмила Петрівна. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу / Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. - С .77-82
Калаур, Світлана миколаївна. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця / С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. - С .83-86
Кетеван, Кахіані. Декілька порад щодо спілкування з дітьми / К. Кетеван. - С .87-89
Кручек, Вікторія Аркадіївна. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях / В. А. Кручек. - С .90-93
Лизун, Ірина Федорівна. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів / І. Ф. Лизун. - С .94-97
Пасічник, Олена Олексіївна. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів / О. О. Пасічник. - С .98-102
Ткаченко, Наталія Миколаївна. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності / Н. М. Ткаченко. - С .103-108
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук. - С .109-113
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти / Г. В. Бєлєнька. - С .114-119
Залібовська-Ільніцька, Зоя Володимирівна. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку / З. В. Залібовська-Ільніцька. - С .120-124
Кобилянська, Лілія Іванівна. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки / Л. І. Кобилянська. - С .125-131
Копилова, Світлана Вікторівна. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи / С. В. Копилова. - С .132-138
Лисакова, Ірина Василівна. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності / І. В. Лисакова. - С .139-142
Міщик, Людмила Іванівна. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності / Л. І. Міщик. - С .143-148
Петришин, Людмила Йосипівна. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки / Л. Й. Петришин. - С .149-154
Петрюк, Ірина Михайлівна. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами / І. М. Петрюк. - С .155-160
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики / С. Л. Яблочніков. - С .161-165
Житомирська, Тетяна Михайлівна. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів / Т. М. Житомирська. - С .166-170
Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .171-177
Кисла, Наталія Юріївна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном / Н. Ю. Кисла. - С .178-183
Коваленко, Володимир Опанасович. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .184-188
Коваль, Вадим Вадимович. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст. / В. В. Коваль. - С .189-193
Крапивний, Ярослав Миколайович. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст. / Я. М. Крапивний. - С .194-197
Лакуста, Тетяна Дмитрівна. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / Т. Д. Лакуста. - С .198-203
Попов, Олександр Анатолійович. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині / О. А. Попов. - С .204-209
Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева / Д. Ш. Поприткіна. - С .210-213
Трубавіна, Ірина Миколаївна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю / І. М. Трубавіна. - С .214-217
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціально-педагогічна робота--Сім’я

   Соціальна робота--люди похилого віку

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів--початкові класи

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Педагогіка дозвілля

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційні процеси

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--освіта

Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ВІТКЗ (1)
Свободны: ВІТКЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 42896
Кількість відвідувачів 1731
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя